Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oliwire

    őstag

    válasz Csabex #27749 üzenetére

    Maga a bekötés egyszerű volt, mellékeltek hozzá bekötési rajzot. Van hozzá 4 vezeték. A táp pirosat az akksira, a táp feketét pedig földelésnek kell. Az egyik vezérlőszálat egy olyat vezetékhez a motortérben lévő biztosítéktáblában, amin csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta van a kocsin. A másik vezérlőszálat meg a lámpabúrába belépő helyzetjelző izzó vezetékéhez kell kötni. Mellékeltek hozzá vezeték összekötőt is, nem tudom a hivatalos nevét (piros színű).
    Ekkor úgy fog működni, ahogy szabályos. Gyújtáskor felkapcsol, amint rákapcsoljuk a helyzetjelzőt, lekapcsol. Tompított felkapcsolásánál is fel van kapcsolva a helyzetjelző, így akkor sem világít a drl. Ebben szerintem nem érdemes a legolcsóbbat választani ebayről, a színhőmérséklet is fontos, hogy a rendőrök ne is akarjanak kifogni. Ehhez jár garancia is, ha jogszabálynak megfelelő minimum magasságra szereled az autóra a talajtól, és megvan a kettő között a minimum távolság, és a fenti módon kötöd be, akkor ha mégis történne valami bünti, azt ők vállalják. Engem amúgy sosem állítottak meg rendőrök emiatt.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés