Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#138051) nikos21


nikos21
aktív tag

Sziasztok az újjonan be rakott HD csatornákat IPTV Szuper Családi HD csomagban elérhető lesz?

(#138052) #46824192 válasza tuto558 (#138042) üzenetére


#46824192
törölt tag

Nálam is ugyanez. Droid 10 xiaomi

(#138053) Dave1984 válasza nikos21 (#138051) üzenetére


Dave1984
őstag

Nem, díjcsomagot kell váltani!

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#138054) nikos21 válasza Dave1984 (#138053) üzenetére


nikos21
aktív tag

Értem köszi :R

(#138055) tuto558 válasza #46824192 (#138052) üzenetére


tuto558
tag

Közben sikerült, ha megnyitod Play áruházban az app oldalát, kicsit lentebb van olyan opció hogy csatlakozás béta tesztelőnek. Azt bekapcsolva pár perc múlva már látta a frissítést a telefon, de akkor ezek szerint ez még csak béta.

T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG

(#138056) Kaba válasza Krinyo (#138016) üzenetére


Kaba
veterán

Eszközcsere újabb hűségnél szerintem csak nagyobb meglévő net csomagnál lesz (minimum ezres).

(#138057) Kaba válasza nikos21 (#138051) üzenetére


Kaba
veterán

IPTV M csomagra kell váltanod.

(#138058) nikos21 válasza Kaba (#138057) üzenetére


nikos21
aktív tag

Üdv chat en közben irták
-Kell e uj előfizetést kötnöm vagy látható lessz az uj?
-Nem kell új előfizetést kötnöd, természetesen, elérhető lesz neked is.
-Azt lehet tudni mikortól lessz látható?
-Sajnos jelenleg még nem tudunk dátumot mi sem, ameddig az illetékes kollégáink nem adnak tájékoztatást.
Szóval aki IPTV Szuper Családi HD díjcsomagban van annak elérhető lessz csomag váltás néklül is az új hd csatornák!

(#138059) #46824192 válasza nikos21 (#138058) üzenetére


#46824192
törölt tag

Tuti hogy nem. Épp ez a lényege az új csomagoknak ,hogy arra kell váltani ha nézni akarod. Ez mindíg így van ha beújítanak valamit.

(#138060) nikos21 válasza #46824192 (#138059) üzenetére


nikos21
aktív tag

Én elhiszem de a vanda irányított át egy ügyintézőhöz és ő tájékoztatot. Na majd kiderül. :)

(#138061) prisz válasza nikos21 (#138058) üzenetére


prisz
aktív tag

Ezt azért nem árt némi fenntartással kezeli...

(#138062) Kaba válasza nikos21 (#138058) üzenetére


Kaba
veterán

Arra sokáig várhatsz :) .
Mikor váltott egy régi csomag magától egy újra, ezenkívül az új csomag drágább is ,mint a régi.( miért kapnál ajándékba 11 HD+ egy extra csatornát). annak figyelembevételével, hogy szinte minden területen emelkednek az árak.

[ Szerkesztve ]

(#138063) Zoshi85 válasza #46824192 (#138059) üzenetére


Zoshi85
aktív tag

Én átváltottam. Telefon 5 perc KB.
Box KB 10 perc és ment minden új hd és a Hgtv is. Újraindítás nélkül. ✌️👍
Nekem pl olcsóbb lett, mivel a olcsóbb 250 es net kompenzálja.

[ Szerkesztve ]

Xbox Series X - XLive: ZoshiSXHUN // PlayStation 5 - Psn: ZoshipsHUN https://linktr.ee/Zoshi85

(#138064) nikos21 válasza Kaba (#138062) üzenetére


nikos21
aktív tag

Várok én mert semmi olyan fontos nincs ebbe mint ami ne várhatna ;)

(#138065) Stef@N válasza kabelmania27 (#138040) üzenetére


Stef@N
tag

Amit a legelső hozzászólásomban linkeltem, azon kívül ki tudok még nyerni belőle bármiféle más érdemi információt? A network statisztika oldalon egyébként sem errort, sem dropot nem mutat.

(#138066) Kaba válasza nikos21 (#138064) üzenetére


Kaba
veterán

Az előbb átsiklottam felette, hogy a chaten érdeklődtél, így nem is olyan meglepő, hogy ilyen választ kaphattál.
Két lehetőséged van, maradsz a jelenlegi csomagodnál vagy megrendeled az új IPTV M-s csomagot (kb. 200Ft-tal lesz drágább).( a várakozás nem fogja megoldani).

(#138067) nikos21


nikos21
aktív tag

Kaba :R

[ Szerkesztve ]

(#138068) zseko válasza Kaba (#138066) üzenetére


zseko
veterán

A chat-es válasz miben, mitől másabb, mintha telefonon kapta volna ugyanezt a választ?
Én egyszer így kaptam két évig kb. 2000 forint kedvezményt a csomagárból, mert a telefonos ügyintéző (elég rendesen) félretájékoztatott :)
(más végösszeget mondott a telefon+net csomagra [csak a net lett volna majdnem annyi, amennyit a kettőre mondott összesen], aztán hogy analógról digitálisra váltásnál nincs semmi teendőm, menni fog rajta [a digitális vonalon az analóg modem], meg ilyen apróságok... Háromszor kérdeztem vissza hogy ez biztos? Mert én nem így tudom. De, igen, biztos... :))

HR24.hu

(#138069) Kaba válasza zseko (#138068) üzenetére


Kaba
veterán

Ez változó, kifoghatsz mindenhol egy kakukktojást, de a telefonos ügyintézőknél ez ritkábban fordul elő.(így célszerű a netes,chates és telefonos ajánlatokat összehasonlítani és a kedvezőbbet választani).
Online rendeléseknél 14 napos elállás van, így korrigálhatók az esetleges tévedések is.

[ Szerkesztve ]

(#138070) snyper990 válasza Kaba (#138049) üzenetére


snyper990
őstag

Megnéztem most megint én is, az áttekintés menüpontban az otthoni szolgáltatásoknál jelenleg csak a telefon jelenik meg, az internet és a TV nem. Ha az internetszolgáltatás lapon a meglévő előfizetés módosítására kattintok, ugyanaz a szöveg fogad, mint amit a #138029-es hszben patrikcoc berakott

(#138071) Kaba válasza snyper990 (#138070) üzenetére


Kaba
veterán

Próbáld meg inkognító módban, másik böngészővel, sütik törlésével, lehet megoldja. Nálam mindent mutat és váltani is tudnék tetszőleges csomagokat.

[ Szerkesztve ]

(#138072) Zoshi85 válasza snyper990 (#138070) üzenetére


Zoshi85
aktív tag

Én telefonon átváltottam a csomagot. Ott azt mondta a hölgy, hogy ez azért van mert az internetem a régi 300 as volt, ami ugye megszünt.
Azóta működik minden.. Webes módosítás és a Telekom telefon app is... És jönnek az új adok stb. Minden. Úgyhogy akinek nem megy, 1414., 5 perc az egész. 😎👍

Xbox Series X - XLive: ZoshiSXHUN // PlayStation 5 - Psn: ZoshipsHUN https://linktr.ee/Zoshi85

(#138073) mgaben


mgaben
senior tag

Sziasztok!

Másnál is szórakotik a webes TV GO Chrome böngészőben, vagy csak engem tüntet ki? :F
Edge-en rendesen betölt. Chrome alatt meg ilyen "A manóba! Valami nem sikerült az oldal betöltése közben." Szöveg fogad.

Inkognitó ablakkal működik.

[ Szerkesztve ]

Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...

(#138074) Kaba válasza Zoshi85 (#138072) üzenetére


Kaba
veterán

Ő nem váltani szeretett volna, hanem az árakra volt csak kiváncsi (igaz azt telefonon is megkérdezhetné).

[ Szerkesztve ]

(#138075) mgaben válasza mgaben (#138073) üzenetére


mgaben
senior tag

Gyorsítótár törlése megoldotta. :C

Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...

(#138076) zseko


zseko
veterán

Arra van valami magyarázat, hogy az 1000-es csomagban miért nagyobb az utolsó sorban feltöltési sebesség, mint a 2000-esben?

Meg a 2Gbitesre ezt írják:

A 2000 Mbit/s szolgáltatás maximális kínált letöltési sebességének teljes kihasználása egy eszközzel is lehetséges a GE-es interfészen keresztül – amennyiben olyan eszközzel rendelkezik az Előfizető, amelybe 2 db Ethernet kábelt lehet csatlakoztatni és az eszköz képes a 2 db Ethernet porton érkező sebességet összeadva kezelni, valamint amennyiben a végfelhasználói eszköz a szükséges rendszerkövetelményeknek megfelel.

HR24.hu

(#138077) mgaben


mgaben
senior tag

Korai volt az öröm. Nem enged belépni, azt írja regisztráljam a szolgáltatást, ha végigcsinálom akkor meg ezt írja ki: "Az ön fiókjához korábban már hozzárendelésre került a megadott MT ID."

Edge böngészőben még mindig simán megy.

Apropó, a chat nem jelenik meg a weboldalon, ez nooooormális? :F

Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...

(#138078) Kapanyél válasza zseko (#138076) üzenetére


Kapanyél
őstag

Nem tudom, miért írják, de nálam az upload mindig megvan 900 körül és 700 alá sosem ment. (2000/1000)

Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!

(#138079) tuto558 válasza mgaben (#138077) üzenetére


tuto558
tag

Ha TV vagy internet menüben a díjcsomagok lapra navigálsz, akkor felugrik oldalt a chat általában.

[ Szerkesztve ]

T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG

(#138080) #46824192 válasza Zoshi85 (#138063) üzenetére


#46824192
törölt tag

Én is, reggel a weboldalon. Az áraim forintra ugyanazok maradtak. 5perc alatt lefrissült a box is.

(#138081) mgaben válasza tuto558 (#138079) üzenetére


mgaben
senior tag

Köszi.

Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...

(#138082) snyper990 válasza Kaba (#138071) üzenetére


snyper990
őstag

Már megvolt a sütitörlés és az inkognító mód is, ugyanazt csinálja :)
De mindegy is, elég az, ami most van. Jelenleg nem ér meg nekem egy telefonhívást sem. Csak leírtam, hogy nálam mit csinál, hogy patrikcoc ne érezze magát egyedül :D Mert ezek szerint nem egyedi eset.
És azt továbbra is fenntartom, hogy akár jól is meg lehetett volna csinálni. Ezt is...

#138072 Zoshi85: Ha valóban ez a hiba forrása, az nagyon gáz. De az ügyfélszolgálat ötletei sincsenek mindig szinkronban a valósággal ;)

#138073 mgaben: Nem az 5 eszközös korlátozás okozza? Próbálj meg Edge-ben eltávolítani olyan eszközt, amin nem használod a TV Go-t

(#138083) Zoshi85 válasza snyper990 (#138082) üzenetére


Zoshi85
aktív tag

Igen.. Valóban gáz .. De tényleg.. Ahogy megtörtent az átváltás az új csomagokra megjavult minden.. 🤣🤣(Böngészőben nálam is azt írta h online nem módosíthatok, és a Telekom app se ment)

[ Szerkesztve ]

Xbox Series X - XLive: ZoshiSXHUN // PlayStation 5 - Psn: ZoshipsHUN https://linktr.ee/Zoshi85

(#138084) mgaben válasza snyper990 (#138082) üzenetére


mgaben
senior tag

Nem, chrome-al is csak 3 eszköz van.

Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...

(#138085) #46824192 válasza Adama123 (#137681) üzenetére


#46824192
törölt tag

Most vettem észre ,hogy megjelent egy Nickelodeon Ukraine mesecsatorna is.

@Roli27
Az esetleg javítva lesz az új szoftban ,hogy a nem előfizetett csatornák ne jelenjenek meg az epg-ben?
Jelenleg a PRG +/- ezeket átugorja , de az epg-ben meg fel van sorolva és át kell lapozni.

[ Szerkesztve ]

(#138087) Robiusz


Robiusz
kezdő

Szép napot! A hang - kép elcsúszást hogyan lehet orvosolni? :((

(#138088) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Még mindig

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#138089) bghistvan válasza Robiusz (#138087) üzenetére


bghistvan
senior tag

Szia!

Én már hónapok óta próbálom intézni, android box csere volt 2,5 hónapnyi telefonálgatás írogatás, hibajegyfelvétel és panaszok után.
Ugyanolyan kalap xar. Még a routert is szeretném cseréltetni, de előtte ha végre lesz időm rá, itt a fórumtársak javaslatai szerint teszek 1-2 próbát.
Szerintem ez ilyen, és ilyen is fog maradni...lehet, hogy másoknak tökéletesen működik a szolgáltatás, de a központi ügyfélszolgálaton arról tájékoztattak, hogy tömeges csoportos hiba, és folyamatosan dolgoznak az elhárításán.

(#138090) snyper990 válasza Zoshi85 (#138083) üzenetére


snyper990
őstag

Akkor az a probléma forrása, amit a problémának köszönhetően nem lehet az oldalon megváltoztatni? Szép :D
Mindegy, nem zavar egyáltalán. Mire csomagváltásra kerül a sor, addigra remélhetőleg javítják, ha meg nem, akkor rácsörgök Vandára

(#138091) Zoshi85 válasza enginev3.0 (#138088) üzenetére


Zoshi85
aktív tag

Én telefonon intéztem. 5 perc volt. Box is frissült 10 perc alatt. Újraindítás nélkül. Működik minden új hd. Hgtv. És az online módosítás, és a Telekom app is. Szal szerintem hajrá. - > 1414

Xbox Series X - XLive: ZoshiSXHUN // PlayStation 5 - Psn: ZoshipsHUN https://linktr.ee/Zoshi85

(#138092) bollokcs80 válasza Zoshi85 (#138091) üzenetére


bollokcs80
Korrektor

Régi boxokkal is megy az új csomag?

B.Cs.

(#138093) Kaba válasza bollokcs80 (#138092) üzenetére


Kaba
veterán

Igen.
Amennyiben aktulis net csomaggal rendelkezel 250/1000/2000, akkor online is módosíthatod. (tv. díjcsomagmódosítás IPTV M (a régi családi HD megfelelője), vagy mást is választhatsz).

[ Szerkesztve ]

(#138094) taki01


taki01
őstag

Hová tűntek a Paramount+-os és Fox-os tartalmak a moziklubból?

(#138095) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok, android-os telekom TV -nek mik a hátrányai IP TV vel szemben? Ha jól láttam a legfőbb negatívum a felvétel, ez a record and go, nem mintha sokat vennék fel de van hogy random megállítunk dolgokat (p*si, k*ki. stb) de akkor itt nem vehetek fel random bármit. Vagy a megállítás, indítás működik? Mik a tapasztalataitok jellemzően miket nem lehet felvenni?
köszi

(#138096) prisz válasza Kaba (#138093) üzenetére


prisz
aktív tag

Nálam még 300/20 internet, Családi +hd, telefon, összesen 7990-ért. Ha váltanék, akkor 500/22 internet, iptv m, telefon kb. +800ft. Ez még nem is lenne nagy érvágás, de ha az internet változtatás miatt elvinnék a sagem 3686v2 hgw-t ami kb 5 éve tökéletesen üzemel bekonfigurálva, na azt nem. Csak a testemen keresztül...

[ Szerkesztve ]

(#138097) bollokcs80 válasza Kaba (#138093) üzenetére


bollokcs80
Korrektor

Köszi.

B.Cs.

(#138098) Kbali válasza Cilindrik (#138095) üzenetére


Kbali
nagyúr

Nekem egy fájdalmam, az az AXN, ott sem felvenni, sem megállítani/visszatekerni nem lehet semmit. Egy-két kedvenc sorozatom megy/ment ott, de olyan időpontban, amikor nem tudom nézni...

(#138099) #78121280 válasza taki01 (#138094) üzenetére


#78121280
törölt tag

Disney+ Magyarországra érkezése miatt ki kellet venni a Fox-os és Disney-hez kapcsolódó tartalmakat a Moziklubból. Paramount+ passzolom.

[ Szerkesztve ]

(#138100) Kaba válasza taki01 (#138094) üzenetére


Kaba
veterán

A Fox-os tartalmak a Disney+ érkezése miatt kerültek ki(a HBO Maxnál is így történt).
A Paramount+-os tartalmak a SkyShowtime érkezése miatt kerültek ki.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.