Hirdetés

2019. október 17., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-10-11 13:40:13

LOGOUT.hu

elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21648) VinoRosso


VinoRosso
(addikt)

Sajnos jelentenem kell a voltz2k11 nicknevű tagot, ezt vettem tőle előre utalással.

Elvileg csütörtökön feladta, de nem érkezett meg, és értesítőt se kaptam a feladásról a mai napig (a megbeszélt módon feladva kellett volna kapjak).

Vasárnap írtam neki egy privátot, de szombat óta nem jelentkezett be.

Nem törnék még pálcát felette, viszont gyanús, hogy minden termékét eddig Budapesten adta el, a megadott számlaszám is Bp-i bankfiókhoz köthező, amire elég sok találat van a topciban.

Volt egy másik VGA is amt árult,amit vitt volna egy helyi tag, de nem adta el neki arra hivatkozva, hogy már más elvitte.

Plusz a hirdetés címében 4G VGA szerepel, de az URL-ben 2G, ami azt jelenti, hogy eredetileg így adta fel a hirdetést, csak később írta át 2G-ra. Lehet csak elgépelte, de azért fura, mintha nem tudta volna mit akart árulni.

Mindegy... ha pár napon belül nem változik semmi, kénytelen leszek rendőrségi feljelentést is tenni.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

A megadott bankszámlaszám annyira bankszámlaszám, amennyire a 0630 telefonszám.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.