Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
snyper990
őstag
Én meg még H.265 streamről álmodoztam... Jobb, ha meg sem próbálják, amíg a meglévő rendszert sem tudják életben tartani... Ez most NAGYON ciki
bghistvan
senior tag
Konkrétan amióta megvan a tv előfizetésem, azóta 1 NAP SEM VOLT, amikor tudtam volna normálisan használni a szolgáltatást, most 3 hónap újabb könyörgés után nagy nehezen kicserélték ugye a második android boxot, erre tegnap délután óta ismét ez a RAKÁS XAR.
Konkrétan a Telekom nem tud normális televízió szolgáltatást nyújtani, hangsúlyozom, több hónapos tapasztalat beszél belőlem.
Ya és ha most megint eljátszák a 4gb mobilinternet kompenzációs próbálkozásukat, elhajtom őket a vérbe.
Az időzítés is tökéletes 😀, vicc!
[ Szerkesztve ]
Kaba
veterán
Több hónapos tapasztalat az kevés így csak az android boxos megoldást ismered. Aki még a régebbi plattformot használja ,azoknak évek óta nem voltak problémái a tévés résszel, ezért is javasolt a váltáson gondolkodóknak , hogy maradjanak még ameddig nem lesz gyökeres változás.
Dave1984
őstag
Miért lesz? Hasonlót tudok mondani,mint előttem szóló.November óta van ez a csuda Android boxos Ip tv de tényleg nem volt nap hogy tökéletesen működne.
Nekem a tudat nem ad szabad utat
#46824192
törölt tag
Lehet mire visszatér a szolgáltatás , indiai szakemberek bevonásával már h265 lesz a stream.
Jó nagy gebasz lehet ,ami ennyi időt elvisz.
Rögnék ha kiderülne hogy beszoptak egy ransomware-t vagy pistike megint átírt egy url mezőt , csak most nem a bérlet lett olcsó ,hanem szétkúrt 1-2 adatbázist
@Dave1984
Nálam az utóbbi időben teljesen jól mükődött, egészen tegnapig. Amíg szerencsétlenkednek a háttérben, addig meg elindítottam a direct now appot ,hogy legyen tv. Az bezzeg érdekes módon tud menni mindig hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
tylerddd
veterán
Én tavaly októberben köttettem be az optikait netet, tévét androidos box-szal, hűség nélkül, elsősorban a tévé miatt, amiről elég sok negatív tapasztalatot olvastam itt és FB-csoportokban. Idén februárban Magenta egyesítettem a mobilommal ezeket, frankó havidíjért, mert addig egy-két apró nüanszon kívül tökéletesen ment két box kábelről. Ezeket én csak "beltériként" használom, semmit nem telepítettem rájuk, mert vannak céleszközeim, szüleimnél használtuk ki a Chromecast funkciót pluszban. Egészen a tegnapi hibáig nem volt gond velük. Én megvagyok nélküle, mert főleg streaming megy, de az ősök klasszikus tévénézők, ők elég morcosak voltak, fater nem tudott min elaludni
Ettől függetlenül látszik, hogy gyenge lábakon áll ez a cucc. Nem szoktam soha, sehol azon hőbörögni FB-on stb. hogy mennyit fizetek és milyen a szolgáltatás. Most csak annyit jegyeznék meg, hogy egy Telekom szintű cégtől ez nagyon amatőr. Ha a mucsalyröcsögei PusztaTel Kft. szolgáltatná, azt mondanám OK. A régi előfizetőknek maradjon a bevált, az újaknak meg nem kellene felkínálni egy ilyen minőségű szolgáltatást, ha korrektek lennének. Majd, ha összetákolják rendesen.
Csak egészség legyen, meg térerő!
tobias40
veterán
Sajnos nem lehet már a régi rendszert kérnetek,mert az pl. nekem 2 éve hiba nélkül megy mint korábban is leírtam.
Az új rendszerre még én is kivárok pár hónapot amíg nem lesznek itt a fórumon olyan hírek hogy minden rendben,most már jól használható!
tylerddd
veterán
Na, most jó!
Csak egészség legyen, meg térerő!
csabi0805
aktív tag
Én is így csináltam,ezt javasolták itt páran nekem is.
Akinek régi van az egyenlőre várjon még,lassan azért rendben lesz az új is ahogy olvasom..
kovacszk
senior tag
Az a baj, hogy sosem lesz már olyan mint a hagyományos ip tv, a felvétel opció sosem lesz olyan mint a régin. Főleg NFL-t nézek felvételről, azt az új rendszerrel fel sem tudnám venni, az meg hogy nem lehet beletekerni egy felvételbe kész röhej, tudom hogy erről nem feltétlen a telekom tehet, de attól még így van.
A jó kolléga nem csak igér, be is tart!
Soulfly842
addikt
tobias40
veterán
Na ezek nekem éppen nem szempontok de tudom sokan szeretik ezt!(főleg időeltolódás,meló stb. miatt)
Nekem még az is tetszik ebben hogy ha nézek egy műsort és keresgélek máshol hogy mi megy ,akkor kis képben látom anélkül hogy odakapcsolnék.Így játszom ki a reklámokat is,addig nem kapcsolok oda amíg reklám megy!
bghistvan
senior tag
Jaaaa, akkor így már értem, ezesetben visszaszívom 😀
Ne értsd félre, az irónia nem neked szól egyébként hanem magának az egész helyzetnek, a szolgáltatónak...... én mint ügyfelük, hidd el az utóbbi több hónap tapasztalatai alapján okkal használom a rakás xar jelzőt, és rajtam kívül rengetegen vannak hasonló véleményen.
Állandóan pixeles széteső kép, nulla SD/HD különbség, laggolás, akadás, kifagyás, újraindulás, kép és hang nincs szinkronban.... (ez a "szolgáltatás" minősége, és ÁLLANDÓ eszköz cserétől függetlenül)
A másik, ami miatt egyenesen feláll a hátamon a szőr a Telekomtól, az az ügyfélkezelés, mind a telefonos ügyfélszolgálaton, a chat felületen, email-en keresztül, és személyesen is egy nagy pocsolya.
Tapasztalatlan, felkészületlen brigád, beleértve a kiszálló technikusokat is akikhez szintén volt szerencsém (kettőhöz is),inkább bele sem megyek....
Ígérgetés az van, meg legyen az ember türelmes, és érdemi válasz ha bármilyen kérdést feltesz az ember, semmire sem érkezik.
Két és fél hónapot várni arra, hogy egyáltalán a fülük botját mozdítsák meg?????
Egyetlen válaszra sem méltatják az ügyfelet a sokadik panaszbejelentés után???
Nem is fröcsögök itt tovább, mert nyilván vannak itt "szektások" is, hülye nem vagyok...... de azért ne vicceljünk már, nekem több hónap xar nulla szolgáltatás az akkor is csak xar, nem erre írtam alá,remélem mielőbb szabadulok ezektől.
#46824192
törölt tag
Mennyit kellene levonni/jóváírni ~12 óra kiesésre??
[ Szerkesztve ]
Starchm
őstag
Minimum egy honapot, honnan tudod h nem tegnap adtak vmit amit csak jovohonapban ismetelnek?
tylerddd
veterán
Néhány napja jelezték, hogy 11 csatorna lesz HD-ban elérhető, ami eddig SD volt. Most azt olvastam egy FB-csoportban, hogy nekem, aki jelenleg Szuper Családi HD-ban vagyok, ezek csak akkor lesznek elérhetőek, ha váltok az új Telekom TV S/M/L stb.-re. Ez igaz?!
Február óta van hűségem, de úgy látom gond nélkül tudnám átváltani a tévét. Gondolom a hűségidős résznél a Nem szeretnék új hűséget opciót kell benyomnom, mert ott írja, hogy "Díjcsomagjaidat fogod leváltani beállításaid alapján, kedvezmények igénybevétele nélkül.
Meglévő hűségeid nem módosulnak." ?!
Csak egészség legyen, meg térerő!
Kaba
veterán
Így van. Váltanod kell az új M-es csomagra. Kb. 200 forinttal drágul majd. A meglévő hűségidő nem módosul.
[ Szerkesztve ]
solckrisz
csendes tag
Üdv
Akkor én szerencsés helyzetben vagyok, mert nekem nem változott a havidíjam.
Szuper családi HD-ról váltottam az M-es csomagra, csütörtök este Chat-en keresztül.
Még írta is az ügyintéző hölgy, hogy nem fog változni a havidíjam .
5 perc volt az egész.
Kaba
veterán
A havidíj változása függ a választott csomagtól és attól is, hogy valaki hűségben van vagy sem.
tylerddd
veterán
Köszönöm!
Csak egészség legyen, meg térerő!
Boond
addikt
Akkor ezt csak a box tudja?
Boond
addikt
Ha ez megnyugtat vkit nekem anno mikor az iptv-t vezették be volt próba hónapom... ott voltak hasonló tapasztaltaim
Nem ment a box, újra indult naponta többször, ez volt a nyűgje, az volt a gondja... De amikor ment akkor jól ment, és voltak olyan csatornák is, ami a kábeltv-n nem pl travel...
A másik gubanc, hogy mindent körbe kellett volna vezetékezni, és csak pár eszközt lehetett volna használni...
A két próba eszközből, végül maradtunk egynél, mert annyit nem ért.
De előbb utóbb majd kiforrja magát. Ahogy olvasgatom, vodánál is kb nyár óta, augusztus óta még mindig vannak döccenők. Bár amiket én használok azok működnek. Számlám meg pont nincs ott... Adategyeztetés, meg majd kiderül mire jutottak ennyi idő alatt...
RVR400
veterán
Én megpróbáltam tegnap, elvileg sikerült leadnom az igényt, kaptam is megrendelési számot, de még most is a Családiban vagyok. Megpróbáltam megint, de most sem úgy néz ki, hogy sikerült rögzíteni az igénylést.
Kaba
veterán
A Telekom fiókodban/alkalmazásban is látod a változást. Amennyiben a csatornák nem frissültek, akkor végezz el egy újraindítást.
[ Szerkesztve ]
Boond
addikt
Ezért alternatíva a kábeltv, dvb-c-n, ahol nincsenek ilyen gondok. Különben mi értelme lenne?
#46824192
törölt tag
Nem értem a kérdést. Mit tud box?
RVR400
veterán
Rocker1
tag
Most váltottam, Családiról M-re 1414-en keresztül, pikk-pakkra megvolt. A hölgy azt mondta, hogy max.24 óra a váltás, de kb.5 perc és már megy az új csatornakiosztás. Kaptam e-mail-t és a fiókomban is látom az M csomagot.
Szerintem inkább telefonálj.
Hegyirabló
veterán
Inspirációd alapján megpróbálkoztam én is a cseten a váltással, de azt mondják, hogy csak Androidos beltérivel lehet átmenni TV M-re.
Aquila non captat muscas.
Kaba
veterán
Nem így van. Mindkét plattformon lehet váltani.
IPTV(STB box)
Telekomtv(Androidos box)
Hívd a 1414-et.
[ Szerkesztve ]
Kaba
veterán
Annak alapján amit bemásoltál, az hűség megújítás.(nem egy egyszerű csomagváltás).
Hívd a 1414-et.
[ Szerkesztve ]
Túzok22
senior tag
Sziasztok. Másnál is észlelhető az alábbi jelenség szelessav.net-es méréskor? Olyanokat csinál hogy egyik pillanatban kiméri teljesen a 900 Mbps letöltést, de a feltöltésnél valamikor teljesen nullát, vagy 0,50 Mbps körül méri ki, de van amikor fordítva letöltésnél 0,50-1 Mbps kb. és feltőltésnél 800 Mbps.
Meg ilyeneket csinál ami az alábbi képeken látható. Egyik pillanatban rossz, a másik pillanatban meg jó Ez valami szelessav.net-es probléma vagy az én netemmel van valami?
[ Szerkesztve ]
Kaba
veterán
Mérd máshol is, akkor meglátod.(pl. speedtest).
[ Szerkesztve ]
RVR400
veterán
Mivel tegnapelőtt lett kicserélve a két régi Cisco, így nyilván hosszabbítás lenne, bár hozzáteszem, hogy már azt is hosszabbítás nélkül rendeltem. Na majd felhívom őket.
Szerk: Sikerült a mai, csak nem voltam elég türelmes. Mondjuk másoknak 5 perc volt, azért aggódtam így 1 órával később.
[ Szerkesztve ]
Kaba
veterán
Ezek szerint váltottál a Telekom tévére(androidos smartbox), viszont hosszabbítani nem kellett volna.
[ Szerkesztve ]
Túzok22
senior tag
speedtest.net-en nincs ilyen probléma. Csak a szelessav.net-en csinál ilyeneket.
Kaba
veterán
Akkor megkaptad a választ.
tylerddd
veterán
Ezzel mérj PC-ről, ez adja a "legtisztább" eredményeket.
Én a weboldalon váltottam az M-es csomagra, kb. 5 perc után újraindítás nélkül életbe lépett.
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
Melorin
addikt
Másnál sem jött még rendbe a TV?
patrikcoc
aktív tag
Reggel 9 óta jó, próbáld meg újraindítani a boxot.
solckrisz
csendes tag
Úgy van, ahogy Kaba is írta. A régi beltérisek is áttérhetnek az új csomagra. Próbálkozz újra, hátha kifogsz másvalakit a chat-en vagy 1414.
[ Szerkesztve ]
Hegyirabló
veterán
Aquila non captat muscas.
Taci
addikt
Mennyire jellemző ez a fajta szolgáltatáskiesés? A Telekom Fb-oldala tele van olyan kommentekkel, hogy akár napi szinten többször is újra kell indítani az androidos boxot.
Persze nyilván csak azok írnak oda, akiknek panaszuk van, és simán lehet, hogy a nagy többségnél semmi gond nincs.
De most nálunk még a régi Sat TV van, amivel kb. soha semmi baj. Épp a váltást készítjük elő, de így elgondolkodtunk, kockáztassunk-e egy még "béta" technológiával.
Ti mit gondoltok? Szívem szerint kedden telefonálnék, hogy egyelőre mégsem kérjük a váltást, majd talán pár hónap múlva, ha végre stabil lesz folyamatosan minden.
Szerintetek?
Köszi.
Kbali
nagyúr
Én tavaly nyáron váltottam sat-ról androidosra, de én is azon kisebbséghez tartozom, akinek semmi problémája sincs. Én észre sem vettem a kiesést, mert este 11 körül kapcsoltam ki a tv-t és akkor még ment. Ma meg még be sem volt kapcsolva..
[ Szerkesztve ]
Boond
addikt
Akkor nézd vissza azt amire korábban válaszoltál és vastagon szedtem.
Chromecast képesség
Vezeték nélkül tükrözheted eszközeidet
TV-re.
Ha letekersz megtalálod a leírásban. Ez akkor csak box-ra vonatkozik, vagy telefonról, tabletről is tá tudom küldeni? Mert annak még értelme is lenne...
Vki aki képben van, az hozzá szólhatna...
kory24
őstag
Tegnap este váltottam erre a "Telekom TV M" csomagra amibe benne kéne lennie a HGTV-nek, de nincs :s
Más is járt így?
Kaba
veterán
Benne van. (próbáld pl. a 78-as programm helyen ).
[ Szerkesztve ]
#46824192
törölt tag
A boxban van chromecast. De a tvgo-ban nincs chromecast funkció,illetve a netflix sem tükrözhető mert tiltva van.
Youtube,hbomax, stb...kutyafüle kiküldhető a box beépített chromecastjára.
Így ok?
[ Szerkesztve ]
tylerddd
veterán
Nem néztem végig a streaming szolgáltatókat, de pl. a Netflix PC-ről kimegy a box-ra. Nyilván ez nem sokat segít annak, aki mobilról küldené ki.
Csak egészség legyen, meg térerő!
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.