Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16251) Laris2 válasza speki1982 (#16249) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ezek a funkciók engem is érdekelnének, mit is jelentenek. ( kár hogy nincs leírás hozzá) Nálam helyből alapértelmezett.
Én ez miatt töltöttem vissza, most kb tizenegyen vannak a Szabadságosok, és az 50000-ezret is megkaptam.
Ha az erdésznél végeztél, valerian beenged.

(#16252) speki1982 válasza ' Tzs , (#16250) üzenetére


speki1982
tag

Fogalmam sincs. A Raktárakba folyton támadták a Szabadságot, véletlenül beleléptem a menüjébe, átállítottam a klánok terjeszkedését védelemre és Lukashék megmenekültek. De ennyi, nem tudok többet... :))

(#16253) speki1982 válasza Laris2 (#16251) üzenetére


speki1982
tag

Jó, akkor ezért van zárva az ajtó. Megyek az erdészhez, de előtte megnézem a Borongós utáni erdős részt. Ott még nem voltam, elvileg onnan is továbbenged másfelé, nem?

Három monolitos doksi és Wolf is megvan a Kordonon, az alagutas negyedik monolitosnál visszadob a teleport, azon még gondolkozom.

[ Szerkesztve ]

(#16254) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Átkerültem a Vörös Erdőbe. Gyors kérdés: a Szolgálatnak kinyissam a kaput vagy ne?

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16255) Sensut válasza ' Tzs , (#16254) üzenetére


Sensut
őstag

Ne nyisd ki, mert csak összezavarja a rendet az ubvaron.

(#16256) batman91 válasza batman91 (#16098) üzenetére


batman91
őstag

Erre nincsen valakinek ötlete?

Viszont találtam egy videót amin meg tudom mutatni pontosan miről van szó.

[link] 9:25-nél nézzétek a földet a bal oldalon.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#16257) speki1982 válasza batman91 (#16256) üzenetére


speki1982
tag

Talán a teljes dinamikus megvilágítás, vagy annak egy beállítása kavar be valamit, bebugol a fű vagy nem tudom. Vedd alacsonybbra, próbáld meg úgy, hátha.
A Stalkerben ennél csak nagyobb grafikai hibák vannak és azok sem bugok, hanem feature-ök :) Ha játszható marad így is, akkor ne foglalkozz vele.

(#16258) speki1982 válasza Sensut (#16245) üzenetére


speki1982
tag

Nekem sem volt pda a hullánál a Tündérkertben, már meg sem lepődtem de átengedett a Szeméttelep felé.

(#16259) batman91 válasza speki1982 (#16257) üzenetére


batman91
őstag

Én csak egy megoldást találtam rá. Ha a statikus megvilágítást használom akkor teljesen eltűnik ez a probléma. Amúgy baromi zavaró, mert sokszor nagyon brutál módon villog. De nekem a statikus megvilágítással is teljesen jó, szóval akkor marad úgy.

Mondjuk amennyi probléma volt vele és a másik 2 részével. Emlékszem még akkor sem tántorított el tőle, pedig megjelenéskor sokszor játszhatatlanok voltak. Sokat számít a hangulat, az mindent visz.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#16260) speki1982 válasza batman91 (#16259) üzenetére


speki1982
tag

Nagyon sok modot én pl. csak statikusba játszom, kell a francnak az a sok motion blur meg SSAO. Nem a gép nem bírja, hanem az x-ray, az elavult engine az új modokkal nem minden esetben élvezhető maximálisan.
Na de majd a Stalker 2... vagy nem.

[ Szerkesztve ]

(#16261) Sensut válasza speki1982 (#16258) üzenetére


Sensut
őstag

Hát kérem szépen, én most ott tartok, ahol eddig is voltam a Rebornban. Szeméttelep, Agroprom, Bar, Raktárak, Vörös Erdő, Sötét Völgy, Tündérkert és ATP megvolt, Kordonon sincs mit csináljak. Ahova mehetek, az a Radar, de oda javító felszerelés kell, hogy megjavítsuk a harckocsit - egyelőre no idea hol keressem. Mehetek Fang után Pripjáty felé a holt zónába, vagy mehetek Limanszk felé az Agyperzselő 2 irányába. Először valahogy a Mocsárba kéne átjutni, hogy a dokival beszéljek, de nem tudom hogyan. Valami ötlet?

(#16262) Laris2 válasza Sensut (#16261) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] A kordonon, vagy a Szeméttelepen felveszed valamelyik stalkertől a vintorezes feladatot, ami az Agronomban lesz. És kezdődik egy igen érdekes sztori.

(#16263) Sensut válasza Laris2 (#16262) üzenetére


Sensut
őstag

Ha a Szeméttelepen van a megbízó, akkor jó, mert a Kordonnal minden kapcsolatom megszakadt, de remélem csak ideiglenesen. Se az átjáró nem működik a Szeméttelepről, se a kísérők nem visznek oda. Valszeg a katonák elfoglalták, mert a szeméttelepen az átjárónál is NATO-sok őrködnek már a sztalkerek helyett.

(#16264) speki1982 válasza Laris2 (#16262) üzenetére


speki1982
tag

Arra a sztalkerre gondolsz, aki a Kordonon Valeriannal kér tőled egy Vintorezt? (ott áll a kalauz mellett)? Mert neki vittem egyet, megköszönte és kész.

Nem arra a sztorira gondolsz, amiben a tudósoknak kell segíteni a déli börtönös lejáratnál? Az egyik végigjátszásban láttam, de az is annyira zavaros ide-oda ugrálós, hogy nem értek semmit.

Sensut: én is ott járok, ahol te.

[ Szerkesztve ]

(#16265) Laris2 válasza speki1982 (#16264) üzenetére


Laris2
aktív tag

Azt a vintorezt kapod meg, amit a mocsarakban hagytál a Clear skys időkből. Majd Szaharovval is kell beszélni. De meg is kell találni őt. ( sok ebben a játékban az akadály, meg a variáció. pl tündérföldre még mindig nem enged a játék. Szerszámkészlet kell a BTR-hez. Nincs út a mocsarakhoz, pedig ezek lennének a következő lépések.) Menjek Fang után Pripyatba? Kellene az "élesztős" műtárgy is. Luke is visszakerült az odu bejáratához Agronomban.

(#16266) Laris2


Laris2
aktív tag


Semonovnál használtam az egyik "bontást" az bevitt Semonovhoz, és van ott egy teleport, ami Szaharovhoz visz.

(#16267) speki1982 válasza Laris2 (#16266) üzenetére


speki1982
tag

A szeméttelepen melyik sztalkerrtől kell felvenni a vintorezes küldetést? Merthogy a Nato éppen most lépett be a szeméttelepre...
Én a Fangos sztorinál a limanszki híd leeresztésén ügyködtem, de nem emlékszem a Cs- ből hogy kell....

(#16268) speki1982 válasza speki1982 (#16267) üzenetére


speki1982
tag

Ha a raktárakban használod sz egyik nálad lévő teleportgömböt, az egyből K-Pripjátyban tesz le, ahol Fang van. Onnan visszafelé Jupiterben tesz le a gömb.

[ Szerkesztve ]

(#16269) Sensut válasza Laris2 (#16266) üzenetére


Sensut
őstag

Ki az a Semonov?

speki: ahol jelöli a hidat, ott van egy apŕó kar a szerkezet alagút felőli oldalán.

(#16270) Laris2 válasza Sensut (#16269) üzenetére


Laris2
aktív tag

Akit megmentünk Agronomban, és elkísérjük a Yantari átjáróhoz, majd valamivel később kövessük. A vintorezes küldit attól kell felvenni, akitől egyből kapod a jelet. (Agronomban)

(#16271) Laris2


Laris2
aktív tag

Lehet, hogy nincs összefüggés a két vintorez között. Ugyanis ez fő feladat. Én Sidor után nentem Agronomba, és jött a képen látható üzenet. Elnézést a téves infóért, de akkor mindenkinek vintorez, meg Berill páncél kellett.

(#16272) Laris2


Laris2
aktív tag


Ezt a tellirium bontást kell használni Semonov ablaka előtt., majd bent találsz egy teleportot ami Jupiterre visz Szaharovhoz. Onnan pár feladat után ugyanezzel a bontással vissza Semonovhoz.

[ Szerkesztve ]

(#16273) speki1982 válasza Laris2 (#16272) üzenetére


speki1982
tag

Nem adja be a küldetést az agropromban a tudóssal. Nem tudom, miért.

(#16274) Sensut válasza speki1982 (#16273) üzenetére


Sensut
őstag

Nekem se adta még be a tudósokat, de ráhajtok. Lehet, hogy előbb meg kell találni az illető bontást, mert nekem az még nincs meg. Van kettő más, de ez nincs. Amúgy én elindultam északnak az ATP-n keresztül az Üzem felé, de ott az alagsorban találtam egy teleportot, ami egyből átvitt Limanszk közepére, az elbarikádozott alagsorba. Itt van egy lezárt ajtó kóddal és ki kell robbantani belülről a másik ajtót, hogy kijuss. Ez a város közepe, a park és sok a monolitos mindenütt, még a háztetőkön is. Utána visszamentem a Vörös Erdőbe és onnan át a Dead City-be. Itt egy ürge adott két átjárót és felfedeztem én még kettőt, de több is lehet még. Egy valóságos szélrózsa ez a város, átjárók indulnak innen minden irányba. Átszivárogtam a Külvárosba (ez a Lost Alphás Outskirt, Pripjáty külvárosa) és onnan Pripjáty központjában járok most. Keresem az utat Kelet-Pripjátyba Fang nyomába.
Attól tartok, hogy mire visszaérek a NATO bekebelezi a Szeméttelepet is, s akkor lezárulnak más terültetek is. Agropromba nem fogok tudni átjutni, csak Jantarról és onnan is először a másik Agropromba és az alagsorban újra el kell játszani a zónaváltást, ami elég unalmas lesz. De reméljük nem történik ez meg. Elég izgalmas ez a kiszámíthatatlanság és csak tudnám, hogy mi a szándéka a NATO-nak ezzel a hódítással.

(#16275) speki1982 válasza Sensut (#16274) üzenetére


speki1982
tag

Én az ATP-ről jöttem vissza a Szeméttelepre, belépéskor szintre rögtön adta a feladatot a Szeméttelep kordoni bejáratának védelmére. Épphogy oda lehet érni a Bár felőli átjárótól, mielőtt a két-három rajnyi natós ki nem lövi a sztalkereket. Kemény volt, legalább ötször-hatszor próbálkozni kellett.

A Kordont már teljesen elfoglalták, egy-két sztalkercsoport van még, a két kereskedő és Olga, aki furcsamód nem lépett le Valeriannal, hanem továbbra is ott ül a cellájában. Itt ugyan megvan már két átjáró is a mocsárba, de egyik sem működik egyelőre.

Van egy bontásom a raktárakból a Fangos Pripjátyba, működik is, azt kipróbálom. Megvan elvileg a jantari is, azt előbb megnézem, mit csinál, ha feladat nélkül odamegyek.

Fura ez a játékmenet, egy párszor már majdnem feladtam az egészet, de akkor mindig történt valami.

[ Szerkesztve ]

(#16276) Sensut válasza speki1982 (#16275) üzenetére


Sensut
őstag

Elfoglalják ezt is, így kezdődött Kordonon is. Vajon ha a Stalkereket védelemre raknánk az Esc+F2 menüben, mint a Raktáraknál a Szabadságosokat, akkor mi lenne? Ott Lukashéknál elég csend van azóta. Most még nem megyek én vissza oda, mert Dead Cityben belefutottam a híres Kruglovba és most méricskélünk, szokás szerint :D

(#16277) speki1982 válasza Sensut (#16276) üzenetére


speki1982
tag

Védelmen van nálam mindenki, de néhány monolitost a Szeméttelepen (!) nyírtam ki amikor Lukashoz mentem vissza, igaz, akkor még terjeszkedésen volt a kapcsoló. Azért egy jó NATO-monolith meccset megnéznék a kakasülőről a Szeméttelepen :))
A Vörös erdőből hogy jutottál át Dead Citybe? Az az átjáró még nincs meg.

(#16278) ' Tzs , válasza Laris2 (#16262) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ez a link most micsoda? Sry a tudatlanságomért.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16279) Sensut válasza speki1982 (#16277) üzenetére


Sensut
őstag

Nekem valahonnan meglett az átjáró, nem tudom honnan :F

Még összejöhet a nato-monolit meccs, mert mindkettő közelít egymáshoz. Valahol a bárnál lenne jó és beszállna Voronin bandája is, na meg Lukashék. Mindenki mindenki ellensége :)

(#16280) Laris2


Laris2
aktív tag

Na Jupiteren alakul a dolog, beszéltem az "idő őrök" parancsnokával, aki olyan harmincadik századbelinek nézett ki, és igencsak elvont furcsa dolgokról beszélt. Legyen nálatok 300 000 rubel. Beszélt erről a teleport golyóról is.
Nekem viszont még nem kellett hadakoznom a Nato-val. Nincsenek a kordonon. Lehet az alapértelmezett beállítások miatt.

[ Szerkesztve ]

(#16281) Sensut válasza Laris2 (#16280) üzenetére


Sensut
őstag

Úgy vettem ki az egészből, hogy amint beszélsz Wolffal a faluban, ő elmenekül és a Nato szép lassan beveszi a falut. Sido testőrei maradnak csak, előbb utóbb mindenkit kinyírnak, bármit is csinálunk. Aztán amint a másik semleges táborban beszélsz Valerien atyával, ő kiengedi Olgát és ők is elmenekülnek, jön a Nato és ezt a tanyát is beveszi. Az atp-n már eleve a Nato van jelen így aztán már nem is mehetsz vissza a Kordonra. Aztán következik az átlépő a Szeméttelepen és gondolom így tovább. Nálam minden gyári beállításon volt és úgy is. Csak Lukashékat tettem védelemre később.

Felkutattam Fangot - halott Pripjátyban. Néhány rejtekhelyét kell átkutatni, ad egy rakás átlépőt szanaszét, az utolsó rejtek Jupiteren van. Itt beszél az X-10 laborról és van egy belépő kártya hozzá, tehát a következő lépés a Radar meghódítása lesz. Most már nagyon kell az a javító eszköz a harckocsihoz, mert gyalog kinyír a sugárzás...

[ Szerkesztve ]

(#16282) ' Tzs , válasza Sensut (#16281) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Én is eljutottam ide, meg tovább is a Borongósra (azok mik a bejáratnál? OMFG! 4db óriás toppantó) az azutáni pályán csak Zsoldosokkal találkoztam meg erős psy sugárzással a föld alól, ahova a lejárat "még nem nyílt ki". Az hogy nyílik ki?
A másik. Wolf elszalad és nem jön vissza hiába próbáltam csalással védeni a falut mindenki meghal, ahogy a másik katonasági őrposzt kipucolása után is a kerítésen túlról teleportálódnak oda a katonák. Olgát megtaláltam, az Atya valami angolul mond amit nem értek majd elsétál. Olga viszont nem jön ki. DE! Ha belépsz hozzá a cellába -bug- azonnal eltelepotálódsz a Bár-ba. Mit kéne itt csinálni, hogy Olga kiszabaduljon?
Amúgy Sidor őrei is halhatatlanok és minden belépéskor fejenként lehúznak -kifelé jövet is- egy ezressel...kocsogok! :D

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16283) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Reborn. Frissítettem a magyarítást. Kb, negyedrésze lefordítva, a szokásos módon. Szaharov megígérte, hogy utána néz az életre keltő műtárgynak. Az idő őrzői viszont ellenzik ezt. Itt kell végiglátogatni az összes labort. Ha megvan az x16, csak előny.
Sensut: Először nekem Wolf adta a feladatot, hogy védjük meg a falut a Nato-tól. Jöttek is rendesen, de könnyű ellenfél. Az újrakezdés után, nem találkoztam velük.
Tzs Olgánál az nem bug, hiszen elkérte tőled az átjárókról az infót.

(#16284) Sensut válasza ' Tzs , (#16282) üzenetére


Sensut
őstag

Olgánál az a rendes felállás, hogy Valerien beenged hozza, hogy beszélj vele (ha ezt hamarabb nem tetted meg, én igen), aztán Olga csak úgy elteleportál onnan. A bug csak annyi, hogy a rács nem nyílik ki hanem át tudsz menni rajta. Ez után Valerien is elhagyja Kordont. Én azt nem értem, hogy előzőleg mért volt már halott az alagsorban? Az idővel játszanak itt szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#16285) speki1982 válasza Sensut (#16284) üzenetére


speki1982
tag

Sőt, a Vörös erdőben a tanknál, egy üregben is ott van a hullája. Elvileg ott is van valamilyen kapcsolódó küldetés, de az még nekem nem jött elő.

(#16286) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

No, haladtam kicsit, az Erdésszel sikerült beszélni, aki a kapubecsukás és a Szabadságnak segítés feladatot adja a Kat.rakt.-on. Viszont itt a 2 feladatot valamiért nem mutatja befejezettnek. 1. Kiirtottam a zombikat a tábor körül, sehol senki, a fiúk benépesítették a területet, de a piros jel ott marad. A másik a régi táborban kiirtani a szörnyeket -ez is pipa, jött 3 vérszívó meg egy irányító-, de ez a feladat sincs késznek jelölve.
Bónusz: a folyamatos psy sugárzást az antennás toronyban továbbra sem lehet kikapcsolni. Mit rontottam el?
Azt meg mindig is humorosnak tartottam, az összes stalker modban, hogy a psy sugárzás engem megöl percek alatt, ők meg vidáman sétálgatnak benne :)

Sensut: nekem Olga még mindig ott üldögél, pedig mindkét megoldást megcsináltam.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16287) Sensut válasza ' Tzs , (#16286) üzenetére


Sensut
őstag

Az ilyen általános tisztogatós feladatoknál mindig kerül egy figura, amelyik elkószál vagy elbújik valahova. Amíg mindet ki nem pucolod onnan, addig a feladat nem teljesül. Kell lennie a közelben még egy zombinak van bárminek, vagy ez után még jelentesz a parancsnoknak, nem emlékszem. Mindenképpen a parancsnok küld el még lőszerért, majd az eszközért, amivel lekapcsolod a tornyot (ezt is mutatja majd a jelző). Viszont először a tornyot kell lekapcsolni, utána menj csak a jelhez az alagúthoz, ahol Lukash fog várni.

Olgánál pedig először beszélsz Valerien atyával, de csak akkor, amikor a barak ajtaja kinyílik nála. Ő fogja felajánlani, hogy bemenj Olgához és beszélj vele. Ő is oda megy a ketrechez, utána pedig elmenekül a táborból fel egész az átjáróig, majd teleportál. Kapsz egy jelzést is üzenetben, ha elkíséred. E közben Olga eltűnik a ketrecből és jönnek már a natosok. Ha nem így történik, akkor valami nem jó a folyamatban, azt nem tudom.

(#16288) Sensut válasza Laris2 (#16283) üzenetére


Sensut
őstag

Szerintetek ez mi a francot jelent?
alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""

A "Sokszög O-Tudatosság" (micsoda neve van) pályán kapok egy üzenetet amikor oda érek, hogy vizsgáljam meg a jel forrását, ami egy lezuhant helikopter és 3 túlélő, de a közelben jön egy robbanás majd se szó, se beszéd, meghalok :F
alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""

A baj csak az, hogy utána ezen a pályán a betöltések se működnek, csak az autosave. Ki lehet kerülni ezt a feladatot, de talán fontos lehet...

[ Szerkesztve ]

(#16289) ' Tzs , válasza Sensut (#16287) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

A lőszeres feladat megvolt, megtámadtuk a bázist, el is foglalták és aztán lett az amit leírtam. Tehát a sugárzás kikapcsolása feladatban van, nem csak úgy hogy odamegyek és random lekapcsolom és még valami eszköz is kell hozzá...okés.

A stalker tábor pedig úgy zajlott nálam, hogy odaértem, kiírva, hogy valami csaj van itt akit odaadunk akárkinek vagy mi és jön egy üzenet hogy de jó hogy jövök, irány az Atya. Az ajtó eleve nyitva volt! Atya, mond valami angolul és kisétál a ketrechez nem is jön oda. Remélem később ez nem lesz gond.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16290) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#16289) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Sötét völgy: [link] vedd el a kazettát az archívummal. Ebben az épületben minden ajtó zárva van. Megoldási javaslat? :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16291) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#16290) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Kár, hogy nem lehet üzeneteket törölni. Radarra átjutottam. BTR javító eszköz kell meg a tudóst átkísérni a pálya másik felére. Plusz megvan Fang nyoma számomra eddig ismeretlen helyre mutat a marker, az melyik pálya?

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16292) Laris2 válasza Sensut (#16288) üzenetére


Laris2
aktív tag

"Most a téren kívül van \n A PSI tornádó "szeme" összeegyeztethetetlen az élettel." Ezt jelenti, oroszról fordítva. Egyébként két orosz fordító is sokszögre fordítja, bár az egyik alternatívként lőtérnek is.
Tzs Lehet hogy a BTR-es feladat, a mocsári doktor, meg sok más feladat a második részben lesz. A nagy terjedelme miatt két részre osztották a játékot, legalábbis ezt olvastam róla.

[ Szerkesztve ]

(#16293) Laris2


Laris2
aktív tag

A Reborn nemcsak a CN kiegészítője, hanem egy olyan történet, amely új vonalat nyit a STALKER univerzumban. A mod cselekménye teljes mértékben összhangban áll az Újjászületett könyv cselekményével, amelyet a Szerző ír. "A halál leletei" a dilógia első része.
A Rebornban zajló eseményeket teljesen más megvilágításban mutatják be. A "monolit" csoport történetét és célját teljesen átgondolták. És természetesen a cselekménynek megfelelően szükség volt MINDEN párbeszéd teljes átírására, ráadásul a szöveg mennyisége megduplázódott az eredetihez képest. Egyébként a párbeszédek változatosabbá váltak és a beszélgetőtárs klán hovatartozásától függően változnak!

ÚJ ZÓNA KERESÉS
A Zóna megjelenését teljesen megváltoztatták, amint azt a cselekmény megköveteli. Nagyjából csak az emelvény maradt meg az eredetitől. Sok textúra a semmiből készül. A grafika javult, sok új effektus került hozzá. Ilyen eget, mint Rebornében, nem fogsz látni sehol máshol! A kavicsos rendellenességek új vizuális hatásait kifejezetten a mod számára fejlesztették ki. Mirázsokat adott, amelyek néha teljesen megváltoztatták a látható tájat. A Reborn egyik jellemzője a reális mozgó víz. Szerény véleményünk szerint ez a leghihetőbb vízfelület a STALKER teljes történetében. Természetesen ez nem teljes lista. Mindent azonban a saját szemével látni fog!

TÖBB ÉS TÖBB VILÁG
* Bővítette a régi helyek határait.
* Ezenkívül a Szerző két új helyet adott hozzá, amelyek nem állnak rendelkezésre az eredeti CHN-ben! * A helyek közötti átmenet megváltozott, és egyáltalán nem vezetnek oda, ahol megszokhattuk.
* Sok rejtett átmenet-teleport vezetett be, miután áttanulmányozta a zónát a számodra legkényelmesebb útvonalakkal.
* Új, érdekes tulajdonságokkal rendelkező artefaktumok, amelyek képesek aktiválni őket anomáliák létrehozása érdekében.
* Új szörnyeket adott hozzá, a régiek pedig megerősödnek és további tulajdonságokat kapnak. * Új anomália - "Death Zone" - lett hozzáadva, új látványgal!
* Bevezett egy új típusú küldetést - „Escort” (a játék hőseinek elkísérése a szükséges helyre).
* Új résztvevők vannak az eseményeken - a "Hagyd büntetlenül" szervezet és (!) Antagonistáik.
* Új karaktermodellek, köztük 3 női modell!
* A karakterek viselkedése természetesebbé vált, és sok új perzsát vettek fel érdekes küldetésekkel! A stalkerek halálának animációja, amelyet a szerző igazított, sokkal természetesebbnek tűnik.
* A fő küldetés sikeres teljesítéséhez nagyon hasznos lesz egy új, egyedi fegyver, amelynek több típusát kifejezetten a Reborn számára fejlesztették ki!
* A stalkerek és a katonaság közötti konfliktus, valamint Galetsky eltűnése miatt az ukrán hadsereget ideiglenesen orosz különleges erők váltották fel. A titkos élelmiszer-ellátás megszűnt, az élelmiszerekből most iszonyatosan hiány van. Annak érdekében, hogy ne haljon meg az éhségtől, mutánsokra kell vadásznia.

Eredeti játékjellemzők
Most csatlakozhat és bármely csoportba költözhet. Haladhat a játékon egy frakció kiválasztásával, amely radikálisan megváltoztatja az átjárást. De ugyanakkor, még akkor is, ha ugyanannak a klánnak játszik, lehetetlen kétszer ugyanúgy befejezni a játékot! A változatlanság a Reborn egyik legfontosabb jellemzője.
Attól függően, hogy mennyire szeret legyőzni a nehézségeket, letilthatja vagy elhagyhatja az emissziót.
Hozzáadta azt a lehetőséget, hogy csak küldetések útján szerzett ritka tárgyakat és egyedi fegyvereket vásároljon.
A speciális menün keresztül behívott "Z" parancs azonnal rögzíti és elfoglalja az elfoglalt helyzetet, kiküszöbölve a szövetségesek közeledésére való unalmas várakozást. Ezenkívül az önnek engedelmeskedő különleges zsoldos osztagnak van valami fontos része a játék cselekményével kapcsolatban!
Miután megszerezte az emberi lényeget és saját tudatát, Z'ONA természetfeletti erőkkel ruházta fel Scart. Különösen a hős átmehet bizonyos típusú fém kerítéseken, és leküzdheti azokat az akadályokat, amelyek az eredeti játékban leküzdhetetlenek voltak. És új neve - "Újjáéledt" - most a Zónában való új megjelenésének módjáról szól.
Beépített jelzők és holttisztító (fegyverek maradnak, gyűjtünk - eladunk.)

KIVÁLÓ LEHETŐSÉG MEMÓRIA ÉS OKOS KÉPZÉSRE
A passzust az állandó információszerzés kíséri a további cselekvések elemzéséhez, amelyek sikere a fő küldetés sikerétől függ! Ezért még aktívabban meg kell barátkoznod a fejeddel!
INNOVATÍV PILLANATOK A STALKERBEN .- MODELL
A STALKER sorozatban először néhány adatot letölt a játékos, amikor áthalad a hálózatról, és felhasználja a játékban.
Bemutatták az eredeti (főleg a Reborn) csalás elleni chipeket.
A szerző olyan kódokat vezetett be, amelyek javítják a játék dinamikai hibáit. Ennek eredményeként a Reborn 2.50-ben szinte lehetetlen "megszerezni" a törött mentéseket! (Ha dinamikus hibák lépnek fel, a játék egyszerűen lefagy, és nem enged be a területre, ahol a hiba létrejött. A leküzdéséhez egyszerűen csak másik irányba kell haladnia, vagy egy másik átmeneten keresztül kell megadnia a helyet. Ez idő alatt az ok a hiba megszűnik, és a játék folytatható).
A Zóna behatol a valóságba, az igazi pedig a Zónába! A zónában végzett keresései eredményeként a játékos kiszámítja egy igazi lány telefonját - a zóna tudatának prototípusát, amely hívható!

ÚJ HANG
A játékhoz néhány karakter, fegyver, szörnyeteg, sőt maga a Zóna hangjátéka is újjá lett teremtve. Mindezt profi hangmérnökök rögzítették és szerkesztették.
A Reborn számára a zenét speciálisan kiválasztották, jól ismert és meglehetősen eredeti, és a játék helyzete függvényében dinamikusan változik a hang.

Logikailag megalapozott és látványos vége
Sikeres befejezése után egy egyedi epikus végső jelenetet láthat, amely a stalker modderek történetének egyik legszebbje, befejezi a játékot.
Egyébként, ha a befejezés helyes, akkor elsőbbséget élvez a játék második részében!

VÉGRE A REBORN A VILÁG ELSŐ FELNŐTTEK SZÁLLÍTÁSA
Ahhoz, hogy megértsd, miről beszélnek néha Reborn hősei, jól olvasott embernek kell lenned és elegendő élettapasztalattal kell rendelkezned!
De minden haladó fiatal is remekül érzi magát Újjászületésben! Ez a Szerző kétségtelen érdeme is.

Tippek:
A USER.LTX beállításokban
Főoldal - harmadik személy nézete (segítséget nyújt a vezérlőktől)
Vége - harmadik személy nézete (ingyenes kamera)
Beszúrás - visszatérés az első személy nézethez
O - induljon el a szállítás. (parkoljon autókat észak felé, az állomás felé, hogy a vezérlés ne változzon)
Esc + F - repülés (nézd meg, amerre akarsz)
Scroll Lock - állítsa vissza az összes készletet a földre.
Sp. Táska helyett görgesse az időt a kívánt időjáráshoz és a napszakhoz Esc + F2

Játékmenet tippek:
1. A vodka meggyógyítja és leállítja a vérzést.
2. Magának kell enned - nem mutatnak villát és tányért.
Ha nem eszel, két nap múlva a legkedvezőtlenebb időpontban fogsz meghalni.
(még mindig - ilyen terhelés nincs?))
3. Hálózsák helyett Esc + F2 - előre idő.
De másrészt éjszaka kissé izzó teleportálókat láthat.
4. Csak az Exoskeletons típustól függően enged sok cipelést cipelni.
Van, amelyben futni lehet.
Célszerű olyan művészeteket keresni, amelyek csökkentik a gravitációs teret, ha sok a szajré.
6. Nagyon sok mentés jól fog jönni. A gyors hibátlanul takarít meg munkát.
De jobb, ha a mentést angol betűkkel és számokkal hívjuk.
5. A legkomolyabb dolog! - Mielőtt komoly misszióba keveredne, győződjön meg róla, hogy hűvösnek tűnik!
6. Beszélgetés. Nagyon sok új dolgot megtud.
TANÁCS: - TAKARÍTSA SZÁLLÍTÁSÁT! A JÖVŐBEN SOKKAL HASZNOS lesz NEKED!

A hiányzó elemek kérdéséről, amikor másikra váltanak
- Az átmenet egy másik "hurokba" csak egy biológiai tárgy esetében lehetséges (akarati cselekedet).
Amikor a Heg odaér, ​​inicializálja (ehhez az eseményszerűségéhez kötődik) a világok rajongóinak ezt a körét, és amikor a következő alkalommal az átmenet ebbe a "hurokba" máris kihagy minden tárgyat, mivel a valóság összekapcsolódik Scar sorsán keresztül.
A Kövek völgye valaki más akaratának cselekedete, és nem köthető le. A cselekmény végén kiderül, miért.

DOPPELGANGER. TÖRTÉNETI VONALOK KÖZÖTT.
Nos, majdnem három hónap telt el a játék megjelenése óta.
A témával kapcsolatos megtekintések száma általában eléri a 100 000-et, és a játékosok többsége még mindig nem tisztázott abban, hogy a játékunk történetét hogyan itatják.
Eközben a Reborn új részének cselekménye rosszabbul fordul, mint az első rész.
Er soha nem hozta nyilvánosságra, vagy inkább nem írta le, mit művelt a játék során,
és minden teszt és játék kiadása előtt egyetlen válasza volt - játssz és tudd meg.
Természetesen sokat tanulhat, ha elmélyül a játék erőforrásaiban. De amikor az Újjászületett Zónában találja magát, valamiféle varázslat kezdődik.
És hogy ne vesszen el a végtelen titkok, meg kell próbálni összerakni a három hónapos Doppel-ismeretség tapasztalatait.
A játék első helyén - a Radar Bunkerben a Scar kapja meg az első feladatot
- Gyűjtsön össze 6 olyan dokumentumot, amelyek bármely árulás következtében az O-tudatosság laboratóriumaiból kerültek a Zónába,
vagy ennek a szervezetnek valamiféle belső leszámolása.
Nevezzük ezt az első történetnek.
A második helyen, amelyet Leshy-élnek hívunk, megkapjuk a második feladatot - megtalálni az összes átmenetet a megváltozott zónában.
Ez a második történet.
Mindkettő, mire a GG elhagyja a Leshy-élt, a "rejtett" feladatok formátumába megy. Vagyis a jelük nem létezik a PDA-ban, csak emlékezni kell rájuk.
De ezen kezdeti és kifejezett feladatok mellett létezik egy szuper feladatág is, amely valójában
és arra a pillanatra mozgatja Scar-ot, amikor megjelenik Zarka mellett a Doppelganner hatalmas kiterjedésében.
Ehhez emlékezzen arra, hogy mi történt a Zóna új történetének első részében, amelyet "A halál tárgyai" (2010) és "Egy másik út" (2011) címmel tettek közzé.
Mindkét játéknak ugyanaz a vége. Az a zóna, amely a körülmények egybeesése eredményeként jutott eszméletére, tudva, hogy a következő mega-kitörést az O-tudat rendezi annak érdekében, hogy eltörölje a személyiségét, három legerősebb műtárgyba zárja tudatát, és felkéri Scart, hogy éljen később, a Kizárási Zóna több kulcs- és legendás karakterének segítségével.
Az események furcsa anomáliával zárultak a Preobrazhensky-híd végén, ahová Zarka és Shram érkeztek.
Itt kell jeleznünk mindannyiunk számára, hogy a zónában van egy fő elengedhetetlen a cselekedeteinkhez - ez a Zóna által nekünk adott három tárgy megőrzése és az újjáéledéséhez szükséges emberek összegyűjtése.
A "Reborn" eseményeinek első része óta tudjuk, hogy vannak olyan hatalmas szervezetek, amelyek pont az ellenkezőjét akarják:
Az Idő figyelése meg akarja akadályozni a Zóna elméjének újjáéledését, és antagonistáik - a titokzatos Zarka élén álló "Leave Unengenged" szervezet ennek az ellenkezőjét akarja.
Ez a történet, amelyet küldetések sehol nem jeleztek, abban a játékban, amellyel először találkozunk a Shooterrel folytatott beszélgetés során, akit a közelmúltban ott letelepedett Debt-ot letartóztattak a Bar-ban történt lövöldözés miatt.
Itt láthatjuk a REBORN egy teljesen új cselekményének szoros összefonódását a STALKER eseményeinek kontextusával, nevezetesen a csernobili árnyékok cselekményével, amelyben azt a képet látjuk, amelyet a Dopelganner Zónában tett cselekedeteink alkotnak.
Mi vagyunk azok, akik segítenek Dolgnak az Agropromtól a Bar felé haladni, és szétszórt különítményeiket összegyűjteni a Zóna mélyén (találkozunk Zulusszal, a ZP egyik hősével is). Segítünk a raktárakban lévő Freedom bázis felszerelésében Lukasz vezetésével.
Így teremtjük meg a csernobili árnyékok valóságát ... De! A játék cselekménye megmutatja, hogy minden sokkal, de sokkal bonyolultabb, mint az eredeti "stalker" cselekményeiben.
Az egyszerű cselekményekkel ellentétben a valóság itt többrétegű. A GG és a stalkerek cselekedetei folyamatosan új valóságokat szülnek.
És természetesen a legmeghatározóbb események azok, amelyeknek jelentése van a Föld történelmének elágazási pontjaiban.
Például cselekedeteinkkel a történelem egy teljesen új ágát nyitjuk meg. Azt, amelyben a Harmadik Birodalom vezetését megcáfolhatatlan bizonyítékokkal mutatták be a második világháborúban elszenvedett vereségükről.
Ennek eredményeként született meg egy párhuzamos valóság, ahol a Szovjetunió és Németország külön békét kötött 1941-ben, és megújította az agresszivitási paktumot.
Ezt követően Németország le tudta hozni a Wehrmacht összes erejét Anglián. 1942 májusában pedig Nagy-Britanniát hódították meg, csakúgy, mint Európa többi részét. Az egyedül hagyott és az erőviszonyokat mérlegelő Egyesült Államok ravasz lépéseket tett, hogy elkerülje Japán és Németország közvetlen beavatkozását. Rooseveltet megbuktatták, és az amerikai nácik hatalomra kerültek a következő választások eredményeként. Gerhard Kunze, a Német-Amerikai Unió vezetője lett az elnök.
Mindezek eredményeként nem a dollár lett a világ pénzneme a második világháború következtében, hanem az orosz-német bank Reichs-rubelje.
Nem az angol lett a nemzetközi kommunikáció nyelve, hanem a német. Nem a Szovjetunió és az amerikaiak repültek az űrbe, hanem a Szovjetunió és a németek.
A béke fenntartása érdekében minden problémás területen létrehozták a DRP közös katonai erőit, amelyek a Wehrmacht és az NKVD csapataiból álltak.
A Zóna sokéves kutatásának eredményeként világossá vált, hogy nemcsak területileg terjeszkedik, hanem az idő mélyebb rétegeire is hatással van, sőt más alternatív valóságokban kihajt. A német tudós, a Slough-okról beszél erről Schrammal.
Ugyanakkor kezdjük megérteni a Mocsárorvos-monda eredetének természetét. Kiderült, hogy annyira titokzatos és megfoghatatlan annak köszönhetően, hogy egy alternatívából hatol be a valóságunkba, és olyan események "vonzzák", amelyek a beavatkozását igénylik.
De visszatérve a Zóna új kalandjainak első keresésére. Ez a hiányzó monolit különítmény dokumentumok gyűjteménye.
Hogyan gyűjtsön? Emlékeztetünk arra, hogy a Clear Sky játékban kóborolva a legváratlanabb és legmegfelelőbb helyeken láttuk az elhalt monolitok holttesteit.
Magában a Clear Sky játékban nem találunk erre magyarázatot. De megtaláljuk Doppelgennerben. Ebben van az idők és a cselekmények összekapcsolása. Er a ChN fejlesztők hanyagságából logikusan megmagyarázott történetet készített. És most, emlékezve arra, hol láttuk a monolit katonáinak holttestét, hat dokumentumot gyűjtünk össze. Sőt, közülük kettő a mocsarakban található, és csak akkor kaphatja meg őket, ha megváltoztatja a valóságot a Holt kordonon, és megváltoztatja azt, ami miatt a fent leírt alternatív valóságban találjuk magunkat, ahol a DRP csapatai uralkodnak.
Ott megtaláljuk a Zóna (végül is ő is legenda) tudatának felelevenítéséhez szükségeset, a Mocsárorvos. És a Psi-Fist projekt két hiányzó dokumentuma.
Bárhol is gyűjtöttünk hat dokumentumot a hátizsákunkba, mindig üzenet jelenik meg arról, hogy a feladatot elvégeztük, és a dokumentumokat vissza kell adni az O-tudatosság alkalmazottjának.
És itt láthatjuk összefonódni egy másik történettel - azoknak a szereplőknek a feltámadásával, akiknek életben kell lenniük ahhoz, hogy részt vehessenek a Zóna tudatának feltámadásának rituáléjában.
Az egyik alkotóelem - egy Arrow Fang barát és szövetséges feltámadása vezet minket a végrehajtás során az Archer csoport valódi gyorsítótárához tartozó hozzáférési kártyák birtokába, amely egyáltalán nincs az Agroprom kazamatáiban (hamis gyorsítótár ), de a szinte állandó védett pszi-sugárzástól a lötyögő stalkerek Radar ...
Az itt bemutatott áttekintések története olyan biztos módszert tárt fel ezen a küldetésen, hogy le kell jutnia a Radar Bunkerbe, mind a 6 dokumentummal, a Strelka csoport ugyanezen gyorsítótárából a teleporton keresztül a harmadik szintig. Az O-lelkiismeretes ember türelmesen vár minket, és gond nélkül átadjuk neki a dokumentumokat, útközben sok érdekes információt tanulva a vele folytatott beszélgetésből. Például a kísérletekről, a kiugró értékekről és arról, mi vezet azok megjelenéséhez.
A karakter feltámadásának sora nagyon egyszerű. Luka művészvadász találkozik elsőként. Az infoscanner tájékoztat minket a feltámasztás szükségességéről. A Fangról (akit alternatív valóságban öltünk meg) és a Szellemről, aki Amber alatt halt meg, a Shooter meséli.
A feltámadás után ezek a szereplők eltűnnek, amíg meg nem találkoznak a Dopel második részében.
A mocsári orvos a mocsáron folytatott artikulálatlan beszélgetés után szintén eltűnik (várjuk a harmadik nap végét és elhagyjuk a mocsarat), és a második "rejtett" feladat teljesítetlen marad számunkra - a térképen megjelölni az összes átmenetek az új zónában.
Természetesen ezt a feladatot át kell adni annak a FEYK-nek, aki kiadta. Vagyis a Lesha Területen. Maga Fake egyáltalán nem érdekli, hogy kalandjaink során több párosával találkozunk.
Valamilyen oknál fogva eszembe jutott egy ugyanazon karakterből álló, csak különböző realitásokból álló "raj" gondolata, amelyről Golovacsev annyira magával ragadóan írt tudományos-fantasztikus regényeinek sorozatában.
Mielőtt megtudnánk az átmeneteket, Fake nem hajlandó beszélni.
Az átmenet tapasztalatai alapján világossá válik, hogy feltétlenül meg kell látogatnia a "Térkép őrzőit", és alternatív időhurok között meg kell nyitnia a lábával a legtávolabbi szakaszokat.
Miután sikerrel jártunk, Fake emlékeztet arra, hogy kívánatos lenne találkozni a STALKER'a leglegendásabb szereplőjével, természetesen ez a Shooter.
Semmit sem sejtve visszatérünk az ügyvédi bárba, és ... itt ér a legnagyobb megrázkódtatás ... IGAZ Lövő vár ránk, és ő egyenesen azt mondja, hogy a Lövész, akinek a képéhez a Call of Pripjat, NEM AZ!
Itt hivatalosan véget ér a "Doubles" játék első része.
És találkozhat egy igazi Shooterrel is, és nem beszélhet vele, hanem szabad játékot kereshet, meghódíthatja például a DRP zónáját, vagy elvégezheti a zsoldos küldetéseit.
Folytathatja Szaharov feladatait, hogy még mindig visszanyerje emlékezetünket. Míg Szaharov sora azon mozog, hogy ez a különc miért követelt tőlünk hárommilliót, az irányítók agya, akik meggondolatlanul eladták az egész játékot valamilyen ismeretlen személynek, és a Horror legritkább szeme ...
A játéknak is sok szereplője van, a találkozás, akivel az ikrek második részében számítunk. Ezek Olga és Valerien, és a Farkas és az Erdész, és a Hamis és a Kalap, és Zarka és Askold, és a Macska és a Szakáll ...
A Strelkóval váratlan meglepetés fényében ezek a jövőbeli találkozók olyan cselekmény-fordulatokat kínálnak számunkra, amelyek teljesen elképzelhetetlenek voltak egy ilyen döntő előtt.

Indulás:
FIGYELEM A JÁTÉKOSOKRA - AKINEK 100 HÁLÓZATBAN EGY MINDEN HATÁROZAT, VAGY VALAMI HASZNÁLATA EGY HATÁLYBAN
a játék összeomlik, mert a játékos hátizsákjában lévő sok i-eszköz ilyen összeomlást okoz

A kód:
0023: 041C14B8 xrGame.dll, CDialogHolder :: shedule_Scale ()

diagnózis - dviglo CHN nem húz.
Hadd emlékeztessem önöket, hogy az eredetiben 12 helyszín volt, és 62 van.
Ugyanezen okból (a használt azonosítók számának korlátozása) a játékot 2 részre osztották.

(#16294) ' Tzs , válasza Laris2 (#16292) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ja akkor most állt össze a kép! A Radar előtt egy igen hosszú videó taglalta az elkövetkezendő eseményeket, kirxkrax szövegekkel, lehet, hogy én már az 2. részt csinálom? Ez a Fang továbbra sincs meg...
"A speciális menün keresztül behívott "Z" parancs azonnal rögzíti és elfoglalja az elfoglalt helyzetet, kiküszöbölve a szövetségesek közeledésére való unalmas várakozást. Ezenkívül az önnek engedelmeskedő különleges zsoldos osztagnak van valami fontos része a játék cselekményével kapcsolatban!" Ez a rész érdekelne :) Az a csapat mikor és hogy jöhet létre? :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16295) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#16294) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Amúgy végigolvasva ezt a hosszú leírást, ez egy hatalmas projektnek tűnik, a legnagyobbnak eddig az összes mod közül. Tudom, hogy nagyon rég nem foglalkozik modokkal és egyéb elfoglaltságai vannak, de most örülnék SaGa közreműködésének, rálátásának a fordítás során. Főleg, hogy a könyvekben leírt történetekből amiket fordít, biztosan ismerős lehet ebben a modban pár dolog. Nagy munkának tűnik ez, tuti jól jönne némi segítség Larisnak :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16296) Laris2


Laris2
aktív tag

Repülő módban, nemcsak a pályák felett repkedhetsz, hanem bemehetsz az épületekbe, földalatti helyiségekbe is. Csak egérrel irányítható, és tulajdonképpen nem is te repülsz hanem egy drónt irányítasz. Felderítéshez is használható. Esc+F gombal be, ill. ki kapcsolhatod.

[ Szerkesztve ]

(#16297) speki1982


speki1982
tag

Ha meghúzom a limanszki híd karját a leeresztéshez, mi következik? Merthogy kiírja, hogy figyeljem bármely pontról a leeresztést, de akárhol választok szpothelyet, semmi sem történik. Nem indul el a híd lefelé és a monolitosok se jönnek...

Kínlódás ez így, nagyon.

(#16298) Laris2 válasza speki1982 (#16297) üzenetére


Laris2
aktív tag

Én amikor leengedtem jött vagy nyolc monolitos, de nekem sem történt semmi. Még limanszkba sem tudtam átmenni. Bár én fentebb átkeltem a folyón, és úgy próbálkoztam. A teleportot felvetted a vörös erdei bányában? Az erdésznél a korlátról jutsz el oda.Lehet az kell Szaharovhoz. Jártam az üvegalagútban érdekes helyszín. Találkoztam ott Olgával, meg Zarkával is de ő halott. Lehet őt is fel kell éleszteni. A tündérvölgyben 4 átjáró is lett, ahogy kinyírtam a tündéreket. Annak ellenére, hogy PDA most nem volt a ház melletti ürgénél.

(#16299) Sensut válasza Laris2 (#16298) üzenetére


Sensut
őstag

Amikor leengeded a hidat, mondják hogy nem kellett volna, de amikor teljesen leereszkedik, akkor jönnek a monolitosok elölről is és hátulról is. Mindet ki kell nyírni és akkor teljesül a feladat. Elvileg ekkor nyílik meg az út Limanskba, de csak akkor, ha feladatba kaptad, hogy nyisd meg az utat a híd leeresztésével. Amúgy Limansk is egy zsákutca, mert bár jót lövöldözöl és eljutsz a másik Agyperzselőhöz, de ott nincs semmi. Van egy PDA ami elküld a másik Zónába, valami draftsmant kell megkeresni a régi Szeméttelepen. Mikor megtalálod, az elmondja, hogy ez már a játék második része és annyi. Mivel nekem megszűnt a köttetés a Kordonokkal, nem tudtam eljutni ide csak a bontással a rendes Szeméttelepről, amit éppen a Vörös Erdőben a bányában vettem fel az Erdész teleportjával. Mellesleg itt elveszted az összes cuccodat, még a bontásokat is, amiket összeszedtél, ezért pakolj le az utazás előtt mindent egy ládába. Én itt abbahagytam a játékot, mert teljesen megfeneklettem benne. Ez volt az egyetlen aktív feladat, de ez is zsákutca, na meg a javító eszköz kéne a harckocsihoz Radaron, de sehol nem találtam olyasmit. Amúgy felrohantam Strelokék rejtekhelyére Radaron és összeszedtem egy rakás dokumentumot meg belépő kártyákat, de fogalmam sincs mit kezdjek velük. Bármerre megyek, sehol semmi sem történik, nincsenek új feladatok - totál csőd. Már két napja nem foglalkoztam a játékkal és azt hiszem egyelőre nem is fogok, mert nem motivál semmi benne és meguntam a céltalan kószálást. Közben még belenézek, hátha valami beugrik, de most belefogtam ebbe a Cyberpunkba s azt hiszem elleszek vele egy ideig.

(#16300) speki1982 válasza Laris2 (#16298) üzenetére


speki1982
tag

Rendben, de milyen korlát van az erdei bányában?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.