Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #19534 üzenetére
Környéken lévő panelek parkolójába amiket rendszeresen látok:
-Chrysler 300C
-W220 S klasse
-Legújabb S-klasse 1-2 63AMG/AMG pakettes is van
-E mercik tömkelege, de inkább a W210
-1-2 Hummer H2
-Meg persze egy rakat ilyen kategóriás BMW, audit annyira nem, esetleg 1-2 A6.Passat, mondeo, stb azok meg fel se tűnnek annyi van.
Smoke & Torque
-
-
neduddki
nagyúr
válasz lajafix #22184 üzenetére
HI!
a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya de atpbbike is, totoya leaalt adizel fejlesztessel majd veszi oket /jaj:- (/ ill japanan jonnek a wassatrof kutak zaros hataridon belul
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #22187 üzenetére
ez a GT86 inkabb egy tipikus "wannabe" auto
kinezete alapjan ugy varod hogy fuvazzeg, de mehet, aztan kb az a szint, mint a C20NE Calibra, mar egy warm-hatch is odaveri, mint a taknyot, nem hogy egy hot-hatch
ahhoz kepest, hogy ezt eleve sportkocsinak csinaltak, hat nem lett egy Supra szinvonal
de amekkora arccal hireztek rola a hivatalos bemutato elott en siman egy Nissan R35 GTR szintu autot vartam, de legalabb vmi 370Z-t verot, es meg az se, pedig az mar nem egy 1-2 eves autotöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz lajafix #22202 üzenetére
Aki ilyen autót vesz az többnyire nem a városi araszoláshoz veszi. Én pl szálkás agyfaszt kapnék ha kimennék vele Hungaroring nyílt napra és egy Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat. De nem csak az. Szerintem még egy szög gyári 15éves Civic VTI is ott loholna a nyakán. Súly/lóerő arány. És nem. Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről. Ott pedig rendre elvérzik.
Toyota GT86 vs VW Golf GTI vs Peugeot RCZ, Renault Megane 265 Trophy v Subaru BRZ
Lehet az én szemem a rossz de valahogy nem látom, hogy annyira szétalázta volna őket. Holott mind már meglévő alapokra kendácsolt sportmodell. Jó, hogy a japcsik nem mindjárt 1.6-os motorral dobták piacra. Hiába jó kanyarban ha az egyenesekben lemarad így gyakorlatilag az összes ma létező sportmodell körbeautózza. Mondom biztosan nem rossz autó a GT86 de kéne még bele plusz 30-40lóerő, hogy leverje a konkurenciát.
...
-
8th
addikt
válasz lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
...
-
#10726912
törölt tag
válasz lajafix #22212 üzenetére
Ha sport kocsi, akkor sport kocsi.(Vagy a gt86 azért jó, mert nem túl jó, de olcsó fenntartani? Mert akkor ott a pont ) Nem pont ezt, csak egy szimpla példa. Lehet bmw is, vagy mercedes, nissan, de 86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni. Biztos lesz erre is kereslet, a renault rs, meg corsa meg focus szerintem sem ellenfél a toyotával szemben (sem külsőre, sem a hátsó kerekes hajtás hiánya miatt), eléggé abszurdum az össze hasonlítás is. (totál más kategória).
De ha sport ótót keresnék, nem a gt86-ért dobogósodna meg a szívem.. -
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #22205 üzenetére
mert hülyeséget beszélsz.
Nem arról van szó, hogy a turbo menő vagy sem. Hanem, hogy ez a csak "europában" menő csigával olyan top/kult autó lehetett volna mint a supra.... ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény. Bzki egy hot hatch alázza.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #22226 üzenetére
Ez nem europa. Ugyanez a vélemény a GT86ról USben, és !!!Japánban!!! is.
De már Toyota is magyarázza a bizonyítványt, avval hogy majd 3.féltől lehet venni rá csigát, meg hogy drága lett volna, meg... sött most már volt gosip is, hogy a TRDs kit egyes részei maajd lesznek gyáriban.
28: Ja sok nulla elütöttem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-ttöbb drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #22283 üzenetére
A sport és az élményautó nem ugyanaz! Legalább is nekem! Egy levágott kipufogós 2107-el, amiből kivan dobálva minden, veretni 2esbe nyélen a földúton, tét nélkül, úgy hogy a saját üvöltésedet hallod, az élmény. De attól ez még csak egy szar lada. Viszont egy sport autó is lehet élmények nélküli. Akarom mondani, sokkal kevésbé intenzív élményekkel teli. A sport attól sport hogy gyors és ügyes.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #22300 üzenetére
Szerintem(itt a legnagyobb hangsúly a szerintem-en van) gyenge ahhoz, hogy jól ki lehessen gyorsítani, meg ilyenek. De végülis igazad van, versenyzésre nem jó, pályán attól még biztos lehet jókat autózni.
Amúgy most jöttem haza, ismerős mutatta, most vett egy E36 320i Coupe-t 390ért, hát rohad meg minden, de egész korrekt kis gép, persze a direktszűrő meg a kályhacső alatta van, de ahhoz képest hogy BMW meg hogy mennyi volt, egész kellemes élmény.
Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz lajafix #22294 üzenetére
Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec. Anyós nem kell elég egy is
(#22283): Gyááá... sehol nem kapsz Honda S2000-et újonnan. Csak példának hoztam fel, hogy lásd mennyit számít plusz negyven lóerő. Mindkettő kétliteres mindkettő szívóbenzin mindkettő hátsókerekes és a súlyuk is közel azonos.
Erre mondtam már a legelején, hogy egy ~250lóerős motorral istenkirály lenne a toyo de így maximum csak átlagos.[ Szerkesztve ]
...
-
Balupapa
senior tag
válasz lajafix #22321 üzenetére
miért fáj Neked, hogy szidja ezt a kocsit?
Nem tudod meggyőzni ugysem és ahogy látom Ő sem TégedLehet bármilyen élvezetes is a vezetése ha 7.6 a 0-100
mondjuk ez a ketto kicsit uti egymast.Egyebkent a GT86 egy tohonya szar. kérem kapcsolja ki.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #22332 üzenetére
"a tények meg nehogy zavarjanak."
Mármint, hogy nem nagyon lehet elképzelni olyan környezetet ahol az 5.5értelhozható clio RS ne verné agyon a 8.5ért elhozható GT86ot?
Ne zavarjanak ám a tények...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
8th
addikt
válasz lajafix #22332 üzenetére
Ja jó, akkor maradjunk a tényeknél.
- tény az, hogy sportkocsi mércével kifejezetten szarul gyorsul.
- tény az, hogy semmivel sem gyorsabb mint az aktuális sportmodellek.
- tény az, hogy ő az egyik legdrágább a jelenleg kapható sportmodellek közül.
- tény az, hogy egy 184lovas alsó-középkategóriás dízel szedánt sem lehet vele lenyomni lámpától lámpáig. [link].Akkor miért is olyan nagy szám az az autó? Mert úgy néz ki mint egy sportkocsi? És most hova szarjak?
[ Szerkesztve ]
...
-
-
-
Varoz
addikt
válasz lajafix #23280 üzenetére
A száraz adatok, mindig is lófüttyöt értek.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Motion_Blur
félisten
válasz lajafix #26676 üzenetére
Rosszul fogalmaztam tehát nem városi, mindennapi használatra lesz hanem hosszabb utakra, és legfőképp közúti 100-as tempóra. Ezért gondoltam hogy elég egy kisebb dízel is, alacsony fogyival.
"És miért kell fiatal autó?"
Bocsi, de ezt nem értem. Miért ne kellhetne? Néztem Avensist, Mazda6-ot de ezek mind jó 2-3 évvel idősebbek ebben az árban és értelemszerűen km is sokkal több van bennük.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Quad Lock iPhone 14 Pro MAG tok
- Három db SONOFF Zigbee okos relé/kapcsoló eladó
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest