Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #42861 üzenetére
Csatlakozó konnektor piszkos, kábeltörés vhol(kontakthiba),lengéscsillapító elpattog(audiknál hiba pl), kerékcsapágy stb.
Sajnos sok hiba lehet, gyárit preferálnám én is.
Első körben minden kábelt és a rossz és új utángyártott abs jeladókat kimérni ellenállást, feszültséget.Plusz a bordás részek kitakarítása, átnézése, ahogy előttem írták.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz kabalapasika #43234 üzenetére
Doblemez tűzfalnál szokott szétrohadni a 6 gen accord.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #43309 üzenetére
Mert erre volt pénze az előző tulajnak, ha tudnád, magyarföldön hányszor nem cserélnek olajszűrőt olajjal együtt. Bevett szokás, hogy olajat 10-15e, szűrőt meg minden második olajcserekor cseréltetnek a csóró magyarok.
Kb 10-ből 9 Honda tulaj egy nagy tróger. Ebbe bele kell sajnos törődni.Én pl 3 éve márkaszervizbe járok és végig ott vagyok minden javításnál, sőt még segíthetek is!
Meg untam a sok tróger magánszerelőt.Általában minden márkaszervizben van egy profi nagyon jó szerelő, aki irányítja a többieket, segítséget nyújt, ha valamit nem tudnak. Áfával együtt ugyanannyiba kerülnek, mint a kóklerek.
Én viszek mindent, a felszámított csereárak pedig viccesek.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #43362 üzenetére
EBC, gyári, ferodo premier. Tárcsa és betétben is jók.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
A tg tárcsát felejtsük már el. Tizenéves fejlesztés. Bsd pár éves csak. Sokkal halkabb. Nem melegszik, gyári hőérték többszörösét tudja. Mivel kemény, csak a sárga ajánlott hozzá. Meg dot 4-es rbf 660.
Brembok 300-tól indulnak, ami nem gagyi.
Ha kell cserélnem első tárcsát, bsd megy sárga betétekkel.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43607 üzenetére
Nem a kivágott kupak miatt párásodott. Gyári típushiba a 7 gen accord lámpa párásodás. Engem is érint néha sajnos. A reflektor résznél legbelül párásodik autómosás után, télen, marha nagy páratartalomnál. Bár lekopogom, 2 3 hónapja semmi.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43701 üzenetére
Ajaj. Lehet, hogy nagy baj van.
Én vagyok a repedt blokkos typer civices gyerek.
Tünet: olajgombánál folyik az olaj. Ok: repedt motorblokk.
Nekem is a féltengely gumiharangra nyomta az olajat. Azt hittem, vtec tömítés. De nem. Olajgombára ráhúzott vki, lazításnál szétrepedt vezérlés felé. Kúpos menet, max 10 nm.
Nekem 500e lett volna motorcsere vagy hegesztés motorszétszedéssel...k20a2
Emeld fel a kocsit, nagyon nehéz észrevenni a repedést.
Ha most vetted es repedt, vidd vissza.
Olajgomba k20nál örök élet. Remélem nem jársz ugy mint én. 1 hétig nem ettem aludtam utána vontatni kellett a verdámat...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #43712 üzenetére
Hondák 99 százalékánál 108 nm. 110en húzom 10 éve nyomatékkulccsal.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #43713 üzenetére
Pedig írtam crxen. A lucassal vannak komoly gondok hátul. Trw újítja fel csere darabbal, jobb hátsót cseréltem áprilisban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #43720 üzenetére
Honda é... baxta el a blokkomat.... Repedés...
Ismimnél olajteknő menetet barmolták szét, teflonnal szigetelték be, hazafelé kiesett a csavar...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43729 üzenetére
Nehogy túlhuzzátok. Vtec azért szivároghat, mert a 3 csavart folyamatosan kell lehúzni, különben nem fekszik fel. Paszta nem jó oda. Vagy a 3 csavar is megnyúlhat a hőtől. Féktisztító, új vtecszelep tömítés, letakarítani a szelepet, esetleg még új csavarok.
Csak gyári olajgomba jó. Utángyártott nem![ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #43795 üzenetére
Mintexet soha, ha élni akarsz...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #44033 üzenetére
Bsd plusz yellow...
Vagy tízezerszer elmondtam már a crxen is...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #44057 üzenetére
Bsd megeszi reggelire a greent. Nem is értem, miért írja az ebc oldala. Sok embernek hajszálrepedt. 250 fok hőtűrés van a 2 termék között.
Yellow ugyanúgy működik, de sokkal jobban fog és sokkal több jőt bír. Mivel a hondák fékerőelosztása 70-30% körül lehet, előre sárga, hátra inkább zöld. Azon a pár ezer fton nem xarakodnék.Vtin bsd yellow volt elől, hátul teljes ferodo premier, rbf 660 folyadék. Gyilkos volt. Akik akkor greent raktak fel, nem ajánlották utána.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Horel77 #44064 üzenetére
Mivel hátra gyengébb betétet rakok, így nem változik meg.
Az lenne a gáz, ha előre zöld, hátra sárga menne.
Az osztás miatt soha sem lesz akkora hő a hátsókon, mint az elsőkön.
Az országban ha jól emlékszem, nekem volt meg másodiknak a bsd tárcsa yellow betét kombó Boon keresztül, még nem is volt kapható. Tg tárcsa továbbfejlesztett változata. Ő is mondta nekem, felejtsem el a greent ezzel.
Bejáratás után szétküldve 95 százalékosan adtam el pályázni, agyondícsérték utána.
Már tizen nem tom hány fékkombit kipróbáltam. Bsd plusz yellow magasan a legjobb volt eddig.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Horel77 #44066 üzenetére
Tapasztalat. Bár én sem vitatémának szántam.
Bármikor el lehet térni a hátsó fékkel, fékerőelosztás mindig elől lesz. És az nem is változik, ahhoz változnia kellene sokmindennek, folyadéknyomás stb.
Nem fog az első tengely felé menni ezzel a fékerő. Ha igen, az annyira minimális, hogy észre sem veszed.Azt fogod majd észrevenni, ha a hátsók befognak pl. Dugattyúk vagy nyereghiba miatt. Olyankor kimegy a verda segge.
A 4 verdára ment már minden nekem eddig: mintex, brembo, textar, ferodo, ferodo premier, gyári, ebck stb.Kíváncsi vagyok, másnak milyen tapasztalatai vannak.
Ferodo ds2500-at közúti engedély hiánya miatt nem próbáltam ki.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #44143 üzenetére
Premierem van accordon, jó, kb mint a gyári.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Új ár röhejes szöveggel. Fel kellene jelentenem a csába.
Egy feketét is így árultak Fehérváron visszatekerve a Pajor volt accordját, 340-ről 180-ra tele hibával...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
honda23
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #44829 üzenetére
Az gáz, ott a hiba.
Munkahenger nem enged vhol?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #44985 üzenetére
2001-től benzines civicbe és 2003-tól benzines accordba gyári 0w20-as castrol ment. K-s motorba biztos.
5w30 és 5w40 között szinte nulla különbség van magas fordulaton. Ahogy az olajak változtak, úgy a motorok is.
A 40-es olajat én 6gen-től lefelé raknám. 7gen-től felfelé 30-as.6gen vtibe 5w40 megy, ep3ba meg gyárilag 0w20 ment, amúgy 5w30 mehet bele. Modernebb motor. Ennyi. Ezzel szemben sokan újabb motorokba is 5w40et raknak...
Én nem tenném. Meg nem mindegy, 1km-t vagy 100-at teszel meg 8000-es fordulaton.
A 5w30 sustina tulajdonsága, hogy hidegen 0w20, melegen egy 5w30. 4 éve használom teljes elégedettséggel k-s motorba.
S2000-be a gyári olaj még 5w40 volt 2001-ben. Akkor még nem is létezett k20.
5w30 mikortól kapható, passz. Sokat változtak az olajak az évek alatt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #45400 üzenetére
Nem felújítani kell. Nekem felújítás után is xar volt. Ki kell takarítani a helyét.
5E km? Jó vicces lehetett, semmi baja nem lesz, csak idegesítő.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
7 gen accordosok figyelem.
A technika nem bírta a -15 fokot.
1. hiba: digit klíma 16 fokon kapcsol max, ahogy melegszik a motor, 15 km után 20 fokig kapcsolható. Tegnap reggel óta csinálja, - 5 fokig semmi baja sem volt. Ez vmi motorvédelem lehet? Vagy a hőmérséklet kapcsoló motor rossz? A fűtéscsap mindig kinyílik, a lapátok nincsenek összeakadva. A levegő útvonala változtatható.
2.hiba: ma reggel a hátsó szélvédő fűtés csak középen ment. Szélén nem. Tegnap ez is jó volt.
3.hiba: kormányszervo kemény lett a hidegben. Folyik egy bilincsnél az olajam is... Persze olyan mélyen van, hogy nem férek hozzá. Pedig nem ez a cső szokott folyni. Egy gumi cső folyik, elég, ha a bilincsre ráhúzok vhogy?
2004es 2.0nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #45445 üzenetére
Szétbombáztam az autót. Motorok jók. Ahogy melegszik a víz, úgy adagolható 25 fokig max. Biztik és relék jók. Alpine digitegység halt volna meg....
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest