Néhány nappal ezelőtt megjelent a Warner Bros. és a Techland friss új AAA játéka, a Dying Light, ami technikai szempontból sajnos nem túl jól sikerült.
A PC verzió nagyon rossz CPU kódot alkalmaz, ugyanis mindössze egyetlen CPU magot használ. A játék legnagyobb problémája azonban a "View Distance", azaz a látótávolság, ami magas értékre állítva brutálisan megnyirbálja a sebességet. Sokan vártak hát egy javításra, amit a Techland igen gyorsan el is készített és a 1.2.1 verziószámot kapta. Rögtön a változtatási lista elején találni az alábbi bejegyzést:
"numerous performance optimizations, both general and configuration-specific, that resolve many performance problems"
A patch valóban sokat javított a program általános teljesítményén, csakhogy van itt egy nagy bökkenő. Honnan tudtak néhány nap alatt drasztikus teljesítmény ugrást elérni? Mindenki tudja, hogy csodák nem léteznek és ezúttal sincs másképp. Semmi több nem történt, minthogy a fejlesztők a látótávolságot a javításban drasztikusan lecsökkentették. A "javítás" előtt PC-n a maximális érték 8,26 volt, de a patch érkeztével a csúszkát kimaxolva csak 2,6-ig lehet jutni. Ezt a játékosok képekkel igazolták is. Szerencsére azonban PC-n továbbra is van lehetőség a config módosítására, így aki akarja, vissza tudja állítani az eredeti értéket, na persze ez esetben nagy valószínűséggel semmit nem fog nőni a teljesítmény és ekkor még szóba sem került. A történet azonban itt még mindig nem áll meg, ugyanis a játék feltűnően rosszabbul teljesít AMD CPU-k alatt, továbbá az egyik NVIDIA GW-féle DOF effekt gyakran összeomlást eredményez, Multi-GPU rendszerek esetén pedig gyakorlatilag semmiféle skálázódást nem tapasztalhatnak a játékosok.