Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15001) Dhampir válasza borovi (#15000) üzenetére


Dhampir
félisten

Miért? Valószínűleg a turisták adják a legtöbb snork, zombi, vérszívó stb. állományt. :)

(#15002) Laris2


Laris2
aktív tag

Egy O.G.S.E.-os kérdés. A kordonon a tanyánál Foxot megmentettem, és Strelok után érdeklődve, elküld a Szemétlerakóba Seriy-.hez a hangárba, a aki többet tud Strelokról mondani. De én egyből itt találkozok vele a Kordonon. Ő egyből elküld Molehoz az Agroprom-ba. Akkor itt kimarad a Szemétlerakóban a járműtelepen, és a hangárban a stalkerek megsegítése a banditák ellen?

(#15003) Papa Joe


Papa Joe
tag

Sziasztok!

Egy kis segítségkérésem lenne... Hullócsillag módról elég sokat olvastam vissza, de igyekeztem csak addig, ahol éppen tartok a történetben. Annyit már felfogtam, hogy vannak dolgok, aminél nem mindegy a sorrend... Jelenleg ott tartok, hogy Cooper elküldött a helik legénysége után kutakodni, és a mocsárban meg kell keresnem Vitalij atyát. Számít, hogy először a mocsárba megyek, vagy Agroprom felé induljak? Egy beszélgetés valahol azt súgalta, hogy arrafelé keressek túlélőket? A másik kérdés, hogy a szeméttelepre megyek-e még, mert van ott egy kisebb készletem, amit nem szeretnék elbukni.
Előre is köszi! ;)

(#15004) rétisün válasza Papa Joe (#15003) üzenetére


rétisün
veterán

amíg nem mész be a kupolába, addig vissza tudsz menni korábbi pályákra, szemételepre is.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#15005) Sensut válasza Laris2 (#15002) üzenetére


Sensut
őstag

Egyszer én is így jártam, talán épp ezzel a moddal. A lényeg az volt, hogy rosszul peccseltem és a szereplők össze-vissza jelentek meg. Seriynek semmi keresnivalója nincs Kordonon, tehát a dolog hibás!

(#15006) Laris2 válasza Sensut (#15005) üzenetére


Laris2
aktív tag

Köszi, hogy megemlítetted ezt a peccses dolgot. Ez volt a hibája a játéknak. Utána néztem és két azonos nevű javítást is találtam hozzá, azzal a különbséggel, hogy az egyik csak egy 9.62 K bájt WinRAR archívum.( ez volt rajta) A másik 476 MB-os, és telepítős. Ez utóbbit rátelepítettem, így már már a szöveg is, és a karakterek is rendben vannak. Még annyit, a gamedata.db_xpatch fájlt is ki kellett unpackerelni, a magyarítás végett. ;)

[ Szerkesztve ]

(#15007) Sensut válasza Laris2 (#15006) üzenetére


Sensut
őstag

Ha jól emlékszem az a patch fájl, tehát ki kell bontani, mert lehet benne fordítandó frissítés is. De ha nincs, akkor nem szükség. Nincs fenn nálam a mod, nem tudom mit tartalmaz (?)

(#15008) Laris2 válasza Sensut (#15007) üzenetére


Laris2
aktív tag

A path telepítésekor beletett egy gamedata.db_xpath mappát a játék könyvtárába, amiben a javítások listája szerepel, pl pályák fegyverek módosítása, karakterek megjelenítése, textúrajavítás stb. Ezenkívül ide rakta a gamedata mappát is, ezért kellett unpackerrel kibontanom, mivel a gyökérkönyvtárban levőt egy az egyben eltüntette. Nem találtam benne fordítandó frissítést, csak helyrerakta a szövegfájlokat, itt azt értem, hogy pl egy SMS. az adott helyszínen jelenjen meg.

[ Szerkesztve ]

(#15009) Sensut válasza Laris2 (#15008) üzenetére


Sensut
őstag

Akkor szerintem nem kell vele foglalkozni.

(#15010) shield


shield
Topikgazda

GoG-os SoC-t a ZRP1.09-el tolom. Sajnos nem lehet benne javíttatni és javító kit sincs. Találtam egy javító kit modocskát és egy javíttatási modot, de sajnos nem jött össze, kicsit többet kellene érteni hozzá.
A javítókészlet félig-meddig összejött, találtam készleteket, az ikon is megjelenik, igaz még nincs rendesen a helyén, de a javítás nem megy. :(
A másik javítási lehetőség nem jött össze, nem indult a játék, de azért még majd próbálkozok vele.
Ha esetleg tud valaki segíteni benne azt megköszönném.
Egy jó hír, a hálózsákos alvás az van.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#15011) Papa Joe válasza rétisün (#15004) üzenetére


Papa Joe
tag

Rétisün, nagyon köszönöm!
Lenne még 1-2 dolog, ami nem teljesen világos. Agroprombam elvitte a szellem heli a hadnagyot, megkaptam a Domino elv feladatot, és az SMS-t Hugótól, hogy valakik ténykednek, ezért eltéríthetik az üzeneteket.
Elvileg jelentenek kellene Coopernek, de a nyíl a föld alá vezet. Ez lenne az eltérítés? Merre tovább?
Olvast a hsz-ekben, hogy a Domino elv kb 400 likvidálást, és rengeteg rohangálást jelent. Ha kihagyom, mit veszítek a történetben? Érdemes nekifutni?
Valamint mintha olyat is láttam volna az egyik bejegyzésben - sajnos hiába pörgettem vissza, most nem találom - hogy létezik egy arti valahol az elhagyott faluban, ami súlyhatárt emel. Talán vámpír névre hallgat... Mindent átnézzem, a háztetőn megtaláltam a Vintart is, de ezt nem lelem. Rosszul emlékszem, rossz helyen keresem, vagy majd egy küldetés kapcsán kerül elő?
Nagyon köszönöm... :) :R

(#15012) Dhampir válasza Papa Joe (#15011) üzenetére


Dhampir
félisten

A hozzászólás végén a Vámpír.

egy helyen viszont, a halott faluban, ahol 3 stalkerből lesz törpe, érdemes, mert mögöttük a leomlott alagút végén van egy hátizsák a vámpír artival.

[ Szerkesztve ]

(#15013) SaGa59 válasza Papa Joe (#15011) üzenetére


SaGa59
őstag

Semmit nem jelent, ha nem csinálod a Dominó elv feladatot, a végén egy mondat nem fog elhangozni, de hiányozni sem. Súlyhatár növelésre az exot keresd meg Agroprom földalatti részén.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#15014) sklopp válasza Papa Joe (#15011) üzenetére


sklopp
őstag

Agropromban felvetted a hadnagy PDA-ját miután elvitte a szellem helikopter? Mert anélkül gond lesz a továbbjutásban.

(#15015) rétisün válasza Papa Joe (#15011) üzenetére


rétisün
veterán

már nem emlékszem erre az artira, viszont ahogy sag is írja, van egy exo agroprom alatt, amit mindenképpen érdedemes megkeresni (nálam csak kis felbontásra állítva a játékot volt látható) itt egy orosz végigjátszás, google fordítóval is egészen érthető, legalábbis a képek segítségével sok segítséget jelent. van benn kép erről az exo-ról is.

mod: itt már írtam róla, kép, link

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#15016) Dhampir válasza rétisün (#15015) üzenetére


Dhampir
félisten

Pedig ott van az alagútban, a hátizsákban, amint annak idején írtad is. Az alapján akkor megtaláltam...

(#15017) Papa Joe


Papa Joe
tag

Először is, köszönöm a gyors válaszokat! :R
EXO, PDA megvan. A Vámpír artiért visszaugrom, megkeresem, hátha még jól jön. Kicsit ostorozom magam, általában minden kő alá benézek, gyűjtögetős típus vagyok...
A Dominó elvet szerintem kihagyom. Ha más miatt nem fontos, a megszerezhető felszerelésekért, nem írtom ki a fél zónát. Cooper eddig is megvett mindent, van kb 1millája, telik rá az angol, vagy amerikai adófizetők pénzéből. :K
Viszont azt nem tudom, hogy elmenjek-e jelenteni Coopernek, vagy le a föld alá, ahová a nyíl küldeni akar? Ha most nem megyek le, később is megtehetem? Elvileg most jöttem ki onnan, ez a bejárat eddig fentről zárva volt. Lenéztem, és az a rész látszik, ahol az eredeti játékban kifelé az irányítót ki kellett nyírni. Meg nyílhatott ott egy új átjáró, vagy ahogy Hugó üzente, valakik megzavarták a kommunikációt?
Egyszóval szerintetetek merre? 🤔

(#15018) sklopp válasza Papa Joe (#15017) üzenetére


sklopp
őstag

Menj Cooperhez, sajnos néha rossz helyre mutat a nyíl. Az agropromi ruhát ne hagyd ki. Ahol a négy kör alakú medence van, az egyik fölött egy világító artifakt lebeg, szinte pont alatta van a batyu, benne a ruha.

A Vámpír artiért fel kell mászni a törmelékre, fentről visszanézve látszik a batyu a Vámpírral.

(#15019) Papa Joe válasza sklopp (#15018) üzenetére


Papa Joe
tag

sklopp köszönöm! :R

(#15020) Laris2


Laris2
aktív tag

OGSE : Mole megbíz, hogy a Szeméttelepről, hozzak 4db lőszeres ládát. A hangár mellett hagyták el, egy kitörés miatt. Én simán megtaláltam hármat, a hangár alatti alagsorban, de a negyediket, nem találom. Aki emlékszik rá hol lehetnek, az jól jönne.

(#15021) Sensut válasza Laris2 (#15020) üzenetére


Sensut
őstag

A negyedik a hangárral szemközt levő szemétdomb alatt van. A domb tetején van egy lejárat egy elhantolt toronydarun. Ez egy barlanghoz vezet le, ott kell keresni. Ez a barlang nincs az alapjátékban és más modokban sem, akárcsak sok egyéb újdonság a pályákon.

(#15022) Dhampir válasza Sensut (#15021) üzenetére


Dhampir
félisten

Ilyen újdonságok, klassz dolgok kellenek egy megújított játékba. :)

(#15023) Laris2 válasza Sensut (#15021) üzenetére


Laris2
aktív tag

Köszi, Mole kevés infót adott erre a feladatra, bár az a Stalker aki megmenekült, és elhozta az egyik ládát, elmondta, hogy látta amikor ketten az Agroprommal ellentétes irányba szaladtak, amikor támadás érte őket, és jött a kitörés is.

(#15024) batman91


batman91
őstag

Sziasztok!

Nem tudom ti hogyan vagytok vele, de nekem jobban bejön a static lighting mint a full dynamic lighting a Shadow of Chernobyl esetében. Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel az állásponttal. Talán azért mert eredetileg is erre tervezték a játékot kiadni és ez maradt meg bennem jobban. Gondolom ez magyarázza azt a sok grafikai anomáliát és optimalizációs gondot dx9 alatt, amit az ember tapasztalt. Mondjuk így sok effekttől elesik az ember. De hát mi nem a grafikája miatt szerettük meg a szériát, hanem az utánozhatatlan hangulata miatt.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#15025) Papa Joe


Papa Joe
tag

Valaki mondja már meg könyörgöm, hogy a Hullócsillag módban, hogy veszem elő a dobókéseket. Le kellene vadásznom a banditákat, de nem tudom sem az 1-es, sem a 2-es fegyver slotba behelyezni. Kerestem a beállításokban, hátha külön gombja van, de nincs. Eddig csak akkor kellett használnom, amikor még nem is volt más fegyverem, akkor a kés funkcióban volt, de ott most a tőr van... :W

(#15026) Papa Joe válasza Papa Joe (#15025) üzenetére


Papa Joe
tag

Megoldódott, köszönöm! Van a "sima" dobókés ikon, és az ahol kettő keresztben van egymáson. A dupla kés változatnál hiába dobja fel a Használ parancsot, semmit sem csinál, viszont a "simát" be lehet helyezni a pisztoly slotba, utánna már mutatja, a darabszámot is a jobb alsó sarokban... :B

(#15027) Dhampir válasza batman91 (#15024) üzenetére


Dhampir
félisten

Lehet, hogy megkedvelnéd a StalkerSoup játékot is.
Ha még nem ismered, érdemes tenni vele egy próbát. A topic összefoglalójában megtalálhatóak a letöltendő fájlok. Én csak belelestem és nagyon hangulatosnak tűnt az elején.

(#15028) batman91 válasza Dhampir (#15027) üzenetére


batman91
őstag

Már korábban is rálestem, de nekem nem jött be.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#15029) Sensut válasza Dhampir (#15027) üzenetére


Sensut
őstag

Akinek az alap SOC tetszett, annak a Stalkersoup is teszik, mivel ez is az alapjáték egy bővített változata. Azon kívül, hogy egy csomó feladattal és pályával több van benne és az alaptörténet némileg modifikálva lett ez által, semmi olyan különbség nincs köztük ami miatt ne tetszhetne. Persze némileg nehezebb az alapjátéknál, de hát 2019-et írunk, nem ragadhatunk le folyton az óvodáskorban :D

(#15030) rétisün válasza Sensut (#15029) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól emlékszem, amikor itt először említve lett, eléggé bugosnaktűnt a leírások alapján. most már játszhatóbb? illetve azt hiszem a javítások nem nagyon voltak kompatibilisek az régebbi mentésekkel, ha jól rémlik....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#15031) Dhampir válasza rétisün (#15030) üzenetére


Dhampir
félisten

A faluig elfutkostam benne, gyűjtögettem is, addig jó stabil volt.

(#15029) Sensut

Az elején kapott bőrkabát (bandita cucc) jól állja a tüzet. Ez segít egy kicsit már a kezdetkor.

[ Szerkesztve ]

(#15032) shield válasza batman91 (#15024) üzenetére


shield
Topikgazda

Én is a SoC-t tolom, de én rápakoltam a texture pack-okat. Jól néz ki velük.
Stabilítás miatt a Zone_Reclamation_Project_1.09_XR2 van rajta, eddig egyszer sem volt gond vele, most fogok át menni a Katonai Raktárak pályára.
Sikerült egy Javító Kit modot összeilleszteni vele, most legalább lehet fegyvert, páncélt javítani, a semminél több. Most egy másik javító modot bütykölök, amelyikkel már javíttatni is lehet a kereskedőkkel és ha minden igaz, akkor mellette Javító Kitteket is találunk.
A GoG-os SoC-ban a hálózsákot be lehet kapcsolni, de van egy Hálózsák mod, amit lehet majd használni más SoC + ZRP-vel.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#15033) batman91 válasza batman91 (#15028) üzenetére


batman91
őstag

De lehet, hogy majd újra ránézek. Már eléggé régen néztem bele, azóta eltelt már jó pár év.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#15034) Laris2


Laris2
aktív tag


Az O.G.S.E. meg van szórva ilyen vidám történetekkel, de van benne bőven bölcs anekdóta is.

(#15035) ' Tzs , válasza Laris2 (#15034) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ez jó! :D

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#15036) Laris2


Laris2
aktív tag

Az OGSE-ban, a Borongós területén a benzinkútnál, ki kellett menteni, egy beteg tagot, akit az anomália bezárt. Elvittem hozzá az orvost, hogy meggyógyítsa, és majd vigyem el a barlangba, a " testvéreihez " , de valahogy elakadt a játék. Mi lenne itt a folytatás.

(#15037) Sensut válasza Laris2 (#15036) üzenetére


Sensut
őstag

Miután felélesztik a sebesültet a benzinkútnál, jönnek a Dutysok akik épp ezekre az alanyokra vadásznak és megpróbálnak egyezkedni veled. De mivel te meg akarod menteni a tudósokat, ezért nem egyezel bele az alkuba, hanem ki kell találnotok, hogy szabadulhattok ki a csapdából. A megoldás az, hogy a nálad levő képződmény szilánkjaival kiteleportálod a társaidat, de mivel nincs elég képződmény, neked maradnod kell és ledarálod a dutysokat. Nem kell izgulni, mert nem lesz hatással a továbbiakra. Egy alkalommal a duty főnök meg is jegyzi majd, hogy ezek szakadárok voltak. Ez a rendes játékmenet, de nem tudom hol akadtál el?

(#15038) Papa Joe válasza Laris2 (#15036) üzenetére


Papa Joe
tag

Minél több részletet osztasz meg az OGSE-ről, annál jobban tetszik. A fórum elején, a bekezdés részben sajnos nem találok hozzá linket.
Valaki esetleg meg tudná osztani? A Hullócsillag után szívesen ránéznék... :K

(#15039) ' Tzs , válasza Papa Joe (#15038) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ja, ez engem is érdekelne, link a normális verzióhoz + magyarítás :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#15040) Sensut válasza Papa Joe (#15038) üzenetére


Sensut
őstag

Ez a final verzio, kell az alap O.G.S.E. 0.6.9.3 Final 2.0 Standalone - PART 1- 6 rész + a O.G.S.E. 0.6.9.3 Final 2.0 Standalone Patch 2.10R és a STALKER OGSE 0693 Patch 2.10 Revised_fix2. A játék önálló, angol és a magyarítás most készül, ha jól értettem.

(#15041) Laris2 válasza Sensut (#15037) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ott akadtam el, hogy amikor az orvos meggyógyította Yekát, egyből jöttek a Szolgálatosok, és lőttek, minden irányból. De észrevettem a hibát, Borovnál a magyarítás végett, bevállaltam a Bandita tagságot, és azzal az elmentéssel toltam tovább a játékot. Ez okozta a galibát. A Borongósban akiknek segítettem, egy új frakció, angolul Cleaners. Még nem döntöttem el, mi legyen a nevük, Tisztítók, vagy testvérek ( ők inkább ezt használják) Feladatuk az lenne, megvédeni a zónát mindenféle képződményektől , vagyis amit találnak megsemmisítik. Egyébként, én csak a Path 2.10 Revised alkalmazást telepítettem rá, mert olvastam hogy ez mindent javít.
tzs 182. a magyarítás, csak készülget, talán év végére elkészül. Annyi szöveg van benne, mint a 3 alapjátékban összesen. A magyarítást úgy készítettem elő, hogy csak be kell másolni a játékkönyvárba.

[ Szerkesztve ]

(#15042) shield válasza Laris2 (#15041) üzenetére


shield
Topikgazda

Talán a Tisztogatók jó lenne. A link is erre ösztönöz.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#15043) shield válasza Sensut (#15040) üzenetére


shield
Topikgazda

Ezt találtam még hozzá: OGSR Engine for OGSE 0.6.9.3 (23-06-2019)
Gondolom ez jól jön hozzá.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#15044) Laris2 válasza shield (#15043) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ez a 64 bites motor, még csak a Béta előtti verzió, és csak tesztelésre adták ki.
Amit javasoltál, szerintem is a Tisztogatók a legjobb név.

[ Szerkesztve ]

(#15045) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Sensut: köszi a linkeket! Gondolom exe katt, aztán a SA és a Revised fix a sorrend, ugye?

Laris: kösz az infót! Jó munkát, kíváncsian várom a végleges verziót. A teszt magyarítást tesztelhetném? Futnék 1-2 kört a Zónában :D

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#15046) Sensut válasza Laris2 (#15041) üzenetére


Sensut
őstag

Nem emlékszem, hogy itt működik-e Sidorovichnál az alku, amikor némi összegért kibékít bizonyos bandákkal, mint pld a Soupban? Arra viszont emlékszem, hogy az első menetben annak idején, valami módon úgy kerültem ki a banditákat, hogy Borovval is megalkudtam és más klánokkal is jóban maradtam, de ilyenkor kimaradsz egy jó kis bunyóból. Sajna nem emlékszem a folyamatra, de valszeg Sidorovich volt a megoldás.
Ja, és a Tisztogatók a megfelelő fordítás.

tzs182: a sorrend az, először a nagy alapcsomag, aztán a 2 patch sorrendben. A 64-es motort én sem használtam, de nem lehet rossz.

[ Szerkesztve ]

(#15047) Laris2


Laris2
aktív tag

[link]

Ez egy kezdeti fordítása az OGSE-nak. A gamedatát be kell másolni, a játékkönyvtárba, és kész. Remélem, működik. Pár szót erről a 64-es motorról. A leírás szerint, használja a 4 GB ramot, stabilabb lesz tőle a játék, és szebb lesz tőle a textúra megjelenítése is. Hátránya, próba verzió, és telepítéskor mindent átír oroszra. Másik hibája, ha maradt a régi motor DLL fájljaiból, azt le törölni, mert nem fog elindulni a játék. Ráadásul itt db fájlok vannak, amit unpackerrel ki kell bontani. Aki ki akarja próbálni, az új motort, a most föltett magyarításommal, ezt az angol szöveg lementést ki lehet váltani. Úgyis ez inkább angol, mint magyar. Érdekelne, ha működik, mert én nem próbáltam.

[ Szerkesztve ]

(#15048) ' Tzs , válasza Laris2 (#15047) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Igen, köszi, működik! Egyenlőre ezt a verziót tesztelem részemről és már az elején el is akadtam a túlélő keresésben :D Egyenlőre...

Még valami, az elején a beállításokhoz nem kell nyúlni ugye? Látom, hogy egy csomó mindent át lehet hangolni, én azokhoz nem nyúltam. A HBAO, SSDO azok mik pld.?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#15049) shield


shield
Topikgazda

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A SoC-ban szeretném beállítani, hogy a lelőtt mutánsoknál gyakrabban tudjak testrészekhez jutni. Ennél a beállításnál örülök ha 10-ből 1-nél kapok mutáns alkatrészt. Ha valaki tudja melyik fájl/ok-ban kell át írni, ossza meg velem.
A másik dolog pedig az lenne, hogy a "pisztoly" slotban szeretnék nagyobb fegyvert berakni, legalább ha egy sörétest betudnék rakni az már nagy segítség lenne. Ebben is kérem a segítségeteket, előre is köszönöm.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#15050) Laris2


Laris2
aktív tag

OGSE. Yantarban Chukkal beválaltuk, hogy egy rövid időre zombik leszünk, amíg Chuk megtalálja a barátját, aki zombi lett. Van rá 6 percünk nem tűnik nehéznek a dolog, de én sehol sem találom. Melyik részén lehet, a yantari gyárnak? ez lenne a kérdésem. köszi

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.