Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Nekem bejon a piros Audi
-
zolikaDB
veterán
Traffipax-rendszer... A k.rva anyjukért nem bírják helyrehozni a teljesen használhatatlan útszakaszokat??? Hazamentem vidékre, és két települést összekötő főútvonalon olyan részek voltak, h alig van híja annak, h ismét földút legyen az aszfalt helyén...
-
zolikaDB
veterán
ÁÁÁÁ, b.sszátok meg, ez hihetetlen... Munkába menet sincs már egy normális útvonal; ahol tűrhető az út (nem jó, csak nem bitang pusztulatosan fostos), az vagy kva forgalmas, vagy tele lámpával, ami nem, az meg mint az ementáli. Hát a rohadt jó k.va apjuk f.szára menjenek ezek.
-
zolikaDB
veterán
Pénteken előttem majdnem összecsúsztak, megindult a sor, Suzukis megijedt vmi GÖDÖRtől, mögötte a Hondás már kettesben húzatta volna, szerencse, h egy fékcsikorgással megoldódott.
Cora/Auchan körforgalomba ahogy bemegyek, két kacsaúsztató, az útfelület majdnem teljes szélességét elfoglalják (szóval kerülgetni sanszos), vagy 10 centi mély, hét közepe felé már mindkettő foltozva volt... Ahogy esik - úgy puffan módszerrel, pár nap és tavaszra jó lesz az ebihalaknak.
werszomjas: igen, Segner tér. Én előtte jártam arra, akkor is foltozták, kis gázperzselőzés, belehánnak egy kis misungot, oszt hajrá, 2 napig jó![ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Németország/Ausztria: utólagos xenonnal kapcsolatban mi a szabályozás?
Ebben az Espace-ben ilyen kamar csereérett lesz a moci??[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz MunezXBK #37347 üzenetére
Pontosan. Az Astra elott kerult a latoterembe egy ajanlat...
Audi 100 utolso evjarat, A6 2.5TDI 140LE motorral, krezi mechanikus adagoloval, pusztaszabolcsi munka, S4 borbelso felujitva, A6 muszerfal, minden be volt kotve. S80 volvo ezustre fujva. Az orra nem tetszett, marmint egy fekete betet volt rafujva, de ettol eltekintve rendben volt, vmi 800k-ert, audiklubrol.
Aztan jott a csalad, h jajj, majdnem 20 eves, meg dizel, jajj...
Kov alkalommal nem lesz beleszolas az autovasarlasba... -
zolikaDB
veterán
válasz werszomjas #37364 üzenetére
Én Suzuki SX4-esen tanultam vezetni, majd utána ültem át a sedan Astrába. Első pár úton voltam bajba, h hú, mekkora ez, meg hogy lássak én ki ebből (én, aki 195cm magas), meg ennek segge van, nem ott ér véget, mint a Suzi...
Azóta megszoktam persze, és nem bánom, h "ekkora" autóval járok (tudom, nem Lincoln Towncar), és ilyenen szerzek gyakorlatot. -
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #37421 üzenetére
Pedig egy 166 szurke vagy vajborrel, nagy 18-as Alfa kerekekkel mi gyonyoru egy kocsi!
Mondjuk vezerles/olajcsere egy Astraban 40-45k-ban megall.
Az Alfa meg a Seleniat szereti. Alfaamore-n meg a szep, becsben tartott peldanyoknal is hosszu a naplo, h mi volt cserelve vasarlas utan... -
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz bigmasterg #37615 üzenetére
Igen, Gallardo. Vagy 20x lattam mar ezt a videot.
-
zolikaDB
veterán
Üdv urak!
Lenne egy kis probléma: megjelent pár penészfolt a csomagtartókárpiton... Ahogy nyitottam ki, gondolom elég volt pár csepp hólé a jó télen.
Mi a legjobb módszer ennek orvoslására? -
zolikaDB
veterán
Az tény és való, hogyha te pénzt teszel egy autóba, soha nem kapod vissza, plusz amortizáció, plusz tervezett értékvesztés adott életciklusokban. Én 1.1-ért vettem az Astrát, van benne durva 300-350k, könyöklő, Alpine fej, gumiszőnyegek, polírozás nincs is számolva, és kapnék érte durván, ha nagyon akarja a vevő 900-at, de sztem a 800 reálisabb.
Jól néz ki képról az Audi, ha ezt tudja, biztos megy is, de fura. Ennyibe van a tuning - kapsz egy kocsit ajándékba?
Anno amikor Audi A6 2.5TDI-t akartam venni, az eladó már adta is meg az adatokat, h kérdezzem meg Pusztaszabolcson, h ott készült a motor. Jelzem, nagy tuning nem volt, csak motorcsere, Krézi-féle mechanikus adagoló, meg egy kis rendbetétel. -
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #37794 üzenetére
Igen, mester! Taníts minket, hogy a szent Toyotát hogyan ápoljuk, h legyen vala örökéletű az D4D nyomatékgyár!
mod: mester! Baj van! Peníszes lett pár folton a Zastra csomitartóban a kárpet. Levettem, oszt gyöngyözött a H2O a jobb oldali íven. A fém. Na nem 2 centi vastag zöld penész, csak pici halvány foltok.
Ecetes kefével áttakarítottam a kárpitokat, most száradnak. Mit tegyek még velük.
De mitől vala ez mocsadék szekeremben kialakulóban?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Amúgy a Panda 100HP-t sunáznám, bár, ha az 1.4-et turbósítanák szériában, na az f@szányosabb lenne -> [link]
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Nézegettem az Avensiseket és a következő anomáliára lettem figyelmes a mobile.de-n való keresgetés közben: a 2005 után keresett dízel, automata modellek közt nem találtam a 150LE-nél erősebb motorverziót. Létezhet ez? Utána átállítottam, h csak kézi váltósokat mutasson, na ott már szerepeltek a 177 lovasok is.
Ez miért van? -
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #42234 üzenetére
Igazad van... Mondjuk érdekes, a 3-asban van, de abban meg a 177 lóerősben nincs automata.
Miért? Gondolkodok egy erős, tágas, kombi, japán jófogyasztású autón, ami akár dízel is lehetne. Itt lyukadok ki az Avensisnél.
Gondolkodtam még a C Vectra 3.0 CDTI-n, meg az RS Octavia dízelen. Előbbi automatával, utóbbi kézi váltóval.
Még valami: a szélvédő jobb alsó sarkában van egy kis bibi, és becsordogál lassan pár csepp víz. Mivel érdemes javítani? Ami kereskedelmi forgalomban kapható, és nem 10e Ft?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
42L, 540km, Astra G 1.4, tél, város.
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Félve kérdem: használt/tapasztalt/látott/hallott-e már valaki a Peugeot 407 biturbós dízeleiről?
Kétféle van:
- A 2.2-es, 4 hengeres, 170LE-s, kézi váltóval
- És a 2.7-es, V6-os, 204LE-s, automatával
Ha jól tudom, a Coupe-ba is tettek ebből a 6 hengeresből, pár véleményt olvastam, ott dícsérték.
Igazából nem olyan sok a különbség a kisebbikhez képest, sőt az kisebb fordulaton adja le a max nyomatékot (370Nm @ 1500 rpm + 100kg-al könnyebb illetve 440Nm @ 1900 rpm).
Mindkettőnél csak magasabb főtengelyfordulat felett "száll be" a 2. turbó.
Mivel gyenge a presztízs, az áruk is kedvezőbb a hasonló kategóriájúakhoz képest.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz whitezo88 #42940 üzenetére
A leguccsó ajánlat szerint, amit kaptam, 20e km alatt térülne meg nekem a gáz ára. És van még egy műhely, amelyik nem küldte meg az övét.
10e km jött úgy össze, h nem mozultam ki a megyéből. Szóval mivel ezt a kocsit sem eladni nem akarom, és hosszabb távokon használnám (1000km/hó minimum), gondolkodok rajta. Odakint meg nem b.sszák fel a gáz árát, bár Debrecenben 235Ft-ért mérik literjét. -
zolikaDB
veterán
És egy igényes jóéjt-felvétel: 2012 Wörthi-tó
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #43042 üzenetére
Kollegának is van ZZ-s, Golf3. Háát. Agyonkímélt, alig fogyaszt, de mint az állat, úgy megy...
Turbónál is volt bibi, váltónál is volt valami, kettőstömegű az halál, kupplung is recseg-ropog... Most mondta azt, h elege van, h a ~350k-ért vett behozott (borult, nem is gyári színkódosra fújt, lötyögő ajtós) VW-be csak önti a pénzt, 900k körül jár, és még mindig baj van vele...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest