2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Ilenar - a körökre osztott stratégia

    A cikket egy visszatekintéssel szeretném kezdeni, de csak linkek és rövidebb beszámoló formájában. Rég volt már poszt a fejlesztéssel kapcsolatban, napok óta érik már a fejemben egy Logout poszt, hogy akiket eddig érdekelt lássák, hogy haladunk. Illetve a kételkedők miatt, akik egy farkasos játékot láttak benne.

    Ha még nem olvastad a korábbi posztot, akkor itt egy link hozzá, ebben a bejegyzésben a korábbi fázisok irományaihoz is találsz majd linkeket.

    AI

    Sikeresen elértünk a játékban egy olyan fázishoz, ahol már egy ismerős szinte gond nélkül tudott játszani a játékkal. Ez a fázis nem más, mint a számítógép által irányított hős, illetve frakció. Sajnos még nem teljesen egyedi, mivel lassan haladunk. Az ellenfél ugyan azokat az egységeket tudja csak felbérelni, mint mi. Minden stat és animáció, skin ugyan az, mint nekünk.
    Az AI még nem tud hőst vásárolni, azt nekünk kell beillesztenünk a játékkal. Ha ez megtörtént, akkor onnantól kezdve már körökre osztva(!) tud mozogni, nyersanyagokat felvenni, építkezni, egységeket toborozni... és harcolni.
    Harc: ez egy kényes téma volt nála, mivel szégyenérzet és gondolkodás nélkül a kalandtérképen betámadott mindenkit, akit lehetett. Sokszor kikapott, sosem tanult belőle.

    Folytatás...

    szupermacs 7 éve 11

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.