Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #280168 üzenetére
OK, leírom bővebben: kb ugyanannyira logikus mint a másik két gyártó számozása (azok sem logikusak). X5 40d - 340LE, 700Nm, 3 liter. A motor melyik "adatára illeszkedik" a 40-es szám?? Vagy legyen egy Merci C400 - le sem írom, pont ugyanaz mint a BMW. Igen, ezek a számok visszautalnak a régi modellekre, de valójában leginkább csak a hozzánk hasonló autóbuziknak jelentenek valamit. De nem sok közük van a műszaki adatokhoz. Tegyük fel, h apám (akinek soha nem volt BMW-je) holnap bemegy egy szalonba. Az értékesítő, h fogja neki elmagyarázni, h miért pont 330i van arra az autóra írva? Mi a logikája? Ha náluk OK ez a számozás, akkor az Audinál miért nem??
Az Audinak nem volt lehetősége ilyen módon jelölni a különböző teljesítményszinteket, mivel nem volt ilyen jellegű "történelmük". Korábban például ugyanaz a 3.0 TDI felirat volt három különböző teljesítményű A6-on. Hiba volt? Igen! Ezért találtak ki helyette ezt! Hogy miért nem "illeszkednek" ezek a számok az autó adataira? Valószínűleg úgy voltak vele, hogyha a másik két gyártónál működik, akkor nekik is jó lesz. És, h miért pont ezek a számok? Valószínűleg azért mert innen még lehet lejjebb és feljebb is számozni. Plusz sejtésem szerint szándékosan "felülszámozták" a másik két gyártót - nyilván marketing okokból.
Nincs róla halványod, de valószínűleg csak azért nincs, mert nem ismered annyira az Audikat. Eléggé friss még ez a dolog, az embereknek láthatóan kell még egy kis idő, h megszokják. Én a Mobilével kelem és fekszem, már évekkel ezelőtt hozzászoktam ehhez. Nem ment azonnal, de most már teljesen képben vagyok. Ha egyszer megszokod ezeket a számokat, akkor pont ugyanannyira lesz logikus mint a másik két gyártónál.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Üdv, Urak!
Volt egy hosszabb túrám, kimaradt 2000+ hozzászólás, remélem minden OK itt is. A francia pályán kaptam egy követ a szélvédőre, sajnos nagyobb mint egy kétszáz forintos, szerintetek javítható? Covidosan jöttem haza, a teszt alapján még ma is az vagyok, így a héten már nem fogom tudni megmutatni senkinek.
Három-heti fogyi, kb 75-80% pálya, két személy, fullra pakolt autó (én egy literrel többre számítottam):
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hja, ettől tartok én is. Bár engem nem zavar, már majdnem 4 ezret vezettem így (odafele történt). De mivel hétvégén megy az autó a Hahura sanszos, h mindenképpen cserés lesz.
radi8tor: Azonnal le lett ragasztva! Tanulva az itt olvasottakból, volt nálam cellux.
Köszi! Már túl vagyok a betegség nehezén, napi 16-18 óra alvási igényen kívül már szinte nincs is más tünetem. Furcsállom is, h még mindig pozitív a teszt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hétfőn remélem meg tudom mutatni valakinek.
Tsebacsi: Még nem tudom pontosan, de valószínűleg olyat teszek amit még soha: kisebbre és (sokkal) olcsóbbra váltok. Legvalószínűbb egy kabrió, esetleg egy kupé. Az utóbbi időben teljesen megmegváltozott a szemléletem, most már "őrültségnek" tartok egy ekkora vasat. Mondjuk korábban sem láttam sok értelmét... Plusz az is közre játszik, h bár nagyon szeretem ezt az autót, viszont nem szeretek szembesülni azzal a reakcióval amit sok emberből kivált. Valahol abszolút jogosan.
cappa72: Köszönöm! Öt hét??? Az nem hangzik jól.
-
nagyúr
válasz bandus #282299 üzenetére
És cOxeR: Volt már ettől szebb, feltűnőbb, hangosabb, villantósabb, stb autóm, azokkal is volt negatív élményem, de érdekes módon egyik sem váltott ki olyan sok emberből akkora ellenszenvet mint ez. Persze tudom, h le kéne szarnom, de engem zavar. Egy szép kupét/kabriót inkább megcsodálnak az emberek, sokan fotózzák, sőt még az is előfordulhat, h megdicsérik az áruház parkolójában vagy a benzinkútnál. Egy ekkora (Magyarországon valójában hétköznapi) SUV-t viszont nem csodál meg senki, sokan szerintem kétségbe vonják a létezésének jogosultságát is (most már egy kicsit én is). Sokan úgy néznek rád, h mi a fa**nak vettél ekkora autót, mit akarsz ezzel kompenzálni?! Persze tudom, h nem alaptalan ez az előítélet, elég sok tulajdonos van aki sokat tett ezért. A Z4 más kategória (főleg a tiéd), egy igazi szerelem-autó, szerintem többnyire csak néhány megkeseredett ember tud irigykedni rá.
Én egyébként egy igazi autóbuzinak tartom magam, nem a villantás miatt vettem a Q8-at sem. Nem igazán kedveltem a SUV-kat, csak néhány haverom beszélt rá, h próbáljak ki egy ilyet is. És ez tényleg egy baromi jó autó, nehezen tudnék elképzelni ettől jobb hosszútávú utazót, de ennek ellenére abszolút overkill-nek találom. Egyébként korábban is voltak ilyen gondolataim, de két hét Spanyolországban elég volt ahhoz, h megerősítse ezt az érzést: nincs szükségem ekkora autóra. És nem csak a mérete, az ára miatt sem. Szerintem itt is leírtam már, h ez igazából nem az én kategóriám... most újra felerősödött ez az érzés. Persze lehet, h ez csak átmeneti, magamat ismerve sanszos, h az autó-fanatikus énem újra felül fog kerekedni ezen.
Hogy mi jön ez után? Korábban úgy terveztem, h egy 840d (legutóbb is majdnem azt vettem), de most már inkább egy A5-ös Audit vagy egy négyes BMW-t tartok reálisnak. Szerintem jobban illik hozzám az a kategória.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Hja, érthető ez is. Ez valószínűleg egy lassú folyamat, évek múlva lehet, h nálam is ez lesz a vége.
Én amúgy nem vagyok előítéletes, volt már francia és japán autóm is, szerettem azokat is, de valahogy a német autók állnak legközelebb a szívemhez. Szóval már eléggé kicsi az esélye, h mást vegyek.Szerk.: Jut eszembe! Volt egy igazi spanyol Seat-om is kb 25 éve, egy háromajtós Ibiza, 1.5-ös System Porsche motorral! SXI talán - de már nem emlékszem pontosan a típusára. Vagány kis autó volt, csak sajnos kirohadt alólam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #282500 üzenetére
Még nem volt, de remélem, h egyszer lesz majd, mert az a kedvenc márkám! Így, ahogy mondod: ideje lenne már! Végső célom egy 911 (Cabrio?) lenne, csak még anyagilag nem állok készen rá. Bár egyre jobban tetszik a 718 Boxster is, de abba valószínűleg nem férnék bele. Idén egyébként megnéztem és kipróbáltam pár eladó Cayenne-t és Panamerát is, így még nagyobb rajongója lettem a márkának. Hihetetlen, h mennyivel jobb a minőségérzet azokban az autókban (mint például bármelyik Audiban). Tényleg más kategória.
Qru: Anyagilag is?! Majd rendezek egy gyűjtést!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #282693 üzenetére
+1. Ez ebben a formában felejtős.
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #282828 üzenetére
Nekem teljesen mindegy. Támogatásra úgysem leszek jogosult, hitel meg alapból off nálam (soha nem voltam/leszek hitelképes).
macilaci78: Szerintem is úgy van, ahogy molnarpeter írja felettem, egy állomásom több töltő is lesz. De ettől függetlenül nagyobb matekozás nélkül is ki merem jelenteni, h ez is durván túl lesz árazva, ahogy minden más ebben az országban. Annak mondjuk örülök, h bővül a töltő-hálózat, a többin meg próbálom nem felhúzni magam.
Peter.70: Akkor erről ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pit stop #282920 üzenetére
Ismerősöktől én is úgy hallom, h nagyon belassult a piac, plusz látom, h az árak is csökkenek. Én két napja hirdetek egy autót, viszonylag sokan látták már (100+), és rögtön az első nap kaptam egy csere ajánlatot. Nehéz volt nemet mondani rá... OK, mondjuk ez nem sokat jelent, nyilván hirdetésfigyelő alapján jött. Száz szónak is egy a vége: én nem vagyok túl bizakodó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #282984 üzenetére
Én minden további nélkül! Újabban megint elkezdtem a dízeleket prefárálni (vagyis inkább elfogadni). Korábban féltem a kitiltásoktól, de bebizonyosodott, h alaptalan volt a félelmem.
Model 3 vagy Q3? Számomra ez sem kérdés. Egyedül talán az S-tronic váltóba tudnék belekötni. Mondjuk ha már dízel, akkor ha lehet, legyen 40 TDI![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #283044 üzenetére
Nem rossz egyik sem! Én ezzel a váltóval inkább TDI-t vennék. Németország nem játszik nálad?
Szada85: Ezek közül én a Golfot nézném meg először. Nagyon tetszik a Leon is (talán még a Golfnál is jobban), viszont négyhengeres motor 300 lóerővel, 70e kilométerrel - hááát... én nem merném bevállalni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #283072 üzenetére
Jaja, a lízing tényleg problémás lehet. Én már ugyanúgy figyelem a Mobilét mint a Hahaut, nem sokból tart kimenni egy autótért. Én ott is csak garisat veszek. Most még vannak kint jó vételek, de ez tavasszal szerintem megint fordulhat (ha 420+ lenne egy euró). Ha addig nem viszik el az Audit én is odaadom valakinek, h ott adja el. Már találtam is rá embert. Persze legjobb lenne még most itthon eladni, de nincsenek jó érzéseim ezzel kapcsolatban. Bár ma reggel is kaptam egy csere ajánlatot, ez meg is lepett. Más autókra hónapok alatt alatt nincs annyi megkeresésem mint erre 4-5 nap alatt.
"...de ez olyan magyaros" - ha legális és olcsóbb, miért ne?!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #283075 üzenetére
Már más is kérdezte, egyelőre széles a skála és folyamatosan változik. Olyat is néztem mint a tiéd (kupé vagy kabrió), illetve A5 Cabrio facelift, S6 (TDI), esetleg 840d ha megint elgurul a gyógyszerem. De ez nem lenne jó, mert igazából olcsóbb autót szeretnék.
Akartam is kérdezni: a tiéd mennyit fogyaszt fix 130-as tempónál? Egyik ismerősömnek volt egy M340i-je, szerinte legalább 9-et evett ilyen tempónál, de ezt valahogy nem akarom elhinni neki. Nekem az S5 140-150-nél evett annyit - ha jól emlékszem. És a tiéd egy modernebb autó. Bár egy kicsit erősebb, de akkor is...
bandus: Mármint, h mennyi benne a méter? Kb 64k.
Én szerintem a helyedben bevállalnám a magyar rendszámot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jaja, ez egy kis reménysugár nekem is.
bandus: Köszi, szerintem is jól áll neki! Újonnan is így konfiguráltam volna. Itt Miskolcon van legalább 50 ugyanilyen autó, 90%-ban fekete színben. Nem is értem..
brumi1024: Köszi, ezzel már beljebb vagyok!
"...150-re 9-et sokallom, nem forog 2000-et a motor" - ő a fix 130-ra mondta nekem a 9-et! Mondjuk mentségére legyen mondva, h csak tippelt, szerintem soha nem ment vele olyan lassan. Én is csak a hosszabb külföldi utak miatt kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #283091 üzenetére
Én már vettem Németországból garival! Ha hivatalos márkakereskedésből veszed, az egész EU-ban érvényes garit kapsz rá. Pl Audi Gebrauchtwagen Plus, vagy BMW Premium Selection.
Szerk.: Land Rover dettó!
bandus: a fekete sokáig nálam tabu volt, de egyszer megtörtem, és azóta már nem annyira érdekel. Persze most is kb az utolsó helyen áll a sorban, de ha jó az ár és OK az autó, illetve ha nagyon nincs más, akkor jöhet.
Szerk.: A színesebbeket meg kimondottam kedvelem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 426os #283095 üzenetére
Sajnos igaz amit írsz, használt autóknál nagyrészt ezek a színek dominálnak. Én nem is értem, h miért?! "Hobbiból" elég sok új autót konfigurálok magamnak, azért a legtöbb modellnél vannak izgalmas opciók.
Más: Ezt már korábban meg akartam osztani veletek: sz*r dízel hatótáv
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #283105 üzenetére
Elvileg 75 literes. Az egész útra (több mint 6000 km) 7.6 volt az átlagom, de 130-as egyenletes tempónál kb 7 litert fogyasztott.
Nekem a legkisebb fogyasztás amit saját szememmel láttam (és emlékszem rá), az egyik haverom Passátja volt, 2000-es évek eleje, 1.9 TDI, országúton betartva a sebességhatárt 3.5-öt evett neki.cappa72: Jaja, tényleg egy faxa utazó autó, csak ez a magasság nem kéne hozzá. Egy A6 kb ugyanazt a kényelmet nyújtja, de szerintem egy literrel kevesebbet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #283112 üzenetére
Hmm, az a baj, h az újdonság varázsa viszonylag hamar elmúlik. És engem azért néha fel tudnak bosszantani az ilyen kisebb-nagyobb bugok, a szervizlátogatásokról nem is beszélve. És egy drága autó esetében ez hatványozottan igaz. Sajnos az Audi sem tökéletes. Közel sem.
Egy-másfél éve egyébként még én is nézegettem a használt e-tronokat, de végül (szerencsére) maradtam a belső égésű vonalon. Én is arra jutottam, h hosszú útra nem igazán alkalmasak még ezek az autók.
Qru: Jaja, simán lehetne 90 literes is. A8-ban/Panameramában úgy tudom, h annyi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #283116 üzenetére
"...jellemzően (komfort)elektronikai problémák" - többnyire nálam is, de azért előfordul más is.
Nagyon komoly a kép!
Tom1939: Az teljesen rendben van! Mondjuk 700 felett minden jó szerintem. Bár az elektromosak tudnának ennyit. És nem egy kamion mögött szélárnyékban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jaja, az is fontos lenne! De egyébként ha 5-600 kilométerenként kéne megállnom max 15 percre, azzal simán együtt tudnék élni. Mondjuk a töltő előtt sorakozó autók látványa (autópályán) kicsit aggasztóbb a jövőre nézve. Mert hiába lesz meg a technika az autókban, ha nem lesz elég töltő.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz fecke78 #283231 üzenetére
Persze, h lehet! Olcsóbb autónál valószínűleg nem sokat fogsz tudni (valahol csak egy gumiszőnyeget adnak ajándékba), de egy német prémiumnál 6-8%-ról indulsz, mert ennyit általában akkor is adnak ha az utcáról esel be hozzájuk. Ha szerencséd van simán mehetsz 10% felé is.
Szerk.: Ssangyong-got passzolom. Ha tippelnem kéne szerintem alkuképes lehet. Kérj árajánlatot minél több kereskedőtől! Ja! És az se baj, ha kiderül, h nem csak tőlük kértél. Nyugodtan nyomhatod "pofátlanba" is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz fecke78 #283240 üzenetére
Felesleges ennyit agyalni ezen. Ha mondjuk 12M az "akciós ár", menj oda és mondd meg nekik, h téged 11.5-ig érdekel. Esetleg előtte lebegtesd be nekik, h más típusokat is néztél (mondj konkrét példákat), semmiképp se lássák rajtad, h ez az egyetlen opciód. Valószínűleg egy perc alatt meg fogod tudni, h mi az autó "utolsó ára". Ja! És árajánlatot mindenképpen kérjék máshonnan is!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #284012 üzenetére
Tegnap belenéztem, de nem jutottam a végére. Tényleg jó a srác, fejlődik is, de azért vannak tőle jobbak is.
Az autó kívülről egyértelműen visszalépés, én emiatt biztos, h nem venném. Viszont belülről elég nagy előrelépés, még talán a sok fényes felületet is elnézném neki..
Az ára ennek is meredek: 35M egy normálisan felszerelt 520d.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Bejelentették: 92 új Tesla töltőpont épül Magyarországon - plusz 168 egyéb töltőpont
-
nagyúr
-
nagyúr
2024 Skoda Superb Is A Sensible Car In An SUV World - nem rossz
Van videó is (Autogefühl)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Sportosabb az Audi, többek között ezért áll hozzám is közelebb. Viszont nem vagyunk egyformák, én a tempomat gombjait sokkal jobban szeretem a kormányon, ez elég nagy mínusz nekem az Audiban. Plusz a bajuszkapcsolós váltóval kapcsolatban eleinte én is hasonlóan éreztem, de egy kis hozzászokás után teljesen élhető lett!
Üléssel kapcsolatba igazad van: A6 szinten már kínos az "alap" ülés.
bandus: Szerintem A8 és az RS modellek kivételével az összes használt Audinál megfigyelhető ez. Például Q8-ból is meglepően sok az alapfelszereltség közeli példány.
barnam_: Ezzel viszont teljesen egyetértek! (Superb)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen