Hirdetés
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sepsi0
őstag
válasz sepsi0 #15615 üzenetére
Még egy közérdekű, mert szoktam itt érdekes dolgokat olvasni... pl a boltnak csak egy évig küldheted, aztán meg neked kell a gyártóhoz.....
"Három (munka)napon belüli reklamáció fogadása, illetőleg szervizhez irányítás
Ismert olyan forgalmazói eljárás is, amelynek keretében arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy minőségi kifogásaikat csak három (munka)napon belül tehetik meg az üzletben (a vállalkozásnál), és ezt követően már csakis a jótállási jegyen/használati útmutatón feltüntetett szervizhez vagy a gyártóhoz fordulhatnak minőségi kifogásaikkal.
A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva)."
Még talán annyi, mielőtt le lennék ugatva... kötelező jótállás egy jogi minimum, nem maximum!
kötelező jótállás (jogilag) = szerződéses jótállás
(#15617) Superhun
Ebben Neked teljesen igazad van!
A garancia/jotállási papir a szerződés az eladó és vevő között és az ebben levő "határidők" az irányadók (minimum 1 év)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- PlayStation 5 Pro teszt
- Viccrovat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Socket AM5-ös ASRock alaplapok az AMD X870E/X870 platformon
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
- UItra 9 185H / 32GB DDR5 / Intel Arc GPU / 1TB SSD - Beelink mini PC
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -50% Brutál i7-12700H 14Mag 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- 6 gen i5 ös 14 os Acer TravelMate X349-M (Kijelző sérült)
- 10 gen ACER ASPIRE 3 A317 Laptop
- Apple iPhone 14 Pro Max 128gb - Újszerű, számla, garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest