2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Mercis kalandok - A könyv

Csak erős idegzetű autómániásoknak és szerelőknek!

[ ÚJ TESZT ]

Mercis kalandok - Huszonegyedik rész

Ahogy az előző részben is említettem, most egy igen velős kis szerelős összefoglalóval jelentkezem az autót illetően.

Nem is csűröm a szavakat. Ki lett cserélve a légszűrő, a váltóolaj, a váltóolaj szűrő, a váltó főcsatlakozó, a bal hátsó ablak-mechanika és pótolva lett az alsó motorvédő burkolat.

Hát megérkeztem kedes Sándor barátomhoz. El is kezdte az autót csinálni. Első körben elkezdte a váltóolaj leengedését. Hát borzalmas koszos volt konkrétan. Nem tudom, mi a fenétől, hiszen bő 10 000 km el ezelőtt volt cserélve. De hát ez van.

Ezek után következett még a feltöltés előtt a csatlakozó cseréje.

Viszont amíg csurgott lefele, elkezdte a motorvédő felrakását, amihez az előzőekben megvettem a csavarokat, viszont itt akadt gubanc nem is kevés. Ugyanis a motorvédő előtt még az első lökhárító alján is van egy. burkolat. Viszont ez kapcsolatban van az első kerékdob takarókkal.

Így kiderült, hogy azok miért nincsenek a helyükön. Ugyanis mint kiderült semmi sem volt, még a hűtők sem teljesen. Így kalapács és fadarab segítségével, a helyére rakott mindent. Hát mostmár így autó formája lett legalább. És a motor is picit magasabb hőfokon megy, ugyanis alulról is kapott némi "szigetelést" meg persze még halkabb a kocsi.

Ez után következett még a légszűrő cseréje, hát az sem volt már éppen valami jó állapotú. Az utóbbi olajcserénél ugyanis, valami oknál fogva elfelejtettem lecserélni. Tudom még ekkora marhát. Hát amikor szereltük már észben volt, de hogy addig miért nem, azt nem tudom. Ez van.

Ez után következett az ablak mechanika cseréje. Ez nem volt vészes, viszont majd a hátsó ajtóra szereznem kell bontóból egy kárpitot, mert az már nagyon odavan. Jórészt miattam, az összes patentje el van törve és el is van vetemedve amúgy is.
Ezek után jött egy utastér ózontisztítás. És már indultam is haza.
A váltó sokkal gyorsabban és még finomabban vált. Nagy gázadásra, sokkal gyorsabban visszavált, továbbá lassításkor sokkal hamarabb visszamegy alapjáratra a motor. Szóval azért volt hatása az olaj, olajszűrő és csatlakozó cserének. Most már a bal hátsó ablak is újra jól üzemel.
Az alkatrészek összesen 28000 Forintba kerültek.

A következő dolog a jobb hátsó kerékcsapágy lesz. Azután pedig tetőkárpit és tetőablak javítás. A következőkben ezzel fogok jelentkezni.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.