Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29051) Lassú Víz válasza aleister (#29049) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Dátumot nézted? Közel két éves írás... Nem úszta meg, elítélték, mostani hírek szerint öngyilkos lett a börtönben. Megpróbálnak belőle mártírt csinálni, hogy megverték előtte stb.

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#29052) A Zéé válasza aleister (#29049) üzenetére


A Zéé
addikt

öhmm, ez elég régi sztori már. Azóta már el is ítélték, és meg is halt az elkövető a sitten.

Just a simple Lineman...

(#29053) #40935168 válasza madgie (#29047) üzenetére


#40935168
törölt tag

Hubaz... :W

(#29054) aleister válasza A Zéé (#29052) üzenetére


aleister
veterán

Igen, emlékszem is az estre, csak nem követtem a végeredményt. Kevesebb, mint 2 évnyi elhúzódás meg nem vészes egy ilyen ügyben.
Örülök, hogy megkapta, amit megérdemelt!

Akkor már csak azt a szlovák luvnyát kéne utolérnie a sorsának!

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#29055) Freddy76 válasza aleister (#29049) üzenetére


Freddy76
addikt

Nézd, az ügyvédek mindig kitalálnak valami faszságot. Rezesova esetében konkrétan azt, hogy a baleset után meghúzta a vodkásüveget. A felborult autóban. Mert az annyira életszerű. Hát, a bíróság nem kajolta be, miként ennek az osztrák vadbaromnak a védekezését sem.

Az újság, amit idéznek, a Blikk osztrák megfelelője, annál kicsit rosszabb. A cikket nyilván pénzért írták, hogy a bíróságon legyen miből idézni. Ugyanez itthon is megoldható.

[ Szerkesztve ]

"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

(#29056) Lassú Víz válasza aleister (#29054) üzenetére


Lassú Víz
őstag

9 év, jogerős. Milyen anyagot toltál, hogy így kiesett az elmúlt időszak? :D

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#29057) aleister válasza Lassú Víz (#29056) üzenetére


aleister
veterán

Semmit :) csak én a súlyosbítást is kevésnek tartom. Bár tény, hogy egy Császár Elődhöz képest ez komolynak számít, de egy egész család kiirtását én némiképp markánsabban honorálnám. Anno olvastam, hogy a szlovákok abban reménykednek, hogy itt majd jól elmeszelik a nőszemélyt, mert otthon sorozatosan megússza ő és az egész családja az ehhez hasonlókat.
Nem tudom mennyire elégedettek.

Freddy:
Btw holnap lesz ítélethozatal Pistorius ügyében. Az már biztos, hogy bűnösnek találták.

[ Szerkesztve ]

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#29058) Ear001 válasza aleister (#29049) üzenetére


Ear001
addikt

(#29059) Freddy76 válasza aleister (#29057) üzenetére


Freddy76
addikt

A kilenc év soknak számít. Ne felejtsük el, hogy ő nem akart embert ölni, gondatlanságból ölt embert. Nagyfokú gondatlanság, és tudnia kellett, hogy mi lehet tettének következménye, és nem is kifogásolhatja a büntetést. De azért ez nem ugyanaz, mint amikor valaki szándékosan gyilkol.

Amúgy pedig mit érünk vele? A négy ember feléled? Nem. Rezesova leül kilenc évet, öregen és rozzantan kijön a börtönből. Ez a lényeg? Szerintem nem.

Szerintem az ilyen büntetéseknek az lenne a célja, hogy másokat visszatartson. De én valahogy Rezesova büntetése után is ugyanannyi útról letoló vadbarommal találkozom, mint előtte. Majd ha engem is felnyársal valamelyik, az autó pörgése közben, esetleg a gyerekem üvöltését hallgatva nem igazán fog vigasztalni a tudat, hogy na, ha a másik túlélte, akkor majd kap pár évet.

Tele van az összes autópálya kamerával, amit csak gyorshajtásra használnak. Persze, ez tök egyszerű, nem kell hozzá ész. Én arra használnám, hogy ha valaki nem tartja be a kötelező követési távolságot, és 130 km/h-s sebességnél 40 méterre megközelíti az előtte haladó autót, akkor 150.000 bírság, és ugrik a jogsi egy évre. Németeknél ez bűncselekmény, pont, mint az ittas vezetés.

De neeeeem, itt a sajtó felkap egy ügyet, jól bekúrjuk a börtönbe azt a nőt, aki nem csak, hogy szőke, meg nő, még szlovák is, az anyjaúristenit, meg különben is BMW, meg amúgy mi az a Szlovákia, vesszen Trianon! És a közvélemény megnyugszik. De közben lószar sem változik.

"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

(#29060) Studi válasza Freddy76 (#29059) üzenetére


Studi
addikt

Teljesen egyetértek. Gyorshajtás, követési távolság folyamatos kontrolljára lenne szükség. Az a bosszantó, hogy az eszközök adottak hozzá, csak az összefogott szándék nincs meg.

Főutak mellett is állnak most azok a kishaszonjárművek, amik nézik, hogy a teherautók megfizették-e az útdíjat. De kérdem én, hogy miért csak azt? Fenntartanak egy eszközökkel felszerelt autót, fizetnek bele 1 vagy 2 embert, hogy ott álljon az út mellett. Akkor miért nem nézik egyből az összes autón, hogy nem lopott-e, nem járt-e le a műszakija, és mérik még emellett meg a sebességét is? Ugyanez igaz az összes autópálya kamerára is természetesen.

Az milyen, hogy kiküldik a volt tuljadonosnak a csekket, mert az ellopott autójával pályamatrica nélkül mentek a pályán? Rendszámmal, közforgalomban. Talán utánuk kellene eredni ilyen esetekben, nem azt a szerencsétlent csesztetni, akinek meglovasították a kocsiját.

(#29061) aleister válasza Freddy76 (#29059) üzenetére


aleister
veterán

Az a baj, hogy Te már a prevencióról beszélsz (követési távolság). Amíg nincsenek ilyen korlátozások, addig marad a gondatlanságból elkövetett emberülés. Ott -ahogy írod- meg relatív, hogy mi számít soknak, vagy kevésnek.
Persze nem szándékosan ölte meg őket, de amint ittasan, drogosan, őrülten, stb beül valaki a volán mögé, akkor már félig elkövette a gyilkosságot. Innét kezdve már csak forgalmi helyzet kérdése, hogy mi lesz a dolog vége.

Kérdezted, hogy én mit csinálnék vele. Fogalmam sincs. Nincs olyan büntetés, ami a sértett hozzátartozóinak bármit is kárpótol. Innét kezdve már csak a bűnhődés és az elrettentő erő marad.
Tán levágnám az egyik kezét.

(#29060) Studi:
Az ezzel a baj, hogy van olyan helyzet, amikor akaratlanul kerülsz követési távolságon belülre. Pl előzöl, de kénytelen vagy korábban befejezni, és betérsz két kocsi közé.
Az ilyen eseteket hogy szúród ki?

[ Szerkesztve ]

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#29062) Freddy76 válasza Studi (#29060) üzenetére


Freddy76
addikt

Az hagyján, az milyen, amikor a tréleren szállított autónak olvassák le a rendszámát, és küldik arra a csekket? :DDD

"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

(#29063) m3ss válasza Freddy76 (#29059) üzenetére


m3ss
veterán

:U :K

https://www.instagram.com/jozsef.beko/

(#29064) j.bravo válasza Freddy76 (#29059) üzenetére


j.bravo
addikt

Tudom, nem a lényegre válaszolok, csak egy apró részletre (a lényeghez sokat nem tudnék hozzátenni)

Csak megjegyezném hogy a nagy német káposztaföldi autópályán legalább ugyanannyi útról letoló vadbarommal találkoztunk tavaly szeptemberben :( Egységnyi megtett út alatt nem volt még annyi nagy és erős és (jellemzően) német gyártmányú autó 2-3 méterre mögöttem mint akkor. Ugyanúgy mint itt, ott se zavarta őket hogy énelőttem is kocsisor (igaz én nem mertem 15-20m-nél jobban rájuk tapadni), és konvojban előzzük épp a kamionkonvojt...

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#29065) Byk01 válasza Freddy76 (#29059) üzenetére


Byk01
senior tag

Nem ezek a büntetések fogják visszatartani a vadbarmokat az úton, ugyanúgy, ahogy az sem, hogy a gyorshajtás büntetési tételét felemelték 30 ezer Ft-ra (mert helyszíni már nincs, csak a lehetőség van meg rá).

Az kellene, hogy legyen tényleg elég rendőr és eszköz, ami a szabálytalankodók akár csak 20%-át is lebuktatja, és utána meggondolja mindenki, hogy szabálytalankodjon-e, ha 5-ből egyszer elkapják.
A másik, hogy olyan vétkeseket kellene a médiában bemutatni, akiknek a szeretteik haltak meg a szabálytalankodásuk miatt, mert az emberek nagy többsége magasról tesz rá, hogy egy vadidegen ott marad az út szélén a másik hibájából. Azon már elgondolkodna, hogy az is ott maradhat, aki mellette ül. Nem kellene, hogy ezek ismert emberek legyenek, viszont személyessé kellene tenni a megszólaltatásával. (akár közmunkaként bele lehetne vonni a büntetési tételek közé, vagy enyhébb elbírálást jelentene, ha vállalja a szereplést)

"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn

(#29066) rbalint88 válasza j.bravo (#29064) üzenetére


rbalint88
addikt

Ugyanez ment most is. Ahogy megfigyeltem, rendes birodalmi egybites katona módjára a gáz- és a fékpedálnak is csak a két végállását ismerik. Mentünk 190-nel konvojban, láttam, hogy le fogunk lassulni, elkezdtem motorfékkel lassítani, mert csak kényelmesebb és biztonságosabb, mint a másik seggében két lábbal beleállni a fékbe. Erre mögém beesik az X3 kb 240-ről és jól célzott fékezéssel felveszi a 3m-es követési távolságot. Gyorsításnál meg kihasználják az automataváltót és a kickdown kapcsolót, én meg kavarhattam a bottal, hogy ne lökjenek le a kamionok közé (pedig a 2,2-es dízel accord se egy lassú jármű)

Viszont a németek legalább tudnak (értsd: meg vannak tanítva) vezetni, míg nálunk és tőlünk keletre úgy tűnik a józan ész korlátozó tényező a jogosítvány megszerzésében. Voltunk most hétvégén Erdélyben, egy esküvőn, E60-as tranzitúton mentünk végig. (4-es út Szolnok, Püspökladány, Berettyóújfalu, Ártánd felé, Nagyvárad, Kolozsvár felé, bár ott van 57km autópálya, Marosvásárhely, Szováta és Parajd, ahova mi mentünk) Most egész nyugodt utunk volt mindkét irányba, de azért pár hülyével összefutottunk. Kifelé menet, péntek este 4-es úton 2x2 sávos szakasz, 110-es megengedett, belsőben megyek 115-tel kamionsort előzve. A 13-18 éves, frissen behozott ötös BMW-vel azért meg kellett mutatni a dupla záróvonalon, hogy ki a fasza gyerek... Kamionok 80-nal, mindenhol. No matter what, ő tolja. Mondjuk idén nem láttunk alvó kamiont, de tavaly a marosludasi szerpentinen előttünk fektette lapjára az egyik sokértelmű a szerelvényt.
Ja, 4,8l/100km átlagfogyasztással sikerült megjárni az utat úgy, hogy kényelmesen lendületesen jöttünk, semmire se ráfeszülve. Ugyanannyi idő alatt jártuk meg az utat, mintha settünk volna, csak a fogyasztás lett kevesebb meg az idegbaj :)

(#29067) Balinov válasza t_a_m_a_s (#29019) üzenetére


Balinov
félisten

Reszvetem Tamás, sajnos nekem egyik nagyszulom sem el mar, tudom, mit erzel most. :(

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#29068) Freddy76 válasza Byk01 (#29065) üzenetére


Freddy76
addikt

El kellene venni az autót. Én a gyorshajtókkal is ezt csinálnám. Alapbírság 30e, majd 45e, majd 60e, de itt elveszik a kocsit egy hónapra. Akit bizonyos szabályszegéseken sokszor kapnak (pl. egy éven belül három gyorshajtás), az ne vezethessen 75 lóerőnél erősebb autót.

"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

(#29069) Studi válasza Freddy76 (#29062) üzenetére


Studi
addikt

:DDD No igen, a rutinosak már lekapják a szállított kocsiról a rendszámot, vagy húznak rá egy Tescos szatyrot.

Múltkor meg elsuhant mellettem valahol egy kocsi, aminek a rendszáma szintén három betű három szám volt, csak H helyett S(véd? zlovák? zlovén?) betű volt rajta. Na annak a "magyar megfelelője" is hogy örülhet, amikor érkezik a csekk, hogy gyorshajtott ott, ahol tán még sosem járt. :DDD

(#29070) Ear001 válasza rbalint88 (#29066) üzenetére


Ear001
addikt

Hát izé. Próbáltál már tartósan 220-250 km/h órával menni? Ott azt érzed, hogy hopp, kijött elém valami lassú jármű, mennyivel cammog 180? Beállok mögé, aztán majd megyek tovább.

Amit te agresszív besorolásnak érzel, az arról a tempóról normális manőver. Egész egyszerűen így adja ki a vezetés dinamikája. És ráadásul fokozott figyelmet kell rá fordítani, mert hiába a malomkerék méretű fék, kétszáz felett minden autó csak lassan lassul....Ha olyan autópálya szakaszon csinálja, ahol lehet ennyivel menni, akkor nincs is ezzel semmi baj, ott te vagy 190-el a lassú jármű, pont úgy, mintha itthon ha 130-al közlekedve kijön eléd valaki 80-al, csak még gyorsabban történnek a dolgok.

(#29071) rbalint88 válasza Ear001 (#29070) üzenetére


rbalint88
addikt

mondom 190, KONVOJ. kb 10-en vonatoztunk ezzel a tempóval, tömött külső sáv mellett. alapvetően 140 körüli tempóval közlekedtem, ha szabad volt az út, ahol tömött volt a külső, ott annyival mentem, amennyi a belső sáv tempója volt, hogy ne tartsak fel senkit, ha szellős volt a forgalom, akkor meg szépen lesoroltam, hadd nyomják.
a fékezéshez meg annyit, hogy amikor látod, hogy 300méterről érkezik a nagyonxenonos autóval ugyanazzal a tempóval, majd mögötted 20 méterrel bólint a fékezéstől kurva nagyot, akkor ne mond már azt, hogy az a normális dinamikája a közlekedésnek.

+1: a kresz szerint ha sávváltás nem történik, akkor a hátulról érkező a hibás. ha valaki elé kimész féktávon, akkor nyilván te vagy a hülye.

(#29072) Novics válasza Freddy76 (#29068) üzenetére


Novics
senior tag

Az a gond, aki a legújabb bömbivel száguldozik az pont letojja a 30ezres bírságot. De még a 60-at is. A jogsi elvétel mondjuk már jobb megoldás, de akár még a kocsit is el lehetne venni. Fizikailag. Vagy a sávos bírság. 300 ezres Suzu: 30e, 10 misis merci: 1 misi. :DD
Ez a lóerő korlátozás, de még a jogsi elvétel is olyan, hogy ha nem állítják le direkt, akkor a franc se fogja tudni, hogy ő most el/le van tiltva. Ehhez több ellenőrzés kéne. De az meg örvendene túl nagy népszerűségnek, ha lépten-nyomon megállítanák az autósokat, közúti ellenőrzésre.
Az meg a másik, hogy egy szar trabanttal is lehet valaki közveszélyes az utakon, nem kell ahhoz 100+ lóerő. Járjon mindenki kerékpárral! :))

A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.

(#29073) Balinov válasza aleister (#29042) üzenetére


Balinov
félisten

aleister:

Először is ne szégyellj gyengének lenni! Én próbáltam magamban mindig tartani a lelket, és nem elgyengülni. Nem is igen beszéltem erről senkinek, mert úgy gondoltam, hogy majd megoldom egyedül. Úgy tűnt, hogy fel is tudtam dolgozni, de később -hetek, hónapok múltán- a legváratlanabb pillanatokban tört az egész rám elemi erővel. Amikor bepiáltam, akkor borítékolni lehetett pl a dolgot, és hát a kocsmában pityergő férfi nem épp a legszebb látvány.

Ezzel 1000%-ig egyet tudok erteni, sajnos megtapasztaltam en is, mikor a kb 2-2.5honapos magzatunk ment el, ugy, hogy Vera gyakorlatilag majdnemhogy belehalt, uccso pillantban mentunk haza, hogy az otthoni korhazban, volt orvoskollegaja meg tudja megfeleloen a "tisztito" beavatkozast csinalni. Meg utana a remeges, hogy lehet-e meg az eletben babank.

En sajnos szegyelltem gyengenek lenni, ugy egy evig, pedig ez minden, csak nem gyengeseg. Mara el tudtam fogadni, ugy, hogy azota egy elhalasztott, meg egy sikertelen beultetesen vagyunk tul. Ez a kis 2honapos1hetes ciciterrorista mindenert karpotol bennunket (ja, es mar most fogzik :Y )

Beszelgessetek rola, elevenitsetek fel azt a soksok szep kozos pillanatot, emleket, csaladi korben, meg igyatok egyet az emlekere, arra, hogy mar nem kell a mindennapi elet dolgaival kinlodnia egy jobb helyen lévén.

(Vera mamaja Hodgkin-kórban szenvedett, 8-9evig, kemoval, stbl eleg sokait teljes eletet tudott elni, eskuvonket meg megvarta, majd azon a telen karacsony elott 2 nappal elment. Na ,ott a szuk csaladdal ugy bebasztunk, hogy aposom 1 hetig volt masnapos (cirka 5-6uveg whiskey, palinka ment le 5-6ember torkan).

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#29074) Ear001 válasza rbalint88 (#29071) üzenetére


Ear001
addikt

Én pontosan átérzem, hogy te mit érzel, de nekem már volt alkalmam néhányszor próbálni a tartós kétszáz feletti vezetést német autópályán. Hidd el, egészen más dimenzió. Más a dinamika, egész mások a féktávok, stb. Tükörben tényleg félelmetes, de a másik kocsiból az a természetes.

Amit írsz, az is ezt támasztja alá. Olyan tempónál nagyjából mindegy, hogy 140 vagy 190, mindkettő lassú jármű, míg neked a 190 az már szokatlanul nagy tempó, ahol fokozott figyelemmel vezetsz, pláne ilyesztó egy mögéd gyorsan beeső kocsi. De hát ott lehet és messze-messze nem ebből van sok baleset.

(#29075) Studi válasza Ear001 (#29074) üzenetére


Studi
addikt

Igazából a lényeg az, hogy ha az előttem haladó nem tud lehúzódni, mert tömött a szélső sáv, akkor teljesen fölösleges 3-5m-re megközelíteni, úgysem tudok tovább haladni. Minden szempontból normálisabb viselkedés időben lelassítani, és csak akkor rágyorsítani, amikor már le tud húzódni az elöl haladó. Ha más dimenzió ha nem parasztság bólintósat fékezve ilyen k... közel menni bárkihez.

(#29076) rbalint88 válasza Ear001 (#29074) üzenetére


rbalint88
addikt

Amit Studi is írt, az volt a lényeg. Felesleges erőfitogtatás volt a részről, átlátott a kocsi fölött és láthatta, hogy nem én egyedül képezek (számára) forgalmi akadályt 190-nel poroszkálva, hanem a sor végén vagyok. De ne ragozzuk tovább a témát, inkább TayRol számoljon be arról, hogy áll az autóvétellel.

(#29077) Real_Necro válasza Freddy76 (#29068) üzenetére


Real_Necro
veterán

Anno ha jól emlékszem volt valami olyasmi, hogy ha pl külföldi követett el szabálysértést , akkor ~70eFt alatt nem is lehetett semmit tenni, csak a magasabb büntetéseknél lehetett nemzetközi vizeken tovább vinni az ügyet. De lehet rosszul tudom. Létezik ilyen? Mert ha igen, akkor egy szlovákot vagy németet ez a büntetés nem fog visszatartani, mert nem hajtható be...

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#29078) TayRol válasza rbalint88 (#29076) üzenetére


TayRol
veterán

most van átnézésen a kocsi. ennek a függvénye, hogy veszem-e vagy sem.

(#29079) Studi válasza rbalint88 (#29076) üzenetére


Studi
addikt

Szerintem már el is adta. :DDD

(#29080) Studi válasza TayRol (#29078) üzenetére


Studi
addikt

A kombi Citrom, vagy lemaradtam egy lépéssel?

(#29081) .: JuSzT :. válasza TayRol (#29078) üzenetére


.: JuSzT :.
addikt

Mi lett végül?

(#29082) TayRol válasza Studi (#29080) üzenetére


TayRol
veterán

Mazda 6 2.3.

(#29083) .: JuSzT :. válasza TayRol (#29082) üzenetére


.: JuSzT :.
addikt

Az ami csak 195Nm ? Ha jól emlékszem minimum 200 at szabtál meg :)

(#29084) rbalint88 válasza TayRol (#29082) üzenetére


rbalint88
addikt

Jó választás! :)

(#29085) TayRol válasza .: JuSzT :. (#29083) üzenetére


TayRol
veterán

205.

(#29086) j.bravo válasza t_a_m_a_s (#29019) üzenetére


j.bravo
addikt

Őszinte részvétünk!
Viki májusban vesztette el nagyiját, ő is nagyon kötődött hozzá. Nehéz volt pedig ő évekig csak vegetált tényleg. Én még "fiatal" voltam, alig több mint húsz amikor nagymamáim elmentek; nagyapáim sajnos még kisgyerek koromban.Kevésbé fogtam fel...
Mindig nehéz a gyászt feldolgozni, de szerintem is emlékezz a szép emlékekre.

Whatever.

(#29087) j.bravo válasza Ear001 (#29070) üzenetére


j.bravo
addikt

Értem én hogy nagyobb sebességről lassabban lassul, de ha akkora a sebességkülönbség hogy (ha nem kivágnak elé, hanem) miután már messzebbről láthatta hogy ott halad egymás mögött sok autó, akik nem tudnak lehúzódni mert fizikailag nincs rá módjuk, és ő rögtön fékez, de csak így a lökhárítóra majdnem koppanva tudja felvenni a sor sebességét, akkor az rég gáz, rém veszélyes; helytelenül, felelőtlenül választotta meg a sebességet. Ha meg nem fékez rögtön, hanem még "felcsorog" rájuk és ott satuzik, az pedig szimplán köcsögség (és felelőtlenség).

Van az a mondás, hogy a nagy erő (bár lehet hogy eredetieg nagy hatalom) nagy felelősséggel jár. Ez itt is érvényes. Szerintem.
De valóban, nem vezettem még olyan autót egyáltalán, nemhogy annyival. Lehet hogy ha elég menő lennék ahhoz hogy ilyen autóm legyen, akkor biztonságban érezve magam a kéttonnás kasztiban a hetvennyolc légzsák között, köcsög lennék. De remélem nem. Látni azért olyanokat is, akik nem válnak állatokká ilyen autóval a seggük alatt.

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#29088) Real_Necro válasza TayRol (#29082) üzenetére


Real_Necro
veterán

Nagyon szép a 6-os, ahol melózom, van egy szép kék az iparterületen, bár az sedan. Ugye még kombit keresel?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#29089) TayRol válasza Real_Necro (#29088) üzenetére


TayRol
veterán

Igen, kombit. Remélem ez is jó lesz.

(#29090) rbalint88 válasza j.bravo (#29087) üzenetére


rbalint88
addikt

amikor a BMW-t kell vinnem valahová, még előzékenyebben vezetek, mint szoktam, próbálom leépíteni a köcsögbmw-s sztereotípiát. Két jellemző reakció van, az egyik amelyik nem hiszi el, hogy beengedik, megállnak neki, stb, néz boci szemekkel és nagyon megköszöni, a másik pedig, hogy pöcsmágnesként működik az autó, az összes cégesfocusoctavi, de főleg a passatosok (Freddy!) életük és vérük árán is le akarnak nyomni és megmutatni, hogy ők a faszagyerekek. Pályán 138-ra belőtt tempomattal szoktuk használni a kocsit, jön a passatos 142-vel, villog, nézelődik, indexel, integet, öklöt ráz, majd amikor már agyérgörcsöt kapsz a paraszttól és elkened, hogy végére érj a sornak, lemarad, mert csak a lendület vitte volna a csöves szarjában, arc van, erő és türelem nincs...
De amúgy ezt a saját autómnál is megfigyeltem, csak az avensist meg ugye azért akarják lebüntetni, mert az még csövesebb szar, csakhogy a rövid váltó itt előnyére válik, mert 110 felett jobban lép, mint az 1.6-os céges dízelek...

(#29091) Real_Necro válasza TayRol (#29089) üzenetére


Real_Necro
veterán

No kíváncsi leszek. :) Bár a Mazdákat nem nagyon ismerem. Létezik Mazdából benzinesben valami nagyon jó verzió? :)

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#29092) Studi válasza Real_Necro (#29091) üzenetére


Studi
addikt

Persze, kérdezd M3ss-t. :K ;]

(#29093) .: JuSzT :. válasza Real_Necro (#29091) üzenetére


.: JuSzT :.
addikt

A benzines mazdák majdhogy nem mindegyike nagyon jó verzió. Az új mazdákkal főleg nem tudom mit csinálnak, de ezek a 2 literes skájaktív benzinesek mennek rendesen, erősek, és nem fogyasztanak.

Mazda3 2.0 benzin 165Le

(#29094) Real_Necro válasza .: JuSzT :. (#29093) üzenetére


Real_Necro
veterán

Érdekes, ennek utána olvasok, nem kicsit lemaradtam ezen a vonalon. :B

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#29095) TayRol válasza Real_Necro (#29091) üzenetére


TayRol
veterán

Igen, a 2.0 benzin. A 2.3 annyival kényesebb, hogy kicsit kisebb az olajteknő a kiegyenlítő tengely miatt, sűrűbben kell csekkolni az olajat. Ha pedig szivárog, akkor tömítés csere. Kb. ennyi. 166 ló, 205 Nm, de nem turbósan felépített nyomaték, hanem szívómotorosan.

(#29096) TayRol válasza .: JuSzT :. (#29093) üzenetére


TayRol
veterán

Ja, az újak mocsok jók!

(#29097) Real_Necro válasza TayRol (#29095) üzenetére


Real_Necro
veterán

Jól hangzik. Igazából nálunk is a következő kocsi 1,8 vagy 2.0 benzines lesz, alább nem akarom adni, mivel viszonylag sokszor kell Rózsadombon meg Budakeszi fele mennünk, nem beszélve pályáról. Jó ha van egy kis kraft. Aztán ez most párom műtéti költségei miatt csúszik, meg előbb át akarunk költözni olyan helyre ahol nem hallok fölső szomszédtól 24/7-ben üvöltést meg hiszit (és nem csak a gyerekektől). :B
Ha esetleg meg lesz a csere kíváncsi leszek Astra után milyen tapasztalataid lesznek. ;)

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#29098) Lassú Víz válasza Ear001 (#29074) üzenetére


Lassú Víz
őstag

Ettől még nincs igazad. Ha nagyon fasza gyerek vagy 1 másodperc, ha átlagos inkább 2 másodperc követési távolságot kellene tartani, és az még mindig csak arra elég, ha az előtted lévő satuzik. Ha baszd meg van, akkor csak a körülötted lévő energia elnyelő zónákban meg a légzsákokban bízhatsz.
A durva fékezéses beesés csak azt jelenti, hogy képtelen vagy helyesen felmérni a sebességeddel négyzetes arányban növekvő fékutat, és a mögötted haladót is szívatod. Sőt jó eséllyel - elegendő forgalom sűrűség mellett - 20-30 autóval hátrébb ki fog alakulni a ráfutásos baleset.

A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.

(#29099) aleister válasza .: JuSzT :. (#29093) üzenetére


aleister
veterán

Azért egy 2 littyós motortól nem nevezném nagy teljesítménynek a 165 lovat.
Pont a múltkor volt, hogy szintén valami autós téma kapcsán nézegettem az adatokat, és valami söröskorsónyi méretű mocival szerelt kocsiból kihoztak 150 LE-t. Tán 1.2-es volt.
A 90-es 1.8-as alfák is simán adnak 140 lovat, pedig azok 25+ éves konstrukciók.

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#29100) rbalint88 válasza Real_Necro (#29097) üzenetére


rbalint88
addikt

régi bmw, 3.5 sor6. nálam 13-at evett, de elég keveset volt finoman használva. ellenben olyan kellemesen nyomatékos, hogy 50-ig gázadás nélkül lehetett vele haladni szépen felváltogatva :) hiányzik is kicsit :(

alesiter: oké, hogy nem nagy kunszt két literből a 165 ló (a 120 meg még annyira se), csak ezek a motorok 10 év múlva is jól fognak működni és kevesebbet esznek, mint az 1.2-es, amit 150 lóra fújtak ;)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.