Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
Kérés előtt olvasd el az alább található összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51) dni


dni
őstag

Sziasztok,

meg tudnátok mondani, hogy manapság mennyit érhet egy jó állapotú, keveset futott, karbantartott 2007-es Merida Crossway TFS-800V bringa? És vajon mennyiért lehet eladni :) ?

Vázanyag: Techno formed double butted 6061 alumínium
Villa: SR NCX-D-RL 63 Remote Lockout; 63 mm rugóút
Hajtómű: Shimano Deore LX; FC-M581; 175 mm; 26-36-48 fog
Középrész: Shimano Deore LX
Lánckeréksor: Shimano CS-HG50-9; 11-32 fog
Lánc: Shimano CN-HG73
Váltókarok: Shimano Deore LX Rapidfire; SL-M580; 9s
Hátsó váltó: Shimano Deore XT; RD-M761
Első váltó: Shimano Deore LX
Fék: Avid Single Digit 5; V
Fékkarok: Avid FR 5; V
Első agy: Shimano Deore LX; HB-M580
Hátsó agy: Shimano Deore LX; FH-M580
Felnik: Alex Croshini T1.2; szimplán szegecselt
Küllők: Rozsdamentes; 2,0 mm
Külsők: Maxxis OverDrive kevlar
Kormány: X-Mission Comp Rise 580; AL 6061; 25,4 mm / 580 mm
Stucni: X-Mission Comp 10; 25,4 mm / 100 mm
Kormánycsapágy: A-Head 1 1/8”; „félig félintegrált”
Nyeregcső: X-Mission Speed SB20; 27,2 mm / 350 mm
Nyereg: X-Mission Comp; Cr-Mo pálca
Markolat: Specialized
Pedál: alu test és keret
Sárhányó, masszív cstartó, talán még kitáasztóm is van hozzá, noha sosem szereltem fel rá.

(#52) 5oultrain


5oultrain
aktív tag

Sziasztok!
Szerintetek ez mennyit érhet?

PSN ID: legalkriminalz

(#54) jim bcs


jim bcs
MODERÁTOR

Csak a topik ármesterei árazhatnak!

Beárazás: https://logout.hu/bejegyzes/jim_bcs/bearazos_topikok_listaja.html

(#55) Runner_fxr válasza 5oultrain (#52) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szia!
Ha a bringa költségmentes, akkor kb 80-90k.

(#56) Scaletta


Scaletta
tag

Szép napot mindenkinek!
Egy apróhirdetési portálon szemezgettem ezzel a kerékpárral, árat, linket a teljesmértékű objektivitás tekintetében mellőzném. A hirdetés szövege a következő:
Eladó Diamondback vázra épített biciklim. Én raktam össze az egészet, válogatott jó minőségű alkatrészekből.
Váz: Diamondback 54es méretű
Villa: Diamondback
Kormány: Diamondback
Hajtókar: Shimano Tiagra 52 fogas a nagyobbik lánctányér
Váltó: Shimano 600as 9 fokozat
Fékváltókarok: Shimano Deore
Markolat: Odi Longneck (Új)
Fékek: Csepel U fék (Új)
Elsőkerék: komplett Michie
Hátsókerék: komplett Michie
Ülés: Új, márkát nem tudok
Pedál: vp (Új)
Lánc: Új

Érdekelne a véleményeketek a reális árral kapcsolatban.
Köszönöm előre is!

[ Szerkesztve ]

(#57) ivana válasza Scaletta (#56) üzenetére


ivana
Ármester

Ez így kb. értékelhetetlen borzalom, 26"-os monti vázra gányolt 28"-as gép patkófékekkel. Meg ne vedd. Nem kívánom beárazni, mert nagyon más az értéke alkatrészenként, mert azok nem rosszak és így egyben :N Jobban jársz egy olyan vintage montival amit nem gányoltak szét, vagy országútival, esetleg egy cromo trekkinggel.

[ Szerkesztve ]

(#58) Scaletta válasza ivana (#57) üzenetére


Scaletta
tag

Köszönöm!

(#59) Scaletta válasza ivana (#57) üzenetére


Scaletta
tag

Üdvözletem ismét!
Találtam egy másik kiszemeltet, erről is szeretnék érdeklődni!
BTWIN Triban 3 54-es
Váltás 2x9 Shimano Ultegra (Elöl 52-39, Hátul 12-27)
SKS Raceblade Long sárvédővel
SPD pedál helyett tudok adni országútit vagy taposót.
Jó műszaki állapotban.
Használatból ill. szállításból eredő apróbb sérülések a vannak a festésen
Illetve a privátban való megkeresésem után a következőket írta:
A hátsó váltó (és a fékváltókar) kissé viseltes. Így vettem, mert teli lett a csizma az eredeti MicroShift-el.A kinézete ellenére kitűnően működik.
Az első kerék/agy Original Btwin :-), a hátsó kereket kb. 2 éve vettem. Típus nem ismerős nekem.Mindkettő kónuszos, rendesen karbantartva.
Láncot és a sort tavasz elején cseréltem.
[kép] [kép] [kép] [kép]
Köszönöm a segítséget előre is, illetve az eddigit is!

(#60) ivana válasza Scaletta (#59) üzenetére


ivana
Ármester

Elég leharcolt darab, alapos átnézést igényel. Jelenleg nagyon felmentek az árak szóval olyan 120-140. (Röhej amúgy tavaly februárban 100-ért jobbak voltak.)

(#61) 5oultrain


5oultrain
aktív tag

Sziasztok!
Ennek a kerékpárnak vagyok kíváncsi a reális árára.

Hardrocx Cambrium 26r 20 anniversary edition

- X-6 superlight alu váz
- RST Frist platinum teleszkóp
- Avid elixir 3 tárcsafékek és fékkar
- Shimano Deora XT váltók 3x 10
- Shimano Deora hajtás
- Shimano M525 kerékcsapágy
- Mavic XM-319 kerekek

PSN ID: legalkriminalz

(#62) Cikó


Cikó
tag

Sziasztok!
Meg szeretném vásárolni az alábbi bringát, egy kb. árat tudnátok rá mondani mennyit érhet?

Focus Black Forest 1.0 29er 2012
Villa FOX 32 Float Remote 100mm
Első váltó Shimano XT
Hátsó váltó Shimano XT
Váltókarok Shimano XT
Fék Shimano XT
Agyak DT Swiss 370
Állapota újszerű

(#63) 6030D válasza Cikó (#62) üzenetére


6030D
Ármester

Ez a miskolci hirdetés? Mert ahogy nézem az 8000-es fék rajta, az meg nem volt a 2012-es Focuson. Ez még gyorszáras váz és villa, én max 200-at adnék érte, de most hülye árak vannak, szóval lehet, hogy ennyiért is el tudja adni. Ha nem kell rajta cserélni semmi kopót, akkor esetleg 230-240 környéke.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#64) Cikó válasza 6030D (#63) üzenetére


Cikó
tag

Igen, az. A gyári Magura fék is cserélve lett XT-re nemrég. Évjárata ellenére igen jó állapotban van, látszik hogy rendszeresen foglalkozva volt vele.

(#65) G@ben


G@ben
addikt

Kicsit off téma, de a piacon mennyit érhet egy 2019-es Cube Attention SL 27,5" 18-as méretben, ha a pluszban rászerelt alkatrészekkel az új ára kb 330.000Ft volt és alig 2 hónapot volt használva, makulátlan, karcmentes állapotú? A használat is kevés volt az időjárás miatt, talán 2-300km, annak is a nagy része aszfalt. Csak azért szeretném tudni, mert volt vele egy balesetem és érdekelne, hogy előtte mekkora lehetett a forgalmi értéke a gazdasági totálkár kiszámításához.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#66) Tothgera30 válasza G@ben (#65) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Specifikációt kérhetek?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#67) Runner_fxr válasza 5oultrain (#61) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ha műszakilag rendben van, tehát költség mentes, akkor 120-130k környéke.

(#68) G@ben válasza Tothgera30 (#66) üzenetére


G@ben
addikt

VÁZ: Aluminium Lite, AMF, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand Ready
VILLA: RockShox Recon Silver TK SoloAir, 100mm, PopLock
KORMÁNYCSAPÁGY: FSA No.10, Semi-Integrated
STUCNI: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
KORMÁNY: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
MARKOLAT: CUBE Performance Grip
HÁTSÓ VÁLTÓ: Shimano XT RD-M781-DSGSL, Shadow, 10-Speed
ELSŐ VÁLTÓ: Shimano Deore FD-M618, Downswing, 31.8mm Clamp
VÁLTÓKAR: Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
FÉK: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/160)
HAJTÓKAR: Shimano Deore FC-M617, 36x22T, 175mm
FOGASKOSZORÚ: Shimano CS-HG50, 11-36T
LÁNC: Shimano CN-HG54
FELNIK: CUBE ZX20, 32H, Disc
ELSŐ AGY: Shimano Deore HB-M6000, Centerlock
HÁTSÓ AGY: Shimano Deore FH-M6000, Centerlock
KÜLSŐ: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25
PEDÁL: CUBE PP MTB
NYEREG: CUBE Active 2.1

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#69) 5oultrain válasza Runner_fxr (#67) üzenetére


5oultrain
aktív tag

Köszönöm!

PSN ID: legalkriminalz

(#70) polonic


polonic
félisten

Sziasztok!

Mennyit érhet egy alig másfél éves Gepida Alboin 200?

Váz: 6061 alumínium váz
Méret: 56
Teleszkó/villa: ZOOM ENJOY 123 E RUGÓÚT: 40MM
Váltók:
első váltó: SHIMANO TY FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM
hátsó váltó: SHIMANO TY RD-TY300D FOKOZAT 21
váltókar: SHIMANO ST-EF 41 3X7S
fékek
fék: GEPIDA TX-117 V-FÉK
fékkar: SHIMANO ST-EF 41FÉK
mechanikus felnifék
Hajtás:
első áttétel: 48-38-28T
hátsó áttétel: SHIMANO MF-TZ500 14-28T 7S
hajtókar/hajtómű: PROWHELL A541 170 MM
Kerékméret: 28"
Gumiabroncs első/hátsó: FREEDOM SCORCHER 700X38C
Tömeg 17 kg
Felszerelés:
Világítás: BÜCHEL UNILED 15 / AXA X-RAY W/ STANDLIGHT
csomagtartó: STEEL
sárvédő: ORION BLACK

Sérülésmentes. Bár egy láncos kikötözés nyoma meglátszik egy nagyon picit a vázon.
Plusz a jobb markolátnál a gumi az beszakadt a kormány csövébe vagy hogy mondjam.

(#71) polonic válasza polonic (#70) üzenetére


polonic
félisten

Itt vannak a képek is.

(#72) 6030D válasza polonic (#71) üzenetére


6030D
Ármester

Én jó indulattal mondanék rá 50e Ft-ot.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#73) polonic válasza 6030D (#72) üzenetére


polonic
félisten

Nem mondod, hogy 1 év 3 hónap alatt elveszti az értékének a felét? :(

(#74) 6030D válasza polonic (#73) üzenetére


6030D
Ármester

Te mennyit adnál egy használt bringáért, amiről nem tudod, hogy hogy tárolták és milyenek belül a csapágyak, és nem karcmentes, ha megveheted újonnan 120e-ért? De majd hátha mástól is jön válasz.
Ha gondolod, próbáld meg felrakni 90e-ért, és az érdeklődések számából kideülr, hogy jó az ár, vagy sem. Annyiban mákod lehet, hogy most új bringát nehéz venni, mert mindent leraboltak.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#75) polonic válasza 6030D (#74) üzenetére


polonic
félisten

Igen. A kérdés jogos.
Egyébként zárt helyen, pincében tárolom mindig. Egyszer volt lánccal kikötve. Persze, hogy meg is látszik egy kicsit.
Eladni teljesen letakarítva, szervizelve szeretném. Nem ilyen koszos állapotban, mint most. Csak gyorsan fényképeztem a beárazás miatt.

(#76) rétisün


rétisün
veterán

Sziasztok,

nem konkrétan beárazás, de azt hiszem itt jobb helyen van, mint a bringás topikban......mennyire reális ez az ár? mert azért a külső bovdenvezetés, meg a 10-es 105 rendszer alapján nem mai darab. viszont ahogy ismerem az eladót, mindig vigyázott a bringáira (nagyon Trekes :D ) és tuti jó állapotban van a bringa.

Köszi!

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#77) ivana válasza rétisün (#76) üzenetére


ivana
Ármester

Tényleg nem egy mai darab. Én biztos nem vennék most semmit, max. ha abszolút nincs más. Szerintem a mai elszállt árakkal ennyiért korrekt, de tavaly ez még 150 lett volna.

(#78) rétisün válasza ivana (#77) üzenetére


rétisün
veterán

köszi!

egy kicsit én is sokallom, de persze meg kéne nézni 'élőben', meg alkudozni egy kicsit, bár az ár betonfix :D persze ha el is akarja adni....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#79) 5oultrain


5oultrain
aktív tag

Sziasztok!

Kérlek segítsetek beárazni ezt a bringát.

Pinarello Dogma 65,1 Think 2 / Full carbon / 2014 modell
(eredetei, nem chinarello)

- Pinarello karbon váz / villa / nyeregcső 65HM1K carbon, rejtett bovdenezés
- Dura Ace 9000 fék/váltó karok, fékek és váltók
- Campagnolo record 11 integrált hajtókar
- Deda Alanera integrált karbon kormány
- Force bandázs (új)
- Prime RR-38 V2 CARBON szingós kerekek
- új első/hátsó TUFO S33 PRO SZINGÓ gumik
- Look keo Blade pedál
- Astute Star Lite carbon nyereg


[ Szerkesztve ]

PSN ID: legalkriminalz

(#80) ivana válasza 5oultrain (#79) üzenetére


ivana
Ármester

Szia,

Ez bőven két milla felett lehetett újonnan, abszolút csúcskategória. Én olyan 1 milla környékére mondanám a magyar piacon, de lehet akár több is. (Nyilván ehhez kell számla, mert anélkül ilyet épeszű ember nem vesz. Meg írjatok adásvételit is.) Mondjuk ebben a kategóriában elég alap már az elektromos váltás, ez lehet rontja az értékét 2-300 ezerrel.

(#81) 5oultrain válasza ivana (#80) üzenetére


5oultrain
aktív tag

Köszönöm szépen!

PSN ID: legalkriminalz

(#82) Segesvarya86


Segesvarya86
csendes újonc

Sziasztok,

ezt a bringát venném meg, de régen nem tudom már a reális árakat:
https://bolha.testbike.hu/apro/-dabomb-sputnik-elado--357854
Szerintetek ez ér ennyit?
köszönöm

(#83) Runner_fxr válasza Segesvarya86 (#82) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Elméletileg megérheti ezt az összeget, bár én biztos alkudnék, de itt nagy kérdés az állapota, mert ez tipikusan az a bicaj amit suhancok ütnek vágnak, karban tartva nem igazán szokott lenni. Amúgy milyen felhasználásra kéne ez a bringa? Amúgy ez a bringa nagyon régi darab, szerintem több mint 10 éves.

[ Szerkesztve ]

(#84) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Sziasztok!
Most, hogy kicsit felmentek az árak, eladnám az outimat és érdekelne, hogy vajon mennyit érhet: [link]
Használtan vettem anno, de még minden eredeti rajta, pár karcon kívül hibátlan. Egy fék-váltó beállítás ráférne, mivel majd 2 éve áll a szobámban.

(#85) ivana válasza IMIIKE1998 (#84) üzenetére


ivana
Ármester

Szia,

Szerintem rakd fel olyan 130-ért, aztán, ha nem viszik vidd lejjebb. Hülye árak vannak manapság.

[ Szerkesztve ]

(#86) IMIIKE1998 válasza ivana (#85) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Köszi szépen! :R

(#87) haiiro_o


haiiro_o
tag

Sziasztok. [link] ennek a bringának a használt árára lennék kíváncsi. Most lesz 1 éves frissen szervizelve. Minden tökéletesen működik. Minimális festék leverődés van, de nem feltűnő helyen. köszi. :R

(#88) Runner_fxr válasza haiiro_o (#87) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Eredeti papírokkal (számla, garancialevél) kapod vagy csak adásvételivel? Eredeti papírokkal és valóban makulátlan műszaki állapotban, olyan 600-650k körülire lőném be a használt piaci értékét. Az is kérdés, hogy a leszervizelés mit takar, csak mert ritkán adnak el kerékpárt korrekt full szervíz után. Egy ilyen bringának a szervizelése magában foglalja az összes csapágy ellenőrzését és szükséges cseréjét, ehhez gyakorlatilag darabokra kell szedni az egész kerékpárt, a vázat is! A tag és a villa teljes szervizét, fékolajcseréket, lánc, esetleg sor cserét is, fékbetét cserét. Simán bele lehet szaladni 100-130 ezres tételbe egy ilyen szerviz esetén, amennyiben nem magadnak csinálod hanem szerviz végzi. Azért ezt kevesen szeretik kifizetni, pláne utána eladni. Szóval légy résen, ha nem tudja igazolni számlával a szervizt, akkor oszd el hárommal azt amit mond és ennek tudatában alkudj. Papírok nélkül, csak adásvételivel, 450-500k maximum és ezzel vállalod azt a rizikót, hogy külföldről lopott is lehet.

[ Szerkesztve ]

(#89) haiiro_o válasza Runner_fxr (#88) üzenetére


haiiro_o
tag

Úgy tudom csak a kerék csapágyakat ellenőrizték és cserélték is valamelyik kerékben. Plusz a fékeket légtelenítették. A többi részére azt mondták, hogy nincs baja és ráér majd ősszel jobban átnézni, ha több idejük lesz. Megvételkor kapott számlája meg van elvileg meg valami kis könyv féle is. Én adnám el egyébként nem megvenni akarom. De nem tudom még mit akarok egyenlőre.

(#90) Runner_fxr válasza haiiro_o (#89) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ja, hogy Te akarod eladni. Hát akkor kérjél érte úgy, hogy még legyen miből alkudni. :) A Fox cuccokat azért nem árt évente szétszedni és szervizelni, ez nem azt jelenti, hogy baja van, hanem baja lehet. Meg az sem mindegy mennyi km-t mentél vele. De amit eddig csináltak a bringádon az csak egy kis szervizecske, nagyon messze van a korrekt leszervizeléstől. A forgáspont csapágyak állapota is csak akkor látszik ha szét van szedve a váz. Ha megvan a számlád meg a garancia füzet, ahol szerepelnek a bringád adatai, akkor az jó. Ilyen esetben mindenképpen az aktuális piaci ár felett kínáld, mert a legtöbbnek semmilyen papírja nincs, csak adásvételi. És az nem ugyan az a kategória. Mondjuk akkor tedd ki 700K-ért.

[ Szerkesztve ]

(#91) haiiro_o válasza Runner_fxr (#90) üzenetére


haiiro_o
tag

Értem. A 700k már nem hangzik rosszul. Egyik ismerősöm érdeklődött is róla. A forgáspontok is voltak szétszedve és bezsírozva kb fél éve.
Viszont van valami érdekes kattogás tekerés közben amit a szervízben sem tudtak megoldani.
Ha tekerem, de nem úgy izomból csak olyan normális tempóban, ahol csak kicsit feszül össze a hajtás. akkor valami kattog az ülés környékén és azt figyeltem meg, hogy csak bizonyos testhelyzetekben. pl ha elengedem a kormányt és úgy tekerek akkor teljesen abba hagyja. :F

(#92) Runner_fxr válasza haiiro_o (#91) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Sajnos minél drágább egy kerékpár, annál nagyobb az érték vesztése. Ezzel nem tudsz mit kezdeni. Tudom, hogy ezt nehéz megemészteni, de ez van sajnos. Az első 1-2 évben közel az 50%-át elveszítheti a kerékpár az értékéből. Szerencsén múlik, hogy el tudod e jobb áron adni. Ömlenek befelé külföldről a használt prémium gépek és lenyomják az árakat. Persze ha őszintén belegondolsz, tegyük fel valaki akar venni egy komoly bringát, ami mondjuk 1 milla újonnan, használtan 1-2 évesen adnál érte 800-at vagy 850-et? Mert én biztos nem, ahol van a zsebbe 800 kiló bringára, ott 1 millió is lesz és akkor egy tuti új gépen ülsz.
Viszont ha ugyan ez a gép 600 vagy 550, akkor már elgondolkozol, hogy nem veszed meg újonnan.

A kattogás, recsegés egy ilyen modern össztelóson agyrém, ezerféle dolog okozhatja. Ha kormány elengedésekor megszűnik, akkor én a kormánycsapágyra gyanakodnék, vagy a kormányszárban a csavarokra. Újra kell őket zsírozni. Persze ez csak egy tipp, mivel az alu vezeti a hangot, jöhet bárhonnan.

(#93) haiiro_o válasza Runner_fxr (#92) üzenetére


haiiro_o
tag

Köszi a segítséget. Akkor meg hirdetem 600 körül szerintem.

(#94) Runner_fxr válasza haiiro_o (#93) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Valószínűleg 600 körül tud elkelni, de azt számold bele, hogy alkudozni mindenki szeret, ezért annál kicsit magasabb áron hirdesd mint amit kapni szeretnél érte. Illetve mivel speci, ami azért egy kedvelt márka, van esély a kicsit magasabb árra. Tedd ki 700-ért aztán meglátod mennyi az érdeklődő.

(#95) haiiro_o válasza Runner_fxr (#94) üzenetére


haiiro_o
tag

Oké. Holnap csinálok pár képet és fel is teszem szerintem. :R

(#97) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

[link]
Szerintetek ez mennyit érhet?
Szerintem túl van árazva, nem írja a felszereltséget, de valami alap mechanikus fék van rajta meg 3-tányéros váltó. 90-ért a decás Rockrider is jobb.

[ Szerkesztve ]

(#98) ivana válasza IMIIKE1998 (#97) üzenetére


ivana
Ármester

Ja ezek elég gagyik. Valószínűleg a váz sem valami jó.

(#99) IMIIKE1998 válasza ivana (#98) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Lehet elvinném, de nem ennyiért, hanem max. 50-60k-ért. Ez elvileg S-es, de nem tudom eldönteni, hogy jó-e 172 centihez. [link] A Giant sem írja, melyik méretet milyen magassághoz szabták.

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.