Hirdetés

2020. január 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125451) Csapoati válasza snecy20 (#125445) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ennyire azért nem féltem a RB-t, tavaly év vége felé már egész megbízható volt a Honda.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125452) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Én is tudom, hogy a merci eddig tarolt de azért őszintén, idén még semmit sem mutattak. Egy éve ha jól emlékszem legalább a versenyszimulációkban, hosszú etapokban brillíroztak de most ott sem igazán. Ahogy a ciikkeket olvasom, a kanyarstabilitásuk is rosszabb a ferrariénál, azt meg nem fogják direkt elrontani az fix....
Lehet, hogy idén is behúznak mindent de eddig ezt csak az támasztja alá ami volt. Az pedig édeskevés....
A ferka meg nyilván azért meri ilyen bátran nyúzni a gépet mert nagyon jó és hibamentes stabil konstrukció.

Lehet, hogy nagyon rám fognak cáfolni de eddig az égvilágon semmi nem utal arra, hogy az év elején ott lesznek az erősorrend elején a mercik...

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#125453) velizare válasza Csapoati (#125451) üzenetére


velizare
(veterán)

több mint egy éve versenyeznek a hondával a fiókcsapatukkal, a télre kaptak 4 motort a hondától. ha így sem tudják kibalanszolni a motort a kasztnijukban, akkor megérdemlik a sorsukat.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125454) Samott


Samott
(senior tag)

A Mercedes annyira csendben teszi a dolgat, hogy szerintem felesleges barmifele talalgatasba bonyolodni veluk kapcsolatban. Nem kell villantaniuk, es kedvukre vetithetnek/hazudhatnak a poziciojukrol. Szerintem felesleges almodozni, iden is oket kellene elverni a gyozelemert. Remelem kozelebb lesz a ferka hozzajuk es azt is hogy masok is felzarkoznak az RB kornyekere.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#125455) Alexios válasza DopeBob (#125450) üzenetére


Alexios
(addikt)

Tessék, mentek is 1:22 időt is már

(#125456) snecy20 válasza Csapoati (#125451) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szerintem az RB-nél nem lesz kompromisszum... csúcsra tekerni mindent, aztán ha úgy alakul jobb a 3. helyről kiesni, mint beporoszkálni letekerve a 7. helyen. :)
De ez csak nagyon tipp még, lehet hogy nincs semmi megoldhatatatlan gond a Honda körül.

(#125457) Zoleee83 válasza snecy20 (#125456) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Hát ez előfordulhat hogy így is lesz, de az arcokra meg nyilatkozatokra külön kíváncsi leszek, mert amennyi sz@rt ráborítottak a Renault-ra az utolsó években az durva volt.
Igaza volt a franciáknak ameddig 4vb-t nyertek a motorjukkal soha nem volt megemlítve hogy Renault motorral nyerték, amint lehetett hibáztatni valakit egyből ők lettek a bűnbakok.
Ráadásul úgy hogy RB-ék visszakönyörögték magukat.

Most is 16 megtett körrel ülnek a boxban, én nem hiszem hogy semmi gondjuk nincs.. :(

2018 teszt WG statisztika

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125458) velizare válasza Zoleee83 (#125457) üzenetére


velizare
(veterán)

most ment ki gasly. gondolom akkor megoldódtak a gondok, igaz? ;]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125459) Csapoati válasza Zoleee83 (#125457) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Mondjuk az a 4 vb-cím sem a Renault motorok miatt jött össze, hanem részben annak ellenére. :)

Azért Wébernek is volt ám hiba számításában. Wiliiams 5. erő, Haas egy tizedre a Ferrari-Red Bull párostól. :) De nagyjából eltalálta a sorrendet, ez tény.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125460) Zoleee83 válasza Csapoati (#125459) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Hát mondjuk tologathatták volna úgy is halad az is igaz! ;]
Értem mit mondasz, nekem mindig is a kommunikációval volt az RB tekintetében bajom, Marko + Horner nagyon sokszor meggondolatlanul szólt be.
De ez egy új kezdet lehet megmutatni mit tudnak a japánokkal, a verseny az elejében nekem nagyon tetszene, most hogy pártatlanul nézhetem az F1-et Alonso nélkül.

A Williams kezd lassan felzárkózni Kubicával, még a végén kiderül hogy építettek egy használható autót :).

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125461) velizare


velizare
(veterán)

hamilton kijött egyet a c5ös szettel, aszt ~2 kör után visszament. :(((

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125462) DopeBob válasza velizare (#125461) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Kíváncsi vagyok, hogy lesz e időmérő szimuláció. Most van a legmelegebb, bevállalja szerintetek valaki az ebédszünet előtt? Esetleg a nap végén, mert keddig lesz idő motort cserélni, ha úgy adódik?

MZ/X

(#125463) Zoleee83 válasza DopeBob (#125462) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Szerintem rápróbál valaki.
Eddig egy komplett motor cseréről tudok az is a RedBullban volt Gasly törése után, úgy döntöttek nem csak turbót, hanem komplett egységet cserélnek.

"Helmut Marko tanácsadó eközben ismét csak dicsérni tudta a Hondát, és motorcseréjük kapcsán megjegyezte: „Gasly balesete során a turbófeltöltő sérült meg. Korábban csak a turbót cseréltük volna ki, ám a Honda a teljes erőforrást kicserélte. Mintha a Paradicsomban lennénk!”"

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125464) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

RIC 1:17.9 C4
HAM 1:17.9 C4
LEC 1.18.0 C3

Marko:

"Mintha a Paradicsomban lennénk"

Ez azért jegyezzük meg :DDD

egyébként a C5-ös gumival szerintem jelentős javulást nem lehet elérni, utolsó szektorra elfogy a tavalyi hiperlágy.. viszont C3 és C5 között hatalmas az ugrás ( tavalyi lágy-ultralágy)

mod:

12:03 Ricciardo megnyomta a csengőt, ismét: 1:17.785. LEgjobb középső szektor! Majdnem 0.3 másodpercet javított a második szektorban, és 0.2 másodpercet bukott a harmadikban.

C5-ös gumin

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125465) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#125464) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Pont ez jutott szembe, majd mikor össze kell számolni miért mennyi bünti jár, akkor lehet átgondolja ezt a mondatot. :DDD
Tavaly is ez volt a bajuk, hogy nem bíztak a többi komponensben, ezért komplett motorblokkokat cseréltek, így jött ki év végére a nagy szám, persze tudom hogy teszteltek idénre.

@[CS]Blade2 - Mindig elfelejted hogy ahhoz körbe is kell érni, és a kockás zászlót is látni kell a végén ;)

Ferrari erősnek tűnik, Mercik szerintem nem is mentek még maxon, RB kérdés, Alfa szintén nagyon jó autó lett, Haas küzd az elektronikával, Renault-McLaren passz eddig, RP mintha visszacsúszott volna kicsit de ez öszvérautó, Williams egyértelműen a vége perpill. Szerintem

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125466) [CS]Blade2 válasza snecy20 (#125445) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A Redbull mögött ott van min. 1 másodperc körönként. Ha 8x kiesnek vagy berakják a tavalyi Honda motort, akkor is megvan a VB 3. hely. Szinte tolatva is be tudják hozni 3.-nak. Ennyit számít, hogy A és B ligára oszlott a mezőny.

Ha valaki be tud kerülni a B ligából az A és B liga közti hatalmas tér közepére, annak egy nagyon sima és nagyon unalmas VB 4. hely lehet a jutalma, és ezzel 5 csapatnak nagyon keserves szezont tudnak okozni, ugyanis 1-2 pontért fognak menni egy papírforma futamon.
Abban kell reménykedni, hogy a Renault-on rajta lesz a Haas, Alfa és Mclaren, hogy legalább annyi csata legyen a ponttáblán, hogy 1-2-4-6 pontokért megy egy 8 autó.

(#125467) velizare válasza Zoleee83 (#125465) üzenetére


velizare
(veterán)

azt hiszem, mindenféleképpen. tavaly volt egy olyan versenyük, ami előtt valamit kellett cserélni azt hiszem ric kocsiján. mgu, turbó, meg talán még valamit. 10 vagy 15 rajthely bünti járt vele, és az rb kérte a renault-t, hogy komplett cserélje a teljes motort. a renault ezt megtagadta, merthogy a motor az ő authoritásuk. a versenyen tönkrement a motor, 0 pont, és a következő verseny előtt a változatásság kedvéért komplett cserét kellett végrehajtani, mezőny végéről indulás.

ennek tükrében érdemes ezt a fenti mondatot újraértékelni.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125468) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Leclerc C3
1:18.065
1:32.349
1:18.427
1:19.244
1:20.160
1:22.233
1:21.759
1:22.558
1:21.857
1:22.081
1:22.017

11 körre megtankolva szép az az idő lágyon ;) C5-ön 2 körre tankolva ez 16 eleje simán

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125469) Csapoati válasza Zoleee83 (#125463) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A hondások mondjuk most már csukott szemmel is kicserélnek egy komplett erőforrást hamar. A gyakorlottság, ugyebár... ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125470) Barthezz2 válasza Motion_Blur (#125468) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

És ki tudja, mennyire volt tekerve a motor. C4-5-el, feltekert motorral szerintem valaki fog futni 1:15.800 körül akár.

Kérdés valaki akár a jövő héten be fogja-e vállani, hogy mindent belead.

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#125471) consono válasza Barthezz2 (#125470) üzenetére


consono
(addikt)

Ha teljes körön nem is, de szektoronként biztosan fognak próbálkozni... Lehet majd elméleti köridőket összerakni.

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#125472) velizare


velizare
(veterán)

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125473) grabber


grabber
(addikt)

Ferrari orra extrém alacsonyan van a kanyarodás közben és emiatt is tud ennyire stabil. Ezt fejtegetik

(#125474) Leon77 válasza velizare (#125472) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Most a Toro Rosso már csak 5 tizedre van a tavalyi legjobb időtől. A Toro Rosso. A tavalyi idejüknél meg durván 8 tizeddel gyorsabbak.

Én nem lepődnék meg, ha az úja autók valójában semennyivel nem lennének lassabbak, mint a régiak tavaly ilyenkor.

A merci meg... tavaly simán fel sem tették a hiperlágyat, ha jól emlékszem... ;]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125475) velizare válasza Leon77 (#125474) üzenetére


velizare
(veterán)

az str kasztni tavaly nem volt a legjobb. franz tost elmondta többször is, hogy az fogta vissza a teljesítményüket.

igen, a merci (is) szeret bujkálni ezeken a teszteken, nekik inkább a versenytempójukra lehet majd következtetni.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125476) Obi-1 válasza Zoleee83 (#125457) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Ezt többször láttam már a fórumon, de én emlékszem, hogy a Red Bull és személyesen Vettel is többször méltatta a Renault motorokat annak idején, amikor bajnokságokat nyertek közösen.

Külön meg volt említve, hogy szerintük a Renaultnak kedvező a fogyasztása, és talán a kevésbé megtankolt autó miatt tudtak a verseny elején mindig ellépni. Ahogy ürült az autó, láthatóan eltűnt a különbség, és a versenyek végén időnként sebezhetőek voltak. A kedvező motorkarakterisztika is meg volt említve. 2011-ben is egyértelmű, hogy részük volt a befújt diffúzor "meghajtásában" a Renault szoftveres csapatnak.

Nekem inkább az volt meglepő, hogy ezekben az években nem reklámozott a Renault erőteljesebben a világbajnok csapattal. Pedig a Red Bull volt a "gyári" csapat, nem volt éppen "igazi" Renault a mezőnyben.

2005-2006-ban emlékszem a Renault F1 világbajnokos reklámokra, Renault F1-es autó óriásplakátok is voltak a városban.

Only a Sith deals in absolutes.

(#125477) Zoleee83 válasza Obi-1 (#125476) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Én nagyon nem így emlékszem, ahogy Jerome Stoll sem, az utóbbi időben pedig biztos hogy nem említették még véletlenül sem a motorgyártót ha nyertek:

"Játszadoztak velünk. Ha nyertek, sosem említették meg motorpartnerként a Renault-t- tette hozzá, megjegyezve, hogy az is felmerült lehetőségként, hogy „teljesen kiszálljanak a Forma-1-ből”. „Két opciónk volt: vagy abbahagyjuk, vagy visszatérünk csapatként”- erősítette meg a lehetőségeket. „Jó volt, hogy az ügyfeleink között tudtuk a Red Bullt, mert nagyon sokat követeltek. Arra késztettek, hogy még gyorsabban fejlődjünk, szemben azzal, ha egyedül lettünk volna”- mondta."

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125478) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

1:18.5xx elég jó idő az Alfától, C3-as keveréken :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125479) szilva01 válasza Motion_Blur (#125478) üzenetére


szilva01
(őstag)

Az újoncokat azért megdolgoztatják, Leclerc, Gio, Gasly mind 90 kör körül.

(#125480) Alexios válasza Zoleee83 (#125477) üzenetére


Alexios
(addikt)

Attól, hogy nem emlékszel, nem jelenti, hogy nem volt, csak pár idézet:)

Adrian Newey, ‘I worked with Renault in the 90s while I was at Williams and was impressed with the commitment, innovation and drive of the team at Viry-Châtillon. Renault understands that the engine-chassis package is just that; it’s a joint effort. This has been particularly important this year with the use of the exhaust gases and the proposed changes, and Renault has been there every step of the way to optimise the packaging of the engine, the heat diffusion and the fuel consumption so we can maximise aerodynamic efficiency and mechanical grip. RSF1 has been crucial in the development of the RB7, so I’m really pleased to be able to thank everyone behind the scenes who has contributed so much to the success we’ve achieved this year.’

Christian Horner said, ‘We came into this year with a lot of pressure and everyone has risen to the challenge tremendously. We’ve achieved so much in such a short space of time and the records we’ve beaten this season are a great fillip for the teams at Red Bull Racing and Renault. It’s a real partnership; the Renault guys on the ground are as hungry as we are to win. We’re delighted to be with them for another five years. The collaboration has matured into a genuine partnership and that will only grow stronger over time.’

Az utolsó kiemelt rész így visszatekintve külön vicces :D

(#125481) Obi-1 válasza Zoleee83 (#125477) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Szerintem ez már mind a turbó érában történt, és a sok keserűség feledteti a régi emlékeket. És igen, 2014-ben már rögtön "fikázta" a Red Bull a Renault-t, valóban nem voltak türelmesek.

Előtte voltak szurkálódások, hogy gyengébb a Renault motor a többieknél, és valóban úgy is nézett ki 2009-2013 között is. De a bajnokságokat megköszönték a Röncinek. Próbáltam keresni valamit, amivel alá tudom ezt támasztani, de 2013 már nagyon régen volt, a keresőfogalmakra mindenféle új találatok jönnek már csak fel.

Only a Sith deals in absolutes.

(#125482) gabe_


gabe_
(őstag)

Mindenki nyugodjon meg, ezek a teszten elért köridők nem a valós erősorrendet tükrözik. :))

Sovány szakácsban sose bízz!

(#125483) Cartevo


Cartevo
(senior tag)

A héten a Legyen ön is milliomosban Forma-1-es kérdéssel jutott be 1 ügyvéd, majd 5 milkával távozott. Formában volt.

(#125484) Csapoati válasza Obi-1 (#125476) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

2010-ben még volt Renault gyári csapat és 2011-ben is nagyjából közös volt a Lotusszal, csak utána léptek ki névlegesen is.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125485) velizare válasza gabe_ (#125482) üzenetére


velizare
(veterán)

pedig jól nézne ki az str a poleban.

bottas nyomott egy kövéret végre a merdzsóval. 1.17.857 c5

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125486) DopeBob


DopeBob
(addikt)

The Williams looks quite tidy through Campsa. It’s doing what the driver wants, it turns in and sticks in the corner. Russell isn’t able to be too aggressive but it’s able to ride the inside kerb quite well. It’s early days for them and will take time to build up confidence but at least they are building for next week in a car they can prove is working properly after the rush to get it here. And, it hasn’t stopped on track yet.
Gary Anderson

Nah, végre valami jó hír róluk. Annyira jó lenne, a "B" liga teljesen egyben lenne, 7-20.-helyig bárki odaérhet bárhová. Nagy reményeim nincsenek, hogy az élen álló 3 csapatot elkaphatják normál körülmények között.

MZ/X

(#125487) szilva01


szilva01
(őstag)

Ez is mi már... :Y

(#125488) shteer válasza szilva01 (#125487) üzenetére


shteer
(félisten)

Nyuszi :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#125489) velizare válasza shteer (#125488) üzenetére


velizare
(veterán)

... a karbonerdőben.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125490) Motion_Blur válasza velizare (#125485) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Bárcsak ez lenne a kövér, mit nem adnék érte! :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125491) Hory84


Hory84
(tag)

Na Kubica miatt majdnem meglett az első baleset.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#125492) velizare válasza Zoleee83 (#125457) üzenetére


velizare
(veterán)

146 lett a vége.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125493) DS39 válasza Hory84 (#125491) üzenetére


DS39
(veterán)

Lehet csak a Williams ilyen lassú. 😆

(#125494) Tsa-bika válasza Hory84 (#125491) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Lehet bennem van a hiba, de többször visszanéztem és azt látom hogy KUB már fékezett, és ideális íven mozogva vette be a kanyart, amikor HAM, mintha csak verseny lenne, megpróbált bevetődni.

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#125495) Cartevo válasza velizare (#125489) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Akkor okés.

(#125496) b-type válasza Tsa-bika (#125494) üzenetére


b-type
(nagyúr)

:D
Sztem simán az aminek látszik a tempókülönbségből, Kubica szöszölt valamit ott a versenyíven.
Sok értelme amúgy se lenne bevetődést kockáztatni mivel ez egy nyújtott sikán bevezető kanyarja

Boldog új évet!

(#125497) shteer válasza b-type (#125496) üzenetére


shteer
(félisten)

Hamilton’s fault :K minek ment olyan gyorsan

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#125498) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Összefoglaló az első tesztnapról:
Movistar F1
C More Sport 2

Második nap:
Movistar F1
C More Sport 1

Harmadik nap:
Movistar F1
C More Max

(#125499) Májkii


Májkii
(senior tag)

(#125500) consono válasza Májkii (#125499) üzenetére


consono
(addikt)

Mennyire könnyen vezethetőnek tűnik a kocsi...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.