Moszkva poszt apokaliptikus romjai alatt. a metró alagutakban élő. az atombomba után életben maradt embereket halálos veszély fenyegeti a felszínről és a metró állomásokról. A mutánsok egyre gyakrabban hagyják el a mérgezett felszínt és jutnak be a különböző katakombákba, alagutakba. Ezen felül ahelyett, hogy az emberek egyesítenék erőiket az állomásokon létrejött városok egymás ellen is harcolnak a hatalomért és egy fegyverért mely a katonai pincékben van elrejtve, ami eltörölheti a megmaradt emberiséget a föld színéről. Artyomként harcolva a remény által hajtva, mi leszünk a kulcs az emberiség fent maradásához, a végső fény a legsötétebb órákban.
A játék, úgy mint az első része egy FPS túlélőhorror lesz, melyben most nem csak egyjátékos, kampányt, hanem többjátékos módot is kapunk.
Hozzá tartozik még, hogy megjelent mindkét részhez egy könyv ami a történetet meséli el, melyeket Dmitry Glukhovsky irt.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2013-02-06 12:07:57
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Abu85
HÁZIGAZDA
Faggattam a fejlesztőket, szóval egy kis adalék a játékhoz. Ez alapján a tesszelláció normalon a legjobb.
Az Off az mindegy, mert ki van kapcsolva.
Normal: Ezen a beállításon azokat a felületeket és karaktereket tesszellálja a rendszer, amelyek kijelölésre kerültek, illetve amelyek rendelkeznek displacement mappal (ettől lesznek érdesek, meg hasonló).
High: Ilyenkor a rendszer már azokat a felületeket is tesszellálja, amelyekhez nincs displacement map, vagyis ezek síkok maradnak, így a részletességük nem nő, de több háromszögből állnak majd. (lövésem sincs, hogy ennek mi értelme, de mindegy)
Very High: Ez ugyanaz, mint a High, csak a tesszelláció határa ki lett tolva, így a kamerától sokkal távolabb található részeket is tesszellálja.
Ha a Normalt állítjátok be, akkor gyakorlatilag semmi látható különbség nincs a Highhoz képest. A Very High esetében a tesszellációs határ hozhat különbséget, de már normálon is annyira messze tesszellál a kamerától a rendszer, hogy a párszáz pixelt elfoglaló messzi karaktereken úgy sem látható reálisan a különbség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.