A BF1 az pont nem a problémásabb alkalmazások közül való. Nem tudom, az 1 pontosan hogyan használja a processzort, de azt hiszem, jó okkal feltételezhetem, hogy mivel az előd BF4 is DX11 alatt vígan ellát feladattal 6 szálat, és itt úgy értve, hogy az a hat szál kb. kimaxolva szalad, így a BF1 is képes a továbbfejlesztett motorjával legalább ennyire.
A "procigyilkos" jelző azért ragadt rá, mert a legtöbb játékosnak a mai napig maximum egy négymagos i5 dolgozik a gépében, jobb esetben i7, ami négy magon ugyan tud nagyon erős lenni, de egy ilyen hatmagos proci előnye ilyenkor elég komoly.
A probléma olyan alkalmazásokkal lehet, amik csak kevés szálat tudnak használni. Pl. nekem StarCraft2-ben jelentett némi kompromisszumot a hatmagos a régi i5-höz képest, mivel ez a játék mindössze két magot tud használni.
(#43376) REIT: Én is ezt írtam, anyagilag erősen kérdéses, megéri-e a csere. Erre is céloztam, DDR3-ból fele áron kapod a ramot, egy 16GB-os DDR4 kit jelenleg használtan kb. 50K....
"12 szállal sose fog akadni. "
Ez viszont sajnos teljesen hamis állítás, a korábban említett StarCraft2 nekem max grafikán hat mag @ 4Ghz-en úgy be tudott esni 18% CPU terheléssel ~10FPS magasságába is, hogy öröm volt nézni. Persze, ez egy másfélszer gyorsabb procin is játszhatatlan kategória, de mondjuk az már nagyon nem mindegy, hogy 40 vagy 60. Ez a játék korábbi 4,4Ghz-es i5-4690K-mon határozottan jobban futott, és az még mindig nem olyan erős egyszálon, mint egy 8700K.
(#43377) REIT: Ha csak valamit szűrő kondi, akkor van esélyed, hogy működjön, kicsit kevésbé stabilan, de én nem erőltetném...
[ Szerkesztve ]