Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hdman
őstag
A kis Tranyóm nincs benn az első hsz-ben
Sopron city :)
FET-MEN
veterán
Arra nincs szükség nem navigálásra lenne
Iphone 7
Akkor RNS-D nevre keress ra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gabor85
őstag
Agreed.
De az ok érdekelne, vagy negatív tapasztalatok?
hdman nekem sincs az enyém. majd nyár végén.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Javítás után sem volt teljesen jó.
Give them hell Ukraine!
hdman
őstag
freaghill
őstag
VR6-Fan
veterán
2,8 az VR6 és elv csak valami 140le, más a tengely, meg a program, golf tengellyel 2,9-es sorral és pillangóval, írt ECU-val a nagy szelepes HF miatt közel 200le, elég jó .
ismerősnek van egy gyári 150-es multivanja+program mérve 182le, jó
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
hdman
őstag
wiki szerint van 2,8 vr6 és 2,8 sima v6 is (usa spec). 140 vs 204 ló.
Sopron city :)
VR6-Fan
veterán
lehet igazad van usa spec-et nem ismerem, de az is vr6 amugy csak már 24V, volt golfba, borába sharanba stb..
volt szerencsém sima 12V vr6-hoz is elég jó az is főleg ha meg van csinázva.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
hdman
őstag
Lehet vele meglepetéseket okozni, igazi sleeper lehet
Sopron city :)
Az igen. 35-ös gumival.
Mágus2
Közösségépítő
Van több is. Konkrét fejegység?
Freaghill: nézd meg a csöveket, mindig az egyszerübbtől haladunk a komolyabb dolgok felé.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ha a fehér audiról van szó, azt adjátok be vasnak.
net84
őstag
Polír, nem polír kérdés.
Az első lámpák le vannak fóliázva kavicsfelverődés (+UV védelem) ellen. Mosás után átvizslattam és erősen kezd elhasználódott lenni. Lecseréltetném. A kérdés az, ha a kezdetektől fogva rajt van a fólia, szépen le is jön, érdemes az új fólia előtt políroztatni?
Nem látom, hogy mattulna...de a fólia állapota miatt is erősen romlik a fényerő.
Read only...
MunezXBK
nagyúr
Felesleges.
net84
őstag
Köszi!
A ragacs sem "eheti" meg a műanyagot? Egyelőre csak megkezdtem a fólia szélét, ott nincs hiba. Az egészet nem merem lehúzni addig, amíg nem érek oda az új fóliákért. (meg különben is, szedegesse az, aki ért hozzá)
Amekkora szerencsém van, leszedem és egyből kapok egy követ.
Egyeztetek egy fólia cserét és talán lőn világosság is.
Read only...
Mágus2
Közösségépítő
Tegnap felkerültek a nyári gummák, és nehezebb tekerni a kormányt, mint a télivel.
2.5 barra van fújva mind a 4, ebben nem látok gondot. ET szám maradt, csak ami eddig hátul volt, az került előlre.
Mágus2
Közösségépítő
Elfelejtettem hozzátenni, hogy ha áll az autó, akkor nem nehezebb a kormány, csak menetközben. Nehezebb a kanyarokban.
vendingo A hideg miatt lenne..
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Nekem is nehezebb tekerni, egyből ki is szálltam, hogy meghúztam-e rendesen a csavarokat, mert olyan érzésem volt, mintha leakarna fordulni a kerék a tengelyről
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
MunezXBK
nagyúr
Nem. De ha ekkora a para, ne szedd le.
net84
őstag
Kénytelen leszek. Nagyon ramaty a fólia. Több karc, kavics nyom, belesült bogár maradékok, enyhe sárgulás és homály a fólia anyagán. Akárhogy vakarom, nem jön le a szmötyi rendesen.
Ha szar lesz a búra, akkor beetetem a "főnökasszonnyal" a lámpacserét. Akkor talán kapok ledeset... Habár a C2 szervize után nemhiszem, hogy bármi "extrára" költhetek.
(#63518) Mágus2 - a hidegtől nem inkább könnyebben forogna? Hidegben a nyárinak kisebb a tapadása. A futófelület mérete nem nagyobb mint a télié? Nem lehet, hogy csak megszoktad?
Ha a hét végéig nem romlik az idő, akkor a Torpedó is visszakapja a nyáriakat. Lehúzott ablaknál nagyon idegesít a hangja a télinek.
(#63523) MunezXBK - pszt! elrontod a "mókámat"
[ Szerkesztve ]
Read only...
MunezXBK
nagyúr
Akkor még ott van a polír.
Mágus2
Közösségépítő
Nem, nem, igen. Mindegyik kérdésedet megválaszoltam. Annyira nincs hideg, hogy kisebb legyen a tapadás, jobban tart az úton, mint a téli(mentem tegnap 160-al ugyhogy ez biztos) A futófelülete megegyezik a télivel. 195/65/15 mindkét készlet. Igen, megszoktam, hogy könnyű tekerni a kormányt, ha térek le valahová, most nem olyan, mint volt.
Nem ráz, nem ugrál, nem vibrál, nem húz semerre, csak egyenesen szeret menni.
[ Szerkesztve ]
net84
őstag
Akkor a télinek volt rossz a tapadása és megszoktad.
Viccet félre téve, nekem eddig a nyári váltás mindig megkönnyebbülés hozott. Csend lesz, nem hintázik az autó a nyomvályúban, nincs vibráció. A kormányzási képesség változása nem szokott feltűnni, amióta van szervo az autókban.
Read only...
Mágus2
Közösségépítő
Ööööööö...igen a csend és a tapadás nekem is feltűnt. Télen cseréltem a szervót, nyárival még nem mentem vele.
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Nem, az öreg passatjáról van szó. (1Z)
Korábban is volt turbóval baja, írtam is, hogy a szerelő is csak annyit mondott: nem kell neked mindent tudni.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Miért kérded, ha tudod, hogy mi a baja?
Ha feketén kormol, az mindig a kevés levegőre utal, ami lehet a nyitott EGR miatt is, de ha le lett dugózva, akkor más baja van. Tömítetlenség, vagy maga a turnyó.
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Mivel nem tudtam, hogy mi volt a turbóval a baj, így nem is tudom mit csinált rajta a szerelő, illetve meg tudta-e oldani.
Gondolom akkor csak mókányolt valamit.
Öreg meg az EGR szelepet mondta, de akkor az is hülyeség, ahogy már korábban írtad.
Elnézést főnök úr.
Dr.Zoo: Nem igazán találni normális szerelőt. Ez is ehhez képest elég korrekt.
[ Szerkesztve ]
Dr.Zoo
senior tag
Lehet elküldeném az ilyen szerelőt a sóhalyos f@szb@...
De úgy villámsebesen... (itt olvasgatok olyanokat, hogy a szőr feláll a hátamon. Eccer próbálná nekem ezt beközölni a szerelőm, pikk-pakk más után néznék.. Itt Ő szolgáltat, TE meg vagy a FIZETŐ VENDÉG.)
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
davidsz
őstag
Turbóhibánál az első dolog: megtalálni mi okozta és javítani.
Ha a szerelő nem mondott/akart semmit, akkor az könyvelhető, hogy fingja sincs mi okozta, és nem lett javítva az okozó dolog.
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
Mágus2
Közösségépítő
+1
És ritka esetben van tényleges baj a turbóval, amikor csökken a teljesítmény. Sok esetben csak a csövek eresztenek, vagy a nyomás szabályzó rendszer a ludas. Amint te is tudod, sokféle szerelő van, és a trabanttól az űrrepülőig bezárólag mindent elvállalnak, nem értenek hozzá, de nem mondanak nemet, mert élni kell valamiből.Gondolom Tőletek is vittek már el turbót, amit rögtön megöltek a hozzá értő szerelők.
Van egy ismerősöm aki, felújítással foglalkozik csehországban. A rekorder 200 métert tett meg az új turbóval. A régi is a kenés hiánya miatt feküdt le, de ugye minek mérnének olajnyomást. Ez van, amikor csak elviszik a turbót, majd ők beépítik.
[ Szerkesztve ]
Dr.Zoo
senior tag
Miért, leengedett olajjal is lehet pörgetni egy pöttyedt, hadd' folyjon ki a szeme izé fölös olaj..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
davidsz
őstag
Napi probléma a szerelők hozzáállása.
"most volt olaj cserélve" ... "turbó volt szar, minek mást cserélni" és hasonló hülyeségek.
Siralmas.
Az alapvető fizikával nincsenek tisztában: hogy pl. a tengely kinézete, elszíneződése karcai mit jelentenek. Képesek a fizikát meghazudtolni és magyarázni...
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
Dr.Zoo
senior tag
Jájj, de jó hogy itt vagy!!!
GT1749VA helyett mit lehetne felszögellni egy AWX paszulyra??
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Mágus2
Közösségépítő
VB-t...
MunezXBK
nagyúr
No fear matricát.
Dr.Zoo
senior tag
Az mennyi turbónyomást visel el? a VA végű emlékeim szerint 1.3 BAR-t.
(#63537) MunezXBK: Szevasz Mókusbogár! mi a helyzet az óudival?
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Mágus2
Közösségépítő
Gyárilag 1.5bar. A 110kw ARL ennyit nyom gyárolag VB-vel. 1,7 meg se kottyan neki.
davidsz
őstag
Hagyd gyárin! Addig nem lesz vele bajod.
"mekkora nyomást visel el?" - relatív kérdés
Megfelelő beállítással konfoggal 2,2 is... szarral felet se...
No meg mennyi ideig? stb.
Ezeket nem lehet így meghatározni.
Tuning körökben a "nálam bírja" pletykákra meg nem alapoznék.
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
degec
senior tag
jön a zessős idő ! felkészülni !
cool13
őstag
Mágus2 Olvasgatom itt az EGR szelepekről a dolgokat. Azt kérdezném, egy ledugózott EGR okoz valami bajt egy 1.4 benzines motornál? Kell valamit szoftveresen is csinálni dugózás után?
Mágus2
Közösségépítő
Az attól függ, hogy milyen euro normára volt tervezve a motor. A másik kérdés, mi értelme ledugózni az EGR szelepet egy szívó benzines motorban?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
MunezXBK
nagyúr
Mi lenne? Nem értem a kérdést.
Ck.
addikt
Sztem a plezúrjára gondol.
Mágus2
Közösségépítő
És a tiéddel mizu? Találtak már valamit a NASA szakemberei?
Dr.Zoo
senior tag
Hogy van, hogy érzi magát, stb.
Nyári papucsok fennvannak már?
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
footy
addikt
Az RCD500 MP3-as verzioja viszi, az RCD300 az nem. Az ujabb szeriakba elvileg raktak az RCD310-et es 510-et is. Ezek kozul mindkettonek tudnia kell az MP3-at, de ha utolag rakod be az autoba, akkor a Gateway modulnak tamogatnia kell az ujabb szerias fejegyseget.
Ck.
addikt
Most van bent a műtőben...Még semmit sem tudok. Az infúzió bekötve, csöpög, tiszta szívhangok, sinus ritmus stabil.
Azok a NASA-sok, akik pénteken még jelöltek voltak, sajnos (vagy talán mégse) egytől egyig kiestek, nem tudtak belátható időpontot mondani arra, hogy mikor tudnak nekikezdeni, talán kedd reggel, talán kedd délután, talán szerda, attól függ hogy haladnak, majd szólnak mikor vihetem, de ha még alkatrészt is kell rendelni, akkor félő nem lesz meg péntekig, stb. Én meg sajna erre a bizonytalan kezdésre nem várhatok, az idő most a legnagyobb ellenség, már fél nappal később kezdés könnyen bajos lehet.
Úgyhogy más irányba kellett folyamodnom, elővettem a régi kapcsolatokat és már reggel leadtam a gépet.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo ThinkPad T480, I5-8350U, 8GB RAM, 256GB SSD, FHD, 2 év garancia, Áfás számla! (63)
- Eredeti, új, Airpods Pro 2 lightning töltőtok, 6 hó apple gari A2700
- Eredeti, új AirPods Pro 2 lightning bal oldali füles A2699
- Eredeti, új AirPods Pro 2 lightning jobb oldali füles A2698
- Isotek Evo 3 Polaris tápszűrő, elosztó