2019. július 19., péntek

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Volt egyszer egy Akció-RPG 1. rész

    Mivel kértétek, így írnék egy keveset a régi kedves játékunkról, ami sajnos sosem készült el.
    Tehát az egész akkor kezdődött, amikor egy osztálytársunknak szerettünk volna karácsonyra készíteni egy teljesen fapados mezei ARPG játékot pár pályával, pár fegyverrel, vicces szövegekkel és hetek alatt elkészítettük. Nagyon tetszett neki és a többi embernek is, akik kaptak belőle másolatot. A grafikája szörnyű volt, a kivitelezés is szintén förtelmes, de a funkcióját ellátta és mivel hamar készen volt, nem is kellett hozzá sok energia. Viszont egy évvel később kitaláltuk, hogy elkészítjük neki a második részét a játéknak és középiskolai óráink nagy része nem a tanulással, hanem azzal ment el, hogy megbeszéljük, hogy milyen lesz:
    Legyen benne
    -skill rendszer
    -sok, változatos pálya
    -több karakterosztály
    -inventory
    -bossok
    -járművek
    -pet
    -jobb grafika (persze 2D)
    -rengeteg fegyver...
    -...amiknek sok változata lenne különféle enchantokkal
    -több ellenféltípus, mint az első részben...
    -...amiknek szintén több változata lenne, mint Diabloban a Unique mobok
    -fizetőeszköz amivel kereskedni lehet
    -életerő és energiatöltő egységek
    -építkezés, amivel saját bázist lehet létrehozni
    -egyedi halálozási rendszer amihez egy alvilági "instance" is tartozott
    -hot seat mód
    -egy előzőleg létrehozott és mentett karakter "behívása" a játékba "petként"

    Folytatás...

    szupermacs 3 éve 10

  • Egy körökre osztott stratégia születése

    Sose írtam még blogot, de úgy éreztem, hogy elérkezett az idő, hogy belevágjak. Jóbarátommal volt még 5-6 évvel ezelőtt egy ötletünk, hogy szeretnénk egy nagyon jó TBS játékkal játszani, de nem nagyon voltunk elragadtatva az akkori felhozataltól és a régi címeket már meguntuk. Akkor jött a megvilágosodás, hogy készítenünk kellene magunknak egy játékot... Amiből végül egy akció RPG lett végül, de 4 év fejlesztés után abbahagytuk az egészet, pedig már olyan közel volt a cél. De ez egy másik történet.
    Nagyjából 3 hete amikor jegeltük az RPG játékunkat, eszünkbe jutott, hogy mégiscsak kellene az a körökre osztott stratégia. De miben nyújtana többet, mint azok, amik a piacon vannak? Szebb lesz? Olyan lesz, mint a Heroes of Might & Magic 3? Vagy jobb lesz? Minket ezek nem érdekeltek. Nekünk egy olyan kellett, amit mi alkotunk és ami olyan lesz, amilyennek akarjuk. A motortól elkezdve az utolsó megrajzolt pixelig. Rengeteg ötletünk volt amiket még évekkel ezelőtt bele akarunk rakni. Gondolkodtunk HOMM3 modon, de teljesen újat akartunk. Ebből lett az, amit most szeretnék bemutatni egészen a kezdetektől... a "fejlesztés" összes folyamatán át, majd a kész termékig.

    Kezdjük is!

    Folytatás...

    szupermacs 3 éve 18

Hirdetés

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.