Hirdetés

2020. január 28., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125601) Hory84 válasza Motion_Blur (#125598) üzenetére


Hory84
(tag)

Kicsit kényszerúton is jár a merci szerintem. Egy teljes dizájn váltás valószínűleg nem férne bele egy holtszezonba. Nem akarnak egy gyengébb évet sem, és ezért valószínűleg addig erőltetik amíg nyernek vele. Ha ez az irány idén tényleg bukás lesz, akkor szerintem meglépik a 180fokos irányváltást, és beállnak a sorba.
Viszont ha ezután a mercitemető tavasz után is hat tizeddel nyeri Hami az ausztrál időmérőt akkor nagyon nagyon fogok röhögni. :D

(#125602) snecy20


snecy20
(veterán)

Nem szeretem, amikor így előre temetik a Mercit. :P
Ha létezik csapat, ahol van arra erőforrás, hogy ezt egy pár versenyen belül megoldják, akkor az ők.

(#125603) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Kezdődik az 5. tesztnap 2019-ben

Az eddigi legjobb idők:

Legjobb tesztidő (2019) 1'17"393 (Hülkenberg, Renault)
Legjobb tesztidő (2018) 1'17"182 (Vettel, Ferrari)
Rekordidő a versenyen 1'18"441 (Ricciardo, Red Bull, 2018)
Legjobb időmérős kör 1'16"173 (Hamilton, Mercedes, 2018)
Abszolút legjobb idő 1'16"173 (Hamilton, Mercedes, 2018)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125604) Samott


Samott
(senior tag)

Craig Scarborough elemzes: What we're learning from F1 testing: elso resz, masodik resz

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#125605) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Kizártnak tartom, hogy egy autó építés kb. első napján felmerülő kérdésre úgy reagáljon a Mercedes, akik az előző évek futamainak kb. a 80%-t megnyerték, hogy van itt rögtön két lehetőség a kocsi legelején: ez gyorsabb 0,5-0,8 másodperccel, ehhez viszont nem kell teljesen nulláról új koncepcióval autót építeni. Melyik irányba induljunk?
Ráadásul a Redbull-on - akiket sokan a legjobbnak tartunk aero kérdésben - épp egy hasonló szárnnyal jön ki, csak a véglapja van kb. fordítva.

Az F1-nek, a rajongóknak jól lenne, ha a Mercedes visszaesne, és lenne reális esélye a Ferrarinak és a Redbullnak... de ez jelenleg túl szépnek tűnik, hogy igaz legyen.

A teszten látott kb. delta 0,8 másodperc, ha maradna élesben, az kb. azt jelentené, hogy tavaly a Redbull néha kapott tőlük 0,8-at, vagyis legjobb napjaikban is csak egálban lennének. A legtöbb helyen még a Redbull is kényelmes 0,3-al verné őket.

Én még mindig elégedett lennék, ha a Redbull-t nem tudnák 0,3 másodpercnél jobban verni, a Ferrarival meg századokon belül lennének.

(#125606) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#125605) üzenetére


snecy20
(veterán)

„A Mercedes régóta a saját útját járja, kiemelkedtek azzal, hogy mások, és közben öt világbajnoki címet nyertek. Mindig van tér más elképzeléseknek, ezt bebizonyították az évek során. Lehet, hogy több megoldást fogunk látni az első szárnyak terén, és mindegyik ugyanannyira versenyképes lesz. Meglátjuk." - Andy Green, Racing Point

Szerintem ott a gond, hogy a téli tesztek első hetének eredményei alapján akarunk arra a következtetésre jutni, hogy esetleg a Mercedes mellényúlhatott... Az érdekes csak az, ha az elmúlt 5 év előszezoni felkészülését megnézzük, hogy nagyjából egyszer sem fedte fel magát a Mercedes igazán Ausztrália előtt.

(#125607) Zoleee83 válasza [CS]Blade2 (#125605) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nem így látom, az autó első szárnya alapjaiban beflyásolja az autó alatt,mellett,rajta keresztülfutó levegőt, annak irányát ezzel együtt a leszorítóerőt is.
Szóval simán elhiszem hogy komoly újratervezés, átépítés kell.
Múlt héten Horner is elmondta hiába tennének fel egy Ferrari első szárnyat, semmit nem érnének el vele, mert nem működne.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125608) Májkii válasza Zoleee83 (#125607) üzenetére


Májkii
(senior tag)

Horner azt mondta, hogy szerintük nem jobb. Newey szerint könnyen át tudnának állni ha akarnának.

(#125609) Malachi


Malachi
(addikt)

A Mercedesnek ott a motor végső megoldásként, ha esetleg tényleg rossz utat választottak az első szárnnyal. Kicsit több party mode, kicsit nagyobb kockázat, és meglesznek azok a századok. Nem félteném őket.

(#125610) Zoleee83 válasza Májkii (#125608) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Egy szóval nem írtam hogy jobb lenne, arról volt szó, hogy az egyik szárny a másik autón nem működne hatékonyan, mert nem arra lett fejlesztve. ;)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125611) velizare válasza Malachi (#125609) üzenetére


velizare
(veterán)

igen, nekik ott a motor, úgyhogy megérheti kicsit bukni az első szárnyon, ha cserébe több leszorítőerőt kapnak, és a kanyargósabb részeken stabilabbak lesznek.
viszont a ferrari motor kb egál velük. érdekes szezon lesz.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125612) snecy20 válasza Májkii (#125608) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mondjuk ilyenkor nyilván mindenki azt mondja még, hogy az az irány a jó, amit elképzelt. :)

(#125613) Malachi válasza velizare (#125611) üzenetére


Malachi
(addikt)

Mondjuk nagyobb leszorítóerővel az abroncs is gyorsabban kopik, szóval ja. Lehet, hogy tényleg jó lesz ez az év.

(#125614) Májkii válasza Zoleee83 (#125610) üzenetére


Májkii
(senior tag)

Idézet a fenti cikkből: A Red Bull már évek óta használja, számukra az alkalmazkodás is könnyebb lenne egy új koncepcióhoz, mivel adottak a működéséhez szükséges feltételek. Főtervezőjük, Adrian Newey megerősítette: „Mi elég gyorsan át tudnánk állni, ha erre kényszerülnénk. Egyelőre viszont nem úgy tűnik, hogy rákényszerülünk.“

(#125615) Alexios válasza Májkii (#125608) üzenetére


Alexios
(addikt)

[link]

A merci szerint meg hónapokba telne az átállás, de ők sem gondolják még, hogy ez feltétlenül szükséges lenne

(#125616) Májkii válasza snecy20 (#125612) üzenetére


Májkii
(senior tag)

Szerintem sem véletlen tervezték így az autót, ők így nagyon könnyen át tudnának állni, ha a Ferrari betalál.

(#125617) Zoleee83 válasza Májkii (#125614) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nem érted mit akartam mondani, nem erre értettem, a cikket olvastam, mindegy elengedem. :)

A Mercedes kicsit átszabta az autót:
-új orrkúp
-új szárnyvéglap - (lecsapva a véglap hátsó sarka felül)
-új padlólemez, több nyílással
-új T-szárny

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125618) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Előző hét:

Most:

:Y

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#125619) 7etape válasza guftabi96 (#125618) üzenetére


7etape
(addikt)

Na, ezek megint megetették a népet. :DDD Végre pályára gurult a 2019 -es Mercedes is ...

(#125620) snecy20 válasza 7etape (#125619) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mi az a nagy változtatás, amit látni kéne? :B :B :B

(#125621) 7etape válasza snecy20 (#125620) üzenetére


7etape
(addikt)

Festés? ;]

Új padlólemez, új orrkúp, változott a halo, másabb a motorborítás, stb-stb... Szerintem ez simán elmegy egy „B” autónak.

[ Szerkesztve ]

(#125622) velizare válasza guftabi96 (#125618) üzenetére


velizare
(veterán)

nagy eltérést nem látok.

@7etape: hát ezek azért nem egetverő változtatások, túl sokat nem hozhatnak. felraktak egy segédszárnyat az orra, minimálisan szélesedett az orrkúp, hogy az első szárny által keltett felhajtóerőt csökkentse (emiatt fúrtak bele lyukakat is). a padlólemez jelentős, az viszont nem egyhetes történet, inkább lekéste az első tesztet.

btw a force india és a haas leső szárnya megérkezett, vagy még mindig azzal a demó szárnnyal nyomják, mint múltkor?

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125623) Zoleee83 válasza snecy20 (#125620) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nekem sem jött át :)
(Azt a nagy kerítést leszerelik Melbourne-re nyugi! :DDD )

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125624) snecy20 válasza 7etape (#125621) üzenetére


snecy20
(veterán)

Igen, most látom én is a GPhírek live közvetítésén, hogy vannak újdonságok rendesen.
Na, többet között ezért is volt elég korai temetni a "szürkéket". :D

[ Szerkesztve ]

(#125625) Alexios válasza 7etape (#125619) üzenetére


Alexios
(addikt)

komolyan, az ilyen hozzászólások alapján szerintem már valójában szeretnétek, hogy a mercedes legyen a vb :DDD

(#125626) 7etape válasza Alexios (#125625) üzenetére


7etape
(addikt)

Már úgy vagyok ezzel, hogy talán jobb volna, ha behúznának még 3-4 vb címet. Utána talán megunják és lelépnek örökre... ;]

(#125627) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Szépen kezd visszaállni a rend ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125628) 7etape


7etape
(addikt)

Itt részletezik a módosításokat...

(#125629) Alexios: Ha ezután ránézek a Ferrari autójára, akkor egy baltával faragott kiforratlan „dobozt” látok. Nem 100%, hogy a Mercedes idén is behúzza a VB-t, de azért egy 97% -kal szerintem nem lövök mellé. :U

[ Szerkesztve ]

(#125629) Alexios válasza 7etape (#125628) üzenetére


Alexios
(addikt)

Én azt hittem ránézésre már eleve vb autó volt a merci a bemutatónál. Most akkor mégsem? De azért ez ránézésre már tuti az ugye? Nem szeretnék aztán év végén meglepetéseket ;]

(#125630) DS39 válasza Zoleee83 (#125623) üzenetére


DS39
(veterán)

nekik így kell indulni Melbourne-ben :D
akkor lesz izgi

(#125631) Barthezz2


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Ferrarinál mit csinálnak? 6 körnél tart Leclerc..

Everybody lies.

(#125632) 7etape válasza Barthezz2 (#125631) üzenetére


7etape
(addikt)

Még mindig? :( Azt hittem, hogy már haladnak...

[ Szerkesztve ]

(#125633) Alexios válasza Barthezz2 (#125631) üzenetére


Alexios
(addikt)

Meglátták az új mercit, és feladták.

(#125634) Samott válasza 7etape (#125628) üzenetére


Samott
(senior tag)

Szerintem az mindig bajt jelez, ha tele kell szorni a kocsit apro bizbaszokkal. Ha ilyesmikkel kell javitani a koncepcionalis problemat. Aztan majd meglatjuk.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#125635) plman


plman
(csendes tag)

Na a ferkának majdnem egy fél tesztnap kuka eddig. mi a gond tud valaki valamit?

(#125636) Zoleee83 válasza plman (#125635) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Semmi, szerelgettek, próbálgattak valamit, nem kell temetni őket.
Azóta kint is van Leclerc 13. körben jár, lista második helyére ugrott.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125637) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

"A német AMUS jelentése szerint a Mercedesen egyetlen egy olyan aerodinamikai elem sincs, ami ne változott volna meg erre a hétre. Ez már az a csomag, ami Ausztráliában is munkában lesz."

Szóval múlthéten motor, és hajtóegység teszt folyt, ezen a héten meg letesztelik az idei autót... :D

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125638) Leon77 válasza Zoleee83 (#125637) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Szerintem a mezőny legszofisztikáltabb autója külső alapján. Én mondjuk nem voltam teljesen hurrá optimista a Ferrarival kapcsolatban, de azért elég rossz lenne, ha mondjuk a Merci 1 sec. előnnyel nyitná a szezont... akkor még talán wingman-nek is leesne néhány morzsa az asztalról.

De ne legyen így! :N

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125639) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Magnussen C1-en ment 1:19.644-t? Az elég jó. Ez alapján nem 1,5 másodpercre, hanem csak 1 másodpercre vannak a Ferraritól.

(#125640) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

A Mercedes a Haas és a Renault azért rendesen odapirított 80 kör felett járnak délelőtt! :Y

Mercedes - 83
Haas - 84
Renault - 80

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125641) shteer válasza 7etape (#125628) üzenetére


shteer
(félisten)

behorpadt a motorborítás is :)

[ Szerkesztve ]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#125642) [CS]Blade2 válasza shteer (#125641) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Utolsó szektorban 25.730-at ment. Leclerc 26.830-al a második leggyorsabb, úgy, hogy az 1:18.651-es körében mente C3 gumin.
Csak az utolsó szektort megnyomva 1:18.4-es idővel vezetné a listát.

Simán le tudnának gurítani egy 1:16.2-t vagy 1:16.3-t.

(#125643) guftabi96 válasza shteer (#125641) üzenetére


guftabi96
(addikt)

+ nem csak behorpadt, hanem elképesztően szűk is lett.
Ezért raktam ki én is azt a 2 képet, szerintem ott nagyon jól látszódik a különbség.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#125644) 7etape válasza guftabi96 (#125643) üzenetére


7etape
(addikt)

Igen, az nekem is feltűnt, hogy jóval szűkebb. :K Nagy vetítés volt itt. Wolff valami olyasmit gagyogott az utolsó tesztnap után, hogy jelenleg a Ferrari nyerne, ha versenyt rendeznének. Valóban, mert a Mercedes az aerodinamikai újítások 90% -át fel se tette eddig.... :DDD

(#125645) Motion_Blur válasza 7etape (#125644) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Sőt, már 3. erő lett csak a Merci :DDD

Abban reménykedek hogy lesz időmérős szimulációjuk a héten.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125646) velizare válasza 7etape (#125628) üzenetére


velizare
(veterán)

én meg fordítva, pont most kezdek kételkedni bennük egyre jobban. ezzel a sok ággal-boggal, amit most rátettek, rengeteg leszorítóerő került fel az autóra. ez az s-duct feletti szárny egy teljesen új dolog, ilyen eddig nem volt - nem kellett még senkinek.
motorilag meg nem egyeduralkodó a merci, a ferrarinak már tavaly is vele kb. egál motorteljesítménye volt.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125647) Motion_Blur válasza velizare (#125646) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Hidd el, ezek mind tervezett elemek voltak, most jött el az ideje.

Ezek nem a múlt heti "masszív problémák" orvoslására gyorsba jött elemek amikkel teleaggatták az autót + leszorítóerőért. Ennél a Merci sokkal profibb.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125648) Leon77 válasza Motion_Blur (#125645) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Marko pedig kijelentette, hogy a Ferrarinal nem, de a Mercinel biztosan előrébb jarnak. :D

Nem tudom, ezt a cuccot vajon a japánok osztogatjak? Anno a McLarennel is ez volt.

A Merci köszöni szépen a sajtó jó nagy terhet tesz a ferrarira. Totó mondjuk nem lenne jó pókeres, nagyon túl tolja a blöfföt.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125649) snecy20 válasza Motion_Blur (#125647) üzenetére


snecy20
(veterán)

A sajtó is elmehet a fenébe, hogy már itt előre temették a Mercit.

(#125650) Zoleee83 válasza Leon77 (#125648) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Toto szerintem azt hitte hogy a Williamsről kérdezik, mert abban is Merci motor van, minden évben elsírja ugyanezt, aztán Melbourneben mindenki jót mosolyog mikor 1-2-ben vannak időmérőn..
A RedBull meg ócsón veheti nagyon a 420-at a japánoktól, McLarennél is ez ment évekig :D

@Alexios - Mondtam én hogy a McLaren az RB előtt lesz? :U
Csak arra akartam rávilágítani hogy az osztrákok elég hamar kijelentették hogy a Mercedes előtt vannak, aztán kiderül hogy tavalyi autóval tesztelgettek múlt héten végig...

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.