Hirdetés
- Öregszem
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #27749 üzenetére
Maga a bekötés egyszerű volt, mellékeltek hozzá bekötési rajzot. Van hozzá 4 vezeték. A táp pirosat az akksira, a táp feketét pedig földelésnek kell. Az egyik vezérlőszálat egy olyat vezetékhez a motortérben lévő biztosítéktáblában, amin csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta van a kocsin. A másik vezérlőszálat meg a lámpabúrába belépő helyzetjelző izzó vezetékéhez kell kötni. Mellékeltek hozzá vezeték összekötőt is, nem tudom a hivatalos nevét (piros színű).
Ekkor úgy fog működni, ahogy szabályos. Gyújtáskor felkapcsol, amint rákapcsoljuk a helyzetjelzőt, lekapcsol. Tompított felkapcsolásánál is fel van kapcsolva a helyzetjelző, így akkor sem világít a drl. Ebben szerintem nem érdemes a legolcsóbbat választani ebayről, a színhőmérséklet is fontos, hogy a rendőrök ne is akarjanak kifogni. Ehhez jár garancia is, ha jogszabálynak megfelelő minimum magasságra szereled az autóra a talajtól, és megvan a kettő között a minimum távolság, és a fenti módon kötöd be, akkor ha mégis történne valami bünti, azt ők vállalják. Engem amúgy sosem állítottak meg rendőrök emiatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest