Sziasztok!
Túrkáltam más garanciás topikokat, de nem sok konkrétumot találtam az ügyben, ezért indítok újat. Természetesen ha van ebben illetékesebb téma, irányítsatok oda és ez zárható.
Szóval a probléma a következő. Pénteken vettem egy notebookot, ami erősen gyári hibásnak fest nekem (állandó fagyások, BIOS hibaüzenet induláskor). Hétfőn visszaviszem az üzletbe, remélem gyorsan javítják vagy adnak másikat, ebben az esetben semmi probléma.
Probléma akkor van, ha azt mondják, hogy bocs, most nem tudunk vele mit kezdeni, 1 hét múlva gyere vissza, addigra megjavítjuk. Na ez számomra nem járható út, ebben az esetben vissza akarom kapni a pénzem és veszek másik gépet.
A kérdés az lenne, hogy ki tudom-e ezt csikarni minden áron a 3 munkanapos határidőre való hivatkozással, amin belül ugyanis kötelesek visszafizetni az árat, ha nem tudnak másikat adni? Garanciát ugyanis akkor lehet érvényesíteni, ha bizonyíthatóan nem én okoztam a hibát. Hivatkozhatnak-e arra, hogy nem hajlandóak visszafizetni/kicserélni a gépet, mert nem lehet megállapítani, én okoztam-e a hibát, csak 15 napon belül. Ha ezt mondják mit tehetek?
Remélem érthető az okfejtés, tapasztalatokkal rendelkezők válaszát várom elsősorban.
''Budapest, hajnali fél három, gyenge szél, 14 fok. A hajam tökéletes, de azon a rohadt tesztszerveren még mindig 1000-es várakozási sor van...'' -F-ECT$ a WoW tesztszerverről.