H​i​r​det​és

2018. január 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Path of Exile, avagy, mi változott pár év alatt

Aki annak idején felhagyott a játékkal, tegyen még egy próbát, aki pedig még nem ismerte, essen neki!

[ ÚJ TESZT ]

A jövő - The Fall of Oriath

Na ez az, ami elsősorban motiváció volt, hogy ebbe a kis cikkbe belekezdjek. Hamarosan a játék új szintre lép, amivel sok Hack'n Slash játék egyik legnagyobb rákfenéjét fogja kigyomlálni, mégpedig a nehézségi szinteket.

Jöjjön egy trailer:

Mint látható, a közeljövőben (valamikor július közepén) a játék hat új act-ot kap a meglévő négy mellé, és egyúttal megszűnnek a nehézségi szintek is. Egy karakterrel elég lesz egyszer végig vinni a játékot, hogy elérjük az endgame részt. Bekerül a játékba egy úgynevezett phanteon system, is, amik egyfajta passzív perkek lesznek (leginkább defenzív tulajdonságokat fognak adni), amiket bármikor megváltoztathatunk, hogy mindig a legjobban tudjunk alkalmazkodni egy-egy engame maphoz.

Ehhez 1-2 héten belül természetesen jönni fog egy 5-6 hetes béta teszt, ami az első nyolc actot fogja magába foglalni, ezáltal a teljes 3.0-val kigyomlálhatják még a bugokat/és tovább balace-olhatnak a skilleken/itemeken/mobokon, illetve a phanteon rendszeren is.

Endgame

Ha a mapozás részét nézzük a játéknak igazából a mapok számának változása itt a legnagyobb. Open béta óta a mapok száma megtöbbszöröződött, így sokkalta változatosabb, mint akkor volt. Jelenleg több mint 120 map elérhető a játékban (beleértve a unique mapokat is), mind más és más.

További endgame lehetőség, egy-két speciális boss farmolása, olyan loot-ért ami csak ott eshet. De specializálódhat a karakter Endgame Labirynth farmolásra is, ami megint csak extra kihívással jár.


Atziri, az egyik farmolható boss

A ladderek továbbra is megmaradnak. A készítők elmondása szerint a jövőbeliek egészen mások lesznek, mint az eddigiek, de többet nem közöltek, reméljük a legjobbakat. További új skillek/unique itemek fogják gazdagítani a játékot, de mivel még legalább másfél hónap van a megjelenésig, így azokról nem sok információt tudni.


Shaper, a jelenlegi legerősebb map-boss

Végszó

Mit is mondhatnék? Ez a játék már nem az, ami volt, még a jelenlegi állását tekintve sem. Folyamatosan fejlődik, megújul. A support része is teljesen rendben van. A balance team nincs mindig a helyzet magaslatán, de azért látszik, hogy törődnek a játékukkal, és hallgatnak az ésszerű tanácsokra. A játék továbbra is F2P, és ez sem fog megváltozni, nincs rá szükség, mivel a játékosok zöme pont eléggé támogatja őket különböző mikrotranzakciók vásárlásával. A készítők hozzáállása mind a játék, mind a játékosok felé példaértékű.

Aki annak idején felhagyott a játékkal, annak csak javasolni tudom, hogy tegyen még egy próbát, szerintem rá se fog ismerni, aki pedig még nem ismerte, az pedig nyugodtan essen neki, ha szereti ezt a fajta játékstílust. Jelenleg szerintem nincs ennél jobb ár/érték arányú Hack'n Slash játék a piacon, és ha a 3.0-s patch befut végre, lehet, nem is lesz ellenfele.

Hi​r​d​et​é​s

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.