2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Megjelent a The Vanishing of Ethan Carter

    A lengyel The Astronauts csapat hivatalosan is kiadta az első játékukat, amely a The Vanishing of Ethan Carter címet viseli. Erről a programról már több bejegyzés is született, ahol sok információt találni, így ezeket most nem ismételném el.
    A hivatalos megjelenést szeptember 25-re tervezték a lengyelek, 19 órára, de az időpont előtt néhány órával találtak egy súlyos hibát, melyet mindenképp ki akartak javítani. Emiatt a megjelenés elcsúszott néhány órával, melynek következtében szeptember 26 hajnalán, kb. fél 2-kor vált elérhetővé a program Steam-en. Egy kicsivel később természetesen GOG-ra is felkerült. Ez a kis malőr ugyan sok játékosnak nem tetszett, ezt jól mutatja, hogy a Steam fórumon percenként több tucat komment is született. Úgy gondolom, hogy egy olyan 8 fős fejlesztőstúdiótól, ahol mindössze egy programozó van, ez megbocsátható, főleg, ha az ember figyelembe veszi, hogy milyen elképesztő minőséget reprezentál a program.
    A játék mindössze 19 euróba kerül, de minőség, főleg látvány terén a legtöbb 50-60 eurós AAA címet a földbe döngöl. A kis 8 fős The Astronauts ezzel egy hatalmas nagy pofont adott a legnagyobb stúdióknak. Ne feledjük, hogy a játék a látványt kizárólag DirectX 9 API-val éri el, tehát a nagyon régi géppel rendelkezők is bátran tehetnek vele egy próbát.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 11

  • The Vanishing Of Ethan Carter: fókuszban a FOV csúszka

    A The Astronauts ismét egy kis betekintést adott a The Vanishing Of Ethan Carter című horror/kaland játékba. Ezúttal a játék Field Of View, azaz FOV beállítását vehetjük szemügyre az animáción. Bizony, jól olvastátok, végre egy olyan játék, ahol a FOV módosítást eredményét azonnal látod a háttérben és nem kell kilépkedni a menüből és megint belépni. Az én szememben ez egy újabb piros pont.

    Azonban még mást is tartogat a frissen kiadott mozgókép, ugyanis néhány alapvető grafikai beállítást is láthatunk, van itt felbontás, képernyő-mód, minőség-profil, V-Sync, textúrák minősége, élsimítás (a kép tanúsága szerint lesz Multisampling támogatás), textúraszűrés, a korábban említett FOV és fényerősség. Alul látható az Advanced felirat, vagyis van egy almenü, ahol a grafikai beállításokat még részletesebben testre lehet szabni. Vajon mi rejtőzhet az Advanced alatt? Legkésőbb 8 nap múlva kiderül :)
    Végezetül álljon itt egy friss screenshot a játékból.

    A program továbbra is gyönyörűen fest. Ne feledjétek, a megjelenés már csak 8 napra van, azaz szeptember 25-én lesz esedékes!

    huskydog17 10 éve 0

  • Ryse: hivatalos rendszerkövetelmények, új trailer, megjelenési időpont és előrendelés

    A Crytek elérhetővé tette a Ryse: Son of Rome PC verziójának hivatalos rendszerkövetelményeit a Steam-en.

    Minimum:
    OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
    Processor: Intel Dual-Core 2.8 GHz/ AMD Dual-Core 3.2 GHz or better
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
    DirectX: Version 11
    Hard Drive: 26 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers

    Ajánlott (FullHD felbontáshoz):
    OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
    Processor: Quad Core or Six Core CPU
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB video RAM
    DirectX: Version 11
    Hard Drive: 26 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers

    Ajánlott 4K felbontáshoz:
    CPU: Quad Core or Eight Core CPU
    CPU Details: SSE1-3, 8+ logical processors
    Memory: 8 GB RAM
    GPU: DirectX 11 graphics card with 4 GB video RAM
    OS: 64 bit Windows (Vista, 7, 8)
    HDD: 26GB
    Display: 4k Monitor (3840x2160 resolution)
    Steam Account and Internet Connection

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 0

  • The Vanishing of Ethan Carter - Szavazz!

    A mai napon a The Astronauts a blogján elérhetővé tett egy publikus szavazást, ahol a játékosok segítségét kérik egy döntésben. Arról van szó, hogy a The Vanishing of Ethan Carter című játékban mi legyen az alapértelmezett "célkereszt". Egész pontosan nem is célkeresztről van szó, hiszen ugye a játékban nem lesznek fegyverek, inkább egyfajta pontról van szó, amely a képernyő közepén helyezkedne el, így szeretnének segíteni olyan embereknek, akiknek gondjuk van az ilyen jellegű orientálódással.
    Szóval a beállításokban mindenképp ki és be lehet majd kapcsolni ezt a pontot, a kérdés mindössze annyi, hogy mi legyen az alapértelmezett beállítás. Lehet kikapcsolt, mindig aktív, vagy "Smart" azaz okos beállítás. Ez utóbbi esetében a pötty csak akkor jelenik meg, ha a közvetlen közelünkben interakcióra van lehetőség. A blog bejegyzésben a három animáció szépen mutatja a három beállítás közti a különbséget.

    A szavazás semmibe nem kerül, még regisztrációra sincs szükség, mindössze egy kattintás.

    A képen látható még, hogy lehetőség lesz a Mouse Smoothing opció finomhangolására is. Végre! Végre egy olyan játék, ahol erre is lehetőség adódik, ebből is látszik, hogy PC-exkluzív cím lesz! :)

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 1

  • Egy újabb hatalmas csalódás: BF4

    A napokban végre akadt időm kipróbálni az immár nagyon híressé és agyon "hype-olt" Battlefield 4 PC változatát az Origin Game Time promóción belül. Majdnem 1 évvel vagyunk a megjelenés után és gondoltam mostanra már csak kijött annyi javítócsomag a programhoz, hogy a legtöbb és legsúlyosabb hibákat eltüntették. Sajnos nem.

    Figyelem! Az alábbi bejegyzés kizárólag a játék Single Player részére vonatkozik!

    Az első dolog, amitől finoman fogalmazva agyf*szt kapok, az a végtelenül undorító Battlelog, azaz a játékos kizárólag egy weboldalon keresztül tudja indítani a játékot. Tudom, ez a 3. epizód esetében is így volt, de ettől ez még undorító dolog. Na jó, nyeljük le a dolgot és indítsuk el! Csakhogy ez nem úgy megy ám! A kedves hivatalos plugin b*szik működni IE11 és Chome 37 alatt, hiába telepítettem fel 3x egymás után, egyszerűen az említett két böngésző alatt az oldal nem látta a plugin-t. Ekkor betöltöttem a Firefox-ot és láss csodát, működik!
    Kedves DICE és EA, ha már mindenképp böngésző és egy beépülő programra van szükség a játék elindításához, akkor legalább vehetnétek a fáradtságot és megírhatnátok a plugin-t normálisan, hogy több neves böngészőn is működjön, ne csak Tűzrókán! Tőből kéne letépni mindkét karját annak az elmebeteg baromnak, aki kitalálta, hogy egy AAA játékot böngészőből egy plugin segítségével kell elindítani! :W

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 6

  • AC: Unity - Drasztikusan javulhat a PC port minősége

    A napokban a DSO Gaming munkatársainak lehetősége adódott egy interjút készíteni James Therien-nel az Assassin's Creed: Unity (továbbiakban ACU) technikai igazgatójával. Egyelőre még csak a teljes interjú egy részletét közölték, de már ebből is nagyon érdekes dolog derül ki.
    James közölte,hogy az ACU PC verziójánál a játék alacsony szintű renderer-jét teljesen újraírták, aminek következtében drasztikusan sikerült csökkenteni a rajzolási parancsok (draw-call) számát a driver felé. Manapság ez a D3D11 egyik legnagyobb rákfenéje, így ez jelentős javulás.

    Ezen felül James elismerte, hogy az eddigi portok nem igazán skálázódtak megfelelően a többmagos CPU-k esetében, de itt is gyökeres változást ígér, ugyanis az új motor állítása szerint nagyon jól skálázódik.

    Egyelőre ennyi hírmorzsa áll a rendelkezésre, a DSO a hét hátralévő részére ígéri a teljes interjú közzétételét, vagyis néhány napon belül újabb technikai információkat tudhatunk meg az ACU PC verziójával kapcsolatban.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 2

  • The Crew: 5760*1080p felbontás és 60 FPS PC-n

    A tegnapi napon indult útjára a The Crew című autós játék második PC béta időszaka. Miután elindult, kiderült, hogy a második béta is 30 FPS-re van korlátozva, azonban ez feloldható egy apró fájlmódosítással.
    Természetesen sokan aggódni kezdtek, sőt jó néhányan már előre elkönyvelték, hogy a végleges kiadás is 30 FPS-el fog futni. Valljuk be, a Ubisoft eddigi, PC-hez való hozzáállását figyelembe véve, ez logikus és érthető. Szerencsére azonban a Ubisoft a napokban tiszta vizet öntött a pohárba és igyekszik megnyugtatni a PC játékosokat. Bejelentették ugyanis, hogy a fejlesztők jelenleg azon fáradoznak, hogy a PC verzió stabil 60 FPS-el fusson, tehát a végleges kiadásban lesz 60 FPS támogatás PC-n, a jelenlegi 30 FPS csak egy ideiglenes korlátozás, mert a szükséges optimalizálások még nincsenek beépítve.

    Ezen felül a PC-sek egy különlegességgel is büszkélkedhetnek majd, ugyanis a játék akár az 5760*1080 felbontást is támogatni fogja és akár itt is elérhető lesz a 60 FPS.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 0

  • The Vanishing of Ethan Carter: megjelenés, új gameplay és rendszerkövetelmény

    A lengyel The Astronauts csapatról és az első projektjükről, a PC-exkluzív The Vainishing Of Ethan Carter-ről korábban lehetett olvasni a Gamepod-on itt, itt és itt is, így ezeket most nem ismételném el, csak az új információkra fókuszálnék ebben a bejegyzésben, mert szerencsére sok van belőlük.

    Új gameplay videó:
    Az idei Gamescom rendezvényen bemutatott, kiváló trailer után a fejlesztők egy új, 13 perces kommentelt gameplay videót tettek közzé, ez alant látható:

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 4

  • Egy újabb csalódás: Nem lesz Mantle támogatás a Ryse PC verziójában

    Sajnos túl korai volt az öröm és az eddigi információk is hamisnak bizonyultak a Ryse című játék PC verziójával kapcsolatban. Korábban a német Hardwareluxx oldalán tűnt fel olyan információ, mely szerint a Crytek a Ryse-ban támogatni fogja az AMD friss API-ját, ami teljesen logikus lépési s lenne. Ezt azonban a napokban a Crytek megcáfolta, vagyis most már biztos, hogy a Ryse nem fogja támogatni a Mantle API-t. A Crytek ezen lépése teljességgel érthetetlen, hiszen ők maguk ígérték, hogy minden idők legszebb PC játéka lesz és ehhez a legmodernebb technológiákat fogják bevetni. Nos, az ígéret második része már nem is fog teljesülni, ugyanis D3D11.x alatt még csak megközelítőleg sem lehet olyan hatékony kódot készíteni, mint Mantle alatt, emellett a CPU többletterhelés is megmarad így.
    Bár a német fejlesztőcsapat még mindig azt állítja, hogy a valaha elkészített legszebb játék lesz, ami napvilágot látott PC platformon, de hogy ezt Mantle nélkül pokoli nehéz lesz elérni, az biztos.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 16

  • Hellraid - Pokolian jó gameplay a Gamescom-ról

    A lengyel Techland fejlesztőcsapat egy friss, 10 perces gameplay videóval örvendeztette meg azon játékosokat, akik tűkön ülve várják a Hellraid című, FPS kaszabolós játékot. Korábban ugye híre kelt, hogy a programot átültették a cég legújabb grafikus motorjára, a Chrome Engine 6-ra. Nos, úgy tűnik ez nagyon jót tett a játéknak, ugyanis a látvány pazar, az animációk és a megvilágítás szemkápráztatóak. Sokaknak egy kissé Elder Scrolls kópiának nézhetik, hiszen a környezet, a belső nézetes harc, a fegyverek, a mágia és lények mind erősen hajaz rá, de értelemszerűen semmi köze a Bethesda művéhez. A játékmenet zseniális, minden ütést még a videón át is érezni, a varázslás-rúgás kombó is hatalmasat dob az élményen.

    A hab a tortán, hogy a Gamescom gameplay trailer megtekinthető igen jó minőségben is, ami közel 20 Mbit/s bitrátát és 60 FPS sebességet jelent. Igen, végre ismét egy trailer, ahol 60 FPS-ben csodálhatjuk a program működését. Bár az tény, hogy a játék gyönyörűen néz ki, de azért akad néhány dolog, melyek nem csak bántják az ember szemét, de a megjelenés idejére elég ciki lenne. ha így maradnának.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 0

  • The Vanishing Of Ethan Carter: újabb trailer és PS4 bejelentés

    A lengyel The Astronauts csapat a Gamescom rendezvényre egy új gameplay trailer-rel jelentkezett a The Vanishing Of Ethan Carter című, belső nézetes, horror-kalandjátékához. A friss videóban lenyűgöző, gyönyörű grafika tárul a néző elé, talán nem túlzás azt kijelenteni, hogy eddig ez lesz a legszebb Unreal Engine 3 hajtotta játék. Külön kiemelném a vegetáció realisztikus mozgását, most már csak abban kell reménykedni, hogy ütközésdetektálás is lesz!

    Az új trailer mellett a banda bejelentette, hogy valamikor a jövő év folyamán PS4-re is meg fog jelenni a program, továbbá a PC-s előrendeléseket jövő héttől kezdve lehet majd leadni. A játék megjelenéséig már csak hetek vannak hátra. Kíváncsian várjuk, hiszen nagyon ígéretesnek tűnik és a látvány - az ősrégi motor és API ellenére - nagyon magas szintet üt meg.

    huskydog17 10 éve 0

  • Ryse: Mantle API, 4K és PC Gameplay

    A Crytek a közelmúltban jelentette be, hogy a Ryse: Son of Rome című külső nézetes akciójátékuk az Xbox One exkluzivitás lejártát követően PC-re is megjelenik idén ősszel. A híres német cég nagyokat ígért a játék grafikájával kapcsolatban, például, hogy a legújabb technológiákat fogják bevetni és, hogy ez lesz az eddigi legszebb CryEngine hajtotta a játék.
    Nos, úgy tűnik, hogy a fejlesztők ezt komolyan is gondolják, ugyanis a napokban hivatalosan is megerősítést nyert, hogy a játék támogatni fogja a Mantle API-t. ez mindenképp nagyon jó hír a PC tábornak, legalábbis a Radeon tulajoknak mindenképp. Azért meg kell jegyezni, hogy nem teljes mértékben meglepő a hír, hiszen tavasszal bekerült a Mantle API a CryEngine legújabb kiadásába, így valahogy számítani lehetett erre, de azért természetesen nagyon örömteli a hír!
    Az is kiderült, hogy a PC verzió az AMD új API-ja mellett natívan fogja támogatni a 4K felbontást is. Ez olyannyira bizonyos, hogy a lentebb látható, PC verzióból származó gameplay videót is 4K felbontásban rögzítették. Sajnos a videó kamerás felvétel, tehát a képminősége igen gyenge, remélhetőleg majd később érkezni fog egy rendes, jó minőségű videó is.

    Íme a PC gameplay videó:

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 0

  • Drasztikus átalakuláson a Settlers franchise - tényleg kell ez?

    A német PC Games-nek lehetősége adódott ellátogatni a Ubisoft Blue Byte irodájába Düsseldorf városában. A német fejlesztőgárda először mutatott valódi gameplay jeleneteket a legújabb Settlers játékukból, amely a Kingdoms of Anteria alcímet viseli. A készítők számos új információt is elárultak a készülő programról, melyek közül vannak igencsak meglepőek is. Elsőként rögtön le kell szögezni, hogy egy 100%-ban online játékról van szó, tehát a futtatásához elengedhetetlen lesz a folyamatos internetkapcsolat. A csapat ezt azzal magyarázza, hogy ők egyszerűen úgy gondolják és – állításuk szerint – különböző felmérések is azt mutatják, hogy a hagyományos offline játékoknak már nincs jelentős piaca, illetve az online játékosok egyre többen és többen vannak, így számukra nem volt kérdés, hogy az új epizód teljes mértékben online alapokra kell épülnie.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 1

  • Az első: Megjelent a Mind: Path To Thalamus

    Ez a nap is eljött. Elkezdek írni személyes blogbejegyzéseket. Ezt eddig nem terveztem, de manapság a PC játékiparban történt jónéhány esemény, amiről szerintem érdemes beszámolni. Eddig néha-néha a Gamepod hasábjaira készítettem néhány hírt, de ez most már szinte lehetetlenné vált, legalábbis nagyon nehézzé, az okokra nem kívánok kitérni, de legyen elég annyi, hogy nem szeretnék napokat, vagy heteket arra várni, hogy az írásom talán kikerül. Inkább összerakok ide egy bejegyzést és akkor tuti kikerül.

    Az első blog bejegyzésem egy indie címről szól, ami úgy gondolom kiemelkedik a sok száz egyéb noname indie projekt közül.

    A Mind: Path to Thalamus című belső nézetes (First-Person) logikai puzzle játékról korábban már beszámoltam, így ezeket most nem ismételném el újra. Carlos Coronado projektje révbe ért, azaz elkészült a végleges verzió és meg is jelent a Steam áruházban, ahol jelenleg 15%-os kedvezménnyel, vagyis 11,04 euróért lehet megvásárolni a 13 eurós alapár helyett. A gondolkodós, belső nézetű játék festői, gyönyörű és teljesen szürreális virtuális tájakra kalauzolja a játékost.

    Folytatás...

    huskydog17 10 éve 0

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.