Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  ZTE Blade

Téma összefoglaló

Hozzászólások

(#6345) Svega válasza kelzsoca (#6339) üzenetére


Svega
csendes tag

Pár hete még azt mondták, hogy pár nap lenne a bevizsgálás. Ehhez képest ma kb. egy órája voltam a T-mobile Budafoki úti szervizében (töltő és készülék hiba), az ügyintéző 5 percre hátrament a készülékkel, majd kérdés nélkül cserélte (nem én kértem), és persze külön a töltőt is. (A készülék előtte gyárira lett visszaállítva (gen1), majd felraktam rá a T-mobile-os 2.2-es frissítést a honlapról.)

Mindez egyébként érdekes, mert valószínűleg nem is volt hibás (persze a papíron az szerepel, hogy a jelzett hibát tapasztalta az ügyintéző). Ugyanis a probléma ami miatt beadtam:

az utóbbi pár hónapban gyakran zúgó hang kíséretében megszakadt a vonal, vagy a zúgás egy idő után megszűnt és visszajött a vonal. Ez azonban az új készülékkel is jelentkezik. Időközben leesett, hogy ez inkább hálózati probléma lesz (előfordult, hogy szakadás helyett pár másodpercre tárcsázási hang hallatszott mintha hívásvárakoztatás lenne, majd visszajött a vonal, stb.) és hogy kb. pár hónapja amikor ezek a problémák elkezdtek mutatkozni a Vodafone felhúzott egy bázisállomást a ház tetejére, és valószínűleg az zavar be.. Tapasztaltatok már ilyesmit?

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  ZTE Blade
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.