Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#138201) snyper990


snyper990
őstag

Én meg még H.265 streamről álmodoztam... Jobb, ha meg sem próbálják, amíg a meglévő rendszert sem tudják életben tartani... Ez most NAGYON ciki

(#138202) bghistvan


bghistvan
senior tag

Konkrétan amióta megvan a tv előfizetésem, azóta 1 NAP SEM VOLT, amikor tudtam volna normálisan használni a szolgáltatást, most 3 hónap újabb könyörgés után nagy nehezen kicserélték ugye a második android boxot, erre tegnap délután óta ismét ez a RAKÁS XAR.
Konkrétan a Telekom nem tud normális televízió szolgáltatást nyújtani, hangsúlyozom, több hónapos tapasztalat beszél belőlem.
Ya és ha most megint eljátszák a 4gb mobilinternet kompenzációs próbálkozásukat, elhajtom őket a vérbe.

Az időzítés is tökéletes 😀, vicc!

[ Szerkesztve ]

(#138203) Kaba válasza bghistvan (#138202) üzenetére


Kaba
veterán

Több hónapos tapasztalat az kevés így csak az android boxos megoldást ismered. Aki még a régebbi plattformot használja ,azoknak évek óta nem voltak problémái a tévés résszel, ezért is javasolt a váltáson gondolkodóknak , hogy maradjanak még ameddig nem lesz gyökeres változás.

(#138204) Dave1984 válasza Kaba (#138203) üzenetére


Dave1984
őstag

Miért lesz? Hasonlót tudok mondani,mint előttem szóló.November óta van ez a csuda Android boxos Ip tv de tényleg nem volt nap hogy tökéletesen működne.

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#138205) #46824192 válasza snyper990 (#138201) üzenetére


#46824192
törölt tag

Lehet mire visszatér a szolgáltatás , indiai szakemberek bevonásával már h265 lesz a stream. :O

Jó nagy gebasz lehet ,ami ennyi időt elvisz.
Rögnék ha kiderülne hogy beszoptak egy ransomware-t vagy pistike megint átírt egy url mezőt , csak most nem a bérlet lett olcsó ,hanem szétkúrt 1-2 adatbázist :C

@Dave1984
Nálam az utóbbi időben teljesen jól mükődött, egészen tegnapig. Amíg szerencsétlenkednek a háttérben, addig meg elindítottam a direct now appot ,hogy legyen tv. Az bezzeg érdekes módon tud menni mindig hiba nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#138206) tylerddd


tylerddd
veterán

Én tavaly októberben köttettem be az optikait netet, tévét androidos box-szal, hűség nélkül, elsősorban a tévé miatt, amiről elég sok negatív tapasztalatot olvastam itt és FB-csoportokban. Idén februárban Magenta egyesítettem a mobilommal ezeket, frankó havidíjért, mert addig egy-két apró nüanszon kívül tökéletesen ment két box kábelről. Ezeket én csak "beltériként" használom, semmit nem telepítettem rájuk, mert vannak céleszközeim, szüleimnél használtuk ki a Chromecast funkciót pluszban. Egészen a tegnapi hibáig nem volt gond velük. Én megvagyok nélküle, mert főleg streaming megy, de az ősök klasszikus tévénézők, ők elég morcosak voltak, fater nem tudott min elaludni :DDD

Ettől függetlenül látszik, hogy gyenge lábakon áll ez a cucc. Nem szoktam soha, sehol azon hőbörögni FB-on stb. hogy mennyit fizetek és milyen a szolgáltatás. Most csak annyit jegyeznék meg, hogy egy Telekom szintű cégtől ez nagyon amatőr. Ha a mucsalyröcsögei PusztaTel Kft. szolgáltatná, azt mondanám OK. A régi előfizetőknek maradjon a bevált, az újaknak meg nem kellene felkínálni egy ilyen minőségű szolgáltatást, ha korrektek lennének. Majd, ha összetákolják rendesen.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#138207) tobias40 válasza bghistvan (#138202) üzenetére


tobias40
veterán

Sajnos nem lehet már a régi rendszert kérnetek,mert az pl. nekem 2 éve hiba nélkül megy mint korábban is leírtam.
Az új rendszerre még én is kivárok pár hónapot amíg nem lesznek itt a fórumon olyan hírek hogy minden rendben,most már jól használható! :K

(#138208) tylerddd


tylerddd
veterán

Na, most jó!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#138209) csabi0805 válasza tobias40 (#138207) üzenetére


csabi0805
aktív tag

Én is így csináltam,ezt javasolták itt páran nekem is.
Akinek régi van az egyenlőre várjon még,lassan azért rendben lesz az új is ahogy olvasom..

(#138210) kovacszk válasza tobias40 (#138207) üzenetére


kovacszk
senior tag

Az a baj, hogy sosem lesz már olyan mint a hagyományos ip tv, a felvétel opció sosem lesz olyan mint a régin. Főleg NFL-t nézek felvételről, azt az új rendszerrel fel sem tudnám venni, az meg hogy nem lehet beletekerni egy felvételbe kész röhej, tudom hogy erről nem feltétlen a telekom tehet, de attól még így van.

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#138211) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Nesze nektek 'brutális' számlajóváírás :DDD időarányosan két nap a tv szolgáltatás díjából :D

(#138212) tobias40 válasza kovacszk (#138210) üzenetére


tobias40
veterán

Na ezek nekem éppen nem szempontok de tudom sokan szeretik ezt!(főleg időeltolódás,meló stb. miatt)
Nekem még az is tetszik ebben hogy ha nézek egy műsort és keresgélek máshol hogy mi megy ,akkor kis képben látom anélkül hogy odakapcsolnék.Így játszom ki a reklámokat is,addig nem kapcsolok oda amíg reklám megy! :C

(#138213) bghistvan válasza Kaba (#138203) üzenetére


bghistvan
senior tag

Jaaaa, akkor így már értem, ezesetben visszaszívom 😀

Ne értsd félre, az irónia nem neked szól egyébként hanem magának az egész helyzetnek, a szolgáltatónak...... én mint ügyfelük, hidd el az utóbbi több hónap tapasztalatai alapján okkal használom a rakás xar jelzőt, és rajtam kívül rengetegen vannak hasonló véleményen.
Állandóan pixeles széteső kép, nulla SD/HD különbség, laggolás, akadás, kifagyás, újraindulás, kép és hang nincs szinkronban.... (ez a "szolgáltatás" minősége, és ÁLLANDÓ eszköz cserétől függetlenül)

A másik, ami miatt egyenesen feláll a hátamon a szőr a Telekomtól, az az ügyfélkezelés, mind a telefonos ügyfélszolgálaton, a chat felületen, email-en keresztül, és személyesen is egy nagy pocsolya.
Tapasztalatlan, felkészületlen brigád, beleértve a kiszálló technikusokat is akikhez szintén volt szerencsém (kettőhöz is),inkább bele sem megyek....
Ígérgetés az van, meg legyen az ember türelmes, és érdemi válasz ha bármilyen kérdést feltesz az ember, semmire sem érkezik.
Két és fél hónapot várni arra, hogy egyáltalán a fülük botját mozdítsák meg?????
Egyetlen válaszra sem méltatják az ügyfelet a sokadik panaszbejelentés után???

Nem is fröcsögök itt tovább, mert nyilván vannak itt "szektások" is, hülye nem vagyok...... de azért ne vicceljünk már, nekem több hónap xar nulla szolgáltatás az akkor is csak xar, nem erre írtam alá,remélem mielőbb szabadulok ezektől.

(#138214) #46824192 válasza Soulfly842 (#138211) üzenetére


#46824192
törölt tag

Mennyit kellene levonni/jóváírni ~12 óra kiesésre??

[ Szerkesztve ]

(#138215) Starchm válasza #46824192 (#138214) üzenetére


Starchm
őstag

Minimum egy honapot, honnan tudod h nem tegnap adtak vmit amit csak jovohonapban ismetelnek? ;]

(#138216) tylerddd


tylerddd
veterán

Néhány napja jelezték, hogy 11 csatorna lesz HD-ban elérhető, ami eddig SD volt. Most azt olvastam egy FB-csoportban, hogy nekem, aki jelenleg Szuper Családi HD-ban vagyok, ezek csak akkor lesznek elérhetőek, ha váltok az új Telekom TV S/M/L stb.-re. Ez igaz?!

Február óta van hűségem, de úgy látom gond nélkül tudnám átváltani a tévét. Gondolom a hűségidős résznél a Nem szeretnék új hűséget opciót kell benyomnom, mert ott írja, hogy "Díjcsomagjaidat fogod leváltani beállításaid alapján, kedvezmények igénybevétele nélkül.
Meglévő hűségeid nem módosulnak." ?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#138217) Kaba válasza tylerddd (#138216) üzenetére


Kaba
veterán

Így van. Váltanod kell az új M-es csomagra. Kb. 200 forinttal drágul majd. A meglévő hűségidő nem módosul.

[ Szerkesztve ]

(#138218) solckrisz válasza Kaba (#138217) üzenetére


solckrisz
csendes tag

Üdv

Akkor én szerencsés helyzetben vagyok, mert nekem nem változott a havidíjam.
Szuper családi HD-ról váltottam az M-es csomagra, csütörtök este Chat-en keresztül.
Még írta is az ügyintéző hölgy, hogy nem fog változni a havidíjam :) .
5 perc volt az egész.

(#138219) Kaba válasza solckrisz (#138218) üzenetére


Kaba
veterán

A havidíj változása függ a választott csomagtól és attól is, hogy valaki hűségben van vagy sem.

(#138220) tylerddd válasza Kaba (#138217) üzenetére


tylerddd
veterán

Köszönöm!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#138221) Boond válasza #46824192 (#138195) üzenetére


Boond
addikt

Akkor ezt csak a box tudja?

(#138222) Boond válasza Dave1984 (#138204) üzenetére


Boond
addikt

Ha ez megnyugtat vkit nekem anno mikor az iptv-t vezették be volt próba hónapom... ott voltak hasonló tapasztaltaim :D

Nem ment a box, újra indult naponta többször, ez volt a nyűgje, az volt a gondja... De amikor ment akkor jól ment, és voltak olyan csatornák is, ami a kábeltv-n nem pl travel...

A másik gubanc, hogy mindent körbe kellett volna vezetékezni, és csak pár eszközt lehetett volna használni...
A két próba eszközből, végül maradtunk egynél, mert annyit nem ért.

De előbb utóbb majd kiforrja magát. Ahogy olvasgatom, vodánál is kb nyár óta, augusztus óta még mindig vannak döccenők. Bár amiket én használok azok működnek. Számlám meg pont nincs ott... Adategyeztetés, meg majd kiderül mire jutottak ennyi idő alatt...

(#138223) RVR400 válasza kory24 (#138170) üzenetére


RVR400
veterán

Én megpróbáltam tegnap, elvileg sikerült leadnom az igényt, kaptam is megrendelési számot, de még most is a Családiban vagyok. Megpróbáltam megint, de most sem úgy néz ki, hogy sikerült rögzíteni az igénylést.

(#138224) Kaba válasza RVR400 (#138223) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom fiókodban/alkalmazásban is látod a változást. Amennyiben a csatornák nem frissültek, akkor végezz el egy újraindítást.

[ Szerkesztve ]

(#138225) Boond válasza kovacszk (#138210) üzenetére


Boond
addikt

Ezért alternatíva a kábeltv, dvb-c-n, ahol nincsenek ilyen gondok. Különben mi értelme lenne?

(#138226) #46824192 válasza Boond (#138221) üzenetére


#46824192
törölt tag

Nem értem a kérdést. Mit tud box?

(#138227) RVR400 válasza Kaba (#138224) üzenetére


RVR400
veterán

Már a fiókon belül sem változik.

Pedig ma is kaptam egy azonosítót a megrendeléshez: 220416-W00003684

Viszont sem e-mail, sem SMS nem érkezett, és nyoma sincs sehol a rendelésemnek.

(#138228) Rocker1 válasza RVR400 (#138227) üzenetére


Rocker1
tag

Most váltottam, Családiról M-re 1414-en keresztül, pikk-pakkra megvolt. A hölgy azt mondta, hogy max.24 óra a váltás, de kb.5 perc és már megy az új csatornakiosztás. Kaptam e-mail-t és a fiókomban is látom az M csomagot.
Szerintem inkább telefonálj.

(#138229) Hegyirabló válasza solckrisz (#138218) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Inspirációd alapján megpróbálkoztam én is a cseten a váltással, de azt mondják, hogy csak Androidos beltérivel lehet átmenni TV M-re. :(

Aquila non captat muscas.

(#138230) Kaba válasza Hegyirabló (#138229) üzenetére


Kaba
veterán

Nem így van. Mindkét plattformon lehet váltani.
IPTV(STB box)
Telekomtv(Androidos box)
Hívd a 1414-et.

[ Szerkesztve ]

(#138231) Kaba válasza RVR400 (#138227) üzenetére


Kaba
veterán

Annak alapján amit bemásoltál, az hűség megújítás.(nem egy egyszerű csomagváltás).
Hívd a 1414-et.

[ Szerkesztve ]

(#138232) Túzok22


Túzok22
senior tag

Sziasztok. Másnál is észlelhető az alábbi jelenség szelessav.net-es méréskor? Olyanokat csinál hogy egyik pillanatban kiméri teljesen a 900 Mbps letöltést, de a feltöltésnél valamikor teljesen nullát, vagy 0,50 Mbps körül méri ki, de van amikor fordítva letöltésnél 0,50-1 Mbps kb. és feltőltésnél 800 Mbps.
Meg ilyeneket csinál ami az alábbi képeken látható. Egyik pillanatban rossz, a másik pillanatban meg jó Ez valami szelessav.net-es probléma vagy az én netemmel van valami?

[ Szerkesztve ]

(#138233) Kaba válasza Túzok22 (#138232) üzenetére


Kaba
veterán

Mérd máshol is, akkor meglátod.(pl. speedtest).

[ Szerkesztve ]

(#138234) RVR400 válasza Kaba (#138231) üzenetére


RVR400
veterán

Mivel tegnapelőtt lett kicserélve a két régi Cisco, így nyilván hosszabbítás lenne, bár hozzáteszem, hogy már azt is hosszabbítás nélkül rendeltem. Na majd felhívom őket.

Szerk: Sikerült a mai, csak nem voltam elég türelmes. Mondjuk másoknak 5 perc volt, azért aggódtam így 1 órával később. :)

[ Szerkesztve ]

(#138235) Kaba válasza RVR400 (#138234) üzenetére


Kaba
veterán

Ezek szerint váltottál a Telekom tévére(androidos smartbox), viszont hosszabbítani nem kellett volna.

[ Szerkesztve ]

(#138236) Túzok22 válasza Kaba (#138233) üzenetére


Túzok22
senior tag

speedtest.net-en nincs ilyen probléma. Csak a szelessav.net-en csinál ilyeneket.

(#138237) Kaba válasza Túzok22 (#138236) üzenetére


Kaba
veterán

Akkor megkaptad a választ.

(#138238) tylerddd válasza Túzok22 (#138232) üzenetére


tylerddd
veterán

Ezzel mérj PC-ről, ez adja a "legtisztább" eredményeket.

Én a weboldalon váltottam az M-es csomagra, kb. 5 perc után újraindítás nélkül életbe lépett.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#138239) Melorin


Melorin
addikt

Másnál sem jött még rendbe a TV?

(#138240) patrikcoc válasza Melorin (#138239) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Reggel 9 óta jó, próbáld meg újraindítani a boxot.

(#138241) solckrisz válasza Hegyirabló (#138229) üzenetére


solckrisz
csendes tag

Úgy van, ahogy Kaba is írta. A régi beltérisek is áttérhetnek az új csomagra. Próbálkozz újra, hátha kifogsz másvalakit a chat-en vagy 1414.

[ Szerkesztve ]

(#138242) Hegyirabló válasza solckrisz (#138241) üzenetére


Hegyirabló
veterán

:R :R

Aquila non captat muscas.

(#138243) Taci


Taci
addikt

Mennyire jellemző ez a fajta szolgáltatáskiesés? A Telekom Fb-oldala tele van olyan kommentekkel, hogy akár napi szinten többször is újra kell indítani az androidos boxot.
Persze nyilván csak azok írnak oda, akiknek panaszuk van, és simán lehet, hogy a nagy többségnél semmi gond nincs.
De most nálunk még a régi Sat TV van, amivel kb. soha semmi baj. Épp a váltást készítjük elő, de így elgondolkodtunk, kockáztassunk-e egy még "béta" technológiával.
Ti mit gondoltok? Szívem szerint kedden telefonálnék, hogy egyelőre mégsem kérjük a váltást, majd talán pár hónap múlva, ha végre stabil lesz folyamatosan minden.
Szerintetek?
Köszi.

(#138244) Kbali válasza Taci (#138243) üzenetére


Kbali
nagyúr

Én tavaly nyáron váltottam sat-ról androidosra, de én is azon kisebbséghez tartozom, akinek semmi problémája sincs. Én észre sem vettem a kiesést, mert este 11 körül kapcsoltam ki a tv-t és akkor még ment. Ma meg még be sem volt kapcsolva..

[ Szerkesztve ]

(#138245) Boond válasza Boond (#138221) üzenetére


Boond
addikt

Akkor nézd vissza azt amire korábban válaszoltál és vastagon szedtem.

Chromecast képesség
Vezeték nélkül tükrözheted eszközeidet
TV-re.

Ha letekersz megtalálod a leírásban. Ez akkor csak box-ra vonatkozik, vagy telefonról, tabletről is tá tudom küldeni? Mert annak még értelme is lenne...

Vki aki képben van, az hozzá szólhatna...

(#138246) kory24 válasza Zoshi85 (#138063) üzenetére


kory24
őstag

Tegnap este váltottam erre a "Telekom TV M" csomagra amibe benne kéne lennie a HGTV-nek, de nincs :s

Más is járt így?

(#138247) Kaba válasza kory24 (#138246) üzenetére


Kaba
veterán

Benne van. (próbáld pl. a 78-as programm helyen ).

[ Szerkesztve ]

(#138248) #46824192 válasza Boond (#138245) üzenetére


#46824192
törölt tag

A boxban van chromecast. De a tvgo-ban nincs chromecast funkció,illetve a netflix sem tükrözhető mert tiltva van.
Youtube,hbomax, stb...kutyafüle kiküldhető a box beépített chromecastjára.

Így ok?

[ Szerkesztve ]

(#138249) tylerddd válasza #46824192 (#138248) üzenetére


tylerddd
veterán

Nem néztem végig a streaming szolgáltatókat, de pl. a Netflix PC-ről kimegy a box-ra. Nyilván ez nem sokat segít annak, aki mobilról küldené ki.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#138250) kory24 válasza Kaba (#138247) üzenetére


kory24
őstag

3 box van itthon, egyiken se jelent meg...

77 után nekem 79 jön :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.