Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42051) zed01 válasza Kácsa (#42050) üzenetére


zed01
őstag

Csak nem képzeled hogy hazudok? Akkor nem tudom mi lehet bibi.

SZERK: 10 perces mailra nekem is más kulcsot dobott. Sorry.

[ Szerkesztve ]

“Amikor az emberek félnek a kormánytól, az önkényuralom. Amikor a kormány fél az emberektől, az szabadság.” Thomas Jefferson

(#42052) swatti válasza McKane (#42047) üzenetére


swatti
tag

Nem mostani felvétel és azért nem is véletlen van XP rajtuk.

IT - 100% védelem nincs --- A legnagyobb biztonsági rés mindig az ember. x)

(#42053) sznorbi2 válasza Kezdő vagyok (#42001) üzenetére


sznorbi2
senior tag

Köszi az infót de a VT-s linken sem ugrik rá az EmsiSoft a portable időjárás előrejelzőre.

MÁS:

Ahogyan látom még csak most jelennek meg a Techno360 és társai honlapokon az 1 éves KIS2011 promok!
Akkor én nagyon gyors voltam! ;] :Y

[ Szerkesztve ]

To protect and serve!

(#42054) RBJ válasza sznorbi2 (#42024) üzenetére


RBJ
addikt

és itt a takacsimo nyelvjárás között ha valaki felelne esetleg kav promot azt pusziltatnám :DDD

Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S

(#42055) Fire/SOUL/CD válasza sznorbi2 (#42053) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Hali!

Hát sajnos ez az a fajta promo, amihez először a Kínai KIS-t kell telepíteni, aztán azt visszaállítani Angolra, mert az Angol nem fogadja el a kulcsot... :W

sznorbi2 42056
konkrétan nem próbáltam ki, de itt egyértelműen le vagyon írva: [link]
Mondjuk az is, hogy hogy kell "Angolosítani"

RBJ
Itt ezen az utlsó linken egy 183 napos KAV 2010 liszenszről is említést tesznek, nem tudom, hogy még él-e, de az is csak Kínaival megy...

Fire.

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#42056) sznorbi2 válasza Fire/SOUL/CD (#42055) üzenetére


sznorbi2
senior tag

Kipróbáltad?