2023. szeptember 27., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

IGP-k az APU-k ellen

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Avagy diavetítő bajnokság az alsóházban az integrált chipek házatáján, némi időutazás keretében.

[ ÚJ TESZT ]

Játék tesztek - 2013 - Assetto Corsa

Az Assetto Corsa-t az első olyan vérbeli autószimulátorként harangozták be, amelynél a látványra is különös hangsúlyt fektettek, és valóban meglehetősen szép grafikával szórakoztat minket a játék. Ennek ellenére alacsony részletességgel nem kell hozzá erőmű.

A játék futtatásához DirectX 10-es 3D gyorsítóra van szükség, de a Terascale alapú Radeonokat (legyen szó akár APU, akár diszkrét GPU egységekről) nem kezeli jól a program, hiszen töltés közben egyszerűen lefagyott velük. Ezt leszámítva az optimalizációra nem lehet panasz, hiszen minimális részletességi szinten már egészen gyenge low-end kártyákkal, vagy IGP-kkel is játszható sebességet kapunk. A részletességet és a felbontást emelve azonban már nem ilyen rózsás a helyzet, hiszen a megjelenésekor Next-gen szimulátorként aposztrofált játékhoz már közepes minőség mellett is szükség lesz az erősebb, GCN alapú APU-kra, vagy a legmodernebb Intel IGP-kre, míg maximális grafikával lényegében csak a két legerősebb diszkrét GPU jöhet számításba.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.