Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
A te szavaid szép sorban: "nem tudjuk miért", "Én azt mondom", "lehet átlépett", "Nem tudom, sejtem", "Nem ismerem a hátteret", "fikcionális".
Ellenben én azt mondom a neve le lett véve a termékekről, és a játék nem lett befejezve.
Érted már? Nem találgatok. Nem képzelem el, hogy ártatlan kis Konamit biztos bántotta az a csúnya Kojima.
És a fikció amit leírsz nonszensz. Az egész mai játékipar erről szól, hogy legyenek számok, nem számít hogyan jelenik meg a játék. De jelenjen meg. Jöjjenek a számok a negyedéves kimutatásoknál. Így működik a világ, tudjuk. Nem egy példa van rá. Ellenben Kojima egy lelkiismeretes, maximalista játékkészítő. És te ezt a két dolgot szembeállítva próbálod a Konami pártját fogni. Tudom én, hogy azt próbálod bizonygatni, hogy nem csak fekete - fehér van. De miért kell ezt bizonyítgatni?!
De igazából ezen már annyiszor átrágtuk magunkat, hogy felesleges is folytatni. Sose jutunk közös nevezőre. És amúgy is nekem van igazam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Adam_Shepard
addikt
Lehet majd egy Kojima életrajzból kiderül. Minden esetre ez nem ront a játékélményen.
.
-
.LnB
titán
válasz bigbadforty #1652 üzenetére
Na meghallgattam a Where is Zero? kazettát. Abból világos most már minden. Cipher a mesterséges intelligencia, egy hálózat. Zero alkotta.
MGS4 Big mama beszélgetésben elhangzottak:
"Ehelyett felállított egy MI hálózatot. Egy döntéshozó rendszert, mely az összes általa
összegyûjtött információból jött létre. Négy MI-t alkotott meg. GW, TJ, AL és
TR. Egyfajta digitális Rushmore Hegy. /*GW = George Washington, TJ = Thomas
Jefferson, AL = Abraham Lincoln, TR = Theodore Roosevelt.*/ És egy központi
mesterséges intelligenciát, mely egyesíti õket... John Doe."Vagy konrétabban : [link]
Ennek az előzménye(?! nem biztos hogy ez a helyes szó) a Cipher.És mint "élő hálózat" a Cipher megalkotta a XOF-ot (Zero Black Ops Unit).
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fitzgerald
veterán
Ez az egész Kojima-Konami sztori valahol ott indult, hogy Kojima producerként/rendezőként a royalty-rendszerhez hasonló megoldást, konkrétan százalékot szeretett volna az eladásokból, mert kevésnek érezte a fizuját...valószínűleg nem sikerült megegyezni a Konamival. Az hogy pontosan mi történt nem biztos hogy valaha is ki fog derülni.
-
Hunt3r22
őstag
iDroid lassúságától agyfaszt kapok. Percekig tölti..
Tisztára mint a régi Samu S advance-om.
[ Szerkesztve ]
Xr
-
-
Rage47
veterán
Xboxon gyors.
szerintem más szervereken futnak -
Fitzgerald
veterán
Harmadik afrikai főküldetés ha jól emlékszem,
amikor meg kell találni a teherautót, ami a Cipher-féle cargot szállítja. Én felszámoltam egy checkpointot a predicted route eleje felé, majd végigmentem az úton fel egészen az olajmezőig, de sehol sem találom. Ez valami bug, vagy csak másfelé ment a teherautó? Volt riadó is egyszer, lehet hogy amiatt ment másfelé? -
k4rL^
senior tag
válasz Fitzgerald #1710 üzenetére
Nem indulnak egyböl, valószínüleg még a reptéren voltak, amikor még ott jártál. Amennyiben nem tudsz teherautót fultonzoni, azt ajánlom az elsö kis checkpoint részen, amit írtad, hogy felszámoltál várd a konvojt pár C4-el a földön, azzal kiiktatod a tankot az elején, majd utána Quiettel kitudjátok szedni a Skullokat és viheted a teherautót.
Cargos fultonnal meg be tudsz szaladni a reptérre, rögtön az elején és a Skullokat lerázod.[ Szerkesztve ]
-
ricsiv92
tag
válasz Fitzgerald #1710 üzenetére
Azzal a küldetéssel én is megszenvedtem, útbaeső egyik outpostot felszámoltam, majd Quiet-et elküldtem az útvonal szerinti mögöttünk lévő helyszínekre felderíteni, én meg elkezdtem az útvonallal szemben szaladni. Majd, mikor hallottam a járműveket érkezni, egy aláaknázott úttal vártam őket. [ Szerkesztve ]
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
.LnB
titán
Ezaz!!
Csináltam a steames kitűzőt, és egyetlen dolgot akartam nyitni.
Egy Diamond Dogs hátteret.Erre: [link]
Nem mellesleg egyetlen egy darab van eladó, ennyiért: [link]
De mondjuk annyiért sem adnám el
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Adam_Shepard
addikt
vt
.
-
.LnB
titán
Ja és most már kettő van belőle mert 5. szinten is azt a hátteret kaptam. Na akkor az egyiket csak eladom majd
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
boost
addikt
Eddig elég egyhangú a játék. (10. misszió) Lesz ez változatosabb is?
-
oriic
HÁZIGAZDA
Skull Face-né majd hallgassátok meg, megint
magyarul beszél. Méghozzá két teljes mondatot. Kicsit nehéz megérteni, de az bizony magyar. Live-Die-Respawn
-
boost
addikt
"PS4 takes a commanding 72% share over Xbox One which has 22%, while PS3 edges to a 3% share over Xbox 360 with just 2%,"
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
Karantén miatt nem tudom az embereimet küldetésre küldeni. Mit lehet ez ellen csinálni?
Live-Die-Respawn
-
k4rL^
senior tag
47% és kb. 75 óra után végére értem a Chapter 2-nek így a teljes sztorinak is, hát ez a 2. rész viccnek is rossz volt, eléggé csalódott vagyok.
Sztori Spoiler, Quiettel kapcsolatos:
Akik szeretik missionre vinni, szerintem eléggé OP föleg fullra fejlesztett fegyverekkel, NE csináljátok meg a Side Ops #150 és #45 föküldit, mert utána soha többet nem lehet használni!
Megoldást erre itt, ezzel a megoldással is végig tudsz menni az egész sztorin, az ö része marad késöbbre, akik tervezik platinázni a játékot azt a trophy, achievementet érdemes a végére hagyni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyébként van értelme a "hagyományos" fegyvereknek? Én lassan megunom, hogy hiába fejlesztettem ki az FN FAL-t (a fene tudja a játékbeli nevét), de hangtompító nélkül egyszerűen értelmetlen, mert a küldetések jó részében folyamatosan jön az erősítés, ha nekiállsz Rambózni, és előbb-utóbb úgy is vagy megmurdálsz, vagy rákényszerülsz arra, hogy meghúzd magad valahol, ahol nem találnak rád.
Magyarul a játék rákényszerít arra, hogy lopakodj... Tegnap kínomban már az egyik side-op esetén raktam be, mondom húzom egy kicsit DD-t legalább. Egy nyamvadt 4 fős útellenőrző pont, én meg a kékcsöves (gumilövedékes, nem-halálos) FAL-al majd egyenként leszedem őket. Megcsinálom, igazából már majdnem könnyű is volt, 4 ember, két fejlövés, a maradék kettő a FAL tárában maradékként pihenő lőszerbe pihen bele. Látom, hogy DD ellenfeleket érzékel, mondom maf@sz. Erre mögöttem feltűnik 20 méterrel egy két fős őrjárat (a pirosan világító antennás fajtából), és már tompán csapódnak is a hátamban az 5.45mm-es lövedékek, ráadásul az egyiknél RPK-74 van, szóval folyamatosan lő. Amire magamhoz térek, már halott vagyok.
Nem vagyok híve az agyatlan akciófilmes "egyedül a világ ellen egy tárral" típusú játéknak, de azért az sem tetszik, hogy a hangtompító nélküli fegyvereknek nincs értelme. Már azzal is próbálkoztam, hogy az AK-74 játékbeli megfelelőjével lövök, mert hát ugyanolyan fegyver mint az övék, vagyis a lövésdörej alapján nem tudják, hogy barát vagy ellenség lőtt, sőt, optimális helyzetben még azt is hihetik, egy barát lőtt a közelükben. De nem. Ugyanúgy jönnek felém, mintha a hangtompító nélküli M4-essel osztogatom az skulókat...
Van kismillió fegyver a játékban, gépkarabély, géppisztoly, sörétes puska, géppuska, mesterlövészpuska, gránátvető, rakétaindító, de valahogy nem látom, hogy a játék "támogatná" a széleskörű használatukat...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
Elérkezett az a pont mikor azt mondom, te csak kedvtelésből, direkt kötözködsz.
Korábban leírtad, hogy az AI scriptelt és tulajdonképpen túl egyszerű kiismerni, nincs nagy kihívás.
Majd most zavar, hogy az AI-nak van füle és ha nem csendben gyilkolsz akkor felfigyel rá. Nem tudom, általában azért ha valaki fegyver lövés hangját hallja akkor nagyon is felfigyel rá és ehhez még katonának sem kell lenni. Amennyiben ráadásul még katonákról beszélünk akkor valószínűleg erősítést fog kérni és visszalő.Még, hogy ugyan olyan fegyverrel lősz mint ami a tárásnak van és felfigyel rá, ráadásul vissza is lő?!!? Téényleg? Nem tudom, hogy vagy vele de ha valakire rálőnek, akkor az vissza fog lőni. Nem azt fogja figyelni, hogy a társa lövi e. Vagy mire számítottál, átgondolja, hogy "ja ez a társam biztos, hagyom, hogy megöljön".... Életszerű tényleg.
A Metal Gear sorozat mindig is stealth action game volt. Ami alapjáraton lopakodós, ebben és a többi részben is megvan a lehetőség arra, hogy végiglődd az egész küldetést, de akkor vállald a következményeket.
DD nem 20m-ről spotolja az ellenfeleket. Esetenként akár 100m-ről is, de 60m-ről már szinte mindig, takarásban is. Ha már olyan közel voltak a járőröző katonák hozzád, hogy lőttek is rögtön, akkor már rég spotolva voltak.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Elérkezett az a pont mikor azt mondom, te csak kedvtelésből, direkt kötözködsz.
Ebben tévedsz, de megértem, miért gondolod így.
Korábban leírtad, hogy az AI scriptelt és tulajdonképpen túl egyszerű kiismerni, nincs nagy kihívás.
Az AI scriptelt, egy bizonyos, előre meghatározott sémát visznek végig, a hiányosságaikat pedig alapvetően az ilyen erősítések megjelenésével pótolja a játék. Ezzel önmagában nincs baj, sehol sem láttam jobb megoldást erre (elviekben lenne - bizonyos Random faktort pakolni bele, de érdekes módon ezzel még az ArmA-ban sem élnek a pályakészítők általában, pedig a küldetésszerkesztőben van rá opció), ezt anno is írtam.
Majd most zavar, hogy az AI-nak van füle és ha nem csendben gyilkolsz akkor felfigyel rá.
Nem ez zavar, hanem az, hogy a játékban lévő fegyverek többsége nem hangtompítós, ám a játék felépítéséből fakadóan ezek használatát nem támogatja. Semmi bajom nem lenne, ha az FN FAL-hoz is lenne valahol a fejlesztés fa elején hangtompítós változat - de nincs.
Gyakorlatilag 17 óra játék után, 10%-nál ugyanazokkal a fegyverekkel megyek a küldetések többségébe (hangtompítós M4, a mesterlövész puska vagy most már a GROM-11 rakétagránát-indító; az altatópisztoly és ugye a bionikus kéz). Kifejlesztettem több másik fegyvert, de csak elvétve van arra lehetőség, hogy használjam is őket. Nekem ez a problémám.
Nem tudom, általában azért ha valaki fegyver lövés hangját hallja akkor nagyon is felfigyel rá és ehhez még katonának sem kell lenni. Amennyiben ráadásul még katonákról beszélünk akkor valószínűleg erősítést fog kérni és visszalő.
A gondom az, hogy a fő küldetéssorozatban ahányszor hangtompító nélküli fegyvert használtam, mindig folyamatosan jött az utánpótlás, vagy legalábbis olyan sokszor, hogy reálisan nem lehet leküzdeni őket. Az útblokádos esetnél nem láttam az őrjáratot, nem vagyok benne biztos, hogy a játék nem "utólag" rakta be.
Még, hogy ugyan olyan fegyverrel lősz mint ami a tárásnak van és felfigyel rá, ráadásul vissza is lő?!!? Téényleg?
Nem figyeltél. Nem azok figyeltek fel rá, akire lőttem, mert ők már a túlvilágra figyeltek ekkor. Azok tudták megállapítani a helyzetemet, akik hallótávolságban voltak, és akkor is a lövéskori pozíciómba mentek, amikor ugyanolyan fegyverrel lőttem, mint ami az ő társainak volt. Akkor is, amikor a célpontjaim némelyik szintén elsűtötte a fegyverét, így (elviekben) nem tudhatták, hogy melyik lövés volt az ellenségé, és melyik a baráté (horrobile dictu, hihetnék azt, hogy két baráti egység lő egy harmadik, ellenséges célpontra).
Életszerű tényleg.
Igen, eléggé. Ezért használnak Afganisztánban AKM-47-eseket a különleges alakulatok (és használtak korábban Vietnamban is).
Különféle amerikai SOCOM katonák AKM-47-esekkel Afganisztánban, amelyek a fent említett okokból van a kezükbenA Metal Gear sorozat mindig is stealth action game volt. Ami alapjáraton lopakodós, ebben és a többi részben is megvan a lehetőség arra, hogy végiglődd az egész küldetést, de akkor vállald a következményeket.
Attól tartok félreérted az egészet. Nem az a baj, hogy végiglőni akarom az egészet, csak azt, ha már van kismillió fegyver a játékba, akkor adja meg a lehetőséget arra, hogy használjam is őket. Például nem látom sajnos, hogy az FN FAL-nak lesz-e később hangtompítós változata. Ha nincs, akkor pénzkidobásnak látom a fejlesztését. Így viszont nincs választék, az M4 az egyetlen gépkarabély, ami használható... Ez a problémám...
DD nem 20m-ről spottolja az ellenfeleket.
Nem, DD-t előre küldtem, hogy foglalja le az ellenfeleket, én csak azt mondtam, hogy tőlem ~20-25 méterre voltak, amikor észlelte őket...
Ha most a helyzet fonákját akarnám megfogni, Te viszont nem a kérdésemre akarsz válaszolni, hanem minden egyes mondatomat megpróbálod kiforgatni, valahogy úgy prezentálni, hogy én vagyok a villamos, és mindenki más normális...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Egyébként nem értem, hol vannak a játékból a trailerben korábban látott jelenetek? Lásd Emmerich, vagy Quiet kínzása.
Live-Die-Respawn
-
nagyúr
Lehet bizonyos küldetések kimenetelétől, vagy azoknak a sorrendjétől függ? Írták külföldi oldalakon ezeket, és ugye itt is volt rá példa (Side ops 51 után a Mother Base felső szintjén lévő jelenet - ha nem olvasom el azt a spoiler-t, sose látom meg valószínűleg).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ricsiv92
tag
FOB-ra milyen loadout ajánlott? Inkább sneaking suit, vagy battle dress? Kábító, vagy halálos fegyver? Egyszer sikerült lopakodni, de nem tudom, hogy ez tartható-e. Illetve az ellenfél mikor jöhet védeni? Egyből kapja az értesítést a támadásról, vagy valahogyan 'le kell hozzá buknom'?
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
nagyúr
Quiet kínzása biztos benne van a játékban, elég rákeresni a Youtube-on (SPOILER, szóval ne kattins, ha csak nem akarod látni!). Szóval vagy nem jársz még ott, vagy nem történt meg az a trigger, ami a cutscene-t megmutatja.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
-
Sirandrish
legenda
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
boost
addikt
70misit beletoltak a játákba, nem hiszem, hogy pont az epikus főküldetéses harcra nem jut pénz. Inkább vagy itt vesztek össze a kiadó Kojima-val, vagy ez is valami japán hülyeség, és a pre-sequel GroundZero után jön valami újabb 20 dolcsis főbossharcos lezárásos DLC.
Sirandrish: ikertornyok.
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
.LnB
titán
Lehet azért sem nyilatkozhatott Kojima semmit. Mert elmondta volna, hogy nem fejezhették be úgy ahogy szerették volna. Mivel pénzügyi érdeke nem fűzi az eladásokhoz ez simán elképzelhető. Szólt volna előre, hogy ez van. Nem tett volna jót az eladásoknak, de legalább előre tisztázta volna a dolgot. Ettől félt a fuckonami.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest