Sziasztok!
Van egy független HTC Diamond2 készülékem (Speedshoptól), amit 2 hónapja Vodafone leőfizetéssel használok használok. A céges mailjeim és naptáram szinkronizációjára egy OneBridge nevű programot használok. (osztrák cég, csak én dolgozom Mo-on, mindenki más odakinnt)
A progit a cégtől kapott telepítő fájllal azonnal tudtam telepíteni, amikor megvettem a telót és gond nélkül ment a mail szinkronizáció a szerverrel (ami szintén Ausztriában van)... egészen a múlt csütörtökig. Azóta nem megy, pedig semmit nem állítottam át, sőt a teló a kezemben sem volt éppen.
A böngésző, az időjárás és minden előre a gépre telepített dolog gond nélkül megy és csatlakozik a netre, csak a OneBridge nem!
Se az internet.vodafone.net se pedig a standardnet.vodafone.net kapcsolódási ponton keresztül nem megy a dolog.
Már hard reseteltem a készüléket, frissítettem a ROM-ot is a 2-es végűre, leszedtem és újratelepítettem a OneBridge-t (a legújabb verziót), és persze vagy 1000x csekkoltam a beállításokat (IP cím, Host, stb) de SEMMI EREDMÉNY!
A hibaüzenet lényege, hogy nem tud kapcsolódni a szerverhez és hogy csekkoljam az IP beállításokat.
A cégnél kb 60-an használjuk ezt a szoftvert, de mindenki az A1 hálózaton és senkinek nincs gondja és persze a szervert sem állították át.
A Vodafone üzletben azt sem tudták miről beszélek, a telefonos ügyfélszolgálat csak "a "standardnet" és "internet" kezdetű kapcsolódási pontot tudta mondani, mert a VPN csak a standardneten megy és a OneBridge is valami hasonló.
Szóval a hardveres és szoftveres hibát kizártuk, csak valami beállítási gond lehet, ami talán HTC esetleg Diamond2 specifikus...
Kérem... mit kérem, könyörgök az itt fórumozó Guruknak, hogy segítsenek nekem Megoldani ezt a rejtélyt!
Előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!