2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Path of Exile, avagy, mi változott pár év alatt

Aki annak idején felhagyott a játékkal, tegyen még egy próbát, aki pedig még nem ismerte, essen neki!

[ ÚJ TESZT ]

Nagyobb változások

Crafting

Még a socketek craftolásába is beleszólhatunk

A játékba bekerült az úgynevezett master-crafting. Ez annyit tesz, hogy vannak olyan npc-k, akikkel a játék során véletlenszerűen összefuthatunk. Ők küldetéseket adnak, amit az adott zónában kell megcsinálni, majd miután elég magas szintűek, meghívhatjuk őket a hideout-unkba, ahol az adott masterrel adott modokat craftolhatunk a kívánt itemekre. A masterek xp-n kívül reputation pontokat is kapnak, amiket dekorációkra költhetünk, és kidíszíthetjük a saját hideout-unkat.

Íme egy feldíszített hideout

Például ha van valami jó resistes cuccunk, amin nincs life, de lehetne, akkor az adott masterrel currecy-ért rácraftolhatjuk. Minél magasabb a szintje a masternek, annál jobb tulajdonságokat tud craftolni.

Amikor már nincs hely craftolni

Act 4

Nem csakhogy Act 3 lett befejezve, amikor a játék kikerült bétából, de immáron egy negyedik act is belekerült a játékba, ami pár órával kitolta a játékidőt. Természetesen ezzel együtt jöttek új itemek, szörnyek, bossok, mapok is, tovább bővítve az amúgy sem kevés tartalmat.

Labirynth

Nem szabad a csapdákat félvállról venni, mivel a sebzésük százalékos, hiába van több hp-d, ugyanannyit fogsz sebződni

Egy alapja lett a játéknak, ugyanis minden kaszt (kivéve az scion-t), kapott három specializációs lehetőséget. A scion különlegessége, hogy ő a többi subclass tulajdonságait kapja meg (akár két külön classra is specializálódhat), csak épp gyengébb formában.

Ahhoz, hogy specializálódjunk, csak végig kell menni a labirintuson, legyőzni az ott található bosst. A Labirynth-al együtt megjelentek a csapdák is a játékba, amik extra színt visznek egy-egy zónába.

Izaro fight, a boss-al, csapdákkal, és extra mobokkal

Grafika

A játék grafikája/effektjei is elég nagy változáson estek át. Egyrészt minden régebbi aura effektje le lett egyszerűsítve, hogy minél kevesebb erőforrást használjanak. Kicsit hiányoznak a csillogó aurák, de érthető, hogy ezt meglépték. Ami szintén jót tett a grafikának az a dx11 (sokáig dx9-es volt a motor). Van már benne minimális fizika is (pl ha a karakter visel valamilyen köpenyt, akkor az rendesen le van animálva).

Desync

Ez volt a játék korábbi nagy rákfenéje, ami sokakat elriasztott. Na ez már nincs. Helyette lett a lockstep mód, ami jó internet kapcsolat esetén (értsd 100 alatti latency), teljesen megszünteti a lag-ot/desync-et.

Atlas of Worlds

Az egyik legutolsó kiegészítőben került be az Atlas, ami tulajdonképpen egyfajta térkép az endgame mapozáshoz. Ha egy mapot megcsinálunk, akkor az megjelenik az Atlas-ban. Minél többet csinálunk meg, annál nagyobb eséllyel kapunk mapot farmolás közben, így tulajdonképpen sosem fogunk kifogyni a mapokból. Az Atlas mellé kaptunk néhány új craft itemet, amivel a mapokat tovább módosíthatjuk, még változatosabbá/nehezebbé téve őket.

Atlas

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.