2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Szintet lép grafikában a Reset

    A Reset című puzzle játékból a napokban érkezett egy új, 13 perces gameplay videó, amiben bepillantást nyerhetünk a játékmechanikába. Ez a rövid írás a Reset technikai oldalára koncentrál, ugyanis ebből a szempontból nemcsak példa nélküli látványt, de forradalmi, sosem látott realisztikusságot hoz el a játékosoknak.

    A brutális látvány elsősorban a nagyon részletesen és pontosan szimulált égboltnak és fényviszonyoknak köszönhető. Mikko Kallinen az égboltra teljesen dinamikus felhőrendszert írt, melyhez a Horizon Zero Dawn adott inspirációt neki, a Reset azonban a technikát tovább csiszolja, a saját fejlesztésű Praxis grafikus motor több rétegű felhőrendszert képes szimulálni úgy, hogy figyelembe veszi a nap pontos helyzetét, valamint a különböző felhő típusokat. A felhők a mozgásukkor méretüknek megfelelően árnyékot vetnek a talajra. A megvilágításkor a motor figyelembe veszi a Nap és a Hold helyzetét és fényerejét, valamint a Föld mozgását és a csillagok helyzetét a lehető legpontosabban szimulálja hivatalos csillagászati adatokra támaszkodva. Természetesen minden felhő megfelelően van megvilágítva, ami a végeredményben fantasztikus és egyben realisztikus látványt nyújt, olyat, amit ma még egyetlen játék sem alkalmazott.

    Folytatás...

    huskydog17 7 éve 4

  • A War for the Overworld rengeteg új tartalommal ünnepli 2. születésnapját

    2015. áprilisában jelent meg kizárólag PC-re a War for the Overworld című RTS játék, ami az egykori Dungeon Keeper 2 szellemi örököse. A mindössze 8 főből álló, parányi Brightrock Games (korábbi nevén Subterranean Games) a Unity Engine segítségével egy olyan Dungeon Management jellegű stratégiát alkotott, amit a műfaj rajongói már másfél évtizede várnak, mivel azonban a Dugeon Keeper-t az Electronic Arts - szokásához híven - megölte, így ismét egy független stúdión volt a sor, hogy helyrehozzon egy olyan sebet, amit egy nagy pénzéhes stúdió okozott. Mivel jogi okok miatt az akkor még Subterranean Games név alatt futó mini stúdió nem használhatta fel a Dungeon Keeper nevet, így alternatív név után kellett nézni, ami a War for the Overworld lett.

    A 2015-ös indulás sajnos nem volt zökkenőmenetes, a játék sok hibától hemzsegett és a sebesség sem volt megfelelő. A 8 fős csapat azonban a megjelenést követően rendszeresen és sűrűn hozta a tapaszokat, a kezdeti problémák ellenére a játék sikeres lett, nagyobb sikert ért el, mint amire a fejlesztők számítottak, ezért is tudtak 2 éven át folyamatosan javításokat és új tartalmakat hozni.

    Folytatás...

    huskydog17 7 éve 0

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.