Hirdetés
Aktív témák
-
marsu
veterán
Halálos baleset a Francia Nagydíjon
2007. július 1.
Szombaton este tragikus kimenetelű helikopter-baleset történt az 58. Forma-1-es gyorsasági világbajnokság nyolcadik futamának, a Francia Nagydíjnak helyt adó Magny-Cours-i pálya közelében.
A francia rendőrség vasárnap reggel hozta nyilvánoságra, hogy három ember meghalt, ketten pedig súlyos sérüléseket szenvedtek, miután lezuhant egy helikopter a raveau-i erdőben, Charité-sur-Loire városának közelében. A bérelt helikopter szombat este tíz órakor szállt fel a Francia Nagydíjnak helyt adó Magny-Cours-i versenypályáról, ám néhány perccel később lezuhant. A rendőrség – amely az elhunytak és a sérültek személyes adatait titokként kezeli – már vizsgálja a tragikus baleset okait.
A Reuters brit hírügynökség úgy értesült, hogy a japán Bridgestone gumigyártó cég alkalmazottai tartózkodtak a versenypályáról az egyik szállodába tartó gép fedélzetén – ugyanakkor ezt az információt a japán vállalat egyelőre nem erősítette meg.
Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
válasz venember83 #4404 üzenetére
Milyen Sato?
Milyen nem magyar?
Nem bírlak követni ...Press any key to continue ...
-
parandroid
félisten
válasz venember83 #4397 üzenetére
Meg a Ferrarinak az AMD miatt.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
marsu
veterán
válasz venember83 #4407 üzenetére
Akkor nézz utána, hogy hogy írja a nevét ...
Press any key to continue ...
-
Zé_Mester
őstag
amikor Massa kijött a Box-ból a 2. kerékcsere után, kiírták az időt a gép:
1. Raikkönen +21.300 2. Massa
namost. miután Raikkönen befejezett még egy kört, a gép már +22.602-t mutatott. ami +1.3s Kimi javára.
Kimi maradt még kint, és a kör végén jött be. a boxban is 9.0 helyett csak 7.8s volt.
mielőtt Massa bejött a Box-ba, előle 2.245s volt közöttük.
akkor ha kiszámoljuk, akkor az van hogy : 2.245s - (1.3s + 1.2s a tankoláskor nyert idő + valamennyi a kiállás előtti körbe).
ha ezt összeadjuk és kivonjuk és számolunk és felfogjuk , akkor megkapjuk hogy 2.5s-et hozott Massán és még a maradék 1 kört, amit nem tudjuk pontosan mennyi volt, még nem is számoltuk.
am világosan látszott hogy Massa elé jön majd be , mert amikor jött ki a Box-ból, Massa még akkor kanyarodott el az utolsó előtti kanyarba.
úgyhogy még egyszer GRATULA KIMI-nek !!!!! -
madster
tag
válasz ronaldo #4394 üzenetére
Igazad van abban, hogy gyorsabb volt, én csupán azt kifogásoltam, hogy mennyivel, és még mindig nem gondolom úgy, hogy olyan hatalmas tempókülönbség lett volna. Szvsz eltúlzod a dolgokat.
Az meg, hogy a végén lemaradt Fisico mögött sztem sokkal szánalmasabb, mintha végig a seggébe van, akkor legalább arra lett volna esélye, hogy hibába kényszerítse. -
AMD Power
titán
válasz venember83 #4397 üzenetére
Pontosan!
-
marsu
veterán
Én azértis kipróbálnám, hogy mit művelne Hamilton egy Ferrarival ...
[Szerkesztve]Press any key to continue ...
-
Markgx10
őstag
Bár mostanság ritkán írok ide, most sem szakmai a hsz-om de annyira örülök Raikönnen győzelmének , hogy muszáj írásba adnom
-
EQMontoya
veterán
én is örülök, h Kimi nyert, véleményem szerint kurva ügyesen csinálta.
Viszont a közvetitéstől agyfaszt kapok, kajak... Massa semmilyen dugóba nem került, Raikönnen 3 körrel tovább maradt kint, 2mp hátrányból, és a boxban is 1mp-vel kevesebbet töltött, ennyi. Valamint Lonzi se rosszkort ment tankolni, csak aki a versenyt nem az aszfalton futi, hanem mellette, az legjobb tudomásom szerint lassabban halad azoknál, akik az aszfalton teszik ezt. A Hamiltonnál alkalmazott boxtaktika meg 1 zsák szar volt.
[Szerkesztve]Same rules apply!
-
Qorthral
őstag
Hamilton egy Ferrarival jelenleg a VB 3. helyén lenne jó esetben.
Örülhet, hogy még nem volt semmi technikai gondja, Alonsonak, Massanak és Raikkönennek viszont már volt.
Nagyon jó Hamilton, de nem kéne tőle ennyire elszállni.
Ma tisztán látszott, hogy most, hogy nem az ő autója a legjobb (pedig az időmérő alapján igencsak közel volt, tehát egyáltalán nem volt gyenge a merci), máris semmit nem tud kezdeni a Ferrarikkal.
A legjobb autóval jól szerepelni pedig nem olyan hatamlas nagy dolog.
Most, hogy a Ferrari erősebb volt Hamilton még kevesebb benzinnel is végig lassabb volt Massa-éknál.
Nyílván ha Hamiltonnak is Ferrarija lett volna, akkor nem marad le és talán más lett volna a futam képe, de ilyen alapon:
Szerinted mit művelt volna Raikkönen Monacoban, Kanadában és Indianapolisban egy Mclarennel?
Gondolom érzed most már, hogy elég nevetséges a felvetésed...
(Az elmúlt években pont az ilyen helyzetekben mutatkozott meg az ún. Schumacher faktor, ő olyan versenyző volt, aki ilyen helyzetből egy jó taktikával és a saját zsenijével kihozta volna a győzelmet, de legalább a sanszot biztosan. Hamiltonnak ma sansza sem volt, és 2 kiállásos taktikával sem lett volna, ez teljesen egyértelmű. Tegyük hozzá, hogy nem vagyok és sosem voltam Sumi drukker, de a tudását nagyon elismerem! Viszont az ilyen mit csinált volna egy Ferrariban szövegek annyira gyerekesek. És vajon Wurz felállhatott volna a dobogóra egy Ferrarival? Perszehogy. És Sato? De mégsem kezd el senki ezzekkel példálózni...)
[Szerkesztve]PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
aeroxr
tag
Heidfeld volt a legjobb!
The truth is out there.
-
parandroid
félisten
Ez azért van, mert az idegen karakterkészletű nyelvekből átvett tulajdonneveket fonetikusan kell írni. Ugyanez a szabály angoloknál is, csak ugye ott a fonetika más. Ezért van az, hogy angol nyelvterületen a Sato, magyarban pedig a Szato a megfelelő változat.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ronaldo
őstag
válasz madster #4415 üzenetére
Dehogy lenne szánalmasabb. Mert így mindenki betudja annak, hogy a 33 körös tankolás miatt nem tudta megelőzni, mert nehéz volt az autó. S mindenki tényleg el is hiszi. Pedig aligha van abban ráció, hogy rögtön a kerékcserék után rátapadt és azokban a körökben volt rátapadva és azokban a körökben támadta, holott pont akkor volt a legtöbb benzin az autójában.
-
Qorthral
őstag
válasz ronaldo #4431 üzenetére
Mondjuk azt nagyon jól tudhatnád, hogy ha 2 autó csatázik körökön keresztül akkor nem csak az egyik égeti a benyát...
Ergo amint Fisico a csere után megjött Alonso elé kb egál benzin volt mindkét gépben (hiszen sem Bratore sem Ron nem szándékozott plusz 50 liter biztonsági tartalékot betölteni a versenygépbe, gondolom ezt Te sem vitatod), így egyenlő nehezek voltak. És ez a futam végéig nem változott, hiszen mindketten elfogyasztottták a kis naftájukat!
Mondjuk kinéztem volna belőled, hogy ezt magadtól is tudod, és nem nekem kell elmagyarázni...
Ami tény az tény, Alonso nem volt annyival gyorsabb a végén, hogy megelőzze Fisichellát, és sztem nem is akart már nagyon kockáztatni, mint a verseny közepén Heidfeldnél.
A lemaradásának pedig ezer oka lehet, az első és legvalószínűbb kapásból a gumikopás.
Ez a tényező ugyanis (az általad érthetetlen módon egyoldalúan elfogyó benzinnel szemben) nála erőteljesebben jelentkezhett a 33 kör alatt, mint Fisiconak 19 alatt.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
JJános
addikt
válasz Zé_Mester #4410 üzenetére
''amikor Massa kijött a Box-ból a 2. kerékcsere után, kiírták az időt a gép:
1. Raikkönen +21.300 2. Massa, namost. miután Raikkönen befejezett még egy kört, a gép már +22.602-t mutatott. ami +1.3s Kimi javára.''
Ez a lényege, szerintem, és én itt már kijelentettem, hogy elég lesz. Massa a boxkiállás után mindjárt beakadt a lekörözött versenyzőkbe, amit aztán megint leköröztek, de már Kimi ment elöl. Kásahegy. Enyhén feltartották. Massa melegítette a gumikat, Kimi gyorsköröket futott.
Lonzi annak köszönhette, hogy visszesett, mert akkortájt rendszeresen látogatta a gyepet.
Gyula meg kajabált, hogy Hami utoléri a ferrarikat. Meg is tette volna, ha nem kell kimennie kerékért.2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz EQMontoya #4429 üzenetére
Igen nekem is hiányzott egy kicsit.
Máskor már rég kidőltem a nevetéstől. Azt mondja: Kegyetlenul hajt. Odarakta a vasat. Kirongyolt a boxutcából. Enyhe megvetéssel elhajtott mellette. Leamortizálta a technikát.
Nagyon ízes dumákat tud. És ha valaki még tud ilyet irjatok!2007-05-06 óta itt!
-
helkis
veterán
itt azt nem értem, hogy ha látják, hogy be fog akadni miután kimegy, akkor miért nem töltenek bele több naftát, így a végére kevesebbet kellett volna tankolnia..
amúgy Kiminek drukkolok már régóta, nagyon tehetségesnek tartom, de nála pechesebb versenyzőt még nem láttam! (milyen csillagjegyű? ) reméltem, hogy a ferrárinál megszünik a pechsorozata, de eddig nem úgy látszott. remélem most fordul a kocka!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Diego!
senior tag
-
JJános
addikt
Hát igen, igazad van. Én is remélem, hogy fordul a kocka.
Sajna ezek a fejszámoló emberkék, akik kitalálják a stratégiáját egy autónak, sokat hibáznak. Sok múlik rajtuk, de ritkán igazán jók, és persze kell hozzá még valamennyi szerencse is, mert ezt a dolgot úgy kiszámolni nem lehet, hogy az jó legyen. Verseny közben kellene igazán a jó érzék. Meglátni azt, hogy most egy dolog minnél kevesebbet ártson, és minnél több haszonnal jöjjünk ki ebből. Logikus lépések sorozata. És kell hozzá egy jó versenyző is, aki a statégia minden előnyét ki tudja használni.
Gondolom azért találnak ki minnél több tényezőt, több kerékcserét, benyó utántöltést, hogy ezzel izgalmasabbá tegyék a versenyt.
Az igazán gyors köröket Kimi akkor ''prezentálta'', amikor a legjobban kellett. Ezért is tartom jó versenyzőnek. Ezek a jó erények!
És Hami is akkor előzött, amikor kellett, de akkor szélvészgyorsan, hogy ne ragadjon be. Lonzi ugyanezt nem tudta, és amíg a gyepen járkált szépen visszavették rajta.2007-05-06 óta itt!
-
eXodus
őstag
[link]
Érdekes h legtöbben a lágy gumikon az utolsó körökbem futották a legjobb idejüket.
(Most nem arról volt szó h a lágy gumik hamar elkopnak és lassú lesz?) -
Motion_Blur
félisten
''Ezen a hétvégén kicsit kedveztünk a Ferrarinak. Jól dolgoztak, és bizonyára kicsit javítottak is. Általunk erősebbnek látszottak, mint valójában.''
Ron DennisStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pityeszka
őstag
válasz Motion_Blur #4447 üzenetére
muhahaahaaaa go silverstone és lássunk csodát
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #4447 üzenetére
Mintha ő döntené el a dolgokat.
Aztán, ha odahaza nem jól szerepelnek? Nem mondhatja, hogy kedveztünk a Ferkának! Á! Savanyú a szőlő!2007-05-06 óta itt!
Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest