Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  F1 vs motogp (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) Peet


Peet
senior tag

Nem tudtok véletlenül a neten arról valami cikket, videot vagy valamit, hogy egy forma 1-es kocsihoz képest mit teljesít egy verseny moci?

Érdekelne, milyenek az erőviszonyok, ráver e nagyon az egyik a másikra, és ha igen miben???????

Végsebesség??
Tömeg????
Lóerő????
Fordulékonyság????
Gyorsulás????


Melyik a jobb és mibe?????

(#2) PaladiN válasza Peet (#1) üzenetére


PaladiN
aktív tag

Olvastam egy cikket. Ha jól emléxem akkor egy 500-as mocit egy csúcs posche-val hasonlítottak össze, ahol kijött hogy a moci gyorsulásban sz**rá veri az autót, viszont a kanyarokban meg épp fordított a helyzet. A végeredmény a szinte azonos köridô volt. Ebbôl következôen alighanem nincs túl sok közös az Fí-es autó, és a csúcsmotorok között az utóbbiak vesztére.

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#3) PaladiN válasza PaladiN (#2) üzenetére


PaladiN
aktív tag

Sztem még gyorsulásban sem lehet túl sok közük egymáshoz, nemhogy kanyarban.

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#4) Rommel


Rommel
csendes tag

Csak annyit tudok, remélem jól, hogy egy F1 auto olyan 19 - 20000 -es fordulaton van az egyenes végén, míg egy legfelsö kategoriás moci (1000-es négyüteműek) olyan 16000 tud kb.

Egyébként még csak annyit, hogy szerintem egy motorverseny sokkal izgalmasabb mint egy F1-es verseny.

Terrorism is for pussies.

(#5) PaladiN válasza PaladiN (#2) üzenetére


PaladiN
aktív tag

Nem Fí-s hanem F1-es bocs.
Ja! Az 500-as moci egy versenygép volt, és nem egy utcai modell!

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#6) PaladiN válasza Peet (#1) üzenetére


PaladiN
aktív tag

Részletesen:

Végsebesség??
Miért lényeges ez? Nem arra vannak kihegyezve, azaz a váltótól és a vezetôszárnyak kialakításától is függ. Márpedig az nem lehet túl kicsi állásszögě, mert akkor elszáll az autó a kanyarokban.

Tömeg????
Ha jól emléxem az F1 úgy 650 kg körül van, a mocik meg köbcentitôl függôen 100-250 kg körül

Lóerő????
Az F1 úgy 800 LE körül, a mocik szintén köbcentitôl függôen 150-350 LE körül

Fordulékonyság????
??? Mindkettôvel meg lehet fordulni gyakorlatilag egy helyben, csak a gázt meg a féket kell használni :DDD

Gyorsulás???
Az F1 úgy 2,* (3 mp alatt) van százon. A mocik szintén köbcentitôl függôen 3-3,5 mp.

Ha vmiben tévednék akkor remélem akad aki kijavít. Egyébként ezek az adatok csak kb-i adatok mivel nincs értelme bármihez hasonlítani ôket... :(

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#7) Peet válasza PaladiN (#6) üzenetére


Peet
senior tag

És egy adott pályán mennyi a köridejük viszonyítás képpen?

(#8) PaladiN válasza Peet (#7) üzenetére


PaladiN
aktív tag

Fogalmam sincs.
Eddig eszembe sem jutott összehasonlítani a két ágazatot.
Vszleg az F1 úgy 5-20 % körül verhet rá a motorokra attól függôen hagy mennyire kanyargós a pálya.

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#9) RAM


RAM
őstag

www.auto5.hu-n van erről cikk.

Csak tisztán

(#10) neduddki válasza PaladiN (#6) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

GYorsulas hoz!

a 3-3.5 fel meg uccai szinten is rossz volna! ott is inkabb a 1g all meg alaban!
90es evek aleji adat f1 1.85 100-ra es 3 200-ra, hoyg ez mennyire igaz aszt nem fitatom hivatalosan ez volt az elfogadott!
Meg egy gyorsulasi adat top fuel kataori 0.8 100-ra!

udv

neduddki

p.s. adatok sec-ban
merre van Den majd O pontosit

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#11) RAM válasza Peet (#1) üzenetére


RAM
őstag

[L]http://www.auto5.hu/cikk.php?cikk=1039[/L]

Csak tisztán

(#12) fzr1000 válasza neduddki (#10) üzenetére


fzr1000
tag

miert lenne rossz a 3-3.5 mp? amit eddig lattam legjobb idot leirva tesztben, az 2.7mp volt szerianal, bar ezt szerintem csak idealis esetben lehet megjatszani... az 1g-s gyorsulas szazra kb. 2.8 mp jelent... motornal amugyis nehezebb a gyorsulast novelni mint autok eseteben, mivel igencsak szeretnenek egykerekre allni...

(#13) Atrox válasza PaladiN (#6) üzenetére


Atrox
tag

Csak 1 megjegyzés. Az összes versenymotor jóval 200 kilo alatt van. Az ezresek is olyan 170 kg körül van.

Ide poént, okosságot vagy gép konfigot szoktak írni.

(#14) neduddki válasza fzr1000 (#12) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Kb a 90 evek elejen volt egy nagy osszehasonlito teszt a nemteknel a 750 es 1000-res kategoriakban! A gyorsulasi adatoknal fzr1000, gsr1100r, fireblade, yb6, sb8 mind 2.6-2.9 koze gyorsultak szazra, nama most eleg szar lenne, ha a versenygepek tehtseges versenyzokkel is csak ijjen idoket gyorsulnanak, az utcainak meg aze irom ,hogy harmatos, mert azota divatba hozta a fireblade a kis tomeget es azota nem igazan lassultak ezek a gepek! a 3-3.5 feles kategoriat ma mar a sb 600-asok is siman megcsinaljak!
Mas! Amikor meg volt brabham akkor volt egy verseny aszem kevin schwanz es vmejjik brabham kozott aminek ha jol tevedek igencsak egal ize lett a vegen!
Persze szeret egy kerekre allni, es valoszinuleg ,ahol az emberek 99.99% mar reg eldobna gyorsitas kozben, ott a versenyzok meg rohogve huzzak tovabb!!!

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#15) GhanBuri Ghan


GhanBuri Ghan
őstag

Peet: forma1 es versenymotor kozott hatalmas az elony az auto javara, Hungaroringen palyacsucs autoval 1:20 alatt van, motorral 1:40 folott.
Persze kerdes, hogy mennyire nevezhetjuk a forma1-es autot autonak, mert a geometriai (tomege, sulypontjanak magassaga, gumimeretei) miatt meg a hasonlo teljesitmenyu sportkocsik sem tudjak megkozeliteni az idoeredmenyeit, mig a versenymotorok sokkal kozelebb allnak a speed motorokhoz (jo, konnyebbek es erosebbek, de pl. jo gumival szeriamotorokkal is lehet 1:55-ot menni a Ringen)

neduddgi: nem igazan tudom elhinni azt az 1.85-ot szazra es 3-at ketszazra, hacsak nem porog vegig a kerek indulaskor, akkor joval hamarabb kell szazra gyorsulni, mint szazrol ketszazra. Vagy ugy ertetted, hogy szazrol ketszazra 3mp?

fzr1000: azert az ujabb gepek mar igencsak 3mp alatt vannak szazon, bar igaz, valoban nem a teljesitmeny, hanem a kerekre allas korlatozo tenyezo az eredmeny javitasaban. Gyorsulasi versenyre jarok altalaban lehuzzak az elso villat, stb, ez meg jopar tizedet jelent. Par eve meg draggal mentek 10mp alatt negyedmerfoldet, egy evre ra mar majdnem szeria geppel is megcsinaltak.

(#16) fzr1000 válasza neduddki (#14) üzenetére


fzr1000
tag

a 0-100km/h-s gyorsulas igazabol nem tul mervado szerintem... hiaba probalnal egy 250 lovas geppel gyorsulni, valoszinuleg egy szeria 110-120 lovas 600-as is le tudna hagyni, mivel az erosebb gepet ezen a rovid tavon (40-50m) nehezebb kontrollalni... hiaba tuningolnal egy gepet 300-400 lovasra, attol az meg fog nem 1mp alatt 100-on lenni, mivel azt az erot at is kell vinni talajra, kulonben csak kiporog a gumi, gyorsulas meg sehol... a tomegnel is ellentetes dolgok, kisebb tomeg -> jobban gyorsul, de konnyebben agaskodik, es lehet, hogy nem tudsz fullgazon gyorsitani...

(#17) GhanBuri Ghan válasza fzr1000 (#12) üzenetére


GhanBuri Ghan
őstag

Ja, amugy 3,5-ot mar egy fejidom nelkuli hatszazas Hornet is hoz, a speedek ennel mar csak jobbak lehetnek :) Ha tul hosszu az elso fokozat, akkor max eggyel nagyobb fogaskerek kell hatra, ugy mar biztos jo lesz :D

(#18) GhanBuri Ghan válasza fzr1000 (#16) üzenetére


GhanBuri Ghan
őstag

Ez igy van, a szazas tempot az ujabb gepek altalaban mar egyesben viszik, nem erre a tartomanyra vannak tervezve, ez valami 60-as evekbeli meroszam lehet, ami ittmaradt :D
Belme 300-as lovas Busaja az elmenybeszamolok szerint utcan hasznalhatatlan, pedig azon alig van meg turbonyomas, lehetne feljebb is venni.

(#19) fzr1000 válasza GhanBuri Ghan (#15) üzenetére


fzr1000
tag

''neduddgi: nem igazan tudom elhinni azt az 1.85-ot szazra es 3-at ketszazra, hacsak nem porog vegig a kerek indulaskor, akkor joval hamarabb kell szazra gyorsulni, mint szazrol ketszazra. Vagy ugy ertetted, hogy szazrol ketszazra 3mp?''

lehet realis, emlekszem egy drag gep gyorsulasi adataira:
0-100: 1.5 mp
100-200: 0.5mp !!!

(#20) Den


Den
veterán

Konkrét adatot nem tudok fejből, de egy f1-es kocsi gyorsulása és kanyarsebessége biztos jobb mert nem kell az egykerekezéstől félni, és a kerekek tapadó felülete is nagyobb.

Egy 500-as kétütemű is 190-200 lóerős volt, ezt kellett egy tenyérnyi fe4lületen átvinni az útra, mert a motornak nemcsak hogy egy kereke hajtott, de az is vékonyabb mint egy f1 gépé, ráadásul mivel ivelt nem is érintkezik egyszerre teljes szélességben.

Az új 1000-es 4 üteműek 220 lóerő fölött vannak, és asszem 160 kilósak


a hockenheim ringen megfutják a 350-et.

utcai gépeknél a gsxr1000 a legbrutálisabb, 2,7 100-ra 7,5 0-ról 200-ra

egyébként az f1 motogp sszehasonlitás a legjobb példa hogy nem a nyers műszaki adatoktól, és menetteljesitményektől lesz izgalmas egy verseny. Hiába bikábbak az f1 kocsik, még a leggyengébb motogp futamon is több izgalom és előzés van mint egy egész f1 szezonban. Ja és nincs palik sem.

www.simson4t.hu

(#21) iguana válasza Den (#20) üzenetére


iguana
őstag

off
Hiába bikábbak az f1 kocsik, még a leggyengébb motogp futamon is több izgalom és előzés van mint egy egész f1 szezonban. Ja és nincs palik sem.

megfigyeltem, hogy ezt mindig elmondod, akár vmilyen f1-ről, vagy moto-ról van szó :DDD ennyire nem szereted az f1-et? nekem mindkettő bejön.
egyébként az tény, amit írtál.
on

14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)

(#22) Den válasza iguana (#21) üzenetére


Den
veterán

Mint te is irtad, ez tény, azért irom le mindig, meg nálunk a motoros sportágakat nem propagálják, csak az f1 létezik sokak számára, ezért a saját szerény eszközeimmel próbálom felhvni a figyelmet hogy más isvan a világon, ráadásul gp 125-ben már 3 magyar versenyző is indul.

Az f1-et nem utálom, én imádom az autókat, motorokat, az f1 gépek is lenyűgöznek műszakilag, sajnos a hülye szabályok miatt unalmasak a versenyek, de ami miatt egyáltaln nem nézem az palik lacika :)

www.simson4t.hu

(#23) PaladiN


PaladiN
aktív tag

Amiket írtam, a jószándék jelével a homlokomon vakartam össze gyenge emlékezetembôl. :))

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#24) PaladiN válasza PaladiN (#23) üzenetére


PaladiN
aktív tag

;]

Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

(#25) Atrox


Atrox
tag

Ezen a dolgon Barichello is elcsodálkozott:
[L] http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2003.05.15.&131587 [/L]

Ide poént, okosságot vagy gép konfigot szoktak írni.

(#26) Atrox válasza Atrox (#25) üzenetére


Atrox
tag

Ezen a dolgon Barichello is elcsodálkozott:
[L]http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2003.05.15.&131587[/L]

Ide poént, okosságot vagy gép konfigot szoktak írni.

(#27) rudi


rudi
nagyúr

Szerintem sem a nyers erő számít, hanem a leszorító erő! Igaz hogy a motorokkal is jól lehet manőverezni, de egy jobbos-balos kombinációban azért mindenképpen pozíciót kell váltani a gépen míg egy F1es gépen egyetlen kormánymozdulattal nagyot lehet rántani (pl. mikor Schumi tavaly bajnok lett és megrázta örömében a kocsit jobbra-balra az elég kemény volt).

Aztán ott van a stabilitás és az ideális ívek. Autóval sokkal agresszívebben lehet patkázni meg a leszorítóerő is komolyabb lehet, nagyobb a futófelület is.

Véleményem szerint a motoGP megerőltetőbb az F1nél meg a begyakorlási arányok is mások, versenyenként sokkal kevesebb kör és motorral azért könnyebb hibázni és nehezebb korrigálni. Ha elszúrnak egy kanyart akkor könnyen nadrágfék a vége. Ezért is speciálisak a formula autók. Egy karosszériás versenyen még a legjobbak is megforognak párszor, míg F1ben gyakran lefutnak 60-70körös versenyeket szinte hiba nélkül.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#28) agba


agba
tag

Na bocsi ,hogy beleszólok csak hát olvasom amiket írtok.
Van valakinek egyáltalán közületek mondjuk 1 1200-as yamahája?
Mert nekem az van(Nem felvágásból).

Azért nem nagyon hasonlíték össze semmilyen adatot sem 1 f1-es autó és 1 ilyen motor között, sok minden miatt.(elég hosszú lenne leírni és fáradt is vagyok hozzá).
A fordulat 1 dolog , 1 jó motor 17 -18 ezret pörög ,az új f1-es autók kb 19000 vagy 19500 -at pörögnek.Higgyétek el ez max .fordulat.!
Tehát összehasonlítani 1 motort és egy f1 -es gépet nem lehet.

(#29) Atrox válasza agba (#28) üzenetére


Atrox
tag

Műszakilag nem lehet ősszehasonlitani. De hogy ugyanazon a pályán melyik megy jobban azt össze lehet hasonlítani.

Ide poént, okosságot vagy gép konfigot szoktak írni.

(#30) neduddki válasza GhanBuri Ghan (#15) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Termeszetesen a kereke vegig porognek legalabbi a 100-as gyorsitasnal! ugyanis az optimalis gyorsulas erteke 20%-os slipnel erheto el!
Mas! Az az a fia hivatalos adat! legalabbis egyik haver egerossitette akitol szoban tobbet hiszek mind mastol irasban /termeszetesen nem Rolad vagy barkirol van szo, csak a hozzaerteset akarom szemleltetni/, sajnos mennem kell kodobnak

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#31) neduddki válasza neduddki (#30) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

termeszetesen a 20% kornyeken, fugg a gumi es aszfalt minosegetol, homersekletetol, es meg a csillagok allasatol is!:-))))


udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#32) neduddki válasza fzr1000 (#16) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

hat latod ehhez kellnek a specialais felepitmenyek, spacialis gumik, lasd drakstermotok! az agaskodas ellen meg a klasszikus gardneri modszer ami ta 90-es evek elejen a tobbinel legalabb 10%-ka erossebb 500-as Hondavan csinal! lapos villaszog nagy utanfutas! meg termeszetesen a korabban emlegetett istenaldotta teheccseg!

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#33) The_Tom válasza Den (#20) üzenetére


The_Tom
senior tag

kicsit off de mar tobb helyen nyilvanitottad ki nemteccesedet az f1-el kapcsolatban es nem tudom megallni: valoban az utobbi idoben nem voltak tul esemenydusak a versenyek. DE f1 versenyt nem csak a versenyert onmagaer lehet nezni. pl amikor Villeneuve 300-nal keresztbe rakja a gepet, aztan egy tized mp 1/10-e alatt korrigal es megy tovabb... Annyira erzik az autot... normalisan eszre se venni csak ha ki van lassitva a kep olyan gyorsan tortenik minden. :) ilyenekert is lehet szereni az f1-et.

Egyebkent a temahoz is szolnek. Regebben volt egy gumireklam a tvben. ott f1-el reklamoztak es azt irtak hogy 0-160-ra es vissza 0-re, az 4 mp. es ez volt vagy 10 eve.

Üdv.

Szerintem.

(#34) neduddki válasza The_Tom (#33) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Akkor megint kicsit off! porse 911 a 0-100-0 6 sec! vmikor a 90-es evek elejen

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#35) GhanBuri Ghan válasza The_Tom (#33) üzenetére


GhanBuri Ghan
őstag

Hja, az F1-es autokon olyan allat szeles gumik vannak, hogy fekezesnel 4-5g-vel lassitanak. Na ezt semmilyen mas (szeria/kozeli) motor/auto nem kepes utolerni, ilyesmikre gondoltam, mikor azt irtam, hogy a forma1-es auto annyira specialis, hogy se autohoz, se motorhoz nem erdemes hasonlitani.

(#36) Den válasza The_Tom (#33) üzenetére


Den
veterán

na ilyen vezetéstechnikai trükköt egy jobb versenyen minden kanyarban látsz.. Pl rossi specialitása hogy kanyar előtt fékezve a hátsó kerék oldalra csúszik, ezt slickkel, motoron (meg autón is) nagyon kevesen tudják kontrol alatt tartani, vagy superbikeban, bayliss jön ki a kanyarból ducatival, a motor hátulja folyaatosan pumpál, riszál, ahogy a csúszáshatár környékén keni a gumit az aszfaltra.. meg még ezer ilyen.

de nem csak motorversenyt ,mondhatnám, etc, dtm, gt, f3000... minbd izgalmasabbak mint az f1, csak nincsenek annyira sztárolva.

Sőtt a dtm, anno, mielőtt műszakilag kiherélték a szériát, technika tekintetében is ütötte az f1-et, full szénszál sasszi, 15k-t pörgő _széria alapú_motorok....

www.simson4t.hu

(#37) rudi válasza Den (#36) üzenetére


rudi
nagyúr

Sajnos a pénz beszél, kutya ugat...! Ha az aratóversenyben volna annyi pénz mint az F1ben akkor most azt nézhetnénk a TVben és azon vitázna mindenki hogy vizes vagy száraz kaszakővel fenje a pengét és hogy jobbról balra vagy valról jobbra :)
:DD:DD:DD

Azért preferálják az F1-et a motoGP vel szemben mert ott több kör van (minden körben látni a reklámomat) és nagyobb a reklámhordozó felület :O:O:O

A DTM tényleg nagy ÁLLAT volt régen. 300fölötti max speed, aktív felfüggesztés meg minden...

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#38) neduddki válasza Den (#36) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Den nem tom miota nezel Te motorversenyet, de ez a hatsokerek kereszbe csuszik cimu dolog mar egeszen regota meg vagyon, ketcsegteln, hogy Rossi az egyiklegnagyobb varazslo, de ha jol tevedek ezyt nem csak nala latni!
Ok! az amerikai dirtytrack verseneyk, ona hozzak a csuszaszi techikakat, ahogy Randy Mamola /emlexik meg ra vki???/nyilatkozott vmikor a nyolvanas evek kozepen, ott tanulta meg, hogy negyen csusznak kereszbe a kanyarban es a masik konyoken keressrul kelll leolvasni a fordszammerot! Asztan meg leg sokan nyoilatkoztak hasonlokat! Es a 80-as 90-es evek fordulojan volt az, hogy nem tuttak mit kezdeni az amrikai versenyzokkel foleg 500-ban ezert az europai mezony kulon elment salakra treningezni! Es az olaszok tanula ebbol, a versenyzoiskolaikban a pajjaversenyzoknek igen komojjan nyomjak a salakos ismereteket!!!

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#39) Den válasza neduddki (#38) üzenetére


Den
veterán

Na ne keverjük a szezont a fazonnal :)

Dirt track, és 80-as 90-es évek fordulója egyészen más. Manapság gp-n nem sok ilyet látsz. Van persze, és másnál is látni, nem csak rossi-nál, de a mai slick-ekkel ez egy veszélyes játék. Ugyanis ezeknek a gumiknak teljesen más a viselkedése csúszáshatáron mint a hagyományos gumiknak.

A hagyományos gumi folyamatosan, kontrolálhatóan veszti el a tapadását, így a vezetőnek van visszajelzése, a gázadással tudja szabályozni a csúszást.

a slick-nél ilyen nincs, az az utolsó pillanatig maximálisan tapad, majd hirtelen minden átmenet nélkül elveszti a tapadását, a 90-es évek közepén nagyon sok taknyolás volt kigyorsításkor emiatt, és még ma is az egyik leggyakoribb bukás ok.

Ez ellen találták ki a big bang enginet, ahol a 4 henger nem 90 fokonként gyújt, hanem párosával 180 fokonként. Így ugyanis a nyomaték lökésekben jut a hátsó kerékre, a slick ha a lökésnél megcsúszik is utána egy kis ideig megint tapad, így egy ál csúszás jön létre amivel kontrolálhatóbb a dolog.

Ez egyébként az f1-ben is gond, ha az autó egyszer megcsúszott, szinte lehetetlen megfogni.

www.simson4t.hu

(#40) neduddki válasza Den (#39) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Na Den magarazd ma el nekem ,szegeny szerecsetlen erlemetlkennek, hogy mit keverek mivel!

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#41) Den válasza neduddki (#40) üzenetére


Den
veterán

Leírtam. A 80-as 90-es évek fordulóján használt gumikkal nem volt nagy kunszt a hátsó kereket csúsztatni, mert ''jóindulatúan'' viselkedtek csúszáshatáron, szemben a mai slick-ekkel amik hírtelen, kiszámíthatatlanul vesztik el a tapadást.

www.simson4t.hu

(#42) neduddki válasza Den (#41) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Na Den erre legyszives hozza vhonan vmi elfogadhato linket! Ugyanis soha nem hallotam arrol panaszkodni a versenyzoket, hogy mijjen szep egyenletesen agyak le a teljesitmenyuket azoka gumik! Foleg nem akkor! A versenysportban mar eleg regen pont az a baj, hogy a hatarig kib. jol tapadnak asztan egyik pillanatrol a msikra engedik el magukat, a valtozas vmikot a 90-es evek kozepen jott, mikor a megcsuszasi hatart az egyre nagyobb teljesitmeny okan igyekeztek jobban kontrolalhatova tenni!
Szoval en pront forditva emlexem ezekre a dogokra!
Ha tevedek nehany link erejeig sewgics ki!!!

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  F1 vs motogp (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.