Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16301) speki1982 válasza speki1982 (#16300) üzenetére


speki1982
tag

Megvan, de nem akar elteleportálni a liftaknából a bányába.

(#16302) speki1982 válasza speki1982 (#16301) üzenetére


speki1982
tag

Elképesztő ez a játék. Minden kis haladásért kétszer-háromszor meg újra meg újra kell csinálnom ugyanazt a küldetést, mert elb*szódik valami, ez nincsen meg, azzal nem beszéltem, ezt nem láttam meg. Most az erdésznél a liftaknába dobott be, de onnan az istennek sem akar átrakni a bányába. Ez is valamilyen fejtörő (?!), cikk-cakkban kell hátrafelé menni féllábon ugrálva, gömbbel a kezemben, félrészegen a vodkától, ordítva vagy mi??? Mire gondolt a költő már megint???

Értem én, hogy párhuzamos világok, meg átjárhatóság, de miért kell állandóan fárasztani és ba*tatni valami hülyeséggel, vagy furmányos csavarral az embert??? Egyetlen sztalker játékot sem kívántam még a pokolba, de a pozitívumai ellenére csesződjön meg, aki ezt az egész bonyolult történethálót kitalálta! A francért nem lehet egyértelműen fogalmazni a dolgokat ebben a játékban?
A végigjátszásban simán átrakja a tagot a bányába, én meg bennragadtam a liftaknába, se ki, se be... folytatni sem tudom a játékot. Most mit öltem/nem öltem meg, mit vettem/nem vettem fel, hol jártam/nem jártam, kire néztem rá/nem néztem rá már megint?

(#16303) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Én Fang nyomát nem találom, vezet oda küldetés, merre menjek, mit csináljak? Amúgy én is pihentettem most kicsit, mert nem találok oda.

Ebben az aknában én is jártam, azt hittem valami bug :D Én se sehova onan semerre, a mentés visszatöltése volt a megoldás.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16304) Laris2 válasza speki1982 (#16302) üzenetére


Laris2
aktív tag

Volt már ilyen feladat. meg nem tudnám mondani melyik modban. Lényeg Valamelyik irányba a falhoz mész, Eltereportál a bányába, ott van három teleport. Óvatosan menj a falhoz, és végig a fal mellett menj. Jobbra tarts. Eléred a teleportgolyó helyének a bejáratát, itt viszont balra a fal mellett menj. A végigjátszásnál, inkább csak a sorrendet figyeld. Utána Agronomban megmented, elkíséred a tudóst. Beszélsz vele. Az ablakánál használod a golyót, majd a benti teleport elvisz Szaharovhoz. Mielőtt visszateleportálsz a labor tetején lévő teleportal, menj a marótárcsás kotró felé, és beszélj a pincében a kereskedővel Legyen300000 rubeled. Le van minden fordítva, ha nem magyar, jelezd. Az Agronom vasúti alagútjából eljuthatsz az üvegalagútba is. Szerintem a leglátványosabb pálya.

(#16305) speki1982 válasza Laris2 (#16304) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, de reménytelennek látom. Az aknából se jutok ki, guggolva, hátrafelé (ahogy a végigjátszásban van), cikkcakkban, ugrálva, egyik fal felé sem, sehogy nem nyílik meg a teleport a bányába. A korábbi mentésekben se működik ez a teleport.

(#16306) speki1982 válasza speki1982 (#16305) üzenetére


speki1982
tag

[link]
Itt tartok a teleportnál.

(#16307) Laris2 válasza speki1982 (#16306) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ez tényleg nem működik, próbaképp megnéztem a tanknál sem működik a teleport nálad.
Nem adom föl, útána járok, ha lesz több időm. :F :) :F

(#16308) speki1982 válasza Laris2 (#16307) üzenetére


speki1982
tag

Köszi. A teleport egyszer működött a tanknál, kipróbáltam, elteleportált, visszatöltöttem a teleportálás előttre, mert nem akartam átmenni, azóta sz*r se történt.

[ Szerkesztve ]

(#16309) Sensut válasza speki1982 (#16308) üzenetére


Sensut
őstag

Nálam a bányában egyből működött a teleport lánc, de nem sokat értem vele. Először egy aknába tett, ott egyet léptem és átdobott az alagútba. Itt felvettem az Azbeszt bontást és lett 3 teleport. Egyik a Szeméttelepre vitt és ha itt használtam ezt a bontást, akkor áttett a másik Szeméttelepre, ami már a játék második részéhez tartozik. Aztán vitt egyik még Jantarba, a másik Sötét Völgybe. Sötét Völgyben kaptam egy feladatot, hogy keressem meg a megrendelt árut :F , de fingom se volt, hogy miről van szó és jel se volt a térképen...
A tanknál is rendben volt a buborék, áttett egy elzáródott hangárba, ott volt egy iránytű, onnan pedig a Barhoz teleportált. Na, de a lényeg az, hogy Agropromban ezután se jelent meg semmiféle tudós feladat, vagy bármi új, úgyhogy megint zsákutca lett a vége. Talán Sötét Völggyel kezdhetnék itt valamit, majd ha egyszer újra belefogok.

(#16310) speki1982 válasza Sensut (#16309) üzenetére


speki1982
tag

Jó lenne a sztori ezzel a két részre bontással, de ez a nem lineáris játékfolyam a maga esetlegességeivel teljes káoszt szül. Laris küzd a magyarítással, mint malac a jégen, de nem az ő hibája, hogy lefordítva is teljes katyvasz az egész, illetve a játék sem ad fogózót akkor sem, amikor éppen kellene (lásd a te Sötét völgyes feladatod)

Az elmúlt napokban megnéztem jónéhány végigjátszást a yt-n, de ott is ahány játékos, annyiféle irány a játékmenetben. Mintha látszólag hektikusan mászkálnának összevissza, aztán bele-belebotlanak egy-egy feladatba, de jó részük szerintem tudta, mit kell csinálnia és merre kell mennie, csak mi nem értjük meg.

(#16311) Sensut válasza speki1982 (#16310) üzenetére


Sensut
őstag

Nem, hát az tiszta, hogy ez a játék, ebben a formában nem több egy olcsó fejtörőnél. Nem tudom milyen regények lehetnek az alapja, de aki ezt a "sztorit" játékra vitte, annak elképzelése sincs arról, hogy miként kell adaptálni egy darabot, vagy egyáltalán mi az a forgatókönyv. Bemásolni csupán a párbeszédeket két karakter közé az nem elég, a cselekményt először értelemre kell bírni hogy a játékosnak legyen egy elképzelése arról, amibe belecsöppen, majd alakítja benne a saját sorsát. Nem hogy össze vissza szőjük a pályákat mindenféle összefüggéstelen feladatokkal, amikről azt se lehet tudni ki a megbízó, vagy ki miatt szaródik el éppen valami, bazmeg találd ki ha tudod. Na de ott vannak azok az értelmetlen, túlzásba vitt teleportok, melyek csak úgy a logikai értelmen túl áttesznek egy másik helyre valamiért. Na de miért kerültem én ide - erről se szó se beszéd, csak töprengsz hogy vajon mi járhatott a szerző fejében, vagy vajon mennyit szívhatott amikor ezt ide tette. Látom a leírásban agyon magasztalják, vagy maga szerző agyon magasztalja a játékot, de sajnos abból a sok dumából alig vetíthető át valami a játékra, mintha a játék maga csak egy csupasz vázlata lenne a leírásnak. Nem az első eset, amikor egy mod jó is lehetne, de a hozzá nem értés a kukába küldi azt. A mod elgondolása nagyon jó, viszont a kivitelezése túl nagy falat volt az alkotójának és így nem lett egyéb egy nagy káosznál. Egy ilyen játékot akár Stalker 2-ként is el tudnék képzelni, na de rendes forgatókönyvvel és ember elé való történetvitellel. Ez így sajnos felejtős lesz, legalább is számomra.

(#16312) Laris2 válasza speki1982 (#16310) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Két mentést küldök, egyik a teleportos, a másik egy kordoni mentés. Onnan elmehetsz egyből Agronomba, és kezdődik egy hosszú feladatsorozat, ami le is zárja az első részt. Azért nézni kell a végigjátszást, és elolvasni, a feljebb található ezekkel a feladatokkal kapcsolatos kommenteket. Pár hibát észrevettem, mármint amit én hibának gondolok. A zsoldosok ellenségesek, a kísérők sehonnan nem visznek el a Kordonba, Olga is ott ül, holott az üvegalagútban lenne a helye. Lukenél, aki ott van a snork odu bejáratánál nem kapjuk az életrekeltéssel kapcsolatos SMS-t.
Azt én sem értem, hogy ez a végigjátszós fickó honnan veszi az infókat, hogy hol vannak teleportok, és hová visznek, és mikor merre kell menni. (lehet szóban is kapnak infokat?)

(#16313) speki1982 válasza Laris2 (#16312) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, ezek szerint a mentéseim kukák, semmire sem jók. Eljutottam ugyan a Jupiterre, megvannak Fang rejtekhelyei, de szerintem Sensut sorsára jutok én is, nem fogom tudni folytatni a radaron a játékot.

A mentésemben vettél észre hibát (zsoldosok, kísérők, Olga)? A Kordonon a Valerianos szabadítás előtt működött a kísérős pályaátlépés a Kordonba is (velük mentem oda, Olga nemtom, miért nem tűnt el, amikor egyszer zárt ajtó ellenére bejutottam Valerianhoz és beszéltem vele, akkor eltűnt, viszont én nem tudtam kimenni a zárt ajtón, Luke felélesztését meg elküldte sms-ben a játék, a zsoldosok közül nem mindegyik volt ellenség).

Valami végezetesen beakadt a mentésemben. Köszi, hogy megnézted.

(#16314) Laris2 válasza speki1982 (#16313) üzenetére


Laris2
aktív tag

A mentéseid nem lesznek jók. A Sidoros mentéssel simán végig lehet játszani, én már az x18-ban vagyok, innen még Szaharov és vége az első résznek.

(#16315) ' Tzs , válasza Laris2 (#16314) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ez a Sidor mentés jó lehet, próbálkozom én is vele. Látom a híd neked sincs még leengedve. Továbbjutottam amúgy, meglett Strelok beszéltem is vele, elküld Yantarba Ghost után és aztán eltűnik a ketrecből. Még próbálkozom, de ebből újra kezdés lesz sztem. Én is köszi a mentést!

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16316) Laris2


Laris2
aktív tag

Az x18 után, ami a kövek völgyében van vége az első résznek. Szaharov felé útközben jön egy SMS, érdeklődjek a feltámadás műtárgy holléte iránt, keressem meg és használjam. Ezt az Agronomban kaptam. Szaharov a kapott doksival átment egy másik helyiségbe, kiértékelni azt, vagyis hogyan tudja visszaállítani Scar emlékezetét, hogy fény derüljön mi történt vele az erőműben, és után. Közben fel lehet deríteni a zóna alatti világot, (ez Szaharov kérése) keresni a műtárgyat, Ghostot Fangot stb. A BTR-hez a javítókészletet Szaharov adja.

(#16317) speki1982


speki1982
tag

A mentésedben láttam, hogy nincs még meg Luke feltámasztási műtárgya (ha és amennyiben egyre gondolunk, egy ilyen koponyaszerű artifakt, tulajdonságai nullák).

Az ott van az Agronom alatti tüzes labirintusban, nem messze attól a helytől, ahol Valerian hullája van, közel a kijárathoz. A Valerian mellől induló járat egyik kiágazásában van, a detektor megmutatja (meg kell mászni egy kisebb halmot, mögötte van a zsákutcás járatban).
Ha tudtátok, akkor bocs, ha meg nem erre gondoltál, akkor is :) .

(#16318) speki1982


speki1982
tag

Laris, találtam egy hibát a szövegfordításban: a Jupiteren kolbászolok, a aknás helileszállónál van egy tag, a beszélgetésbe belefagy a játék. :W

[ Szerkesztve ]

(#16319) ' Tzs , válasza Laris2 (#16316) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Tuti én vagyok a n00b, de elvesztem. A mentésedet követve lejutottam a föld alá Strelok búvóhelyétől nem messze sétálgat egy tag ott törlődik is a tudj meg több infót nevű küldetés és megint csak az ereszd le a hidat és a vidd vissza a katonai ruhát marad (ez utóbbit sikeresen leszállítottam). Ill még valami amikor feljövök jön egy üzenet hogy mentsek meg egy tudóst, de sehol sem találom.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16320) Laris2 válasza ' Tzs , (#16319) üzenetére


Laris2
aktív tag

Jelzi a térkép a tudósok helyét, menj egyből a mocsári átjáróhoz, és megjelennek.
Speki, küldj egy beszéd részletet, hogy tudjam mit kell keresni. Én még nem jártam arra.

(#16321) speki1982 válasza Laris2 (#16320) üzenetére


speki1982
tag

Ez után a válasz után fagy ki.

(#16322) ' Tzs , válasza Laris2 (#16320) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Hát én nem látom ezt sehol. Piros pöttyök, a fő piros és a sárga maker és ennyi...

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16323) Laris2 válasza ' Tzs , (#16322) üzenetére


Laris2
aktív tag


A sidor mentést használd. Elmész Agronomba a snork oduhoz, felső kép, és nézd meg a térképen a jelet oda kell menned. Kipróbáltam működik.
Speki, szerintem akkor dob be egy SMS-t a játék, ami val.szeg hibás. Azért fagy ki.

(#16324) Laris2 válasza speki1982 (#16321) üzenetére


Laris2
aktív tag


Egy SMS fordításban van a hiba.

(#16325) speki1982 válasza Laris2 (#16324) üzenetére


speki1982
tag

Akkor visszarakom az eredeti angolt a küldetés miatt.

(#16326) ' Tzs , válasza Laris2 (#16323) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Jól benéztem én ezt. Ezt a tagot a föld alá belépés előtt átnéztem és utána találkoztam a fentebb írt figurával. De kifelé jövet is jön egy ilyen üzenet, akkor ez kevert meg? A 2. képen látható helyen még nem jártam. Na akkor így fogom csinálni, köszi!

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16327) shield válasza speki1982 (#16321) üzenetére


shield
Topikgazda

Ebből a Starikov szövegéből, ért valaki valamit? :Y

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#16328) speki1982 válasza shield (#16327) üzenetére


speki1982
tag

Lemondtam arról már, hogy mindent értsek ebben a játékban. :)) Elég az, ha a küldetésszál nem akad el: a saját haladásomat ki kellett teljesen dobnom, a Lariséval haladgatok most.
Starikov is valamilyen roppant fontos karakter lehet.

(#16329) Laris2


Laris2
aktív tag

Csak egy infó. Fang feltámasztásához szükséges műtárgy az x18-ban van . Ehhez a lépcsők alatt található teleport gömb visz el.
Shield, oroszból fordítom, de az egész játéknak ilyen zsargon szövege van, marhára nehéz értelmezni. Ezt azért kipofoztam, de még fordítgatok egy keveset, és linkelem. Örülnék ha te, és még sokan beszállnának, számítanának az észrevételek, ötletek, merre mit és hogyan.
Sensut, az elfelejtett erdőben az erdészházzal szemben levő barlangból kezdődik a labirintus. Nem nehéz feladat, mert a stalkerek kísérnek végig benne. Egészen a kódolt ajtókig. A kódot csak ők ismerik, nem árulják el. Innentől nem lesz egyszerű a történet.

(#16330) speki1982 válasza Laris2 (#16329) üzenetére


speki1982
tag

Az x18-ba eljutni sem volt egyszerű, és azt mondod, még nehezebb lesz a második rész? Ne máár :) , ne idegesíts :DD

Spoiler alert!!!

Magamtól soha nem jöttem volna, hogy a laborba való bejutáshoz le kell pakolni a cuccodat, megkeresni egy átjárót a raktárakban, onnan átmenni egy párhuzamos Jupiterre, ott megtalálni(!) az átjárót a párhuzamos Sötétvölgybe és onnan be a laborba, plusz megtalálni a gömböt.

Semmi infó nem volt semmiről, egy szó sem, kb. lehetetlen rájönni még az első lépésre is ebben a folyamatban: a megoldáshoz szükséges első átjáró a vérszopók falujában van, ami a víztoronyról való leugrással!!!! aktiválódik. Kilenc élet alatt sem jönnék rá erre: a leirásban, amit Szaharovtól kapsz, csak annyi hogy találd meg a bejáratot az x18-ba. Kösz megint, játék.

És még ennél is nehezebb játékrész következik??? Hahaha, nem hiszem el :D :D !

[ Szerkesztve ]

(#16331) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Fordítva az Elfelejtett erdőben a labirintus, K Pripyatban, és Jupiteren Fang keresése, és pár javítás. Kelet Pripyatban használni kell a megvásárolt helyi teleportokat, egy újabb teleport golyó megszerzéséhez. (olvastam, volt egy szöveges végigjátszás, de törölte a játék készítője, valami jogvédelemre hivatkozva) Elvileg ott kellett volna lenni a főkönyvtárban.

(#16332) speki1982 válasza Laris2 (#16316) üzenetére


speki1982
tag

Leadtam Szaharovnak az x18-as doksit, elvette, elvonult a másik szobába, ok. Én nem kaptam sms-t a feltámadás műtárgy miatt Agronomban, lehet azért, mert megvan Ghosté, Fangé és Lukaé is, kié kell még?
Szaharov szól majd, ha kész? Vagy vissza kell menni hozzá egy idő után?

(#16333) Sensut válasza speki1982 (#16332) üzenetére


Sensut
őstag

Remélem dokumentáljátok a végigjátszást s egy nap még megérjük, hogy az oroszok meg az angolok fogják magyarról átguglizni maguknak a neten :D

(#16334) speki1982 válasza Sensut (#16333) üzenetére


speki1982
tag

Én már örülök annak is, ha sikerült végigjátszani :)) . Annyi minden történik a játékban, hogy az elejére már nem emlékszem...

(#16335) Laris2 válasza speki1982 (#16332) üzenetére


Laris2
aktív tag

Akkor rohanhatsz egyenesen az elfeledett erdőbe, az erdész házával szembeni barlanghoz. Onnantól egy darabig nemigen lesz időd rohangálni. Meg kell mentened, vagy segítened kell egy stalker csoportnak, hogy kijussanak a labirintusból. :)
Négy feltámadás műtárgy kell, a negyedik a tündér csajszi. Miért? Szólj ha sikerült eljutnod a mocsarakba a doktorhoz. Ő meg Szaharov hozzák össze ezt az újra élesztést, de ez nem mostanában lesz. :D

[ Szerkesztve ]

(#16336) speki1982 válasza Laris2 (#16335) üzenetére


speki1982
tag

Egyik agropromi vasúti alagútból sem nyílik atjáro az üvegalagútba. Ha jól sejtem, itt lenne a negyedik feltámasztási műtárgy, nem?

(#16337) Laris2 válasza speki1982 (#16336) üzenetére


Laris2
aktív tag

Szerinted mit jelent ha Zarka (vele beszéltünk a játék elején)meghalt az üvegalagútban? :F új játék? :D Így is, úgy is cumi! :(( Még az első agronomi feladatnál az iker Szakáll említette az üvegfolyosót, hogy a zónában lévő nők oda kerülnek. Ebben a játékban, úgy tűnik, hogy a fontos küldiket is csak úgy megemlítik, (mert úgy gondolta a mod készítője, vagyunk olyan műveltek, hogy mindenre megfelelően reagálunk ) Lényeg nálam Zarka meghalt a a folyosóban. Az egy nagy átlátszó labirintus, sok mutánsal. A te játékodban megmentettem, de abban más hibák vannak.
Az üvegalagútba csak a CoC-os kinézetű Agronomból lehet eljutni. Tehát Yantar vissza Agronom alagút.

[ Szerkesztve ]

(#16338) speki1982 válasza Laris2 (#16337) üzenetére


speki1982
tag

Ennél bonyolultabb nem is lehetne... előre kell gondolkodni úgy, hogy fingod sincs, merre menj, mi a helyes út és még időben érkezz meg es mentsd meg...

Az én mentésemben nagyon sok minden el van rontva, az biztos, modt jöttem rá ahogy a tiéddel játszom. A tiéddel éppen Fang nyomában vagyok, most mentem le az X8-ba, de előtte meg tettem egy kört az erőműben, spéci újraélesztő DRP-s készülèket, egy bontás gömböt, spéci ruhát és Gravi gun-t találtam a CNPP-ben.

Vajon ha megtalálom Zarkát, élni fog? A sztalkerek ott lesznek a labirintusban az elfeledett erdőben? Jó kérdések...

Ha visszatöltöd az üvegalagut elejétől, vajon meg tudnád menteni?

(#16339) Laris2 válasza speki1982 (#16338) üzenetére


Laris2
aktív tag

Megmentettem, de eléggé a játék elején. ráadásul észrevettem, hogy elhagytam egy teleport gömböt is, és ez neked is okozhat problémát. :F Kellene ehhez valami játék leírás!

(#16340) speki1982 válasza Laris2 (#16339) üzenetére


speki1982
tag

Én nem tudtam átmenni CoC Agropromból az üvegalagútba egyelőre, a vasúti alagutban nincs teleport. A gömbnek még nem éreztem hiányát, minden a helyén van. Még.

(#16341) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

No, asszem még egy utolsó próbát teszek. Megmentetem a tudós csapatot, köszönik szépen, említenek szerződést, meg hogy kísérjem el őket valahova. Csak hogy a prof össze vissza kering a pályán nem indul el semerre. Aztán van még itt ez a híd leeresztés. Ennyire szájbarágósan még egy moddal se küzdöttem eddig. Hogyan tovább?

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16342) Laris2 válasza speki1982 (#16340) üzenetére


Laris2
aktív tag

Pedig ott van, kikerülgeted az anomáliákat, és legbelül van a teleport. Átkerülsz egy másik a Fotográfból ismert alagútba, ott a második sikertelen kijutás után kapsz egy SMS-t, ami új átjárót jelez ez visz az üvegalagútba. Ebben a játékban még véletlenül sem egyszerű semmi!!!
Tzs: Elkíséred a tudóst a Yantari átjáróhoz. A két kísérőjével nem kell foglalkoznod, majd elmész te is a mobil laborba.

[ Szerkesztve ]

(#16343) speki1982 válasza ' Tzs , (#16341) üzenetére


speki1982
tag

A prof, ha szerencséd van, csak azért mászkál össze-vissza, mert ellenséget érzékel a közelben. Ha kilövöd őket, akkor jó eséllyel elindul a mocsár északi részéhez a jantari átjáróhoz, ha átment, picit vársz és mész utána a tudósbunkerhez.

Ha megkaptad az üzit a híd leeresztéséhez, át kell menni a másik partra, ott a híd kapcsolotáblája mellett lesz egy kar, azt kell meghúzni és irtani az ellent.

Nem egyszerű, tudom. :)

(#16344) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Köszi a türelmeteket srácok! :) Nem tegnap kezdtem a Stalkerezést, de ekkorát még nem szo szívtam egy moddal se sztem.

Oki akkor még egyszer kipucolom a snorkokat és a zombikat, hátha elindul és nem körbe körbe kóborol majd.

A hidas küldetés: átjutottam már oda is, láttam is a táblát, de nekem mintha nem is lenne ott a kar, illetve a táblánál nem is jelenik meg hogy ezt húzd le baeg, szal csak keringtem ott, hátha valami más a trükk. Persze ott is van teleport ami Limanszk külső területeire visz, az tetszett, ott még nem is jártam :)

Amiket meg itt ti írtok, hol vagyok én még a komolyabb részektől...ááh. :D
Kikészít ez a mod, pedig az egyik legjobb lenne amivel eddig játszottam, már csak a sztoriját is tekintve.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16345) speki1982


speki1982
tag

Sikerült megmentenem Olgát és Zarkát is, de csak a generátorokra van kijárata az üvegalagútnak? Oda nem akarok menni egyelőre. Ha a pálya eleggé gyorsan kinyírod az Olgára támadó zombit, akkor a másik csaj is megmenthető sok futással.

(#16346) Laris2 válasza speki1982 (#16345) üzenetére


Laris2
aktív tag

Annak a folyosónak a végén, ahol kinyírod a mutánsokat van egy teleport, ami a kat. raktárakba visz. Az erőműben, kb hol szerezted az újraélesztős DRP-s készüléket, és a bontás gömböt? Én még nem jártam az erőműben. Újrakezdtem, aztán mégsem, mert nem minden új játék indításakor tölti be a pályákra a Rejtekhelyeken lévő PDA-kat, és egyéb cuccokat. Én pont beleszaladtam ebbe, és olvastam is róla. Valszeg te és Sensut is így jártatok.

(#16347) speki1982 válasza Laris2 (#16346) üzenetére


speki1982
tag

Inkább ilyen first aid jellegű cucc, még nem próbáltam ki. Ilyet máshol nem találtam.

A helyét ebben a videóban nézheted meg: a metróból van bejárat, ahogy bedob a pályára, lemész a lépcsőn és a bal oldali járat visz a CNPP-be. Azért nem linkelek konkrét helyeket, mert rohadt nagy az erőmű területe, képek alapján nem fogod megtalálni és nem fogsz rájönni a bontás helyére és a pályakijáratra sem. Egyszerűbb, ha megnézed a videót, én is ennek alapján jártam be és minden megvolt, a fegyver, a ruha, a medkit és a gömb is. A kijárat teleportja a CNPP tetején van.
[link]

Rossz helyen jöttem ki az üvegalagútból, nem a raktáraknál, hanem a Generátoroknál tett ki. Van egy furcsa, sárga színű betűvel jelölt átjáró is, ami nem működik kijáratként a generátoroktól, a Perzselő 2-be vinne. Lementem az ott lévő laborba (Warlab), megkerestem egy doksit, és valamilyen biztosítékot is fel kellett kapcsolni a Radar2 működéséhez, de a szöveg szerint nem sikerült. Találkoztam egy O-tudatos proffal is ott. Érdekes hely, nem tudom, hogy köze ban-e a másoik részhez.

Most egy idegen pályára dobott ki, pedig én csak Szaharovhoz akarok visszajutni az x8-as dokumentumokkal. :) legyen már végre vége az első résznek.

[ Szerkesztve ]

(#16348) speki1982


speki1982
tag

A Warlabból eljutottam a Sensut által említett Kráter pályára, ott van a Radar 2-es perzselő. Onnan egy köztes pálya érintésével a Vörös erdő egy fájának tetejére teleportált és valamennyi pálya összes átjáróját megadta a játék, olyat is, ami eddig nem volt látható.

A CNPP-ben feladatként adta, hogy keressem meg az állomásépület bejáratát. Ez az, teljesült a feladat. Ez lenne Limanszk elővárosa?

Fogalmam sincs, hogy csináltam.

[ Szerkesztve ]

(#16349) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Na jó, az Óvoda tetejére hogy lehet feljutni? Fang jelét követem...

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#16350) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#16349) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

...közben feljutottam. Útirányt nem mutat viszont. Egy átvezető animáció volt amikor talán Zarka és egy szellemfazon vizsgálgatják az eredeti CoP-ban a könyvtárban lévő Monolith tákolt adótornyot.Merre tovább? Fang a levelében ír rólam, de ennyi...

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.