Hirdetés

2020. január 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106401) erahurka válasza gbors (#106399) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Az a 100 milka amit annak idején úri muriból kicsengettek ma kb. pont 400 :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106402) WiZARD válasza Mortein (#106400) üzenetére


WiZARD
(addikt)

Most $15-20millió / szezon amit motorra költenek. (akik veszik, aki fejleszti annak nyilván többe van)

2016-ban a legcsóróbb csapatnak 83 millió € állt rendelkezésre, a legnagyobbaknak közel 500 millió €

Ha egy csapatnak van 80/200/500 milliós kerete, akkor abból a legtöbbet fogja kihozni és nem fog az évvégén visszaadni senkinek se pár millát, amit "megspórolt".
Ha 5 millió a motor, akkor 75/195/395 milliót költ minden egyébre, ha 30 millió a motor, akkor 50/170/470 milliót fog minden másra költeni. Azért mert 1 elem árát "korlátozzák", az nem jelent spórolást, ugyanúgy a rendelkezésre álló összes lét el fogják költeni F1-re, hogy minél jobb eredményt érjenek el.

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#106403) b-type válasza WiZARD (#106402) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Szvsz túl kell ezen tekinteni.
Egy esetlegesen belépő gyárnak sem lesz hűdecsábító az hogy évente 200-300 millát elköltesz és akkor 3év múlva ha stabilan 10-ben leszel akkor már kapsz vissza valamit amit már le lehet írni a papírra.
5 év múlva meg lehet hogy odaérsz a dobogóközelbe.
Akik benne vannak igen sokat költenek, de ezért is mondják hogy önmaguktól kell megmenteni a gyártókat. költenek-költenek, némileg ördögi kör, félkarúrabló, még egy ezres aztán majd fizet a gép... , végül aztán valaki az igazgatótanácsban csinál egy kimutatást, és projekt lefújva, és ahogy jött úgy ment.

Boldog új évet!

(#106404) WiZARD válasza b-type (#106403) üzenetére


WiZARD
(addikt)

Na de egyforma autókkal, bekorlátozva mitől lesz érdeke bármi gyártónak hogy rátegye a logoját, mitől lesz más az F1 mint a többi egyenautós széria? Ugyanúgy az a vége, hogy semmi értelme...

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#106405) Mortein válasza WiZARD (#106404) üzenetére


Mortein
(tag)

Egy "ésszerű" fizetési sapka nem lenne rossz. Illetve a kifizetések jelenlegi rendszerét meg kellene reformálni. Persze a Ferrari rögtön azzal fenyegetőzne, hogy kilép de a sport jövője miatt szerintem ezt meg lehetne lépni. Ha a Ferrari meg menni akar, ám legyen. Engem nem érdekel milyen lógó van a kocsikon ha izgalmas a verseny. Egyen autók ne legyenek az a lényeg.

[ Szerkesztve ]

(#106406) b-type válasza WiZARD (#106404) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez attól függ, az F1-ben jelenleg is rengeteg korlátozás van, a nézők a töredékét ha ismerik méretektől a motorprogramig, nem hinném hogy nagyon fájna nekünk egy szabványos turbó-MGU-H.
Hétvégén valami majd lesz, valami infó, amin megint el lehet gondolkozni. De olcsóbb csak akkor lesz az erőforrás ha megszabadulnak a legdrágább összetevőtől, és szabványosítással irányt szabnak a fejlesztéseknek.
Sajnos egyébként, de ez van. Én annak örülnék a legjobban ha maradna a, egy szabványos MGU-H, nagyon sérülékeny alkatrész, és komoly hűtést igényel...de nagyon komoly teljesítménynövelést ad tárolás nélkül.

Boldog új évet!

(#106407) erahurka válasza Mortein (#106405) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Hogy adsz meg költségvetési sapkát? Vagy majd az FIA az egész Fiat konszern könyvelését megkapja majd? :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106408) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

A Honda Hartley és Gasly kocsijába is új turbót és MGU-H-t fog szerelni - ezek módosított darabok az Ausztráliában használatkhoz képest. Gasly új ICE-t is kap. Szóval 3-ból máris 1 kilőve ezekből az alkatrészekből...

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106409) DS39 válasza Csapoati (#106408) üzenetére


DS39
(veterán)

Hát nekik kb mindegy.

Illetve nem, mert az a fő feladat, hogy jövőre az RB-nek legyen ütőképes motorja.

[ Szerkesztve ]

(#106410) b-type válasza Csapoati (#106408) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ezt elég könnyű volt megjósolni :) Nekik ez az év másról szól, két ennyire kezdő versenyzővel, és a Red Bull helyzetét figyelembe véve, ez finoman szólva nem az év végi pontokról szól. Ettől függetlenül persze nincsenek gátolva a versenyzők a versenyzésben, de nem róluk szól a helyzet.
Annyi motorcsere lesz amennyit a Honda akar ahhoz hogy gyorsabban fejlődjenek.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#106411) hermanyi válasza b-type (#106410) üzenetére


hermanyi
(őstag)

tehát minimum 20 .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#106412) Csapoati válasza b-type (#106410) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Na jó, csak ugye a tesztek alatt sokan hülyézték a McLarent, hogy íme, csak várni kellett volna... Ja, mindig még egy évet. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106413) feri1014 válasza Csapoati (#106412) üzenetére


feri1014
(senior tag)

A Renault viszont csak egy vészmegoldás, ami egyelőre be sem jött nekik. Az első futamig semmivel nem teljesítettek jobban, mint a Hondával az előző szezon végén. Jelenleg pedig abban bíznak, hogy a spanyol hétvégére utolérik magukat... A Honda személyében pedig elveszítették a jokert, amire hivatkozni lehet, hogy ha bármi gond van. Szerintem simán nagyobb bajban vannak most, mint az elmúlt 3 évben bármikor, hiszen a Red Bull lett a mérce, nincs kifogás. Az a szint a kötelező minimum számukra innentől.

(#106414) b-type válasza Csapoati (#106412) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Várni bizony. :)
ez viszont egy másik helyzet mint a McLaren-l lett volna, Gasly meg Hartley egy jópár pályán első alkalommal versenyeznek, hát nyilván nem egy ilyen felállással kell ostromolni a középmezőnyt. De ettől még nem kapálom el őket, egy ilyen helyzetben tudnak meglepetést okozni versenyzők, mert nulla teher.
De szal na, ha támadni akarok akkor ennél jobb versenyzői felállással megyek.
A McLaren-nél valszeg megpróbálták volna tartani a minél kevesebb motort.

Boldog új évet!

(#106415) Mortein válasza erahurka (#106407) üzenetére


Mortein
(tag)

Amerikai sportokban ez egész jól működik.

(#106416) Alexios válasza feri1014 (#106413) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nekem nem rémlik, hogy ötödik helyre jött volna be Alonso az előző szezon végén, egy q3 is csoda volt valójában

(#106417) feri1014 válasza Alexios (#106416) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Az időmérőn Alonso a 11. lett. A futamon eltűnt előle Bottas, Verstappen, Grosjean, Magnussen és az egyik Renault. Nem túl fényes az első futam. Nagyon kellettek hozzá a körülmények.

Szerk: Ha jól rémlik a másik Renault-t a VSC alatt sikerült átugrania.

[ Szerkesztve ]

(#106418) Viktor77 válasza feri1014 (#106417) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Verstappen nem tudta átugrani sok körön keresztül.

Some people move on, but not us ... not us

(#106419) feri1014 válasza Viktor77 (#106418) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Ezen a pályán nehéz előzni, az idei autók pedig rá is tettek egy lapáttal. Bottas is eltűnt a mezőnyben egy Mercedes-t vezetve.
Barcelona után, ha már megkaptak minden várt fejlesztést, talán tisztul egy kicsit a kép, hogy hol is tart a McLaren. De engem meglepne, ha idén egy szintre kerülnének a Red Bullal. Aztán remélhetőleg rám fognak cáfolni.

[ Szerkesztve ]

(#106420) Csapoati válasza feri1014 (#106419) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem fognak, de egyértelműen előrébb léptek, és nem tudjuk, hogy a kasztnijuk milyen a tavalyihoz képest (ami szerintük ász volt :D).

b-type: Valószínűleg igazad van, viszont ifjoncok ide vagy oda, elég masszív volt a lemaradásuk a McLarenhez képest.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106421) KraX válasza feri1014 (#106413) üzenetére


KraX
(senior tag)

Teljesen irrealis elvarni az McLarentol a RedBull szintet, legalabbis ebben a szezonban (fuggetlenul attol, hogy mit nyilatkoznak), tekintve hogy a RedBull meg mindig 350 millio dollarbol mig az McLaren 250 millio dollarbol gazdalkodik iden. Eselytelen.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106422) shteer válasza feri1014 (#106417) üzenetére


shteer
(félisten)

Nem túl fényes?
Azért az elmúlt 3 évhez képest nem annyira rossz

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#106423) KraX válasza KraX (#106421) üzenetére


KraX
(senior tag)

Bocsanat, nem voltam pontos. A szo amit kerestem, az euro.

I know kung fu!

(#106424) erahurka válasza KraX (#106421) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ha idén 250-ből gazdálkodnak, akkor ennyiből tervezik a jövő évi autó egy részét is. Jövőre már nagyon kell pár szponzor, és nem olyan ingyen dealek mint a Kimoa.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106425) Alexios válasza KraX (#106421) üzenetére


Alexios
(addikt)

Azért a McLaren mögött van még pénz ha kell, szerintem nem nagyon lehet erre fogni. De tény hogy idén nem reális, főleg év elején, mikor későn lett levaltva a régi motor is, a rb meg ezt használja évek óta

(#106426) velizare válasza Csapoati (#106408) üzenetére


velizare
(veterán)

úgy olvasom, hogy cseréltek mindkét autóban, mert gaslynál ettől kotlott meg a motor. nem jó, nem jó...

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106427) b-type válasza velizare (#106426) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Deee jó az. Semmi baj, én legalábbis ugyanezt tenném.

Boldog új évet!

(#106428) snecy20 válasza KraX (#106421) üzenetére


snecy20
(veterán)

A RedBull mögött 10 évnyi Renault-s tapasztalat áll. A McLaren mögött meg 2 hónapnyi.

(#106429) Csapoati válasza velizare (#106426) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Turbót és MGU-H-t mindkettőben, ICE-t csak Gaslynál. Vagy azóta változott és Hartley is újat kap? Az laza lenne. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106430) Zoleee83 válasza feri1014 (#106413) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Szerintem meg rendben lesz a McLaren.
3 év kínos kudarca után a legjobb döntés volt a Renault motorra váltás, nem nagyon volt más választás, még egy év és lesüllyedt volna a csapat a Sauber/Williams szintre a leghátsó helyekig.
Bár szerencsével, de az első Renault-os versenyen összehozták azt amit a Hondával 3! év alatt sikerült (5. hely futamon).
Pedig mennyi negatív kritikát kaptott a McL a tesztek alatt, hogy ők a hibásak a 3 év sikertelenség miatt, a Hondát meg mindenki az elejébe várta, aztán lehet még ott sem tartanak ahol tavaly, én az utolsó helyeken látom idén őket, a leggyengébb versenyzőpárossal , csak a Williams ilyen gyenge még.
Alonsoék ha nem is a top 3-ban fognak versenyezni de az RB mögött lehet 1-1 lepattanó idén, ez a realitás.
Fejlesztésben midig is erős volt a McL, valószínüleg az idény második felében odaérhetnek 1-1 dobogóra Alonsoval. Vandoorne-t nem érzem annyira jónak jelenleg mint amennyire sztárolják.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106431) KraX válasza snecy20 (#106428) üzenetére


KraX
(senior tag)

-100 millio euro a csapat koltsegveteseben az RBhez kepest ilketev majd -200 millio euro a tavalyi budgethez kepest iszonyu ervagas (szerintem). Ez dontoen befolyasolja az eredmenyeket ahogy ezt latjuk a nagy csapatoknal es egy szint felett exponencialisan tobb penzt kell belefektetni tized annyi elonyre valthato fejlodesert cserebe, de a nagy csapatoknak ez meg mindig megeri.

Ha 4ik ero lesznek a vegelszamolasnal az mar egy hihetetlenul jo eredmeny lenne tekintve, hogy mennyire eros a kozepmezony (Haas, Renault, talan a FI bar ok szerintem le fognak csúszni idén par pozíciót).

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106432) feri1014 válasza Zoleee83 (#106430) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Én is bízok benne, hogy rendben lesznek. Viszont továbbra is erősen kérdéses nálam, hogy mennyire elfogadható eredmény egy Red Bull mögött összeszedett lepattanó. Alonsonak szerintem mindenképpen kevés lesz ez. Idén már teljes szezont megy a WEC-ben, hogy legyen valami sikerélménye.

A Renault pedig legjobb esetben rövidtávú megoldás. A Red Bull sem véletlenül szabadulna már tőlük. Amint megerősödik annyira a Renault, hogy ne legyen érdekük gyári szintű támogatást nyújtani a többi csapatnak, egyszerű partnercsapatok lesznek ők is.

(#106433) Csapoati válasza feri1014 (#106432) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Idén már csak gyári szintű támogatás van a motoroknál elvileg.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106434) feri1014 válasza Csapoati (#106433) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Nem hiszem, hogy egy Red Bullt úgy kezel a Renault, mint ahogy mondjuk a Mercedes a Force Indiát. De ez innentől már csak egyszerű spekuláció.

(#106435) Zoleee83 válasza feri1014 (#106432) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Igen egyetértünk, hogy a Renault amolyan tűzoltás volt a McLaren részéről, bár látva az első futamot teljesen megérte, ha a gyerekbetegségei elmúlnak a motorintegrálásnak valószínűleg a megbízhatóság is meglesz.
Mondjuk most kíváncsi lennék Mr. Marko nem hívta-e vissza a Renault, hogy mégiscsak jó lenne az a motor jövőre is, volt arc a tesztek alatt hogy a Honda milyen jó lesz nekik, lehet elhamarkodott nyilatkozatok voltak. A Renault helyében én nem adnék több motort RB-nek, hálátlan unszimpatikus csapat, mikor hülyére nyerték magukat soha sehol nem jelent meg a motorgyártó, amint baj volt a motorral porba alázták a franciákat.
Nem tudom hogy az RB-vel fog-e tudni versenyezni a McL mert azért ott több a pénz/tapasztalat/kreativitás(?), de a középmezőny elejébe jók lehetnek.
Ha idén akár egy dobogót is szereznek szerencsével vagy anélkül, és emellett erős pontszerzők akkor elindulhatnak felfelé és elégedettek lehetnek/lehetünk.
A Toro Rosso - Williams van a legnagyobb bajban idén , a leggyengébb versenyzőpárosokkal/technikákkal.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106436) erahurka válasza Zoleee83 (#106435) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Egy versenyen vagyunk túl. Ha valakit, akkor a Renault-t utolérheti a Honda év végére.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106437) feri1014 válasza Zoleee83 (#106435) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Viszont a Red Bull is a lehető legjobb döntést hozta meg azzal, hogy beáldozta a Toro Rosso-t idén. Így pontosan látják, hogy mire képes idén a Honda.

(#106438) shteer válasza erahurka (#106436) üzenetére


shteer
(félisten)

Önmagukat nem képesek utolérni

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#106439) Popes


Popes
(őstag)

Mit fog szólni a McLaren ha mondjuk 2 év mulva VB lesz a Redbull a Hondával?
A Renaultal esélyük nincs VB-t nyerni,(szerintem soha) lehetett volna várni még, bár az is benne van a pakliban hogy töketlen a Honda és jó döntést hoztak és legalább a középmezőny teteje meglesz.

Viszont ha a VB a cél akkor az partner csapatként a rögösebb út, ez csak kompromisszum, az idő mindent eldönt de én nem látom hogy a Renault-val ez a cél teljesíthető lenne.

Deus ex machina

(#106440) Zoleee83 válasza erahurka (#106436) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ezt most komolyan gondoltad ? :)
Én tényleg nagyon szeretném hogy a Honda talpra álljon még úgyis hogy bevallottan McLaren drukker vagyok.
Rengeteg probléma lehet ott, kezdve azzal hogy a 4. évben sincs a Hondánál olyan próbapad amin komplett! motort lehet tesztelni versenykörülmények között (pl. rázkódás)... :(
Jól látszik hogy a teszteken is letekert motorral mentek, ahogy hétvégén is.
Azt elhiszem hogy az RB most pumpálja a pénzt meg nyomja a fejlesztéseket, anno a Renaultnak is segítettek, de nem látom hogy idén a Honda magára találna.
Érzésem szerint Bahreinben újabb Honda kiállás lesz a meleg miatt.
A Honda a kultúrája miatt van halálra ítélve, aki nem látta nézze meg a Grand Prix Drivert a tavalyi McLaren idényről, kedvenc jelenet mikor az angol mérnök próbálja elmagyarázni a japán mérnöknek mi a gond, az meg bólogat üveges szemmel hogy ahaaahaa, de lövése nincs miről beszél, a nyelvet sem érti....

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106441) Csapoati válasza Popes (#106439) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A Hondával meg jól láthatóan még annyira sem lehetnének vb-k. Szerintem a Red Bullnak is pár töltelék évre lesz jó a Honda 2021-ig.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106442) Mortein válasza feri1014 (#106432) üzenetére


Mortein
(tag)

Szerintem a 4. hely év végén túlzás nekik. Azért legyünk őszinték Alonso 5. helyéhez nagy szerencse kellett. Persze szép eredmény és én is örülök nekik de reálisan az erősorrend nem az, hogy 5. helyen jönnek be minden versenyen.

A Haas nagy meglepetés de kétlem, hogy tudják tartani ezt a tempót, a fejlesztési versenyben le fognak maradni. A FI meglehetősen alul teljesített. Ennek ellenére jelenleg az erősorrend a következő (szerintem):

Mercedes
Ferrari
Red Bull
Haas
Renault
Mclaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber

Jelenleg egyedül az Alonso faktor az, ami miatt pontot szerezhetnek és a szerencse. Versenytempó persze más erősorrendet sugall de ahhoz egy olyan pálya kellene, ahol tényleg könnyű előzni de jelenleg a Mclaren legnagyobb ellenfele nem a RB, hanem a Renault meg a Haas a Force India meg bármikor átugorhatja mind a 3 csapatot.

[ Szerkesztve ]

(#106443) erahurka válasza Mortein (#106442) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ausztrália alapján nehéz bármit is következtetni. Majd Bahrain után esetleg, mert ott tényleg lehet előzni.

Szerintem a Renault és a Haas helyet fog cserélni év végéig, de amúgy ez az erősorrend reálisnak tűnik. Nagyon durva fejlesztések kellenek a McLarenre ha 4. helyet akarnak szerezni.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106444) b-type válasza Csapoati (#106433) üzenetére


b-type
(nagyúr)

azonos évjárat(!), de nem azonos fejlesztési szint. Az hogy egyforma motorral indulnak neki a szezonnak az már egyébként nagy dolog, DE nagy különbségek vannak. Az első,..és nagyon fontos.
- nincs beleszólás, a McLaren-nél jelenleg kuss van, tehetnek javaslatot, a Renault meg figyelhet ha akar.
- nincs összefejlesztés, se váltóval, se kasztnival, ..meg lehet venni, be lehet tenni.
- kötött fejlesztés, és kötött felhasználás, valamint olajbeszállító.

Az első a legfontosabb.

Boldog új évet!

(#106445) velizare válasza b-type (#106427) üzenetére


velizare
(veterán)

mármint az nem túl jó, hogy egy ilyen hiba észrevétlen maradt több ezer tesztkm után. ráadásul konstrukciós hibáról van szó, nem anyaghiba, mert akkor a másik autóban lévőket nem kellett volna kicserélni.

@Csapoati: nem változott. azt próbáltam leírni, hogy gasly autójában a motor az mgu-h és a turbó meghibásodása miatt ment tönkre. szóval nála mind3 egységet cserélni kellett, de az mguh-t és a turbót a konstrukciós hiba miatt hartleynál is, annak ellenére, hogy azok még működőképesek.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106446) Zoleee83 válasza velizare (#106445) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

A legnagyobb probléma az hogy tavaly év eleje óta sem sikerült megoldani a Hondának.
Ez gáz!

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106447) b-type válasza velizare (#106445) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ahogy írtam én is ezt csinálnám,..és így is kommunikálnám le.

Boldog új évet!

(#106448) _drk válasza Zoleee83 (#106446) üzenetére


_drk
(senior tag)

Csak már most a torro-rosso-t kutyát nem érdekli így azt csinálnak amit akarnak.
Max a 2 újjonc lesz eltemetve ha semmi nem sikerül egész évben.
Pro: ha be válik akkor RB is külön álló nagy csapat lesz.

Ebből a szempontból sajnálom az RB-t és mekit.
Williamst nem tudom mert nem hoztak ki annyit a lehetőségeikből mint mondjuk az FI.
Persze szigorúan magukhoz képest.

Amúgy látszik hogy eddig tartott ki a nagy motor előny a mercinek. Mert ez a 2 kis csapat már csak a motorral 1mp-vel jobb volt mint mondjuk a Renault meg a Haas.
De 1 futamból még nehéz következtetéseket levonni.

(#106449) velizare válasza Zoleee83 (#106446) üzenetére


velizare
(veterán)

az mguh-k hullanak a renaultnál is. tavaly ricciardo 8, verstappen 6, hartley 9, gasly 9, hulk 6, sainz 6. a 6 ugyan sokkal jobb, mint a 11, ami a hondánál volt, de a 8 meg a 9 már azért sokkal közelebb van a tavalyi honda 11-12-jéhez, mint a ferrari és merci 4-5jéhez.

@b-type: persze, nyilván ez a kisebbik rossz.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.