Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Mike81 #49752 üzenetére
1x volt pajzs az egyik autómban, soha többet. Egy tákmány ahogy beszerelik(motorvezérlő kábelét elvágják, gyári szigetelését is szétcseszik és szigszalaggal betekerik, a pára meg belemegy és eloxidálódik a kábel, a motorháztető bovdenjét is elágják, stb-stb) random tiltott az autó, egy fos. Lehet manapság jobban megcsinálják, de egykoron borzasztó volt még használni is az autót. Szívből sajnálom azt aki rakatott a sajátjába, mert értékcsökkentő tényező annak aki már tapasztalta.
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50660 üzenetére
napokon belül befut Debrecenbe a dealerhez a miénk is, majd ha szólnak, hogy biztosítást kell kötni rá, mert forgalomba helyeznék, na onnantól vághatom a centit, de kíváncsi leszek rá az is ST-line X lesz, nem tudom mennyivel másabb mint egy titánium, de anno mikor konfigoltuk, elvileg jobb a hangszigetelése is a simához képest.Kiderül hamarosan.
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50664 üzenetére
Elvileg még az üveg is másnak kellene benne lennie, de lehet parasztvakítás a hangszigetelt üveg.
Képre ugyanolyan lesz mint a tied, ugyanaz a szín és felszereltség, csak tetőablak nélkül és 1,5 ecoboost motorral.
De mindenképp lövök majd róla képet, biztos az újdonság varázsa elkap majd 🥲 -
diablo1984
veterán
válasz diegho #50668 üzenetére
Ebből az st-line és a X verzió között apróságok már a difik, az X ben van a bőr ülésszett, ami motoros állítású, meg pár apró dolog, de már nem emlékszem pontosan, rég volt október, de elvileg az elektromos csomagtér ajtó is közte volt.
radi8or: merre gyártják(szerelik össze) a kugákat?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Nekünk az mk 2,5 kombiban 1,4 benzin motor van 80 lóval, városban szedi a lábát, városon kívül meg kell gondolni az előzést vele, pályán a 130at lehet vele tartani. 245ezer van most benne, olajat-vizet nem eszi, nem is jellemző erre a motorra, nincs benne egr, nincs közvetlen befecskendezés, se kettőstömegű, mi szeretjük ezt az autót, igazi igásló. Elvileg az 1,6 101 lovas is ugyanilyen golyóálló, de ha minden igaz abban már van egr. Az 1,8-2,0 benzin hajlamos olajat enni, ez tény, biztos van olyan akinek ilyen van és nem eszi az olajat, de valszeg az a ritkább.
-
diablo1984
veterán
Hmm, tegnap este meghírdettem a focust, ma reggel már 2db érdeklődő volt rá, az egyik helyi(igaz kereskedő) el is vitte(ő azonnal jött is) . Nem gondoltam, hogy ennyire kelendő lesz, igaz a kereskedő pofátlanul alkudott, de legalább nem kell hetekig hülyéket hallgatni telefonon, hogy mennyit engedek a feléből. Elvileg holnap vagy kedden adják át a kugát, mert pénteken forgalomba helyezték.
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50846 üzenetére
Nem akartam korán hírdetni, mert kocsi kell a gyerekeket reggel suliba és oviba vinni, télen nem opció a bicikli. De tegnap megmostam a kocsit, kiporszívóztam, lőttem róla pár képet, estére ha már volt képem gondoltam meghírdetem. A másik érdeklődő is jött volna érte, csak valamikor szerdán, de nem kínlódtam, vitte a kereskedő, biztos jó haszonnal fogja hirdetni, igaz itt mondta, hogy van rajta pár ajtórányitás és egy kis karc a lökös jobb sarkán, azt mondta azt lejavíttatja, mert a vevők új autóra vágynak. Hát nem tudom, ezen gyári volt a fényezés, kíváncsi leszek mennyiért kerül majd fel a hahu-ra.
-
diablo1984
veterán
válasz gabor9991 #50851 üzenetére
1,6ért hirdettem, a kereskedő 1,4ért vitte el, én 1,5öt szerettem volna érte, de a kényelem, a gyorsaság és az hogy tényleg nem kell az "alja" zugnepoerekkel beszélnem, nekem megért egy százast. Egy pesti magán is jött volna megnézni, de az is vagy tetszett volna neki vagy nem, a fene tudja milyen a piac, hetekig nem néztem volna szivesen, hogy az udvaron csúszdázik rajta a macsaka.
Biztos nem 1,6ért lesz a kereskedés által hirdetve, az biztos.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gabor9991 #50854 üzenetére
Igen, ezt is mérlegeltem én is. Meg ráadásul nem is egy félig kitöltött szerződést töltött ki, hanem hivatalosan, ők a kereskedésre át is fogják íratni, nem úgy mint a nepperek. Biztos fognak rajta keresni, de nekik is élni kell valamiből, nekem szarabbul esett volna, ha hetekig nézem, hogy az udvaron áll. Korábban volt már tapasztalatom 4-600ezres autókkal, ott már rendesen jött al alja akit a kertbe sem szivesen engedtem be és a 600ezres autóra 300ezres ajánlat a megnézés és próba után, nem azért mert találtak valamit, hanem mert "ennyi van rá". Nettó időpocséklás.
Mostanában nem terveztem autót eladni, ezt sem akartam(4 évet volt nálunk) , de az új kugának kell a hely, az asszony autója is 1,5 éve van meg, annak az elődje is több mint 4 évet húzott le, azt is az első érdeklődő vitte el(igaz ők rágódtak rajta 2 napig, gondolom néztek másfelé is autót).
Az biztos aki megveszi ezt az autót, jól fog járni, golyóálló konstrukció, ráadásul a kopó cuccok nálam cserélve lettek, így jó ideig nem lesz vele gond.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Jacob Gibbs #50859 üzenetére
Lesz, délután vesszük át
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50865 üzenetére
Itt már a csomagtartóban volt az elsősegély-háromszög-kukásmellény kombó+a szövetszőnyeg garnitúra. Kb fél óráig mutogatták, hogy mit hogyan, de majd rájövök ha lesz időm mire végeztünk már sötétedett, és a pár hetes telefonom rá kell hogy jöjjek, hogy inkább fest, mint képet készít, mossa az éleket, vonalakat.
De ami pozitív, hogy befért a garázsba, még majd holnap igazítok hátul a távtartón, mert a polctól 10 centire van, elől meg a rendszám az ajtót éri, de befért.
A 150 lovas 3 hengeres ecoboost nem volt megkergetve általam, de ahogy elnézem 2000 alatt akarja tartani a fordulatot, dobáltatna fel(vagyis mutogatja, hogy rakjam 4ből 6ba meg ilyesmi) a sebességet. Hangja nem barkaszos, csendes, nagyon a motor hang sem hallik, pörgetni nem pörgettem, hidegen indítás után pár másodpercig van okádék hangja, de utána visdzaveszi a fordulatot és csendes lesz.
Ülőlapja elől és hátul is rövid, hátul a gyerekek az ülésmagasítóval tudják majd élni, viszont a küszöb széles, kívül még a sárfelverődés gátló is szélesít rajta, lelki szemeimmel már látom, hogy az le lesz taposva általuk a picsába, eddig sem tudták/ akarták átlépni a küszöböt. -
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50872 üzenetére
köszi, de a telefonom egy fos, nem sűrűn fotózok, de ezzel művészeti alkotásokat lehet csinálni, az előtte 3 évig használt telefonom klasszisokkal jobb képeket csinált, nem tudom ebben ezt hogy ronthatták el.
Gyerekek, a szülőknek a hangját meg sem hallják, ha még azt is mondják hogy jó, akkor sem marad meg bennük az infó, azért van mindig összerugdosva az ülések háttámlája is, mert nem ér el a tudatukig a naponta kb 2-5x elmondott intelem. Majd megnőnek, lesz saját kocsijuk és én majd sáros gumicsizmával fogok benne krúzolni....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Jacob Gibbs #50885 üzenetére
Köszi
radi8or: lehet a burkolatra nem volt igény és nem gyártják már. -
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50901 üzenetére
Ma sem volt több időm foglalkozni vele, telefonálni már tudok rajta, illetve ma beálláskor a wifi jelszavam beírtam, valami sync frissítést írt, leokéztam és betoltam a garázsba. Kicsit finomítottam a hátsó távtartón, így kb 3 centire állok meg a mögöttem lévő polcoktól, így elől még kb 8 centi van az ajtó és a rendszám között, így az örömöm kb olyan mintha nyertem volna a lottón(egy hármas találattal)
Illetve ma felkerültek a téli gumik rá, ezekkel higanyabb lett az autó mozgása, kicsit lágyult, a nyárival kissé keményebb volt érzetre.
Ja meg átolvastam a papírokat amiket adtak hozzá, az 5 év gariról, a hulladék újrahasznosításról, ilyesmi, rájöttem, hogy a szervízkönyben nem kell majd semmit pecsételni, így raktam mindent be a szekrénybe, nem hordom magammal.
Kezdem a kulcs nélküli használatot megszokni, könnyű a jót megszokni.
A sync rendszerre majd talán hétvégén lesz időm, egyenlőre a telefonálást is szokni kell, nem esik még kézre, a gumisok is eltekergették a klímát, 18 fok klíma bekapcsal(nem tudom mit akartak vele, de ártani nem ártottak), tetszett nekik is az autó.
Még mindig azt mondom, hogy piszok csendes a verda, ha leállítja a motort a start-stop, azt sem lehet észrevenni és gyorsan reagáll, ha indulni is kell.
Ami számomra nem illik a beltér képében anyagminőségre, az a szálcsiszolt műanyag berakás az ablaklehúzók körül, az a focusban is alu vagy arra hajazó volt(télen az fémszerűen hideg volt), ezen is dobott volna egy szálcsiszolt alu betét oda.
De nem zörög, nem csörög, a központi kijelző bár nem tűnik tűélesnek(lehet az alap háttér miatt, nem tudom), de szerintem teljesen jó minőségű eddig amit láttam, tapasztaltam belőle.
U.i: első lámpák párásodnak, de még a küszöb mögött is víz volt, nem tudom, hogy átadás előtt a Tiszában moshatrák-e le, de majd nyáron kiszárad.
U. I. 2: a ledes lámpa még mindig királyság, hátul is a tolatólámpa(azt nem tudom, hogy ledes-e, nem néztem) hatékony, szokatlanul jól lehet látni hátrafele is, a focus 1 oldali c oszlopban lévő lámpájához képest, ahol csak tippeltem, hogy betonon megyek, vagy már füvön, mert kb semmit nem láttam vele.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50903 üzenetére
Lehet sima izzó, de hatékony, illetve a féken állva az is durván pirosra fest mögöttem mindent.
A tolatókamerát szoknom kell még, tükörből tolatok mindig(szűk garázsomban főleg, de ahogy tapasztalom hihető amit mutat, vicces a 2 kipuff gőze ahogy gázadáskor látható rajta, de mindenképp pozitívum a 2 kipuffvég hogy nem csak dísz(bár nem is gondoltam sosem) és nem csak fél oldalas.
Amit sajnálok, hogy a sima ecoboostnál a féknyereg csak szürke, el bírtam volna viselni pirosan a szép 18"-os felni mögött, de ez legyen a legnagyobb hibája
Igen sejtettem, hogy a párásodás évszak függő, nyáron majd nem lesz ilyen gond.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50909 üzenetére
Hmm, azt hittem az st line x-ben ez lesz már alapból, de nem. Sebaj gyorsan megszokom, el tudom viselni így is.
Még arra sem volt időm, hogy benézzek a búra alá, hogy hol van izzó alatta. Azt is hibásan gondoltam, hogy ha körben full led lámpákat mondanak, akkor elől(bár arról sem győződtem még meg) a ködlámpa és a fényszóró mellett a hátsó tudást is lednek gondoltam, de még a rendszámvilágítás is csak rémlik, hogy led lehet, sőt biztos(párszor már lecsuktam a csomagtér ajtót).
Ja és a kéz nélküli csomagtér nyitás is kamu volt, hiába cseleztem az autó mögött, nem nyílt, majd az értékesítő megnézte, nincs szenzor, ne várjam, hogy nyílik(jobb is így, tartottam tőlr, hogy a macska nyitogatná, annak is szokása a kocsikat szeretgetni, ne nyitogasson)
diegho: üvegtetős a tied jól látom? Mert akkor lehet ahhoz a szinthez járhat, az enyém lemez.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Kuga mk3ban a navi nyelvét lehet külön állítani? vagy a sync-nek megfelelő nyelvet használ csak, nincs lehetőség magyar nyelvre?
-
diablo1984
veterán
1 hónapnyi kuga 1,5 ecoboost tapasztalat: jó a kocsi, fogyasztása vegyesben 7,9liter volt, sok főúttal lehetne rajta faragni, de én sokat használom városban is. Vicc az 1 hónapos autón, hogy rozsdásokik rajta a hátsó dob és a kipufogó cső(de még a bilincs is ami az ovál véget a kipuff csőhöz fogja), a dob jobb oldalából csöpög a víz(ahol a víz kicsöpög, ott gondolom a kipufogógáz is kijöhet).
Ez a része nem túl minőségi, mármint hogy rozsdásodik a kipuff és a dob, a 12 éves megane-om alatt jobb állapotban van.
Más is alánézne az övének, vagy csak az enyémet áztatták sós vízbe festés előtt? -
diablo1984
veterán
válasz gabor9991 #51136 üzenetére
de nem természetes, hogy csöpög itt a kondenzvíz, de az sem, hogy rozsdásodik a komplett kipuff rendszer, vagyis egy új autó esetén nem ezt várnám, úgy hogy mióta megvan hó sem esett, só nem nagyon volt már az utakon, fagyni sem fagyott nagyobbat, nem tudom, hogy mitől tud rozsdásodni, de idegesítő ennyi pénzért az biztos.
A focusom az 14 éves volt, abből nem folyt ki a kondenzvíz, de még a gyári dobja sem volt kirohadva(a kipuffcső az vakrozsda volt végig, de mint írtam, hogy 14éves volt a szentem, ez meg 1 hónapos....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #51139 üzenetére
Eddig csak önkiszolgáló autómosóban mostam, igaz szinte minden hétvégén mosdott.
Gondolkozom ezeken a sárfogó gumikon, mert kis vízben is az ablakig tudja az autó csapni magát és szürke ellenére könnyen meglátszik rajta a kosz. Ezekkel kevésbé csapja magára?Képed alapján a te dobod is éppoly rozsdásodó, mint az enyém, de ez akkor sincs így rendjén. Nekem is éppígy csorog belőle a víz, de az anyós oldalon mindig.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Anaconda #51389 üzenetére
Beszélni kellene vele, mert ha ezt nem mondta és nem írtátok le, akkor ez vagy új hiba, vagy rejtett hibának minősül. Ha a kati jelez ennyi km után, akkor ott valószínűleg más is lesz a gond, esetleges olajfogyasztás(bár egy szonda is könnyen behányhat, de az egy kisebb gond lenne).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Autós topik
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest