Hirdetés

2020. január 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65501) b-type válasza [CS]Blade2 (#65476) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Miért ne nyerhetne független? A Red Bull is elverte a Reanult-t..
Nyilván van egy előnye a motort kifejlesztő gyártónak, de alapvetően a jobb háttér, mérnöki munka és általában jobb versenyzők miatt kerül nagyobb előnybe.
Ahogy ez megteremtődik a 'privát' oldalon teljesen nyiltan lehet harcolni....sehol nem fogják leírni egy szerződésben, hogy a motor vételéhez jár az is hogy nem lehet versenyezni a motorgyártó csapatával.
A Brawn megverte a Mercedes gyári csapatának számító McLaren egy mérnöki húzással, a Red Bull megverte a Renault-t jobb mérnöki, versenyzői, munkával...jobb munkával minden téren.

Az hogy a gyártók el akarják adni az egyéves motorokat, az teljesen logikus lépés a részükről, gondolom felmérték az igényeket...mivel nem arról van szó hogy nem lehet azonos kódjelű motort venni, de lehet, csak az jóval drágább...már egy darab esetében is.
...ha nem lenne rá igény, akkor nem merült volna fel mint lehetőség.
..
Olyan dolgokat írsz, aminek semmi alapja.

Boldog új évet!

(#65502) [CS]Blade2 válasza b-type (#65501) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Mert nem voltak harcban a gyári vagy kiemelt támogatású csapatok, és még mindig jobb a Redbull-al nyerni motorpartnerként, mint se vele se a gyári csapattal.

A Mclaren is épp kaszálva volt 2009-ben, de a Mercedesnek jött egy lehetőség, hogy nyerhetnek partnerként és számolhattak vele, hogy az az olcsó csapat a volt Honda eladó lehet, ők pedig saját csapatot akartak, csak a Mclaren nem volt eladó.

Szerintem, ha a gyári Renault partiban lett volna a VB-ért, akkor, mint motorgyártó valahogy megoldja, hogy a gyári legyen a végső győztes, és lehetőleg a partner a 2., míg a motorgyártó konkurencia legfeljebb 3.

Az pl. a Ferrarinak is megfelelne, hogy ők a VB-k, a Redbull-Ferrari a 2. a konstruktőriben, lehet 2. az egyéniben is, és a gyári Mercedes a 3. a konstruktőriben.
Az nem lenne nekik pálya, hogy a Redbull-Ferrari a VB, ők csak 2.-ok, ezért eggyel kevesebb címük van, mint lehetne, mikor csak annyit kell csinálni, hogy a motorral trükközve megcserélik az sorrendet 1 szezon alatt. Még rosszabb, hogy a Redbull-Ferrari 1. a Mercedes 2., és ők csak 3.-ak. A Renaultnál legalább működne egy ilyen, mert ők inkább olyanok, hogy jó a motorpartnerkénti győzelem is, ha más nincs, míg a másik kettő nem igazán.

A V6 óta az is nagyon fontos lenne, hogy a csapat belenyúlhasson pl. a motorprogramozásba kénye-kedve szerint kódszinten, amit a Mclaren is akart, de a Mercedes nem engedte. Ez azért fontos, mert a motor dönti el a futamokat kb 3 pálya kivételével, de még azon a pályán is jobb, ha jó motorod van, és nem szar, pláne megbízhatatlan.

(#65503) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#65502) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ha a gyári Mercedes valahol a konstruktőri 5-7. helyeken vergődne esélytelenül, akkor szerintem dalolva adnának motort a RedBull-nak.

(#65504) PhobioNN7 válasza guftabi96 (#65500) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

hát ez kegyetlen :DDD

(#65506) Yayoh


Yayoh
(aktív tag)

(#65507) mefistofeles válasza Yayoh (#65506) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ahétszentségit! Csapatta neki rendesen! :R :C

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#65508) b-type válasza [CS]Blade2 (#65502) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez feltetelezesek sora, pedig logikusnak az latszik hogy ahol a penz, a jobb szakertelem, a jobb versenyzok, ott az eredmeny.
A Red Bull/nal volt penz, es szereztek melle remek szakembereket, illetve jo versenzoket, igy lettek bajnokok privatkent...utanakaptak a Renault gyari tamogatasat.
A Brawn meg egy nyilvanvalo remek mernoki huzasnak koszonhetoen kerult elonybe...de ez csak eppenhogy eleg volt...de eleg volt.
A privatoktol elcsaklizzak a remek szakembereket es versenyzoket a gyariak, mert tobb penzuk es ezaltal a mernokoknek, versenyzoknek tobb lehetoseguk van...ezert kerulnek elonybe.
Nem azert mert valami kodos, es valszeg jogilag kifogasolhato modon, ha a partner megerosodik akkor gyengebb motort kapnak....a Renault is gyengebb volt, meg is megverte az erosebb motorokat..

Boldog új évet!

(#65509) zzeN


zzeN
(aktív tag)

Olyan rég volt már, csak ezt az egyet:

(#65510) snecy20 válasza zzeN (#65509) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szép gyerekek, 120 év börtön / kopf. :DDD

(#65511) AMD Power válasza zzeN (#65509) üzenetére


AMD Power
(titán)

Nincs ezzel semmi baj. :K Az én barátaim is ilyenek külsőre csak nem négerek.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#65512) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#65513) DS39 válasza -Mike- (#65512) üzenetére


DS39
(veterán)

a kép vicces kicsit, a kezdési időpontok viszont nem jók. a formula1.com szerint:

(mondjuk a vasárnapi időpontból szerintem ők sem vettek le egy órát, avagy a köztévé nézte be a műsorkezdést)

[ Szerkesztve ]

(#65514) -Mike- válasza DS39 (#65513) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Jah, az óraátállítás miatt, vszínű.

(#65515) AMD Power


AMD Power
(titán)

F1: Hamilton az időzítés miatt lett bajnok?

Ez igy ebben a formában azért elég nagy hülyeség. Miért másnap nem kellett jó helyen lenni ,hogy VB legyen. :F

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#65516) Csapoati válasza AMD Power (#65515) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Annyiban igaza van, hogy a McLaren a 2000-es években egyedül 2005-ben volt a topon Hamilton érkezése előtt. Ha mondjuk 2002-ben érkezik meg hozzájuk, jó eséllyel kisebb sikerrel mutatkozik be. De persze nincs "ha", csak én értem, mire gondol JPM.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#65517) zzeN


zzeN
(aktív tag)

Egy remek cikk a Lotus IT-s részlegéről, szerveiről, adatmennyiségről 4 oldalon:

Lotus F1: 38°C? Sand in your Vblocks? Must be building a data center in Bahrain again

(#65518) Peat;) válasza AMD Power (#65515) üzenetére


Peat;)
(veterán)

"A Forma-1-ben mindig így van ez"

A cikkből, mert úgy néz ki csak a címet olvastad el. Legalábbis ha elolvastad volna akkor nem írtad volna ezt: "Miért másnap nem kellett jó helyen lenni ,hogy VB legyen." hiszen a fenti idézet szükségtelenné teszi ezt a mondatodat. Egyébként a cikk két idézett mondatra épít. Amit belinkelünk azt azért legalább olvassuk már el... :)

[ Szerkesztve ]

(#65519) AMD Power válasza Peat;) (#65518) üzenetére


AMD Power
(titán)

Elolvastam a cikket. És egy baromság az egész. :U

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#65520) Csapoati válasza AMD Power (#65519) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha elolvastad, akkor milyen másnapról írtál az imént?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#65521) gF válasza AMD Power (#65519) üzenetére


gF
(senior tag)

Kíváncsi lennék az eredeti interjúra de a cikk ebben a formában baromság. Hiába jó pilóta valaki jó autó nélkül sose lesz világbajnok. Ott van szegény Alonso. Nem felejtett ő el autót vezetni, de 2007 óta nem kapott maga alá egy normálisat autót se. Érdekes módon nem is nyert világbajnoki címeket az elmúlt évek során. Hamilton meg kvázi jókor váltott csapatott. Ott van Vettel is. A Redbull-nál eltöltött évek során amikor nyerő autója volt be is húzta a VB címeket, de ha még most is Redbull-nál lenne, akkor nem valószínű, hogy idén nyert volna 3 futamot.

(#65522) Popes


Popes
(őstag)

Ezt olvasta valaki más hiteles forrásból, vagy kamu?
A Forma-1 kész visszatérni a V8-as motorokhoz.

Deus ex machina

(#65523) AMD Power válasza gF (#65521) üzenetére


AMD Power
(titán)

Hiába jó pilóta valaki jó autó nélkül sose lesz világbajnok.

Erről van szó pontosan! MS is hiába volt egy gép. Ha 1x éven át nem lett volna az autója soha nem lett volna 1x sem VB.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#65524) snecy20 válasza Popes (#65522) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ennek kicsi az esélye.

(#65525) Yayoh


Yayoh
(aktív tag)

(#65526) Ba cy lus válasza Popes (#65522) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Jobban örülnék turbóknak energiavisszanyerő-rendszer nélkül. Bár a hangjuk azoknak sem lenne olyan, a jelenleginél még mindig jobb. Teljesítményben pedig jóval több rejlik bennük, mint a V8-asokban.
Amúgy akkor már miért nem a V10-esekhez térnének vissza? :F
Bár szerintem ebből maximum néhány év múlva lesz valami, Ecclestonenak nincs ekkora hatalma már, csak szeretné.

(#65527) Motion_Blur válasza Popes (#65522) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

lájv is megírta: "Ez kell a FORMA-1-NEK! EZ EZ EZ EZ! Már 2016-tól visszatérhet a V8!"

Szóval ezt készpénznek veheted ;]

Nyilvánvaló bullshit...

Bernie meg nem mondhatja meg hogy milyen motorok legyenek, kb. köze nincs hozzá.. valszeg nem is nyilatkozott ilyet, vagy ha igen akkor annak célja volt hogy nyilvánvaló hülyeséget mondott.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#65528) Atlantis válasza Popes (#65522) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Esélytelennek gondolom. Nem kevés pénzt öltek költségcsökkentés címszóval a mostani motorformulába, a gyártók nem nagyon engednék, hogy 2 szezon után kukába kerüljön.

Mit is érne el vele, ha visszajönne a V8? Nincs innovációs lehetőség benne, új motorgyártót ezzel nem lehetne F1-be csalogatni, mert az utcai autóknál is a downsizing és a hibrid a divat, abba az irányba érdemes fejleszteniük. Bernie nem hülye, nyilván rájött, hogy nem a motorformula a gond, hanem az agyonszabályozott környezet, ugyanakkor abban is igazság van, hogy ha túl szabadon engednék a gyártókat, a költségek elszabadulnak. Ördögi kör...

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#65529) Atomantiii válasza Motion_Blur (#65527) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

A lájv mikor nem ír baromságot? Szerinted hány mostani motorgyártó egyezne bele a Hondán kívül, mivel csak nekik nincs vesztenivalójuk.

(#65530) mefistofeles válasza Popes (#65522) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

„Nem gondolom úgy, hogy engedélyt kérne kérnem ehhez a csapatoktól. Egyszerűen csak megmondom, hogy mostantól ez lesz, és akkor ez lesz. Ha nem tetszik, akkor lehet menni."

Picit el van tévedve a vén hülye......
Nagyon kis rigójancsi ő ahhoz, hogy ilyen ultimátumot dobjon a merci és a ferka elé. Ez szerintem alapból kamu, de hogy esélytelen is az tuti!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#65531) DopeBob


DopeBob
(addikt)

Renault állítólag 11 feljesztési zsetont használt fel az új motorjához. Remélem RBR kipróbálja legalább egy autóban és jól fog működni.

Azért az elég abszurd forgatókönyv lenne, ha a Ferrarihoz hasonlóan a Renault is végre összehozott volna egy rendes motort, de mivel (remélem) megveszik a Lotus-t, jövőre lesz 3 versenyképes motorgyártó, és egyik sem akar a RBR-nek motort adni... jól elintézték magukat...

MZ/X

(#65532) BenHans válasza Motion_Blur (#65527) üzenetére


BenHans
(addikt)

Nem a V6 sőt még csak nem is a szabályok az F1 sírja. Hanem a sok káráló majom, akik elolvasnak pár ilyen cikket, nem tudnak semmiről semmit, nézik a hétvégéket és csak hogy mondjanak valamit folyamatosan elégedetlenkednek.
Ezek folyamatosan kihasználják a kettős mérce szabadságát. Van olyan elmebajos aki azt írta hogy nem lenne unalmas a Merci kiemelkedése ha nem Hamilton nyerne mindig, mert őt utálja. De többször olvasni a cikkek alatt hogy ezzel a Mercivel Merhi is VB lenne. Hamiltonnak akkor is volt futamgyőzelme amikor nem volt kiemelkedő autója, sőt...

Van közeli ismerősöm aki köztudottan utálja Hamiltont, és a tavalyi címe után azt írta ki facebookra hogy "Hülyének van szerencséje." De amikor átküldtem neki egy könnyű kis írást az új korszak autóinak felépítéséről, és megkérdeztem hogy elolvasta-e akkor azt mondta nem érdekli.

Senna nem "űrautóval" lett VB? MSC/VET nem volt unalmas? Vényóc....

Mindent, így az F1 "szurkolást" és a közösségi oldalak használatát is egy minimális intelligenciához kötném. De csak ilyen és ehhez hasonló idiótákat várok, ameddig léteznek ilyen utolsó inkompetens oldalak mint az effegylájv.

Nemérdekel, régenmindenjobbvolt, mostmindenrossz. Nézzék nyugodtan, csak maradjanak csendben!

Bernie pedig vagy nem nyilatkozott ekkora ostobaságot, vagy hozzáköltöttek vagy tényleg keveredett a demencia a megalomániával.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#65533) kisza25 válasza DopeBob (#65531) üzenetére


kisza25
(félisten)
LOGOUT blog

A Renault a redbullal nem volt versenyképes, akkor gondolod, most gyári csapatként az lesz? nem tudom mennyivel több pénzt pumpálnak így majd az F1-be, de autót sokkal jobbat nem fogan építeni, mint az RB,
ha motorteljesítményben tudnak javulni ennek hatására akkor lehetnek versenyképesek, de a többiek sem malmozással mullatyák az időt

Eladó: KINGSTON 120GB A400 SATA 3 2.5" SA400S37/120G

(#65534) DopeBob válasza kisza25 (#65533) üzenetére


DopeBob
(addikt)

A Ferrari egy év alatt majdnem felzárkózott motorerőben, a Renault miért ne tehetné meg ugyan ezt?

Az meg már csak az én fantáziám szüleménye, hogy ez a Renault motor most végre gyors lesz, jó lesz, év végén pedig kirugják a RBR-t a minősíthetetlen viselkedésükért, teljes joggal :D

Vagy ha trollkodni akarnak, jövőre mehetnek az idei (mostani) motorral, az új fejlesztést csak a gyári istáló kapja majd meg :DDD

MZ/X

(#65535) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Felejtsük már el a V8-at, V10-et.
Mégis miért lenne jó?
Most sem a motorokkal van baj, hanem a szabályokkal.
Rengeteg pénzt beleöltek a jelenlegi motorokba, szóval mégis kinek lenne jó, ha dobhatnák a több éves munkát a kukába.
Főleg, hogy kinek érné meg megint V8-at gyártani?
Az utcán is a downsizing+turbó megy, ezt az irányt kell követni.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy jóval nagyobb potenciál van ezekben a motorokban, mint a szívó V8-V10-ben.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#65536) [CS]Blade2 válasza kisza25 (#65533) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A Renault megvárja, hogy teljesen tönkremenjen az enstonei gárda, hogy sok milla euro helyett 20 fillérért megvegyék, de ez annyira bejön, hogy már kajára nincs pénzük, így képzelem, ahogy öntik a millió eurokat egy csavar kifejlesztésére.
A motorfejlesztésbe is szerintem! érzésre fele annyit öntöttek, mint kellett volna, ezért, ha most be is hozzák a Ferrari-t, az ötleteik nagy részét már ellőtték, és megint feljön a pénz kérdés, hogy ők nem szeretnének több 100 mila euro-t beleönteni.
És a gyári csapat költségvetése sem a Mercedesével egyenlő lesz, hanem szerintem inkább a fele.
Ezek nem is akarnak VB-t nyerni, csak pontokat szerezni.

A Börni-s témához, hogy nyilván ezzel akarta jelezni, hogy elégedetlen a helyzettel, hogy ők megadták a gyártóknak ezt az előnyt a V6-os szabályokkal (ezt kérték, különben kiszállnak), most pedig a gyártók ahelyett, hogy visszaadnának valamit, még be is intenek neki a kapott hatalommal. Ő azt szeretné, hogy a nézők elégedettek legyenek (jó motorhang), de most főleg azt, hogy a Mercedes adjon motort a Redbull-nak. Tudja, hogy ők megszorongatnák a gyári csapatot, ami jót tesz a bevételeknek, a nézettségnek. Ezzel próbál nyomás gyakorolni a motorgyártókra, több-kevesebb sikerrel.
Az ő szemszögéből az a lényeg, hogy a versenyképes csapatoknak meglegyenek a feltételek, ebből lesz show elől, valamint legyen jó motorhang, hogy a nézők ne elégedetlenkedjenek. Maga a technika mind1, sor 4-es is lehet, csak legyen V10 hangja és tépje fel az aszfaltot, mint a V10-es. A nézők többsége nem követi annyira, hogy tudja, hogy ezekben 1,6V6Turbo+ERS van most.

[ Szerkesztve ]

(#65537) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#65536) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Szerintem nincs az F1-el komoly gond... inkább csak az emberek fejében. Ezt akarja, azt akarja... mindre van példa, akkor nem neki nem az F1-et kell néznie, hanem az, ennyire egyszerű... ahol hangosak, vagy ugyan az a technika, stb... mindre van bajnokság. :U

MZ/X

(#65538) Ba cy lus válasza DopeBob (#65537) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Magukkal a versenyekkel esetleg nincs gond, de az F1 működésével, a szabályokkal, a vonzerejével egy autógyártó szemszögéből annál inkább. Ezért lenne szükség alapvető változtatásokra, igazából jó 10 éve rossz irányba megy a cirkusz.

(#65539) Motion_Blur válasza guftabi96 (#65535) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

A potenciál bennük van, de benne volt a V8-ban is csak limitálva lettek RPM-ben, ahogy a V6 hibridet is megölik az átfolyás limittel.. így igazából mindegy hogy mi a technika, mert a teljesítmény fojtva lesz. Max a teljesítmény/fogyasztás mutatóval lehet verni a mellét az F1-nek, de az meg elég szégyen... hogy ez a teljesítmény manapság.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#65540) DopeBob válasza Motion_Blur (#65539) üzenetére


DopeBob
(addikt)

az átfolyási limit max a benzinmotor teljesítményét öli meg, MGU-H által nyert energia korlátlanul használható, nem? Állítólag ez a merci előnye, hogy majdnem végig teljesen ki tudják használni a villanymotor teljesítményét.

Szerintem nem rossz az irány... :K

MZ/X

(#65541) Atlantis válasza Motion_Blur (#65539) üzenetére


Atlantis
(veterán)

Pontosan, az átfolyási korláttal a belső égésű limitálva van és emiatt kénytelenek a hatékonyabb energia-visszanyerésre törekedni, ebbe az irányba fejleszteni és éppen ez a dolog lényege, ebben van az innováció. Jó belső égésű motort mindenki tud csinálni, 100 éves, unalmas technika, nem méltó a motorsportok királyához.

Nézzétek el nekem, mérnökként ezek a szempontok eléggé fontosak számomra, az átlagnéző meg kerék-kerék elleni csatákat akar látni, akárcsak én is, de nem a motorformula tehet róla, ha ezek elmaradnak, hanem a rossz szabályrendszer, az egyengumi, az teszi unalmassá, valamint a kiszámítható, jellegtelen Tilke-pályák.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#65542) guftabi96 válasza Motion_Blur (#65539) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Azért egy V8-ban közel nincs annyi, mint ebben.
Forognának 20k fölött. De abból túl sok hasznot nem húznak az utcai autógyártásban, ha rendelkeznek egy szívó v8-cal, ami forog 22 ezret.
Én támogatom a jelenlegi motorokat, csak éppen nem a jelenlegi szabálykönyvvel.
Emeljék meg az elhasználható motorok számát, és a fogyasztási/átfolyási limitet is, úgy, hogy emellett nagyobb teret adnák a hibrid technikának is.
Ez a jövő, ezt kell nyomni.

Azt amúgy végképp nem értem, hogy páran miért gondolják azt, hogy ha V8-as motorok lennének (vagy V10), akkor miért látnánk jobb versenyt.
Emlékezzünk már vissza mi volt régen.. 2000-2004?
Nem a motorok fajtájától lesz jó vagy rossz egy verseny.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#65543) b-type válasza Ba cy lus (#65538) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sztem 10 éve is ezt leírta valaki. :)
Ami nem kell most az pont az alapvető változás, mindig mindenki alapvetően akarja megváltoztatni, pedig ennél jobb irányt már nem lehetne jelölni, illetve de...viszont kompromisszumok mellett született a jelenlegi irány is.
Ami módosító pontot most felhasználnak az sem a belső égésű motor miatt van, pedig arra költik...nem most fedezik fel az égéstér rejtelmeit...ez mind a minél hatékonyabb motorvezérlés miatt kell, a hűtés, a töltés...könnyen lehet hogy már most 'butítják' a benzin erőforrást, mert az teszi lehetővé a hatékonyabb működését az energiavisszanyerő rendszernek, illetve annak optimalizálását segíti.
Lehet hogy 10lóerőt is bukni kell benzinben, viszont jobb görbét kapsz amikor teker a villanymotor is, vagy egyszerűen hatékonyabban tudod használni.

Sok területe van az F1-nek amin változtatni kell, rengeteget kell fizessenek a pályák jelenleg, a gumi is egy olyan terület ahol elférne néhány okos változtatás, követő-támadó autó első tapadásának megoldása...stb.
Az erőforráson is lehet dolgozni, de kicsi lépésekkel, hogy stabil alapokat, ne pénzpazarlást mutasson a fejlődés.

Boldog új évet!

(#65544) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#65545) kisza25 válasza -Mike- (#65544) üzenetére


kisza25
(félisten)
LOGOUT blog

Ha csak ki nem esik vb lesz szerintem, de most nem akkor a következő fugamon, csak idő kérdése
Mondjuk Vettel bejön 2-be azt eltudom még képzelni

[ Szerkesztve ]

Eladó: KINGSTON 120GB A400 SATA 3 2.5" SA400S37/120G

(#65546) kisza25 válasza DopeBob (#65540) üzenetére


kisza25
(félisten)
LOGOUT blog

Korlátlanul 120 kilówattig

Eladó: KINGSTON 120GB A400 SATA 3 2.5" SA400S37/120G

(#65547) JColee válasza kisza25 (#65546) üzenetére


JColee
(őstag)

120kw nem energia.

(#65548) kisza25 válasza JColee (#65547) üzenetére


kisza25
(félisten)
LOGOUT blog

Hogymi? :DDD

[ Szerkesztve ]

Eladó: KINGSTON 120GB A400 SATA 3 2.5" SA400S37/120G

(#65549) lenox válasza JColee (#65547) üzenetére


lenox
(addikt)

Nem, hanem teljesitmeny.

(#65550) gbors válasza -Mike- (#65544) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Én örülnék, ha már ezen a versenyen behúzná. Valódi izgalom nincs a címmel kapcsolatban, max. a következő verseny előtt egy lényegesen kompaktabb infografikát nézegethetnénk. Inkább legyen még 3 verseny, ahol lehet felszabadultan tolni.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.