Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16101) speki1982 válasza Laris2 (#16100) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, nagy nehezen túljutottam az ajtóba beakadó vérszopón és a beírhatatlan ajtókódon, de benne volt egy kemény órám a megoldásban.
Mit változtat a játékon az általad belinkelt gamedata fájl?

(#16102) Laris2 válasza speki1982 (#16101) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem változtat semmin, hanem a jobb megértés miatt, a fontosabb szövegeket, oroszról fordítottam magyarra, már ameddig haladtam a játékkal. Ebből megértheted, hol. és hogyan lehet megszerezni az átkelőkhöz az infókat, miért változik a zóna, a helyes sorrendet, (bár ezt csak ki következtetheted) az SMS-eket. És egy kicsit ki is körvonalazódik a téma. A bárban találkozol Strelokkal, aki megígéri hogy segít, ha életre keled Fangot és Ghostot. Erre ő is elmondja a verzióját, de lesznek kibicek is. (olyan mindentudók) Csavaros ez. :((

Sidor a Kordonon nagyon fosik, ha ilyen védelme van. :D

(#16103) Sensut válasza Laris2 (#16102) üzenetére


Sensut
őstag

A fenébe, kaptam egy "angol" verziót ebből a Reborn-ból, de kiderült, hogy ugyanaz, csak bele van téve az a gépi angol fordítás, úgyhogy mindegy :(( Tettem még egy kört benne, ha már újra feltelepítettem, eljutottam egész Limanskig, Agropom - Bar - Vad Terület - Yantar - Vörös Erdő-n keresztűl, de ott megfordultam és visszajöttem Cordonra. Fura az egész, nem tudom még most sem, hogy mi történik :F

(#16104) speki1982


speki1982
tag

Tedd fel rá Laris magyarítását. Én (még) örülök neki egy kicsit, hogy ilyen katyvasz lett az egész; valahogy így képzelném el a Zóna működését, ha létezne. :))
Mondom ezt úgy, hogy egyelőre még csak most dobtak ki a laborból és az "első" pályán keresem a szögesdrótba akadt sztalkert a betonkerítésnél...

(#16105) Sensut válasza Laris2 (#16102) üzenetére


Sensut
őstag

Te, hova kell elrejtőzni Halott Kordonon a kitörés elől? Kipróbáltam minden épületet, de folyton meghalok.

(#16106) Laris2 válasza Sensut (#16105) üzenetére


Laris2
aktív tag


Még csak ezen a Kordonon jártam, de ennek mind a két változatában. De ez sem az eredeti SoC-os kordon. Először mentem mindenhová, ahová lehetett, teljesen céltalanul. és csak átrohantam rajta. Kitöréssel egyszer találkoztam, de hol, nem emlékszem. Az orosz fordítás is egy nagy svingli. Semmi korrekt tárgyilagos szöveg, inkább olyan körbemagyarázós, érezz rá, mit kell csinálni, orosz szleng szöveg, amit csak ők értenek. Pedig ez a játék nagyon összetett, sokpályás, és nem lineáris játék. (a fordítás nem lesz teljes, és guglis rész is marad benne) Ha megvannak az Agronom földalatti lejárói, utánna menj a Sötétség állomására.

[ Szerkesztve ]

(#16107) ' Tzs , válasza Laris2 (#16106) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Itt az ideje szólnom valakinek aki perfekt orosz? Ez a mod eléggé érdekelne :D

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16108) Sensut válasza Laris2 (#16106) üzenetére


Sensut
őstag

Megvan, mutatja a térképen a biztos helyet, egy barlang az ATP közelében, ami nincs az eredeti pályán. Egyre jobban kezd tetszeni ez a játék, roppant változatos és nincs benne kötött történet, ami miatt futkosni kellene. Minden pályán történik valami, de egymástól függetlenül. Legalábbis ezt vette ki eddig. Ahol most járok, az a holt Zóna, a térkép jobb oldali része. Inkább Lost Alphás pályákból áll, de pld. a Szemétdomb és a Kordon egyben van, nincs átlépő közöttük és Kordon végén van egy bazi nagy erőd, ahonnan tovább lehet menni a Fotografos Outskirtre, csak éppen egy rakás automata gépfegyver úgy tüzel mindenre ami mozog, hogy egyelőre fogalmam sincs hogy jutok át rajtuk :F Egy másik teleporton átjutottam egy teljesen más szekcióba... nem tudom mi következik.
Hogy mért jobb ez a mod az Anomalynél? Azért, mert tartalmazza az összes pályát, de a pályák összes változatait is, nagyrészt módosítva, plusz vadonatúj pályák is vannak benne végre. Pld. Kordonból 3 verzió is van, a Szemétdombból is, benne vannak a Lost Alphás pályák stb., és ezek mind összekapcsolva érdekes módon. Kár, hogy a szöveg értehetetlen mert épp most belecsöppentem egy második világháborús balhéba a Halott Kordonon, ahol az oroszok a kitörés miatt szétszéledtek és nekem meg kell keresnem őket és vissza kell vezetnem egy barlanghoz, a tiszthez. Közben a nácik annyira gonoszok, hogy messziről csak rád néznek és halott vagy, ezért őket egyszer le kell mesterlövészkedni. Állítólag meg tudjuk változtatni a csata kimenetelét az időt manipulálva - valami ilyesmit vettem ki a sok gagyvalékból. Abszolút ötletes ez az egész felhozatal, csak mint mindig, most is hiányzik az a tipikus kicsit több igényesség.

[ Szerkesztve ]

(#16109) Dhampir válasza Sensut (#16108) üzenetére


Dhampir
félisten

Megvan, mutatja a térképen a biztos helyet, egy barlang az ATP közelében, ami nincs az eredeti pályán.

Csak nem "AZ a Barlang"? :DD

(#16110) Laris2 válasza Sensut (#16108) üzenetére


Laris2
aktív tag

Az lenne a története, hogy keressük meg a dokumentumokat az O tudatos ipsének, aki az elején elvette azt a három műtárgyat ami kell Zarkának. Srtelokot kellene valahol megtalálni, ő segít. De már én is jól elkeveredtem a földalatti labirintusokban. :F

(#16111) Sensut válasza Laris2 (#16110) üzenetére


Sensut
őstag

A fő feladat az, ami el is tűnik amint kijössz a laborból és csak nagy véletlenek árán lesz az teljesítve szerintem, mert semmi nyom nincs amit követni kellene/lehetne ebben az óriási változó Zónában. Strelokot megtalálni szintén ugyanúgy tű a szénakazalban. Lejutottam egy Warlabba és ott találkoztam egy ugyanolyan szellemszerű O Tudatos tudóssal, aki a labor romjai közt kutat és megköszönte, hogy lehetővé tettem a számára nem tudom mit (?), de nem csinál semmit - se szó se beszéd több nála. Aztán onnan kijutottam a Generátorok pályára ugyanazon az átjárón, amelyiken bementem egy teljesen más, ismeretlen pályáról. Érdekes dolgok vannak itt.

Dhampir: ez nem az a barlang, ez csak egy kis lyuk a domboldalban. Azzal a hírhedt barlanggal (még) nem találkoztam, és remélem nem is fogok ebben a játékban :D

[ Szerkesztve ]

(#16112) Laris2 válasza Sensut (#16111) üzenetére


Laris2
aktív tag

Megtaláltad már Strelokot. Ott van Voroninnál a bárban lakat alatt. Ha beszéltél vele, mehetsz a raktárakba, majd az erdőbe, majd oda-vissza. Ezt a részt fordítgatom, de ezt a zsargon orosz tolvajnyelvet, nagyon gagyira fordítsa a "gugli" Nagyon lezser akart lenni a játék írója! :D Olvastam, hogy még az oroszoknak is egy bizonyos műveltség kell, hogy megértsék, és eligazodjanak benne. Még nem tudom, van-e második része. (ha az is ilyen?) :F
Valahogy el kellene jutni a mocsarakba a Dokihoz Fang és Ghost felélesztésével kapcsolatban. Valaki azt súgta ott a bárban, hogy ez nem nagy ügy, mert Limaszkban azt beszélik, kár a monolitosokba a golyó, mert összeszedik a halottaikat, felélesztik és újból bedobják őket. :F

[ Szerkesztve ]

(#16113) speki1982 válasza Laris2 (#16112) üzenetére


speki1982
tag

Én a Bárban vagyok, de nem találom Strelokot, Voronin meg nem akar beszélgetni. Nitro sem javít semmit a szolgálat bázisán, pedig a Vad Vidéken talált meglepetéseket kicsit babusgatnám...
Hogy lehet lemenni az Agroprom alá, mi van Yantarban, amiért át kellene rándulni oda a katakombák előtt? A yantari gyárba simán be tudtam menni elsőre, semmi pszichotikus sugárzás, aztán amikor visszatöltöttem valamiért a gyárban elmentett játékállást, akkor hipp-hopp ott termett a pszi sugárzás és persze kicsinált...
Kösz, játék, ez fair volt...

(#16114) Sensut válasza Laris2 (#16112) üzenetére


Sensut
őstag

Én sem találtam a Csapos féle Bárban Strelokot, Voronin ott volt de semmit se csinált. Aztán átkerültem a Lost Alpha féle Bárba, ami egybe van a Vad Vidékkel, de ott se volt senki érdemleges. Már nem is tudom követni honnan kerülök hova, mert a visszaút már teljesen egy más pályára vezet s úgy elbolondultam, hogy képtelen vagyok visszajutni a kezdeti Zónába. Körbe jártam Jupitert, Zatont, a két Pripjátyot, aztán onnan a Suttogások Völgyébe kerültem, de onnan vissza akartam fordulni az egyetlen bejáraton, mert nem lehet (egyelőre) a pálya másik részére átjutni egy nagy árok miatt. Ezen a szakadékon csak egy konténer vezet át, ami le van zárva két ajtóval. Az ajtókon látszik, hogy nyithatók és mögötte egy nagy sárga tábor van, de hiába, elvesztettem már rég a fonalat a történetben. El is döntöttem, hogy nem foglalkozom senkivel sehol, csak megyek körbe pályáról pályára és felfedezek minél több átjárót. A történetnek - ha van olyan - már rég befellegzett s most olyan pályákon bóklászok, amelyek szerintem még nincsenek beleszőve a történetbe. Látszik rajtuk, hogy az alapok megvannak, az anomáliák s a mutánsok léteznek (hogy rohadnának meg), de a szereplők hiányoznak még. Az a néhány bóklászó, akikkel ritkán találkozni lehet, csak bandukolnak céltalanul és nem foglalkoznak senkivel. Ez a térkép jobb oldali fele s képtelen vagyok visszatalálni a bal oldali rendes Zónába, mert folyton máshol kötök ki. Voltam az erőműnél is - jó hír, hogy ebből csak egy van és az a Lost Alphás pálya, ami egyben tartalmazza az erőmű teljes területét -, de semmi se történt ott se, csak a szokásos monolitosok és néhány géppuskás sznork lepett meg az udvaron. A szarkofágot pedig halálkarmok uralják, de különben üres. Pedig ha jól értettem, Sakharov ide költözött valahova, de nyoma se volt. A COP pályák halottak, nincs ott mit keresni... gondolkodom, hogy a játékot visszatöltöm egy régi mentésre és kihagyom ezt a részt. Néztem egy végigjátszást és a tag egyáltalán nem is járt ezeken a területeken. Látszik is, hogy míg a térkép bal oldala népes, a jobb félteke tök sötét. Van egy 7.64-es verzió is már, ami arra utal, hogy tovább fejlesztik a modot. Ha jól emlékszem Yantar után kerültem ide, miután visszafordultam Limanszkból és más utat választottam. Két Kordonon is jártam, de egyik sem az, amelyiken Szidorovics trónol :F Volt a Sokszög 0-Tudat (a Fotografban a Chervone Farm) pályán crash is valami effect miatt, amit teljesen ki kellett kerülnöm, mert mindig instant halál volt a vége és nem lehetett visszatölteni egyáltalán a játékot, csak az autosave-től. Apropó, ezek az instant halálok baromi zavaróak, sosem tudod mikor jönnek és ad 4 másodpercet, hogy eltűnj, de hogy honnan hova, azt már nem jelzi. Mese nincs, meghalsz és kész :F Kapja be, aki kitalálta. Szóval az van, hogy nem tudom mi van, csak baktatok egy lére és fedezem fel a változó Zónát, viszont ez még mindig elég izgalmas ahhoz, hogy lekössön. Néhány foto:

Így fest a halott Zaton:

Ez egy furcsa Pripjáty, de valójában a teleport kitett a pályán kívülre:

Ez a kis drága akkora, mint két busz egymáson:

(#16115) Laris2 válasza Sensut (#16114) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ha megvan Agronomban mindkét földalatti lejáró, és a Vadvidékről átvezetted a Bárba a Szolgálatos csoportot, ott lesz Strelok, Voronin mögött bezárva. Utána már ésszerűbb feladatok jönnek. :K Tulajdonképpen akkor indul be a játék. Addig meg ismerkedhettünk a pályákkal, átjárókkal, jól megszedhettük magunkat.
Én eddig kétféle halálzónával találkoztam, az egyiket ki kell kapcsolni, amikor a feladat adja, a másik egy objektum, ami eltűnik, ha megoldod az ottani feladatot. Az objektum úgy néz ki, mint az ST2-ben a Kapitány a játék végén, amibe be volt zárva. Tündérvölgyben, Agronomban láttam ilyeneket.

[ Szerkesztve ]

(#16116) Sensut válasza Laris2 (#16115) üzenetére


Sensut
őstag

A Szolgálatosokat elkísértem az aluljáróig, de ott elkezdtek tökölni a műszereikkel az anomáliáknál s meguntam, onnan mentem tovább Yantarba és az után vesztem el valahol. De megvan a mentés a Szolgálatosokkal, úgyhogy onnan fogom visszatölteni és folytatni akkor.

(#16117) Laris2 válasza Sensut (#16116) üzenetére


Laris2
aktív tag

Én szinte előre kinyírtam mindenkit, a nácikat és a két irányítót is. Nem spavnolódnak vissza, de így is ráment egy félórám. :D

(#16118) speki1982 válasza Laris2 (#16117) üzenetére


speki1982
tag

Gondoltam, hogy itt lehet az eb elásva: mindig megmurdelnak ezek a szerencsétlenek az aluljárónál az égető anomáliában. Hogy a fenébe vezessem át őket (a felüljáró felett át lehet menni, de ők nem tudnak felkapaszkodni az átjáró dzélén)?

(#16119) Sensut válasza speki1982 (#16118) üzenetére


Sensut
őstag

A balf@szok rámennek a hullákra, akik előzőleg meghaltak az anomáliában. Nálam ketten vesztek oda, de a többi ment megvizsgálni a hullájukat és azok is meghaltak. A megoldás, hogy a hullákat kutasd át gyorsan és vidd olyan helyre, ahol nincs anomália. Akkor a többi szépen áthalad az aluljáróban. Viszont nálam csak ketten mentek át a Bárba, a többi visszafordult, de Voronin így is kifizetett 25000-el. Csakhogy Strelok még mindig nincs lakat alatt sehol. Egy alak a Bárban mondta, hogy menjek Limanszkba és ott találkozzunk s akkor megmutat egy másik Agyperzselőt, talán elindulok arra :F

Ja, még nincs meg az agropromi lejáró... visszamegyek oda.

[ Szerkesztve ]

(#16120) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Az erdőig haladtam a fordítással. (itt-ott guglis, de érthető)
A 16106-os hsz képen szerepelnek azok az átjárók. Ez kell, mert PDA-kat találsz átjárókkal.Nem egyszerű feladat, mert lehet előtte át kell menni Yantarba, hogy megváltozzon Agronom.
Speki, először nyírd ki a mutánsokat, és a németeket. Utána átjönnek, ha araszolva is. Mindig vagy öt lépéssel előttük menj.

[ Szerkesztve ]

(#16121) speki1982 válasza Sensut (#16119) üzenetére


speki1982
tag

Ugyanígy történt nálam is, Agropromban meg a hegy tetején lévő magas szellőzőtoronynál van egy lejáró.

(#16122) Sensut válasza speki1982 (#16121) üzenetére


Sensut
őstag

Igen, ott van a lejáró, csak nem enged le. Valami belépő kell :F

(#16123) Laris2 válasza Sensut (#16122) üzenetére


Laris2
aktív tag


Erre gondoltam. Bentről kell kijönni, akkor kapod meg. Meg találni is kell egy PDA-t ami leges legalul van, egy kis terem ajtóval, de oda csak lemenni lehet. Ez abban a teremben van, ahol egy csapot kell eltekerni. A két nagy kör alakú ülepítőtől lehet oda jutni.

(#16124) speki1982 válasza Sensut (#16122) üzenetére


speki1982
tag

Medve anyám, ez a játék... Laris, akkor kinyírom a mutánsokat, átvezetem a Szolgikat, aztán az Agronomban átmegyek Jantarba, majd vissza, aztán le a föld alá...?
Azt én értem, hogy nem lineáris, de... mindegy. Amúgy tetszik, mazochistáknak kötelező.
A banderisták meg külön tetszenek a Schmeisser-ükkel, egyikük egy Gatlingot hagyott örökül nekem... eztmeghogy? :))

[ Szerkesztve ]

(#16125) Sensut válasza Laris2 (#16123) üzenetére


Sensut
őstag

Értem, csak nem enged le egyik lejárón se. Ezt írja ki és nem tudom mit jelent?

[ Szerkesztve ]

(#16126) Sensut válasza Sensut (#16125) üzenetére


Sensut
őstag

Na megvan mi kell, át kell menni Yantarba és a laborból kell a dokumentum Ghost holttestétől, utána leenged a dombtetőről, gondolom a barlangnál is.

A jó fegyverekből és ruhákból tartalékoljatok szanaszét a ládákban, mert lesznek átlépők, amikor mindent elvesz, csak a detektor marad. Amit lehet tegyetek pénzzé, mert a pénz megmarad. A bolhapiacon az árusnál lehet kapni GPS jelzőt, tegyetek ilyent a ládába és akkor a térképen lehet látni a tartalmát is.

(#16127) speki1982 válasza Sensut (#16126) üzenetére


speki1982
tag

Na, cs@ssze meg, valamiből gondoltam, hogy nincs ingyen cucc a játékban. Ezért van bőséges loot egyes rejtekhelyeken.

(#16128) Laris2


Laris2
aktív tag


Ezen az ajtón kell majd bemenni a PDA-ért,
KInyírsz mindenkit, majd a vérszívót is, akkor nyílik a következő ajtó az ülepítő túloldalán.
Itt lemész kinyírod a snorkokat, kijössz a túlvégén, át Yantarba megváltozik Agronom vissza mész a felső képen jelzett ajtóhoz, felveszed a PDA-t és kész. Utána Strelok, Raktárak , Erdő Ott beszélj először az erdésszel.

(#16129) Sensut válasza Laris2 (#16128) üzenetére


Sensut
őstag

Na várjál, tudod mi az érdekes? Én átmentem Yantarba direkt Agropromból és amikor visszajöttem ugyanott Agropromba, akkor egy teljesen más, a SOC beli Agropromba értem és le tudtam menni a toronynál az alagsorba átlépő nélkül. Viszont nem találtam a PDA-t, senki se volt odalent csak egy halálkarom. De amikor az alsó kijáraton, a barlangon át akartam a felszínre jönni, akkor a pályát betöltötte. Ez feltűnt, mert fent nem töltött. És láss csodát, ekkor töltötte vissza az eredeti Agropromt és itt már nem tudtam újra lemenni egyik járaton se az alagsorba mert kéri az a nem tudom mit. Viszont Strelok rejtekhelyén volt egy teleport ami egy új helyiségbe vitt és onnan elég sok új pályára lehet eljutni. Ezt nem értem, mert a PDA nincs meg abban a szobában, de az egész alagsor nem is az, amiről te beszélsz. A csap kereke sincs pld. ott, sznorkok sincsenek, hullák se, de még az ajtórács sincs ott :F Megpróbálom, hogy Yantarról a Bar felé megyek vissza és onnan Agropromba, lássuk akkor mi lesz? Csak akkor nem fogok tudni lemenni az alagsorba mert nem Ghost dokumentumai kellettek oda... komolyan mondom, amíg nem követtem semmit, csak mentem, sokkal jobban élveztem a játékot. Kezd felidegesíteni :W

[ Szerkesztve ]

(#16130) speki1982 válasza Laris2 (#16128) üzenetére


speki1982
tag

Èn sem értem... hol kell lemenni/mit kell csinálni az Agropromban ahhoz, hogy a képeiden látható helyszíneket elérjem?

(#16131) Sensut válasza Laris2 (#16128) üzenetére


Sensut
őstag

Körbe mentem a Bár felé és akkor a rendes Agroprom következett, de itt nem enged le az Alagsorba. Az a hely így néz ki...

... és teljesen üres.

(#16132) Laris2 válasza Sensut (#16131) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ott a betemetett lejáróban van egy hátizsák, benne egy PDA. (gondolom, azt régebben felvetted, ha még nem, még egy kör) Én most végigmentem ezen a részen, tehát a Szolgálat bázisán lemész az egyik aknán, a folyosó végén ott lesz Sesa hullája. Felmész Strelok búvóhelyére, kinyílik egy ajtó, ekkor vissza lemászol a folyosókra, hosszan mész jobbra amíg el nem érsz egy körlépcsőhöz fölmész és eljutsz egy csarnokba, megtekered a csapot, és lőj le minden mutánst. A vérszívó kilövése után tudsz tovább menni. Onnan már lineáris. Jönnek majd az SMS-ek hogy mit kell csinálni. Ha nem jönnek, akkor gáz! Kimaradt valami. Néha idegesítő tud lenni ez a változó zóna. :D

[ Szerkesztve ]

(#16133) Sensut válasza speki1982 (#16130) üzenetére


Sensut
őstag

Megvan! Amikor Yantarról átjutsz a más Agropromba és lemész Strelok rejtekhelyére, ott változik vissza az idő a teleporton keresztül. Az visszahoz a rendes Agropromba, mehetsz egy csomó más helyre, de ha a csövön lemész az alagsorba, akkor jutsz azokra a helyekre, ahol a PDA is lesz. Egyszóval, kell a teleportot használni Strelok rejtekhelyén hogy visszajuss az időben ugyanarra a helyre.

Laris2: azt hiszem ez egy másik megoldás lesz az én esetemben. Nálad változott meg Agroprom és kaptál ilyen üzenetet, mielőtt lementél az alagsorba?

alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

Ez a teleport Strelok rejtekhelyén:
alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

És ide visz:
alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

Igen, Sesa hullája ott volt, de az már a másik Agroprom és ebben lehet lemenni az alagsorba. Most már tiszta...

[ Szerkesztve ]

(#16134) speki1982 válasza Sensut (#16133) üzenetére


speki1982
tag

Értem. Yantarban pedig le kell menni a laborba Ghost hullájához, és utána jöhet Agropromban az, amit mondtál.

(#16135) Sensut válasza speki1982 (#16134) üzenetére


Sensut
őstag

Valami olyasmi, bár nem tudom, hogy Ghost hullájának van-e köze ehhez. Viszont amit fent leírtunk, az még mindig hiányos, ugyanis valójában 3 alagsor van egymásra vetítve. A teljes menet így néz ki:
- Agropromból, ahova a Szeméttelepről érkeztél (a magas fényoszlopos terület), átmész Yantarba, amikor megnyílik az út.
- Yantarból visszajösz egyenest Agropromba, ekkor már egy másik Agropromra érsz (a magas fényoszlopok nélküli terület).
- Itt bármelyik lejárón lejutsz az alagsorba, a barlang járat nem létezik itt.
- Strelok rejtekhelyén belépsz a teleportba, az egy másik dimenzióba visz ugyanazon a helyen.
- Lemész a folyosókra, de még mindig nem vagy a megfelelő helyen, ugyanis ez még mindig csak egy üres katakomba. A szomszédos szobában van egy teleport:
alt="" title=""

-aztán egy másik:
alt="" title=""

- Az utóbbi visz a börtönökbe, ahol ki kell nyírni a mutánsokat és találsz lent a létra alatt egy hullánál egy PDA-t a jelzett helyen:
alt="" title=""

- innen nem tudsz felmenni, mert a rács zárva van, hanem lemész a legalsó szintre és a barlangi kijáratban lesz egy hulla szintén egy PDA-val. Ez gondolom ahhoz kell, hogy ugyanezen a járaton vissza tudj jönni.

Engem viszont még mindig nem enged le a torony melletti lejáraton gondolom azért, mert nincs meg az a PDA a "betemetett lejáratból". Hol van ez a lejárat? A fenti szinteket és Strelok rejtekhelyét még mindig nem tudom elérni.

[ Szerkesztve ]

(#16136) Sensut válasza Sensut (#16135) üzenetére


Sensut
őstag

Elfelejtettem, hogy aztán Luke hulláját (aki a képen van) ki kell hozni a felszínre a barlangon keresztül, de ezt már feladatba kapod, miután végeztél a mutánsokkal. De hogy tovább mit kell vele csinálni, fogalmam sincs...

(#16137) speki1982 válasza Sensut (#16135) üzenetére


speki1982
tag

A betemetett lejáratból nekem sincs mega PDA még. Az nem az agropromi intézetnél van, ahol az eredeti játékban le kell menni Strelok rejtekhelyére (Vakonddal találkozni), csak nem a lejáratnál közvetlenül, hanem (ha szemben állsz vele) kissé balra attól, az út mellett, az intézet keritésénél? Asszem a Lost Alphában, vagy melyik modban, ott valódi lejárat volt a föld alá, Strelok rejtekhelyére.
Egy csődarab is van ott, az az alapjátékban is rejtekhely, mögötte a törmeléknél lehet a zsák.

[ Szerkesztve ]

(#16138) Sensut válasza speki1982 (#16137) üzenetére


Sensut
őstag

Arra gondoltam én is, de egyik verzióban sincs ott semmi, se fent, se alul. S az összes többi lejáratot végig néztem de sehol semmi PDA. Amúgy kiszálltam a történetből s bementem a metróba. Folytatom a felfedezést, mert ahhoz a sztorinak becézett tökölődéshez már nincs türelmem.

(#16139) Laris2 válasza Sensut (#16138) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Egy mentés, az Agronom után, de már Streloknál.

Amikor végigjövünk a lángszórós alagúton, és mielőtt kijönnénk a felszínre, alig láthatóan, de ott van Valerian holtteste, egy PDA-val. Elismerem, rohadtul zavaros ez.

(#16140) Laris2 válasza Sensut (#16138) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Egy elmentés, közvetlen Agronom után, Streloknál.

A lángszórós alagút kijáratánál ott van Valerina hullája, egy PDA-val Alig látni, el lehet siklani felette. (nem csodálom, hogy ki lehet rajta akadni.

(#16141) Sensut válasza Laris2 (#16139) üzenetére


Sensut
őstag

Azt én is megkaptam és ott kell kivinmi Luka hulláját is. De kik ők ?

(#16142) Laris2 válasza Sensut (#16141) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nekem nem kellett kivinni Luka hulláját. Most ellenőriztem, felvettem Valerian PDA-ját, és egyből mentem a Bárba a Szeméttelepen keresztül. Strelok ott van hátul bezárva, jelzi a térkép is. Az átjárót valószínű akkor adja, ha újból változik Agronom. Próbáld a saját mentéseddel. Egyébként találkoztál az elektromos alagútban ezekkel a kócoshajú meztelen lány mutánsokkal? Veszélyesek, és nagyon gyorsak. Átmehetsz egy PDA-ért a tündérekhez is,. Az átjáró oda a régi Sötétvölgy, a Szeméttelepről. Most látom, kétszer is válaszoltam, egyel feljebb. Azt hittem az első eltűnt. Érdekes, :F

(#16143) Sensut válasza Laris2 (#16142) üzenetére


Sensut
őstag

Ezekre a szukkubuszokra gondolsz? Rosszabbak a vérszívóknál :D
alt="" title=""

Próbáltam megfejteni Agroprom titkát s a következő eredményre jutottam. Két féle Agroprom van, az amelyik a rendes játék része, nevezzük V1-nek, és az alternatív Agroprom, ahova Yantarról kerülünk ideiglenesen, legyen V2. Az Alagsorból 3 verzió van, a rendes V1, ahova direkt kintről nem tudunk lejutni de ide szólnak a feladatok, ezért át kell lépnünk Yantarról az Agroprom V2-re és innen bárhol lejutunk az Alagsor V2-re. Ebben Strelok rejtekhelyén a teleport áttesz először egy harmadik verziójú Alagsorba (legyen V3), ami szintén üres és ebből semmiféle kijárat nincs. Innen csak a barlangnál tudnánk kijutni, ott van egy tudós hulla:
alt="" title=""
Ezen az átjárón viszont nem jutunk ki a felszínre, hanem a teleport áttesz a V1-es alagsor barlangi kijáratába, ahol tulajdonképpen a feladatokat kell elvégezni, innen vissza kell mennünk ha a fenti teleportokkal nem jártunk már a V1-en. Itt van Valerien atya hullája is (nálam rendesen látszik):
alt="" title=""
Luka hulláját is ide kell lehoznunk. Ezt a feladatot akkor adja, ha elvettük tőle a PDA-t és utána újra átkutatjuk a holttestét. Valami olyasmi, hogy ha többet akarsz megtudni a feltámadásról, vidd ki a hullát a felszínre. A feladat akkor teljesül, ha elérted vele Valerien holttestének a helyét majd a hulla ott lesz a barlang szájában amikor a felszínre kerültél:
alt="" title=""

A V2-es Agropromból csak egy kijárat van, hiába jelzi a térkép, azok a V1-esre vonatkoznak, a pályák egymásra vannak vetítve a térképen. Az alagútban át tudunk jutni az Intézet pályára (ez az a pálya a Fotografból, ahol Sakharovék ügyködtek és volt egy ukrán hadi bázis is rajta), viszont ott nem enged ki a barlangból, mert kér valami kilépő szarságot (ez a jövő titka lehet). Szóval a V2-ről mindenképpen csak az Alagsoron keresztül vezet kiút.
Viszont mindezek után sem jelent még meg Strelok Voroninnál, úgyhogy szerintem ő nem csak Agropromtól lesz ott. A mentést köszönöm, de nem érek vele sokat, mert nem tudom, hogy mit csináltál előtte a játékban. Jobb szeretném magam kiköbözni ameddig lesz türelmem, aztán megyek tovább felfedezni.

[ Szerkesztve ]

(#16144) Laris2 válasza Sensut (#16143) üzenetére


Laris2
aktív tag

Én bevallom, nekem nem lett volna türelmem így összerakni ezt az Agronomi mizériát. Csak kérdezném, amikor először Agronomba mentél, és beszéltél a kapuban lévőkkel, ők elmondták, hogy a Szolgálat elhagyta Agronomot, a vezetőküket megölték az épületben. Teleportot is említett valamelyik, ami az épület tetejére visz. Az épületben találsz PDA-t, egy laptopot, amiről le kell tölteni az adatokat.
A raktárakban Lukash említi, hogy látták Strelokot a Bárban. Lehet, hogy az lesz a helyes út, bár nekem Strelok több helyen is megjelent, amikor mindenfelé céltalanul kóboroltam.
Majd még beszélünk, most nem érek rá.

(#16145) Sensut válasza Laris2 (#16144) üzenetére


Sensut
őstag

Nos, az a helyzet jelenleg, hogy még Sötét Völgybe se tudok átmenni. Ha lemegyek Kordonra, akkor onnan többé nincs visszaút ide, az a teleport, ami oda visz, már nem hoz vissza erre a Szeméttelepre, hanem a Lost Alpha féle régi Szeméttelepre visz tovább, ami már a halott Zóna kezdete. Itt már el is vesz minden felszerelést. Onnan mentem tovább rengeteg pályát előzőleg, de többé nem találtam meg az utat vissza ebbe a kezdeti Zónába.

Feljártam a Raktárakhoz, ott a bázis tele van zombival és nagy a sugárzás, nem tudtam bemenni. Az egyik tanyán van a Szolgálatosok tábora, egyiküktől tudtam megkérdezni, mi folyik itt és ő aszongya, hogy keressem fel Erdészt, ő majd elmondja. Lukash még nincs a pályán. Tudtommal Erdész a Vörös Erdőben van, akkor az egy jó kiindulási pont lehet. Viszont mentem tovább fel Radarra és amint átléptem, egy videó bejátszás kezdődött el csupa oroszul, mintha itt kezdődne valójában a játék. Aztán két faszi is jött utánam a teleporton, az egyik szerelő volt és szerszámok kellenek neki... itt nem mentem tovább, hanem visszatöltöttem a Raktárakat, mert még szétnéznék a Bár körül. Ahova menni tudok még, az Yantarról a Vörös Erdő - limanszki ut a csövön keresztül, ezt próbálom ki most az Erdész miatt, meg a bárban levő kalandor tippje miatt, miszerint keressem meg őt Limanszkban és megmutat egy másik Agyperzselőt. Erre már jártam egyszer potyára és sok Szolgálatos volt az erdőben, de visszafordultam volt. Most talán jutok velük valamire...

Nos, igen, mondtak ilyesmiket Agropromban, de az a félig orosz-angol gagyvalék nyelv volt és nem sokat értettem belőle. Viszont a rejtekhelyet megtaláltam az épületben fasza fegyverekkel, oda hátul a létrán jutottam be, majd bent a lépcső korlátján átugrottam. Egy laptop is volt ott egy halott tiszt mellett.

[ Szerkesztve ]

(#16146) Sensut válasza Laris2 (#16144) üzenetére


Sensut
őstag

Még felfedeztem valami érdekeset Kordonnal kapcsolatban. Ha simán átmész a Szeméttelepről a teleporton keresztül, egy alternatív Kordonra kerülsz, ahonnan nincs oda visszaút és odavesz minden felszerelésed. Ez egy különös Kordon kápolnával meg temetővel:

Viszont ha a gyorsutazóval viteted magad Kordonra, akkor a rendes Kordonra kerülsz, ahonnan vissza tudsz jutni a Bár felé a rendes átjárón és megmarad minden cuccod. Egy gyorsutaztató alak éppen ott áll a kordoni átlépőnél, én Agropromból vitettem oda magam egy ugyanilyennel.

(#16147) Laris2 válasza Sensut (#16146) üzenetére


Laris2
aktív tag

Mikor átmész a Raktárakhoz, kapsz egy feladatot, a faluban 4 vérszívót kell kilőni. Teljesül a feladat, átmész beszélsz az erdésszel, ő megkér hogy segíts a Szabadságnak . Visszamész a raktárakhoz, és azonnal kapod a feladatot beszélj az egyik tisztel. Ő a falu másik végén van. Innen elvileg egyszerű lesz. Jönnek az SMS-ek, kapod a feladatokat, és minden jelezve van a térképen. Utána vissza az erdészhez. ott már ő adja a feladatokat.
A Limanszki hidat egyenlőre ne engedd le, mert átjönnek a monolitosok, sőt a vadrezervátum kapuját is be kell csukni, a mutánsok miatt, A belső kaput meg át kell ugrani, nem szabad kiengedni a Szolgálatosokat. De kapod ezekhez az infókat.

[ Szerkesztve ]

(#16148) speki1982 válasza Laris2 (#16144) üzenetére


speki1982
tag

Nem semmi ez a játék... Laris, Agronomból Jantarba átlépéskor van dolgom a jantari pályán? Feleslegesen nem akarok lemenni a laborba, a gyár alá..., Sensut valamilyen iratot emlegetett Ghost hullájánál.

[ Szerkesztve ]

(#16149) Sensut válasza speki1982 (#16148) üzenetére


Sensut
őstag

Yantarban nincs semmi különös, amikor a laborba érsz kapod az üzenetet, hogy van egy hulla és dokumentumok nála, amit jó volna megszerezni, de hogy kell-e valahova, azt nem tudom, még nem kellett. Itt vigyázz a hullánál a kontrollerrel és nem kapcsolj le semmit a laborban! Amúgy ilyen feladatok általában jönnek pályalépéskor. Pld. a rendes Kordonon valami női diszkriminációra figyelmeztet és Wolf is nagyon benne van, aztán Szidorovics valami monolitosokról beszél Kordonon, hogy ha szerzek infót róluk, jól megfizet. Tűvé tettem Kordont, de sehol semmi monolit, csak a NATO cseszegeti a népet a szokásos katonaság helyett, úgyhogy mindet kinyírtam. Amúgy jól oda gúnyoltak a NATO-nak az oroszok, a katonáknál csupa drága nyugati konzerv meg csokoládé van lőszer meg egyebek helyett :DD Mellesleg jó volt kutakodni, mert ott, ahol már nem is gondoltam volna Kordonon, felfedeztem egy direkt járatot a Bárhoz egy csőben. Amúgy ez a harmadik alternatív Kordon, ahol már jártam ebben a játékban és nagy a gyanúm, hogy a monolit egy másik időben lesz Kordonon, csak meg kell találnom a féreglyukat oda.
Yantarról van egy út a Vörös Erdőbe, de veszélyes helyre visz. Most keresek egy másikat, talán a Radaron keresztül, de elértem közben Borongósra és onnan Sötét Völgybe majd egy erdőbe, ahol most meg kell találnom az átjárókat, azt mondta...

[ Szerkesztve ]

(#16150) Sensut válasza Sensut (#16149) üzenetére


Sensut
őstag

Valami baj van a magyar fordításban, mert a játék kifagy tőle a Tündérkertben, amikor a hullát átkutatom a ház mellett az átjáróért. Itt valami info szöveg kellene megjelenjen az átjárók kapcsán, de lefagy a játék mielőtt a leltár megnyílna. Visszatettem az eredeti orosz fájlokat, majd az angolt is és mindkettővel rendesen megy. Ugyanaz a szöveg kellene megjelenjen az átlépőnél is ide jövet, de nem jelenik meg a magyar fordításban.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.