Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17106) speki1982 válasza Laris2 (#17105) üzenetére


speki1982
tag

Nem ìrja ki a lövés billentyűjét, egy sz.r az egész küldi. Megprobalok gyalog elmenni a laborig.

Mas: az Istok peldajan rajottem valamire, ami a Dopp-ot is jellemzi. Ez a mentesek fontossaga. Azt mar regen tudjuk, hogy palya atlepes utan kb. fel percig nem szabad ramenteni a jatekallasra a targyak es a szkriptek betoltese miatt, ha ramentunk, akkor jo esellyel elcseszodik valami majd a mentesunkben.
Asszem az Istokban ezt a ramentest halallal jutalmazza a jatek, egyszeruen meghalsz, ha a palyabetoltes utan mentesz egyet, megmentve (ha-ha) teged a hibas mentesektol (aminek lehetosege amugy is megvan a jatek mas reszein)
Ez a szeria erzekeny az akciok kozbeni mentesekre is, pl. ha kisersz egy fontos karaktert valahova, vagy megtamadsz egy bazist, elfoglalsz egy teruletet a segitokkel, harcolsz egy eleve szkriptekkel megirt helyzetben, csataban, vagyis aktiv, cselekvo helyzetben vagy.
Ezt ebben a jatekban el kellene felejteni, a keszitoknek ezt szerintem ezt egy Golden Ball-os, csakis tuz melletti vagy fix mentesi hellyel kellett volna kikuszobolni. Annyi a valtozo, a varatlan huzas, a szkriptelt esemeny a Rebornban, hogy az amugy is labilis jatek erzekennye valik minden ilyen korulmenyre.

Az elso vegigjatszasomnal nagyon sokszor futottam ebbe bele, a rossz mentesek miatt nem indultak el a fontos esemenyek szkriptjei, nem toltodtek be markerek, dokumentumok, szemelyek, targyak, parbeszedek, eszre sem vetted es gatya lett a jatek, mert pl. a fo tortenet nem megy tovabb. Megall es kesz. A jatek mukodokepes marad, de nem lehet vegigvinni, megakad es csak uj jatekkal lehet ismet vegigjatszani... mar ha engedi.

Ilyenkor olyan furcsasagot produkal a jatek, hogy a karakterek elkezdenek ossze vissza futkosni, leternek az szamukra kijelolt utrol, megallnak, visszafutnak, fegyvertelenul rimankodnak, hogy ne lojjuk le oket... Ekkor mar tuti, hogy valami gikszer van.

Nekem most pl Lukash ugyan beszelt a Fang utani nyomrol az ATP-n, de nem adott markerjelzest a dobozra, amiben a PDA-ja van,. Hiaba vegigjatszas, hiaba tudom es megyek a dobozhoz, vszem ki belole a PDA-t, nem adja meg a kovetkezo nyomot, nem jon uzenet a pripjatyi kovetkezo nyomrol. Igy nincs meg Fang hullaja sem, a feltamasztas is kaputt, meg a jatek is.

A szabadsagos bazis elfoglalasa utan "orult meg" Luki, ahelyett, hogy bement volna a parancsnoki epuletbe a zombik kinyirasa es a pszi sugarzas lekapcsolasa utan, egy szal kessel elkezdett futkarozni a palyan, elment magatol a toronyig, ott lelotte Szultant, majd visszament a bazisra. Egyszerre ket szkript zavarodott meg, mert ennek a cameo-s tortenetnek kesobb kellett volna elindulnia.

Laris, irtad, hogy minden uj jatek inditasakor uj es uj helyzetben lehet a fohos, mert ez egy random jatek, az valtozo helyzeteket pedig a valtozo Zona okozza. Szerintem meg ez egyszeruen fejlesztoi hiba: aszerint valtozik a jatekmenet, hogy mennyi a rossz mentesed es azok mennyire erintik a jatek esemenyszalait. Ez a jatek tele van zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel, ami nagyon sebezhetove teszi. Kevesebb kellett volna mindenbol, es akkor talan... de ezt nem ertettek meg a keszitok, eleg csak a harmadik reszre, az Istokra gondolni... az meg rosszabb ilyen tekintetben, mint ez.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.