Hirdetés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Garanciális ügyintézési Horror Bestbyte...
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen Ebook Reader-t vettem 2024-ben?
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Nem mondom hogy ez nem magyarázhatja, de az hogy a hideg motorban a benzin-levegő keverékből kicsapódik a benzin (hengerfalon, szelepen, dugattyútetőn, szívócsőben, stb,) az nem igazán újkelketű probléma, hiszen ezért létezik a szívató amióta karburátoros benzinmotor a világon van. Ahhoz hogy a hideg részeken lecsapódó benzin hiányát pótolja, annakidején a szívatóval dúsították a hideg motornál az így elszegényedő keveréket, miközben ugyanaz történt akkor is a lecsapódó benzinnel, ami most. Legalábbis technológiailag nem volt változás. Maximum a befecskendező fecskendez be több üzemanyagot hidegen, magyarul automata szívató, emelt fordulaton, ahogy régen, csak most nem kézzel kell visszatoszogatni a kart, hanem a motorvezérlő végzi automatikusan. Itt azt tudom elképzelni, hogy a "szívatós" időszak vagyis a bemelegedés alatt nem 2-3x nagyobb egységnyi benzint fecskendez be, hanem 3-4x, vagy esetleg hosszabb ideig, vagyis magyarul finomhangolták a szívatót. Ettől függetlenül is kicsit furának érzem ezt az érvet.
Az hogy a klímát átprogramozták, max. automata üzemmódban digitálisnál jelent valamit, én például manuális klímánál, de digitálisnál is várok néhány percet, mielőtt bekapcsolom az utastér fűtést. Van aki szerint ez mindegy a termosztát nyitásig, de tapasztalatom az hogy pl. a Civicnél ha nagyobb hidegben melegedés alatt megnyomatom az utastérfűtést, a vízhőfokjelző visszaesik. Vagyis az utastér "radiátor" elég sok hőt elvon a hűtőkörből.
Manuális váltónál értelemszerűen kiesik a váltószoftver, maximum a fel-leváltás ajánló kis ikon váltásjelzési idejét tolhatja későbbre (magasabb fordulatra), de ettől még az alapprobléma nem változik.
Plusz a gyors vagy lassú felmelegedés pro vagy kontra érve a régebbi vagy új motoroknál, hát épp az van, hogy az újakban kevesebb az anyag, vékonyabbak a falak, nem egy 150-160 kilós tömbnek kell átmelegednie, hanem egy 60-70 kilós pilincka varrógépnek.Szóval értem az érveket, de kicsit sántának érzem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Tado Smart AC Control V3 + okosotthon, klímavezérlés, klíma okosítás
- 1000W-os Hátsó Motoros Újszerű Mountain Bike gázkarral
- ÚJ - KRUPS EA8738 Intuition automata kávéfőző tejtartállyal
- 2 kazános Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nuki Smart Lock 4. generáció (Matter támogatás)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest