Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-01 16:44:28

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32193) lehella


lehella
senior tag

Sziasztok,
egyik Aliexpress standard shippinges kütyümről tegnap kaptam levelet, hogy egy bizonyos Meest cég fogja kiszállítani és megérkezett Európába, pontosan Lengyelországba a csomagom. Van erről bárkinek tapasztalata, miféle cég ez és milyen gyorsan hozzák ki?

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#32199) Makifeju válasza lehella (#32193) üzenetére


Makifeju
tag

Lehet nálad is beindul a pick-pack pontos kézbesítés. Most nézem ami nekem oda jött arra is ez a Meest volt írva és szintén lengyel volt bizonyos értelemben. :DD

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#32203) pane


pane
tag

Múlt héten kaptam sms-t hogy megérkezett a csomagom és átvehetem a Pikk-Pakk ponton.
WTF. Nem rendeltem semmit pikk-pakkra. Tuti téves, gondoltam. Nem hagyott békén és ma kinyomoztam melyik pikk-pakk ponton van a fantom csomagom.
Elmentem megmutattam az SMS-t, WTF.
Kezembe nyomtak egy nevemre szóló csomagot.
Aliról rendeltem, SF Expressel érkezett Észteken keresztül :Y .
Nem vagyok kezdő alis de ez azé meglepett.
Meest Europe
SFxxxxxxxxxxxxx szám az induló majd RSxxxxxxxxxEE az érkező.

[ Szerkesztve ]

(#32204) V/ válasza pane (#32203) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy akkor módosítanom kell azt amit ebben a hsz-ben írtam erről a Meest-ről.
Ha itt megnézed az SFxxxxxx számot akkor jobb oldalt nem írja a a másik, észt nyomkövetést másik azonosítóként? Mart ha igen akkor ez akkor még követhető is lenne.

(#32207) hm15 válasza pane (#32203) üzenetére


hm15
senior tag

Ugyanez nekem is. Saját címre küldeményezve a csomag, majd SMS, hogy megérkezett egy közeli pickpack pontra. Meest Europe.

(#32353) Nwis86


Nwis86
aktív tag

Sziasztok
Ma kaptam én is mailt hogy ezzel a meest izével jön a csomagom pikk pakk pontra... nagyon dühítő, nem lehet ezt valahogy megakadályozni, vagy valahová írni hogy hozzák ki rendesen.... Ha ezt előre tudom nem is rendelek! Az én településemen nincs is pikk-pakk pont, a legközelebbi vagy 15km-re van, és soha nem járok még a közelében se annak a környéknek, busszal normálisan meg se közelíthető csak kocsival mert 1 benzinkút, kocsim nincs... Szóval rohadt jó, most találhatom ki hogy hozom majd el... :( Ezzel szemben a postás szerencsére nálunk nagyon normális, vagy 8 éve rendelgetek, több 100 csomagot, és mindig mindent házhoz hozott... Nem akarom ezt a pikk pakk pontos szállítást! :(

(#32355) Dolphine válasza V/ (#32351) üzenetére


Dolphine
addikt

Meest, ahogy a kolléga is írta. A szám amit kaptam: RO412955947EE

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#32356) Nwis86 válasza V/ (#32354) üzenetére


Nwis86
aktív tag

"Parcel from China <bok@mymeest.pl

A csomagja Kínából ROxxxxxxxEE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."

Most ezt találtam ezzel kapcsolatban, de ez se teljesen tiszta, jó lenne tudni mi alapján válogatnak, mi az ami ezzel a szarral jön, lehet nagyvárosokban jó, de vidéken ez katasztrófa... Nekem 4 településsel arrébb van csak pikk pakk pont...

(#32377) máyköl


máyköl
veterán

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem 1 hónappal ezelőtt egy terméket, pontosan ezt.

1 hete kaptam egy emailt, egy Meest nevezetű futárcégtől.

"A csomagja Kínából RO411378528EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."

Itt már furcsálltam a dolgot, nem futárcéggel szoktak jönni Aliról a termékek. Sebaj. Ez még nem lett volna akkora gond.

Ma jött viszont újabb e-mail és sms, hogy a csomagom átvehetem a kijelölt csomagponton. Itt már végképp nem értettem. Postaládámba kapom meg minden rendelt termékemet az Aliról.

"Átvételhez szükséges adatok:
Vonalkód: MST91018005468
Feladó: Meest Europe Sp.z.o.o
Címzett neve: Toth Benjamin
Utánvét összege: 0,00 Ft
Átvehető: 2019.11.04. 17:15:00-ig"

Budapesten a XII.kerületben lakom, a Szendrő utcában. A slusszpoén: "Értesítjük, hogy csomagja megérkezett az Ön által választott Pick Pack Pontra: 511.sz Maxi Coop Abc (511.sz Maxi Coop Abc(611545)), cím:3752, Szendrő, Rákóczi u 5-7"

Feladták Szendrő városba, 230km -re a lakhelyemtől, elvileg egy általam választott Pick Pack Pontra. Mondanom sem kell, semmilyen átvevőhelyet sehol nem választottam, simán rendeltem Aliról egy terméket, ahogyan szoktam. Rendben meg is szoktak érkezni a postaládámba a rendelt cuccok.

Mi történhetett itt? Mitévő legyek?

Köszönöm a segítséget! :R :R

(#32407) Nwis86


Nwis86
aktív tag

Sziasztok
Visszatérve a pick-pack pontos szállításra, időközben én írtam az eladónak hogy miért ezzel a meest futárral küldték a csomagom és miért nem kapok rendes házhoz szállítást. Azt válaszolták röviden, hogy ők a megadott címemre küldték az Ali logisztikai rendszerét használva.... Ennyi, ezek alapján úgy gondolom hogy nekik fogalmuk sincs erről az egészről, jó kérdés akkor hogy kerül egyre több csomag pick-pack pontra? Gondoltam írok az Aliexpressnek is, de hiába kerestem nem találok feléjük elérhetőséget, vagy csak én nem találom...

(#32428) Nwis86 válasza lcdtv (#32424) üzenetére


Nwis86
aktív tag

Itt a csomagkeresőbe beírod az MST-s számot és kidobja melyik pikpak ponton van a csomagod.

Viszont a meest saját nyomkövető oldala alapján ami látja az eredeti ragszámot már 18.-a óta ott áll 1 pik pak ponton, szóval lehet már vissza is küldték, mert ha jól tudom 7 napig őrzik... nézd meg a másik linken melyik ponton van a csomagod, mit írnak ott?

(#32432) V/ válasza Nwis86 (#32428) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a formátum RO410998825EE egy nemzetközi postai nyomkövetési szám amelyet azt észt postán keresztül a Magyar Postának kellene itthon kézbesíteni. Semmi köze lengyelországi Meesthez, a Pick-pack pontos Sprinterhez.
Ez így kamu nyomkövetési szám, nem nevezhető eredeti ragszámnak, az AliExpress eladónak a MST-s számot kellene beírni, nem hazudozni, átverni.
Ezzel becsapja a vásárlóit, ezt negatív értékeléssel illene viszonozni.

(#32433) V/ válasza V/ (#32427) üzenetére


V/
Topikgazda

Beszéltem a Sprinterrel, kapnak egy csomagot és azt hogy melyik PP-pontra vigyék, a Meest adja nekik az információt lényegében.
SMS-et akkor tudnak küldeni ha a csomagon ott a telefonszám (ha olvasható és egyezik a miénkkel akkor meg is kapjuk) ha nincs telefonszám, akkor csak az MST-s számmal lehetne kitalálni hogy hol vehető át.
Annyit kértem hogy jelezzék a "feladónak" hogy azt a MST-s számot és ne a kamu észt posta számot írják meg a vevőnek. Hogy lesz-e fogantja azt nem tudom.
Mivel mi nem tudunk csak lakcímre szállítással vásárolni (nem tudunk PP pontot választani) az AliExpressről, így ez teljes egészében átverés kategória.

(#32439) Nwis86 válasza V/ (#32432) üzenetére


Nwis86
aktív tag

Én arra gondoltam hogy esetleg a kínaiak feladják ahogy szokták, elmegy a csomag az Észtekhez és onnan valamiért a meest viszi tovább a sprinterhez és ott kap mst számot amivel kikerül pikpakra...Amúgy én nagyjából látom a mozgást a 17tracken... De én nem értek ehhez, ezt csak gondoltam :)

(#32499) Nwis86


Nwis86
aktív tag

Na én most kaptam meg a 2. mailt a meestes csomagról

"Ezúton értesítjük, hogy a(z) Meest Europe Sp.z.o.o küldeményt adott fel az Ön részére, amelyet a SPRINTER kézbesít. A küldemény kézbesítésére megbízásunk alapján várhatóan a mai napon 12:00 - 15:00 között kerül sor."

Szóval szerencsére nekem is kihozzák, a gond csak hogy most senki nem lesz otthon, kérdés így hova kerül majd a csomag, lehet ez miatt mégis csak pikpakra fogják vinni, :( de remélem megpróbálják máskor újra kihozni.

Amúgy azon gondolkoztam mi van ha valaki áfa határ feletti cuccot rendel, pl telefont stb, akkor azt meestes szállításnál ki vámkezeli?

(#32630) V/ válasza kicsipasi (#32629) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt, azt tudtuk már hogy az AliExpress standard shipping esetén és ha észt postai nyomkövetési számra hasonlító rendelés azonosítót kapsz, akkor a Meest szállítja és itt a Sprinter vagy házhoz, vagy Pick-Pack pontra kézbesíti.
Ne standard shipping-el vedd meg és megoldva a gond. Itt csak a PP-pontra kézbesítés a probléma, ha kihozzák akkor teljesen mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#33193) V/ válasza csocsoszán (#33192) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerencsédre ez az eladó még nem fedezte fel a Meest logisztikát., vagy visszaálltak a normál módra.

(#33359) perros


perros
csendes tag

Kezdeményezett már valaki dispute-ot a Meest-Pick Pack Pontos szállítással kapcsolatban?
Nem szívesen teszem, de nem igazán látok más megoldást, mint visszakérni a vételárat, hisz rendszeresen nem a megadott címre küldik a csomagot.
Ez nem lenne feltétlenül korrekt dolog, de az eladókkal való konzultáció kb. teljesen felesleges ezekben az ügyekben, ők a szállító cégekre és az Alira mutogatnak.

(#33363) fairi válasza perros (#33361) üzenetére


fairi
addikt

Ez egy teljesen legális rendszer. Többen próbáltak dispute-ot de mindnek visszadobták az indokát.

Ez a szállítási mód az Aliexpress standard shippingel lehet megkapni, igy világos jóváhagyták vagy most építik ki. Gondolom Alinak is tele a tőke sokszor a postával.
Csak a tájékoztatás hiányos, pl Face-en most bukta el valaki a csomagot, mivel azt hitte hogy meest üzije spam.
Dispute-ot elvesztette, mert a csomagot leszállították.

nekem is jön ilyen, 2 órája kaptam az e-mailt. "Parcel from China"

(#33391) fairi válasza Jester01 (#33388) üzenetére


fairi
addikt

"Az megvan, hogy az átvevőpont esetenként több 10km-re van? "
ezt érdemes lekommunkálni a céggel. mikor jön a csomagom pár napon belül biztos kifaggatom őket.
ám ahogy nézem ez egy új útvonal lesz és nem lepődnek meg ha nemsoká jönne egy Meest-Alibaba együttműködésről egy hír.

"Címre, házhozszállítással rendelünk és ez eddig működött is. "
ez már évek óta nem így van, ha levélküldemény méret feletti akkor postán lehet csak átvenni és értesítőt hagynak. Innentől hogy magáncéghez adják nem változtat, Meest is hozhatja futárral.

(#33396) fairi válasza V/ (#33392) üzenetére


fairi
addikt

Igazi gond az, hogy Ali-n nincs lekommunikálva ez a dolog. Létezik bármilyen tájékoztató?
Rossz cím indokkal az a baj nem tudod bizonyítani a rossz címet. delivered de az nincs hova. Meestről azért tudunk mert küld email és sms-t.

Mondjuk vámra kíváncsi vagyok, mivel cuccom érték alatti, így tuti nem lesz ezzel baj.

"Nekem a Posta közelebb van mint bármelyik Sprinteres PP pont."
nekem a PP jobb lesz, én összeset odakérném, de fene tudja mi alapján dől el. úgy tűnik 23 ajánlott küldeményből csak 1 PP-s lesz.

(#33400) ecaddsell válasza Jester01 (#33388) üzenetére


ecaddsell
aktív tag

Az megvan, hogy az átvevőpont esetenként több 10km-re van? Ne csak Budapestben gondolkozz.

Inkább ez mint a két hónapra meg esetenként soha meg nem érkező csomagok. Nem mellékesen a csomagok többségét a posta se hozza ki, ui. csak azt hozzák ki ami befér a szabvány postaládába ami nem tudom pontosan mennyi de kb. 3.5 cm vastagságot jelent. A legtöbb küldemény ennél sokkal vastagabb mert nagyon be szokták csomagolni. Egyébként én is a postát preferálnám mert nekem is közelebb van. Sőt még mindig reménykedek, hogy idővel meg tudják oldani ami most nem működik. Igazából vsz. csak a NPKK környéken vannak gondok.

Most tájékoztatás nélkül bizonyos csomagok véletlenszerű átvevőpontra érkeznek. Igen, én is fennakadnék ezen.

Kaptam e-mailt amikor megérkezett az országba:
"A csomagja Kínából ROXXXXXXXXXEE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."

Ismét kaptam e-mailt amikor átvehetővé vált: "Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről".
+Kaptam SMS-t is: "T.Címzett MSTXXXXXXXX csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!"

Ja és nem mellékesen nem véletlenszerű helyre jött, hanem a megadott címhez legközelebb eső átvevőhelyre.

Gondolom nem jókedvükből találták ki ezt a megoldást, hanem mert a panaszok alapján rájöttek a posta nem tudja időben kézbesíteni a csomagokat. Simán felvehették volna még alternatívaként az országot azon országok közzé ahova nem szállítanak. <1% bevételkiesés nekik.

(#33434) peestike


peestike
senior tag

Friss tapasztalat észt postás-sprinteres ügyben. Két észt számot kaptam 11.11-es vásárlásokat követően. Mindkettőt feladták rendben. Gyakorlatilag kéz a kézben repültek Frankfurtba. Leszállt a gép, majd egyik csomagról kaptam emailt, hogy meest szállítja, másikról nem. Számokból kiderül, hogy szépen jön tovább a másik, magyar postánál több bejegyzés is van leszállás óta. A meest csomagról jött email ma délelőtt, hogy sprinter viszi házhoz.volt telefonszám benne, felhívtam a futárt, hogy hozza már el a munkahelyre. Ideért, átvettem. Csomag szerint feladás helye Észtország, valami zöld cimke is van rajta németül, hogy vám alól mentes. Végképp feladtam a logikát most, hogy mikor, milyen észt postás cucc hogyan is fog megérkezni. :)

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#33772) Nwis86


Nwis86
aktív tag

Sziasztok
1 hónapja volt 1 meest-es, sprinteres csomagom, azóta nem is mertem rendelni semmit, nehogy megint ilyen legyen... Lehet tudni már valami biztos infót ezzel kapcsolatban, minden standard shipping meestes lesz? És legfőképpen az lenne a kérdésem hogy mi alapján döntik el hogy pik-pakra megy vagy kihozzák házhoz? És mi van akkor ha olyan terméket rendelek ami áfa köteles és biztos hogy megfogják, eddig ezeket intéztem ahogy kell, de sprinternél ez hogy megy, mi a menete, hova kell küldözgetnem papírokat mailt stb, vagy náluk az ilyen csomagokat nem fogják meg, rendelnék most black friday miatt sok mindent....

(#33775) fairi válasza Nwis86 (#33772) üzenetére


fairi
addikt

"e sprinternél ez hogy megy, mi a menete, hova kell küldözgetnem papírokat mailt stb,"
ahogy néztem a Meest-es csomagomat, maga a posta intézte a vámot és ráraktak egy zöld matricát ami jelezte nem vámköteles.
Kb ez lehetett az eljárás, sok matrica alapján ezt vontam le: SF express Hanhba vitte a csomagot és átadta a helyi postahivatalnak, az észt képviseletnek. Ott rárakták nem vámköteles, mert értékhatár alatti (elfogadták az eladó árát), és posta átadta a Meestnek, aki kézbesítette nekem.
Villámgyors küldemény 9 nap Kínából!

(#33780) Digitalpimp


Digitalpimp
senior tag

Ma én is átvettem egy észt postás ragszámos, Meest által behozott, pick-pack pontra érkeztetett csomagot. Azért érdekes egy megoldás. Gondolom a Sprinternek nem buli házhoz hozni ezeket, ezért ez a megoldás.
Viszont ami érdekes, eddig 3 Alis csomagom is úgy érkezett, hogy EU-ban lett feladva, pedig mind Kínából indult. Már elkezdtek átállni a 2021-es áfahatár eltörléssel járó rendeléscsökkenés elkerülésére? A 11.11-es csomagok érkeznek szépen, ilyen ütemben megérkezik minden még idén.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#33797) V/ válasza badbull1 (#33796) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egyértelmű a dolog. Nem kaptál sem sms-t, sem e-mail-t és a Meest számát sem tudtad?
Mi volt a dispute indoka részedről?
A Magyar Posta nyomkövetője erre a számra ha ez a Sprinteres dolog RO41363xxxxEE nem mutat kézbesítést. Mivel igazoltad hogy nem kaptad meg?
Nem egészen értem.
De ezzel az indokkal sosem indítunk dispute-t a meg nem érkező küldeményre: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Ja és a döntés ellen szokott lenni fellebbezési lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#33816) V/


V/
Topikgazda

Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.

Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
A csomagja Kínából RO999999999EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet.
A logisztikai szolgáltató a Sprinter.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30

Amikor átvehetővé válik akkor jön megint egy e-mail: Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről és egy sms is: T.Címzett MST…….. csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!

Az MST…….. számot megadva a Pick Pack Pont Csomagkeresőnél látható lesz az átvétel helye.

A RO999999999EE szám követhető a Meest nyomkövetőjében, a Parcelsapp-on és a Track24-en.

A Sprinter Ügyfélszolgálattal lehet egyeztetni a kiszállítási dolgokat az azonosító az MST…….. szám.
A Magyar Posta nyomkövetőjében nem sok információ van ezen küldeményeknél, legfeljebb a felvételi időpont, Felvétel a feladótól szöveggel, de ez nem a Nemzetközi Postai Adatbázis bejegyzése.

(#33886) gerzson88 válasza V/ (#32497) üzenetére


gerzson88
friss újonc

olyankor mi van, ha átkértem egy másik PickPack Pontra, és a két pont között elveszett? Az eladó azt mondja, ami látszik a csomag trackingnél: Delivered. Csakhogy én sosem vettem át. A Sprinter pedig azt momdja, ők tájékoztatták a Meestet, mivel ő volt a feladó (?!). Az eladó pedig semmit nem tud az elvesztésről, csak nyomja, mint a pereces, hogy Confirm Receipt... :W Se refundot nem fogok kapni, se csomagot...

(#33887) V/ válasza gerzson88 (#33886) üzenetére


V/
Topikgazda

Kezdem a végéről. A Sprinter viszonylatában tényleg a Meest a feladó, nem pedig az eladó.
Itt nálad jelentkezett az a probléma amire az elején már utaltam. Nem te választottad ezt a szállítási módot, a felelősség lényegében nem a tied.
Ha nem küldeted máshova akkor meglenne. Akkor is meglenne persze ha az eladó nem a Meest-el szállít.
Most én minden vásárlásnál kerülöm az Aliexpress Standard Shipping szállítást.

A Meest-nek kell írni megadva az összes azonosítót, köztük a vásárlás dolgait is, hogy értesítsék az eladót az elvesztésről és adjanak neked is igazolást.
Valójában az hogy neked lett kézbesítve az nem igazolható. Megfelelően megfogalmazott dispute okkal azért van esélyed. Főleg ha kapsz tőlük valami információt.

[ Szerkesztve ]

(#33889) pulutodurumo


pulutodurumo
őstag

RO....EE küldeményre van még valami trükk, ami nincs benne a kisokosban? Kínából már átjött a németekhez, de a Meest nem látja. Parcelsapp szerint nov. 29. az utolsó állomás, célországba megérkezett.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#33890) V/ válasza pulutodurumo (#33889) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd már meg a Posta nyomkeresőjében is, mert van amikor tényleg igazi észt postai azonosítót adnak és azt a Magyar Posta kézbesíti, de akkor náluk a nyomkövetésben nem csak a kezdő bejegyzés van, hanem a folyamat is látható. Ez viszont nem kerül be a Meest nyomkeresőjébe.

[ Szerkesztve ]

(#33892) V/ válasza pulutodurumo (#33891) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy dönthető el ha az ő oldalukon nézed, de én eddig MP bejegyzést csak a felvételre láttam a Meest-es küldeményeknél, több nem volt.

(#33914) V/ válasza rushty (#33913) üzenetére


V/
Topikgazda

A Meest választja ki, sem te, sem az eladó nem tudja előre megadni. De leírtam itt a folyamatot is. Összefoglaló, 11. Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.

[ Szerkesztve ]

(#33930) badbull1 válasza gerzson88 (#33886) üzenetére


badbull1
csendes tag

írj csomagazonosítót s talán segíthetünk vagy nézd és totál részletezd mit mutat a meest és a ppp nyomkövetése a rendelkezésedre álló csomag azonosíto(k észt és/vagy ppp-s) tekintetében
az ilyen esetektől tartok én is csak ppp -re e tekintetben körülményesen lehet számítani a meest nem foglalkozott az e-mailos kérdéseimmel az ali meg vakon van :P

(#33932) badbull1 válasza V/ (#33931) üzenetére


badbull1
csendes tag

Ez már tökéletesen megfelel és köszönöm is!
Már csak azt nem értem hogy hogy az utolsó (nov22 -én zárt) vitámnál ez a lehetőség miért nem jelent meg (tényleg, észrevettem volna ... habár hosszított vitám volt mármint hogy az ali javasolt válaszát sem fogadtam el). A vevőszolgálati tájékoztató ezen pontjáig ugyan nem jutottam el de itt szükségem is lett volna rá s kerestem én is a lehetőségeket. Én az Éva bot -on keresztül kerítettem nagy nehezen online supportot de ott sem említették ezt pedig kérdeztem hogy milyen lehetőségeim vannak a vita zárás után ha nem értek egyet. A poén a dologban hogy elmagyaráztam neki miért nem értek egyet s igazat is adott s ígérte hogy utánajárnak s majd mailban tájékoztatnak (~ez volt 11.25 -én de eddig semmi válasz).
Kérdeztem többek között hogy miért változtatja meg a meest a címzést s miért írja át magát feladónak (normális szállítmányozó cég átcímkézésnél jelzi a saját "honna"-t (s nem feladót ír) kiegészítve hogy nem feladó (pl. shipper only, not seller) meg hogy miért jelölik nyomonkövethetőnek ha nem veszik bele a rendszerükbe a valós kézbesítésig szereplő összes cég csomagazonosítóját melynél az eredeti már nem használható .. stb. Egyenlőre várok a válaszra, de nem sok reményt fűzök hozzá hogy kapok is :(

(#33949) walakyb


walakyb
aktív tag

Jogi oldalrol nezve ez a megkaptam-e a csomagot, avagy sem kerdes sajnos rem egyszeru. Az aliexpress allitja, hogy a csomag kezbesitve, es erre ott van bizonyiteknak a tn-en a delivered bejegyzes. Ha en ennek ellenere en azt allitom, hogy marpedig en nem kaptam meg a csomagot, azt bizony nekem kell bebizonyitani, es ez igy is van rendjen.
Az mar egy teljesen mas kerdes, hogy a sprinter rendszere (vagy meeste, ebbol a szempontbol irrelevans) miert jelzi kezbesitettnek, mikozben csak ppp-re ert, na az az igazi kerdes, es sajnos itt van a kutya elasva, felesleges emiatt az alit ekezni... Hozza teszem, hogy plane gaz ez a bejegyzes annak tukreben, ahogy megkaptam a sajatomat. Mindossze a nevet kellett bemondanom, a csomagszamra nem is voltak kivancsiak, a szemelyimre ranezni se volt hajlando, es a papirra is mondta, hogy valami baromsagot irjak ra, ugyis lenyegtelen...

(#33957) walakyb válasza badbull1 (#33950) üzenetére


walakyb
aktív tag

Hidd el, eleg jol atlatom. Amikor valaki kuld valakinek barmilyen felszolitast, kovetelesrol ertesitest, barmit, az ajanlott szelveny alairasatol a birosagok reszere is atvettnek minosul a level, es onnantol ketyeg az ora. Azt, hogy nem te vetted at, vagy esetleg ki se vitte a postas, csak odakanyaritott valami, azt mar neked kell valahogy bebizonyitani. A Paypal is elsosorban ugyanerre az informaciora hagyatkozva hozza meg a donteseit. De picit vegyuk ugy, hogy neked van igazad, csak informalis. Mondj 1 lehetoseget, hogy a felado mivel tudja bebizonyitani, hogy igenis leszallitotta neked az akar tobb szaz, vagy ezer dollarnyi termeket?
Az ali egyebkent a normalis, regisztralt postanal siman elfogadja mar azt is bizonyitekkent, hogy ugyanazon varos masik postahivatala altal lett kezbesitve, sot, nekem az unregistered levelekkel se volt semmi ilyen gondom. Persze, valoszinuleg ebbe az is belejatszik, hogy 500+ rendelesembol kb 5-6 volt meg nem erkezes miatt nyitott dispute.
Az meg, hogy ok szervezik, az teny, de (allitolag) az is, hogy ok ugy szerveztek, hogy hazhoz kell szallitani. A ppp allitolag (sprinteres info) a meest poenja...

(#33963) RoSSo3


RoSSo3
senior tag

Sziasztok! Van bármi fejlemény a Pick Pack pontos új megoldásról? Nekem is jött egy email, hogy az Ro***EE nyomkövetési számú csomagom megérkezett Európába, a Meest fogja hozni. Aztán tegnap jött az SMS, hogy a csomagom átvehető egy közeli Pick Pack ponton. Nem kicsit lepett meg - de utánaolvasgattam itt a forumban, nem vagyok vele egyedül.

Tudni valamit arról, hogy ez milyen csomagoknál fordulhat elő? Azért nem lenne rossz tudni róla, mi van, ha valaki mozgáskorlátozott?
Valami rendszert biztosan ki kellene találni arra, hogy a Postát mentesítsék, szerintem is jó lenne a megcsörgetéses megoldás, én is szívesen bsesétálok érte - csak jelezzenek valahogy...

(#33976) fairi válasza V/ (#33973) üzenetére


fairi
addikt

Eesti Post felveszi a csomagot, mert minden ilyen csomagot ott kell lenni egy matricának hogy "Von zollamtlicher Behandlung befreirt." ASEesti Post Hanh Flughafen

Csak innen ezután a posta partnernek lesz átadva hanem a Meestnek.
Maga a csomagon lenni kell egy valódi ajánlott nyomkövetői számnak is, csak mikor átadják a Meestnek akkor ez a szám sima Megrendelési kód lesz.
Mivel maga a csomag az életét Omniva ajánlott küldeményként kezdik.

Plusz van egy harmadik matrica is a csomagom ami az SF express cégnek logisztikai adatait tartalmazza, sok kínai betűvel, de ez le van ragasztva.

(#33980) fairi válasza V/ (#33978) üzenetére


fairi
addikt

Biztos?

Itt egy másik észt posta nyomkövető
RS033475755EE
magyar posta három üzenetet is adott róla, vagyis mintha valódi ajánlott levél lenne csak az Sf express kezeli. eParcel néven.
Ám a te oldalad nem látja.
Mondjuk jó kérdés mi van ezzel a csomaggal kb 12 napja köddé vált, de 22.én a magyar posta adott róla infót.

RO415581197EE ez volt a PPP-s csomagom, összes címke ajánlott levélnek felel meg, csak végül UPU adatbázisba nem került bele, észt posta lekezelte, és ezt az infót közhírré tette majd Meesthez került.

http://www.post11.com/
ami az észt posta része látja mindkét csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#33990) Flashget


Flashget
félisten

Sziasztok.
Eddigi legdragabb rendelesem az Alirol ami az osszeget jelenti. 11.11-i rendeles ami egy eddig sosem kapott TN szamot kapott. Ma jott egy email ezzel a szoveggel.
A csomagja Kínából RO415807911EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet.
Mi a franc ez? Ok olvassak vissza :) de az lenne a kerdesem valoban PPP pontra vittek az ilyen csomagokat?
Aliexpress Standard Shipping a szalitasnak megadva.

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#33996) Digitalis válasza V/ (#33978) üzenetére


Digitalis
senior tag

Nekem is van egy hasonló küldeményem, ezzel kezdte és mint látható, ezzel folytatta a pályafutását. Az én postám felületén, zéro infó van még róla. Hogy eredetileg nem Észt, az hótziher. Meest esélyes lesz?

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#34068) agroman


agroman
senior tag

nah..atestem a MEEST tuzkeresztsegen..nekem hazhoz hozta a Sprinter a csomagom.
monjuk nem tudom miert eri meg nekik a PPP, mikor igy a soforok kaphatnak egy kis borravalot.

------

(#34077) badbull1 válasza V/ (#34076) üzenetére


badbull1
csendes tag

nem értem teljesen mire írod a mindegyet (ok látom te is szerkesztetted közben értem .. csak kíváncsiságból kérdem a többieket meg hogy valóban azért erőltetik hogy a postát keresd s nem pl a sprintert .. csak vicc az utóbbi mert olyan sosem lesz mert gőzük nincs hogy az hozza ... :) )
nekem közel nem mindegy hogy helybe hozzák vagy 10+km -et autókázok érte
de ettől független mind 2 esetre a házhoz és a ppp-s nél is (utóbbi esetre hamisított adat és nem csak nem tekintem kézbesítettnek hanem az alin leadott cím tekintetében nem is az ) ugyanúgy a kézbesítési tény kerül vissza a rendszerükbe
ők is értetlenek már amennyire ezen mélységű információk a vitakezelők rendelkezésére állnak amit kétlek mert elsőre azt kérdezgette hogy minek linkelgetek neki egy meest es nyomkövetőt mikor az nem hivatalos és köze nincs a szállításhoz :Y és az aliexpresshez (utóbbit még talán talán az aliexpress standard shipping ellenére elhisszem) mondom neki hamár linkelte a 17tracket akkor nézzen már utána akkor mi és kié a pl-es bejegyzés majd jött "ja valóban .. akkor ezt is továbbítom magasabb supportra"
gyanús hogy a meest olcsósítja a fuvarozást :P mmindenki más legalább magyarázkodni próbál a meest meg már 2 emailcímen is kérdezve válaszra sem méltat :C

[ Szerkesztve ]

(#34114) petipetya válasza V/ (#33816) üzenetére


petipetya
nagyúr

Első Meest csomagom. Ha jól látom, akkor pár napon belül megkapom a Sprinteres MST számot is, vagy szimplán csak az értesítést, hogy lerakták egy átvételi ponton? Van, akinek házhoz vitték, gondolom simán átadják családtagnak is?

"nincs rá lezsóidő"

(#34156) petipetya válasza petipetya (#34114) üzenetére


petipetya
nagyúr

A 11/13-án rendelt cuccról 12/08-án láttam az értesítést a Meest oldalán, majd 12/09-én a Sprinter informált az átvételi helyről. A közeli plázában történt az egyik pick pack ponton, ahová amúgy is járok a posta, csomagautomata és Tesco miatt, úgyhogy részemről ez a szállítási mód így teljesen rendben van.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#34170) UzziVp válasza V/ (#34167) üzenetére


UzziVp
tag

Kezdhetjük a látom nem világos és hasonló dolgokat...
Igen, nekem is van rengeteg ilyen csomi számom ami KAMU.
De ez nem volt az, nem tudom ez milyen szállítási mód volt, de a DPD vette át, ami regisztrált volt. Igen nem az U kezdetűt írtam alá, kit érdekel? Regisztrált volt, nyomkövethető volt?....
Az hogy a yanwen eddig csak kamus csomikat küldött változhat, ez van, haladnak a korral.
Az U-s szám pedig végig mutatta a DPD-s lényegi adatokat is.
És ezt ne keresd a posta rendszerében, soha nem lesz ott.
Mint kb a meestes story, RO417986739EE, magyar posta majdnem semmit se lát, és a sprinter hozta házhoz...
Szóval van UE szám ami követhető csak átcsomagolja Jóska vhol....

(#34174) UzziVp válasza badbull1 (#34172) üzenetére


UzziVp
tag

Kínán belül tudod követni, de sajnos utána nem, így értem a kamut, legyen félkamu :DD

V/
De, Hollandiában lett DPD-s.
A 2 csomi szám ugyan akkor kapta meg az új bejegyzést, hogy átvette/adta a DPD-nek.
Mégegyszer mondom, nem tudom hogy milyen szállítási mód ez, nekem is új volt.Hab a tortán hogy 85USD volt az értéke és vámnak köze nem volt hozzá :F
Sajnos mixelik a szállítást és a meestes az eddigi leggázabb.

[ Szerkesztve ]

(#34175) badbull1 válasza badbull1 (#34077) üzenetére


badbull1
csendes tag

na még gyorsan ...
most fejeztem be az ali vevőszolgálat email megkeresésére adott kifejtő válaszom (meestes átcímkézés s spriteres "bakik")
csak igazat mondott a chatsupportos hogy megpróbálja magasabb szintre tolni a témát
persze újabb email címről jött már ez is s ezt is a spam mappában találtam
péntek délután kerestek s 2 munkanap válaszidőt adtak :P remélem nem a 7 munkanapos kínai hetet veszik alapul s belefértem
kifejtettem a részleteket s reményemet fejeztem ki nekik hogy megtalálják a mindenki számára elfogadható vagy pozitív megoldást :DD
a remény hal meg utoljára ... ;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.