Hirdetés
-
LOGOUT.hu
KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
Kérés előtt olvasd el az alább található összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Amit Te szeretnél az szerintem kivitelezhetetlen. 35km/h-nál már elég nagy a fogyasztás, agymotorral pláne. Borzalmas össz tömeg lenne ennyi akkuval. 500-600km hatótáv? Az meg minek? Ráadásul 200 ezer ft-ból? Egy minőségi alap trekking, ami ezt a terhet képes elviselni, legalább 350-400e ft. És ebben még semmi elektronika nincs. Egy normálisabb bafang szett sem 200 ezer hanem inkább 400-500. 1 millió alatt, pláne úgy, hogy más építi neked, aligha lenne meg. És ez is még csak meg sem közelíti az elvárásaid hatótávban. Amit szeretnél az még a jövő akku technológiája. A rászánt összeget minimum szorozd meg néggyel, kb onnan indul a történet. Bővebben itt: [link]
Az agydinamó semmit nem fog számítani ekkora akkuk töltésénél. Az egész koncepciód hibás.[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
válasz Runner_fxr #301 üzenetére
köszönöm a tanácsokat, de közben már kutattam tovább, bőven meg tudnám építeni 200ból (160ból találtam megfelelő jelöltet). de úgy döntöttem, hogy valószínűleg nem fogom megépíteni. ugyanis utánanéztem, és az akksik 200-300 db teljes lemerítés-feltöltés ciklus után teljesen tönkremennek, ez annyit tesz, hogy kb 20-30 ezer km után akksicsere, ami majdnem annyi, mint maga a bicaj, plusz ezen felül cserélni kell a tömör gumikat is (azok is 10 ezerre vannak hitelesítve, persze a gyakorlatban elmennek 20-30 ezerig, de pont ott kell azokat is cserélni), illetve azon a ponton kell cserélni valószínűleg a teljes hajtást, csapágyakat, mindent, magyarán ez annyit tesz, hogy a teljes biciklit cserélni kell. na most kiszámolva az jött ki nekem, hogy ez mindösszesen 30%-al olcsóbb, mintha továbbra is vonattal járnék, úgyhogy marad a MÁV. rövidebb (2*30 km alatti) távokra meg marad a normál bicajom.
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Runner_fxr
Ármester
Ennyi pénzért csak valami hulladékot tudsz összerakni, kár belekezdeni. 200, de inkább 250-300 egy értelmes normál bringa, amivel egyáltalán van értelme próbálkozni, amikor ilyen sokat akarsz menni. Tényleg jobban jársz inkább a vonattal vagy a hagyományos bicajjal.
A minőségi lithium akkuk ennél többet bírnak, amennyiben optimálisan van tárolva és használva. Nem hagyod lemerülve, nem tárolod hidegben és nem tárolod sokáig fullra töltve. Ez esetben 500 ciklus körül kezdenek veszíteni a kapacitásukból, ami még bőven nem azt jelenti, hogy használhatatlanná válnak, de már nem nyújtják a gyári teljesítményt, hanem mondjuk 80%-ot. 1000 ciklusig szokták bírni, utána már jelentősen veszít a teljesítményéből. 30-40% körül tudnak. A Bosch csinált már ilyen tesztet és valami 1500 ciklus környékén purcantak ki teljesen az aksik. Persze a meghibásodás lehetősége fennáll, tehát ha nincs szerencséd az elektronika is meghalhat, meg a cellák is meghibásodhatnak idő előtt. Ha véletlenül leejted az sem szokott jót tenni az akkunak. Szóval az biztos, hogy az akku egy sarkalatos pontja az ebike-nak, és hordoz magában extra kockázatot. Az én bringában Shimano EP8 rendszer van, 630Wh akku, 300 ezer ft ha venni kéne egy újat. Ha beszarik a motor 450-500 ezer egy új. Amíg van gari nem gond, na de utána.[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
válasz Runner_fxr #303 üzenetére
értem. akkor tényleg a ,,jövő akku technológiáját'' kell megvárnom.
igazából a következőket akartam elektromosítani:1. hetente egyszer-kétszer megyek postára, piacokra, távolabbi boltokba, ilyesmi helyekre, pár kilóméter
2. évi 20-40 alkalommal biciklizek egyszerre 2x8 kilómétert maximum (normál utakon).
3. évi max 10 alkalommal biciklizek egyszerre 2x15 kilómétert (részben hegyes utakon)
4. évi 3-6 alkalommal biciklizek 2x30 kilómétert (városok között)
5. évi 3-10 alkalommal utazok 2x55 kilómétert, na ezt már vonattal
6. évi 1x vagy 2x pedig 2x100 kilómétert (nyilván ezt is vonattal)na most az első három célra tökéletes a normál biciklim is.
a negyedik már kicsit problémás, és azt is gyakran inkább vonattal teszem meg. emiatt vetődött fel az elektromos bicaj ötlete
az ötödik meg a hatodik pedig hagyományos bicajjal elképzelhetetlen (legalábbis nekem, nyilván egy biciklistának meg se kottyan, de én nem vagyok az, csak egy egyszerű humán vagyok biciklivel)és ha most megvenném azt a 160 ezres pedelec bicajt, amit találtam, azzal az első három ponttal kapcsolatban nem lennék előbbrébb, mert azt már megszoktam, és simán letekerem normál bicajjal is. a 4. ponton segítene, de arra csak nagyon ritkán van szükségem. viszont az 5. ponthoz már valószínűleg nem lenne jó, a 6.-hoz meg ugye űrtechnológia kell.
na most ami bicajom van, az egy sima 40 ezres 28as bicaj, amit tavaly vettem használtan. egy év alatt kb 500 kilómétert toltam bele. gyárilag agydinamós volt, de a hátsó lámpa halott volt, úgyhogy ahhoz forrasztottam be új vezetékeket, illetve vettem rá kulacstartót, kulacsot, prizmákat, illetve tettem rá prizmákat, hogy közlekedésre alkalmassá tegyem. vettem rá kilóméterórát, de az egy év után elpusztult. ez egy 3x8 sebességes, rendszeresen lemosom és olajozom, 4 havonta felpumpálom. valószínűleg ezt a biciklit megpróbálom majd életben tartani addig, ameddig csak lehetséges, és ha az akksi technológia tényleg komolyan fejlődik, majd csak utána dobom ki, és utána veszek helyette elektromosat.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Runner_fxr
Ármester
Ezekhez a távokhoz miért kéne neked az 500-600km hatótáv?
Amit itt felsoroltál ezt már a mai technológia is tudja, persze nem 160 ezerért.
Leírásodból azt veszem ki, hogy hatalmas emelkedőkre nem mész, ha nincs rengeteg szint, 100km hatótávot közepes rásegítésen el lehet menni egy mai prémium pedelec bicajjal, 500-600Wh akkuval. 3-4 óra hossza alatt fel lehet tölteni és akkor ott a 200km hatótáv, vagy veszel 1db tartalék akkut. 500 ezer és 1millió között lehet találni jó gépeket, használtan és újonnan is.
160-200 ezer az a tesco szint, ócska akkuval, borzalmasan gyenge minőséggel, ezekkel biztos nem is tudsz menni értelmes távokat, de a piacra, postára, környéken 20-30km belül eljutsz vele a célodhoz egy ideig. Ennek ellenére én ezt a gagyi kategóriát kihagynám. Ha a témában válaszolnál, kérdeznél még, akkor felteheted nekem privátban is, vagy az említett elektromos kerékpáros topikban, válaszolok szívesen, de itt már ne offoljunk többet! Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Peterhappy
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az alábbi bringa beárazásában:
Szűk 3 éve épített bringa, azóta sok alkatrész cserélve. Kormánycsapágy, középcsapágy tavaly ősszel került bele új, akkor kapott új Conti belsőket és az új Schwalbe szett is akkor került fel.
Egy Cube öszvér a lelkem, de bitang jó öszvér
Sajnos kicsi a váz, ezért válnék meg csupán tőle, egyébként imádom, óriási szerelem. Ezért van előre forgatva a kormány. Elpusztíthatatlan és bármin átmegy.
Sajnos az első váltó kijelzője sérült (működését nem befolyásolja). A bringa itt-ott kissé karcos, lakásban tároltam, de azért használtam is néha
- váz: Cube Cross Pro 2015 (46 méret)
- villa: Suntour XCM32 (tapered, tárcsafékes, CUBE logózott)
- kormány: Truvativ Hussefelt Comp hajlított MTB (700 mm)
- markolat: Bikefun bilincses
- stucni: karbon Concept CPX
- Integrált Shimano XT hajtás
- Shimano CS-HG400-9 11-34 (?) lánckeréksor (télen cserélve, kb. 100km, ha van benne)
- SRAM PowerChain II PC-991 (télen cserélve, kb. 100km, ha van benne)
- Spyral (BOTCHY PIN?) pedál
- Avid Elixir 3 első fék + Avid fékkar
- Avid BB7 hátsó fék + Avid fékkar
- 3*9 váltó:
- Sram X9 első váltó
- Sram X0 hátsó váltó
- első kerék: Ryde Zac Pro felni + Schwalbe Marathon Plus Tour külső
- hátsó kerék: Rodi Skorpion felni + Schwalbe Marathon Plus Tour külső
- Zoggie nyeregcső
- Specialized Body Geometry nyereg
+ Cube (RFR) kerékőr (RFR Tension Axle Set with Theft Protection)
+ Cube gyári kitámasztó
+ Cube CA250SJ gyári csomagtartó
+ Cube HPC Black Line sisak (M méret, 55-58cm)Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!!!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #306 üzenetére
Szia! Egy 50-est biztosan.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Peterhappy #307 üzenetére
140-150K körül.
-
Peterhappy
őstag
válasz Runner_fxr #309 üzenetére
Kedves Runner,
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!
-
zzola
titán
Sziasztok!
Kihasználatlanság miatt megválnék kerékpáromtól, ennek árazásában kérnék segítséget!
LAPIERRE AUDACIO 200 CP GROUPAMA/FDJ 19 (teljesen gyári (állapota is kb.), 2 éves, összesen 285 km-t futott)
váz: AUDACIO SUPREME 5 ALLOY
villa: AUDACIO CARBON/ ALLOY STEERER
hátsó váltó: SHIMANO SORA RD-R3000GS, 9s
első váltó: SHIMANO SORA FD-R3000BM
hajtómű: SHIMANO SORA FC-R3000, 50X34T
hajtóműcsapágy: SHIMANO BB-RS500
lánckeréksor: SHIMANO HG200 9s 11-34T
lánc: SHIMANO HG53
fékek: PROMAX RC-481
váltók: SHIMANO SORA ST-R3000 2x9s
kormánycsapágy: FSA ZS 4D 1.1/8''
kormány: LAPIERRE FDJ ALLOY
kerékszett: MACH1 CFX/ SHIMANO RS300 32H
abroncsok: CONTINENTAL Ultra Sport 2 SL 700X25
ülés: SELLE ITALIA X3
nyeregcső: LAPIERRE FDJ ALLOY 27,2*350mmKöszi.
[ Szerkesztve ]
-
pingu22
tag
Sziasztok! Én nem saját bringát szeretnék beárazni, kérdésem az lenne hogy ez a Cube MTB megérné e az árát így első ránézésre? Előre is köszönöm a segítséget!
-
gorje
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy merre érdemes bringát hirdetni? Barátomnak tölteném fel de nem nagyon tudom mik a "jó" helyek. Cube egyébként ha ez számít valamit. -
zzola
titán
válasz Runner_fxr #314 üzenetére
Szia.
Köszi. Tényleg ennyit futott.
-
Ijk
nagyúr
Üdv.
3,5 éves Csepel Royalom kerülne eladósorba. A vázon, de elsősorban a kormányon vannak karcolások, de nincs jelentősebb leverődés. Kb 2 ezret futott, a fékpofákat kicserélem. A hajtást úgy gondoltam még nem kell cserélni, bár képekről most kicsit lazának tűnik nekem a lánc. Mindenesetre van hozzá vadi új gyári hátsó racsni, első fogastányér, lánc, nem tudom érdemes kicseréltetni eladás előtt?
A gyári szar gumikat lecserélte januárban Coninental Contact Speedre.
Képek: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
jojjer94
csendes tag
Sziasztok!
Árazást szeretnék kérni az alábbi kerékpárra.Merida Sculutura 400 Disc 2020.
Nálam 790km-et futott, az előző tulajnál sem sokat.
Full 105 szett, egyedül a lánc KMC, igazándiból teljesen gyári állapot, nem lett cserélve rajta semmi sem.
Néhány apróbb hajszál karc található rajta, semmi komoly esés/bukás nem volt vele.
A nem túl kellemes háttérért elnézést.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
yxcvbnmaa
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a mellékelt képeken lévő bicikli kapcsán.
Fuji Nevada típusú, 26-os mountain bike.
3x8-as váltó, elől teleszkópos.
A váza alumínium, és 2008 környékén vette a párom.
Nem sok kilométer ment bele, az elmúlt 3-4 évben nem gurult semennyit (számára kényelmesebb biciklit hajt).
Kb. ennyit tudok laikusként mondani rólaKét dologban kérném a segítségeteket.
- még milyen adatokat érdemes megadni a hirdetésben
- mennyit kérjünk érte. -
6030D
Ármester
válasz yxcvbnmaa #323 üzenetére
Szia!
Szerintem 50e Ft körül érdemes hirdetni, nem egy mai darab. A hátsó váltóról, a hajtókarról és a teleszkópról a feliratokat beleírhatjátok, a noname-nél jobbak, hátha a laikusnak fontos. Összességében attól is függ, mennyire kopott a hajtás (nem a km számít), illetve milyen állapotúak a csapágyak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok!
Régi SixTeam Paris kerékpáromat szeretném eladni.(Legalábbis a megmaradt alkatrészeit.) A kopók kukák, így azokat nem is írom. Ami érhet még valamit:
váz+villa, Kalin kormány, quill kormányszár, alap Shimano(valószínűleg Tourney) marokváltó(3x7 szett), 1 db első kerék(felninek válla van, kotyog a kerékagy, küllőket állítani kellene, nem tudom, ez ér-e bármit is így), alap(talán SHimano) négyszöges hajtómű, a tányérok kukák, 2db alap, bowdenes fékkar, 1db 25.4-es nyeregcső(bilincs hiányzik), 1db alap Shimano(Tourney, elég használtas állapotú) első átdobó,. Arra gondoltam, hogy egyben felrakom és megpróbálom így eladni. Szerintetek ez így mennyit érhet?[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #325 üzenetére
Én felraknám ilyen bazár szerűen valahova hirdetni, nem egyben kb. ilyen ezres per darab áron. A váz lehet 3 ezer. Ami szemét, pl. az az első kerék azt inkább dobd ki.
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
szerintetek mennyiért lehet reális meghirdetni egy Shimano M6000 fékszettet? Tárcsák nélkül, kb 2500 km-es, teljesen újszerű, 1 éve le lett szerelve a bringáról és azóta áll, szóval gondolom egy légtelenítés ráférne. Köszönöm előre is„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Runner_fxr #329 üzenetére
Köszönöm!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Khelben
nagyúr
Sziasztok! Segítsetek beárazni, hátha rosszul áraztam:
Boardman CX Team, 2016-os.
Alu váz, karbon villa.
Sram Rival 1 (1x11, 44x10-42, hidrós tárcsafékkel)
Mavic kerékszett (XM319-es felni, ismeretlen agy, 32 küllős)
Néhány kisebb festék sérülésPlusz: AbsoluteBlack Oval 38-as lánckerék, 1000 km-t futott.
Hiba: Az első fék karjában cserélni kellene a dugattyút. Használható most is, csak lassan megy a helyére fékezés után. Alkatrészt egyelőre nem kapni hozzá a mostani helyzetben, de amúgy 9000 Ft körül van a dugattyú szett. Bandázs és pedál nélkül.
295-ért tettem fel, de nincs roham érte...
-
HUNRookie
csendes tag
Sziasztok,
Az alábbi kerékpár beárazásában kérnék segítséget:
Dema Agila női trekking, M-es méret, 28-as kerekek, kb 10 éve vettük újonnan.
Használt, vázon a gyerekülés tartója okozott nagyobb karcokat.
Cserélve lett a hátsó gumi, markolat és a pedál.
Minden Shimano (Deore és Alivio)
Teleszkóp működik, de már régen volt szervizelve.
Néhány kép:
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni a következő bringa beárazásában: Dynamics Gravity Cross. Második tulaja vagyok a gépnek, 6 éve van nálam, most esett át egy nagygenerálon.
/az első és hátsó lámpa nem képzik eladás tárgyát/[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Fáradozásokat előre is köszönöm: Tyler[ Szerkesztve ]
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok,
Az alábbi kerékpár beárazásában kérnék segítséget, egy 2018-as Canyon Grand Canyon Al5 L-es méret gyári felszerelségen túl, egy Nukeproof Horizon taposóval, karbon nyereggel, lockolható teló, karral együtt, deore 180-as féktárcsák elől-hátúl, zefal sárvédő. Olyan 1000km-t ment, az utóbbi fél-1 évben kb. semmi, nem emlékszem mikor gurult ki a garázsból.
Egy két- helyen van minimális festék lepattanás, de összeségében megkímélt bringa.
Köszönöm előre is[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
HUNRookie
csendes tag
válasz Runner_fxr #334 üzenetére
Köszönöm
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tyler Durden #335 üzenetére
-
addikt
válasz Runner_fxr #338 üzenetére
Köszi szépen a segítséget!
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
bardi
aktív tag
Segítsetek a kerékszettemet beárazni plíz.
Bontrager Duster Elite kerékszett
Boost tengelyek
Shimano HG kazetta test.
Centerlock tárcsarögzítés.
622x22 méret
Tubeless használható (bár kínszenvedés felrakni a gumit rá), szelepet, szalagot adom hozzá
Első kerék: 989 gramm
Hátsó kerék: 1247 grammA hátsó kerékben most májusban cseréltem ki a csapágyakat. Felütve nincsen, a hátsóban talán van egy pici nyolcas, de az én ingerküszöbömet nem ütötte meg, 50-60 kmh között nem érezni, hogy rázna.
Illetve van két féktárcsa, Shimano XT, SM-RT81, ezek mennyit érhetnek?
Centerlockos mindkettő, Ice technology, meg alubakos. Ezeket akár adhatom is a kerékkel, centerlockos tárcsa úgyse jó az új kerekemre, jövőben is inkább maradnék a 6 csavaros kerekeknél...
180 mm-es 1,7 mm vastag, 160 mm-es szintén 1,7 mm vastag'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
Mercutio_
félisten
Sziasztok!
Magellan Polaris aluvázas gyári bringámra kérnék beárazást
~10 éves, lakásban tartott, évi 100-150km-et ment
2019-ben a covid előtt kapott nagygenerált (új gumik, fékpofák (+betétek), a szükséges csapágyak, küllők valamint 1 vagy 2 kopott fogaskerék cseréje, fékek, váltók beállítása, stb.) a helyi bringaszervízben.
Azóta 1-2 alkalommal kb. 50km-et volt használva, + időnként felpumpálva, többek között ezért is gondolkodom az eladásán.Képek: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Ha valamiről kellene közelebbi, nagyobb felbontású kérem jelezzétek
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz Runner_fxr #344 üzenetére
Ebben az árban vagy kicsit hozzápótolva kapok modernebb, könnyebb bringát, vagy olyat ami jobban illik az alkatomhoz? (hosszú kéz-láb, viszonylag rövidebb felsőtest)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mercutio_ #345 üzenetére
Modernebb, könnyebb bringa, a 70-80k sokszorosa lenne, szóval nem feltétlen éri meg eladni ha hasonló összegből szeretnél másikat venni. 100-120-ért kezdődnek a legalapabb új kerékpárok, amiken gyengébb minőségű alkatrészek vannak mint ezen a magellánon amit eladni szeretnél.
-
Mercutio_
félisten
válasz Runner_fxr #346 üzenetére
Nem újra gondoltam, de gondolom egy a leírt feltételeknek megfelelő jó állapotú használt se se 120 akkor inkább marad, enni nem kér.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz Runner_fxr #348 üzenetére
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
balfek
tag
sziasztok,
eladnám a régi bicajomat, de tippem sincs mennyit érhet - tudnátok segíteni?
hol érdemes hirdetni, mennyiért?Montana Mythos
váz 21" Alu 7005 duplán húzott
kerék: 26" Rubena (már nem gyorszárasak..)
telo: SR Suntour vmi
váltó Shimano Acera 3x7
fék: vmilyen Shimano 2 ujjas V-Brakeazt láttam, hogy e típusból az újak kb. 100e Ft-ok... ez meg azért egy jó pár éves darab.
viszont nem nagyon ázott meg, száraz helyen volt tárolva, nem rozsdásodik, balesetem sem volt vele.szóval mi lehet a reális ár egy ilyenért?
előre is köszi,
KVitatkozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
• Az ár nem képezheti vita tárgyát, szabadon eltérhet mindenki le és felfelé!
• A jobb áttekinthetőség érdekében a kész árazásokat OFF-ba tesszük!
• Az árazás szükségszerűen bizonyos mértékig szubjektív.
• Privátban árazás nincs!
• Csak a topik ármesterei árazhatnak!
• OFF hsz.-eket nem kérünk, ha kérdésed van azt privátba várjuk.
• Ha valami kimaradt vagy hiányos, akkor ne írj új hsz-t, az Ármesternek írj pv-ot és majd ő javítja.
• Beárazós topikok listája!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sorozatok
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest