Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #123 üzenetére
Mi köze az audinak ahoz, hogy egy autós tudja, hogy dieselhez nincs injektor, csak intercooler?
Itt nincs olyan, hogy ez lenne az egyértelmű, mert nincs több lehetőség.
L - rendben long distance, hosszabb tengelytáv, de hosszabb autó is. Utánanézhetsz.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz God Vazzeg #129 üzenetére
igy van
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz God Vazzeg #133 üzenetére
98 óta ha jól tudom egyencsatik vannak a verdákba, pont a speckózások miatt, hogy már ne kelljen csatikat, meg kártyákat venni a szerelőknek.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz God Vazzeg #159 üzenetére
És ha egy cigire akar csak beszállni?
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz MPowerPH #1276 üzenetére
Tegnap megnéztem a sajátomban. 50 felett a 2-est csak erőszakkal tudom beváltani. Egyszerűen nem engedi, ahogyan 20 felett az 1-est sem.
dokar: beleköthetsz az összes fogalmazási különbségünkbe. Érted miről beszélek, de úgy próbálsz magadnak igazat kiharcolni, hogy a fogalmazási különbség taglalásába mész bele.
Én az utóbbi fél évben több motort szedtem szét és raktam össze, mint amennyit Te eddig láttál. A saját ódimét is 2-szer kaptuk szét. Tudom a legapróbb részleteket, mi történik egy motorban, ha a nem kívánt dolgokat kapja. Már dupla szelepvezérlésű autón is simán cserélek vezérműszíjat, amit egy autószerelő tanonc is 2 év alatt tanul meg.
A láncfeszítő szakadása miatt alapesetben nem ugrik a vezérlés sehova. Viszont ha nem kívánt nagy nyomatékot is kap utána, tehát erőltetik, akkor ugorhat. Viszont ha ugrik, akkor nem csak a 4-ik, 5-ik henger szelepei mennek szét, hanem az összes, mivel elállítódik a vezérlés. Ez alap. Ha nincs kompresszió egy ilyen terhelés után 2 hengerben, ráadásul a 4-ik és 5-ikben, viszont az 1-esben van, akkor a vezérlés a helyén maradt. Ha a szelepek nem zárnak egy ilyen "ütött" motorban, akkor azoknak annyi. Szelepfészkeket is lehet cserélni.
Én amugy a haver helyében nem vennék "új" motort, mert az zsákbamacska. Inkább erre költenék és akkor tudom, hogy egy frankó felújított motorom van, amit én járatok be, én ismerek és ha vigyázok rá, akkor elmegy 300-400k km-t simán.
dokar #1282: Ha a szelepvezérlés már elment annyira, mint írod, akkor a hengerfej sem ússza meg. Olyat még ember nem látott. Meg amugy is, alap, hogy ilyen esetekben nem lutrizunk a hengerfejjel.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Sok oka lehet. Elsőnek azt mondom, hogy nem volt ugyanakkora feszültség az akksiban és nem tudta annyira tekerni a motort. Szelepkopás is okozhatja. Vagy a két műszer közti különbség, ha külön helyen lett mérve.
De, 7 fölött még nem kell aggódni benzinesnél. 8 és 10 között normális a kompresszió értéke.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz God Vazzeg #1289 üzenetére
16-ba 225 már jól néz ki.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz God Vazzeg #1526 üzenetére
A krómszínű dísztárcsáról és az állandóan vizes szélvédőről megismerheted majd.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest