Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomisan
tag
Az a baj, hogy sokan eleve úgy állnak hozzá, mintha muszáj lenne megcsinálni minden kis utolsó kérdőjelet a térképen, és ezért unnak bele/égnek ki. Elég hamar rá lehet jönni, hogy egyrészt egy csomó kérdőjel "felesleges" hangulati elem, abszolút nem szükséges odamenned, másrészt ha csinálod a questeket, azok eleve elvisznek egy csomó helyre, felesleges előre felfedezni sokmindent (pl. majdnem minden katonai táborba, helyőrségre beküldenek valamivel). De anélkül is simán lehet élvezni a játékot, hogy mindent felfedezne az ember, a LEHETŐSÉG ott van, hogy amikor olyan kedved van akkor csak menj amerre akarsz aztán felfedezgess, de NEM MUSZÁJ. Pl. ha csak a sárga/arany színű fő és mellék sztoriquesteket csinálod meg, plusz esetleg kitakarítod azokat a helyeket ahova ezek elküldenek, már eleve túl fogod szintezni a helyszíneket. Vagy én pl. most vagyok 48, eddig voltam kb. 4 db conquest battle-ben, mert nagyjából semmi kihatása nincs a játék többi részére, vagy ilyen pl. a hajózás is, van 1-2 quest amikor hajóval kell harcolnod, de a többi esetben csak simán elhajózhatsz ha betámadnak. Egy csomó része teljesen opcionális a játéknak, amit nem kötelező csinálni. Én inkább díjazom a lehetőséget, még ha nem is használom ki teljesen, mint keresem a hibákat.
Ami leginkább tetszik a játékban, az a nightmare nehézség, ami visszahozza a régi játékok hangulatát, már-már puzzle game-et csinál a játékból, rengeteg "ezt soha nem fogom tudni megcsinálni..." pillanattal, amiket aztán persze csak megcsinálsz miután kitalálod a megoldást, és a sikerélmény bőven kárpótol. -
Gomisan
tag
Én mondjuk még nem láttam két egyforma bázist vagy leader house-t... De amúgy a valóságban is hasonlóra építik az emberek az épületeket, sőt, a katonák is ugyanolyanok, egyenruhában meg egyenfelszereléssel... Szerintem kissé szőrszálhasogató, hogy minden katonának máshogy kellene kinéznie.... Ott vannak a mercenery-k meg a cult memberek.
Abban amúgy egyetértek, hogy az Origins jobban néz ki, jobb az atmoszférája, valahogy "kézművesebb" feelingje van. Az Odyssey grafikája kissé műanyag/steril ahhoz képest, ami mondjuk elég sokat ront az összképen szerintem is. Nem a világ legjobb játéka, de azért a rossztól messze van.
A kérdőjelek meg ilyen kis bigyók azért vannak ott, hogy akinek nagyon bejön a játék világa, az még többet barangolhasson, felfedezgethessen. Engem nem zavar, hogy ott vannak, simán ellovagolok mellettük ha nincs kedvem megállni, vagy a közelükbe se megyek, ha nem esnek útba... Mert nem létszükséglet, még nightmare-en sem, pl. nem kutatom fel a plusz skillpointokat, sőt általában ha véletlenül bukkanok tombra, oda sincs kedvem bemenni, szóval kihagyom, mert megtehetem, mert megvan ez a szabadság a játékban. Origins-ben is így tettem, ott is túl sok lett volna megcsinálni minden kis szart, és ez ugyanúgy igaz egyébként pl. a Witcher 3-ra is... Nekem inkább a felfedezés szabadságának az érzetét keltik ezek a kérdőjelek, nem kötelezőnek kell ezeket felfogni. Legalább maradnak felfedezetlen helyek egy esetleges újrajátszásra is.
[ Szerkesztve ]
-
Gomisan
tag
válasz r.levente75 #1976 üzenetére
Ja, sajnos ellenséges területen nincs auto-save sem. Fun fact: épp most néztem meg hogy bár Steam-en 110 órát mutat, a mentésnél meg csak 85-öt, vagyis a 110 órából 25-öt haldokolva töltöttem. Az ilyen erőd végefelé meghalások gondolom sokat kitesznek ebből...
-
Gomisan
tag
válasz r.levente75 #1979 üzenetére
Hát szerintem az Odyssey-ben is így van, én arra (is) gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Gomisan
tag
Én sokáig azt hittem hogy csak 8 embered lehet a hajón, mert alapból annyi rubrika van (a többi ilyen dologra is ezt hittem), és egy idő után meg is untam az ügyeskedést hogy felvegyem őket (mivel én assassin-heavy builddel játszom és poisont használok, így handicappelnem kell magam ha fel akarok venni egy mercenary-t), szóval nekem van kb. 2-3, de a sztori vége óta úgyis a családtagok vannak beállítva állandó legénységnek, mert hát ők a családtagok...
-
Gomisan
tag
válasz r.levente75 #2031 üzenetére
Többféle van belőlük, és majd lesz egy küldi a kieg sztori végefelé hogy öld meg az egyiket (nem konkrétan ezt írja a küldi,valami remove the pharaoh's curse vagy valami ilyesmi, én is csak onnan tudtam, hogy utánaolvastam annak a küldinek). Addig én pl. nem nagyon foglalkoztam velük.
-
Gomisan
tag
válasz r.levente75 #2039 üzenetére
Nekem 10 vagy 15 ability pont volt csak a sebzésen, mondjuk én a cursed karddal játszottam végig, szóval többet sebeztem alapból. Én leszálltam a lóról és simán lekaszaboltam őket karddal. A dodge-ot kell ügyesen használni, igazából az összes ilyen dodge-olós játékban ha kifigyeled az ellenfél támadásait, akkor csak annyi az egész, hogy kidodge-olod és megütöd párszor, aztán ezt ismételgeted (nightmare fokozaton is).^^
-
Gomisan
tag
válasz tibaimp #2048 üzenetére
Van egy cursed lándzsa, Falx of Olympos néven (aztán a tulajdonságát engrave-elheted másik fegyverre). Csak itt egy kicsit más: 100% plusz sebzésért csak 25% életerőd lesz. Szóval közelharcban elég halálos. Itt én se használtam (alapból jobb a sebzésed, legalábbis Origins-ben baromi kevésnek éreztem enélkül).
-
Gomisan
tag
Nem tudom én már túl vagyok 150 órán és most kezdeném az atlantiszos kieget (ha a videokártyámat szeretné a játék, sajnos problémás a kieg 5700-on:\), és távol vagyok attól, hogy minden ki legyen maxolva. Meg is lepődtem, hogy ennyire hosszú. Egyébként assa/warri hibrid builddel megyek nightmare-en, nagyon frankó. Sajnos/nem sajnos azért kell a warri is sokszor. Bár így mondjuk változatosabb is a játék.
-
Gomisan
tag
Na én is visszaléptem kicsit a játékba és összedobtam egy videót. Alapvetően én is lopakodva játszom, de szeretem ezeket a battlegroundokat is, szóval ez egy ilyen assából kinőtt hibrid kari, szigorúan közelharcos, az íjász skillek csak a passzív utility-k miatt vannak. A többi pontot meg már egy ideje a százalékos értékekbe toltam. Egy ideje nem játszottam, szóval össze-vissza bénázok. A lényeg ezekben a harcokban, ha nyerésre játszik az ember, hogy nem kell sokat foglalkozni a sima katonákkal, azokon én pl. csak adrenalint gyűjtök inkább, amúgy az eliteket kell ölni.
https://youtu.be/77MJJjtH2rs -
Gomisan
tag
válasz csuvicsuva #2158 üzenetére
Mondjuk én már fél éve vártam erre az update-re 5700xt-vel. Végre elkezdthetem az atlantiszos kieget (volt részleges megoldás, de szaggatva nem volt kedvem nekiállni). Bár most másban vagyok benne, de majd nemsokára...
-
Gomisan
tag
1440p-ben, de csak high beállításon játszom, mert nagyon kényes vagyok a folyamatos FPS-re, és így 70 fps alá nem esik soha (inkább 80 felett van). Ultrán olyan 55-60FPS körül megy, de az én szememnek már 70 alatt élvezhetetlenül darabos.^^ Mondjuk a játék high-on is már elég jól néz ki, főleg egy kis radeon image sharpening-gel megtámogatva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest