Update: [Válasz legalul]
A következők az EURONICS facebook oldalán, valamint a saját oldalamon a következő formában közzétéve:
"Tisztelt Olvasók!
Ahogy látom nem egyedüliként küzdök a problémámmal, de én is közreadom a történetemet. Ismerik már egyébként is elég sokan...:
Euronics saga :
2013.01.28-án megrendelt termék ma, azaz 2013.02.14-én a következő fázisnál tart:
Az ügyfélszolgálaton 5. alkalommal történt érdeklődésemre a korábbi 4 alkalommal hallott információk, miszerint a központi raktárba nem érkezett meg a termék a beszállítótól, a következő információkkal bővült: Az eredeti beszállítónak kiadott megrendelés leszállítás során sérülten érkezett be a központi raktárba, ezért a terméket újra kellett rendelni a beszállítótól. (Értékelem, hogy nem sózzák rám a sérült terméket, és megértem a problémát, de azt is mondhatnám, hogy nem én a VÁSÁRLÓ törtem össze a szállítmányt...)
Az ügyfélszolgálat 17 nappal a megrendeléstől számítva a következő, a várható szállítási határidőre vonatkozó információt közölte: A termék várható beérkezése a központi raktárba előreláthatóan a következő hét vége, azaz nem korábban, mint 2013.02.21. Az ezutáni legközelebbi szállítási időpont a központi raktárból az átvétel helyére az ezt követő hétfő, azaz 2013.02.25.
[folyt. köv. 2013.02.25-én]