Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Hmmm, ilyet még nem láttam (mármint az SOS segélyhívó hibát), de regélt róla a szervizvezető, hogy a térképről lejőve, a "digitalizálatlan" területen tud furcsaságot produkálni.
Váltóolaj hőmérséklet szerepel legfelül, a jobb oldalon? Ehhez kellett valamit állítani, vagy Nálad automatikusan megjelenik?
[ Szerkesztve ]
Váltó igen. Kell neki vagy 30km mire eléri az 50-et. GTI-től van, de OBDelevennel aktiválható, ha jól láttam.
Nekem az SOS heti visszatérő vendég. Van OTA update, de nem indult el, újraindítottam, utána a fejegység se töltött be. Otthagytam a ‘csába
BigBlackDog
veterán
OTA updateeket én már elengedtem, szervizből elhozatal után kb. 3-4 napig működtek, aztán utána nem talál frissítést, csak keres végtelen ideig (na jó, csak 40 percet vártam múltkor).
Viszont az OBDelevenes infót köszi, legutóbb, mikor néztem (kb. 1 éve) még nem támogatott semmilyen beállítást. Esetleg próbáltad már, hogy mennyire veszélytelen a használata?
[ Szerkesztve ]
Ha lezárult minden vitu körül meg fogom írni mennyi volt az annyi, de akkor majd üljetek le előtte . én éppen vezettem amikor jött a mail, nem történt baleset
Asszem 2 hete sikerült elérni a kompatibilitást. Tapasztalat még nem sok, de ha úgy megy, mint a régiekkel, akkor gond nem lehet. A weboldalon listázva vannak az aktiválható dolgok.
macilaci78
nagyúr
Próbáltál kiszállni, majd beszállni?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Ha a telefonon is odébb tenne a GPS, akkor esnék igazán kétségbe 😱és spuriznék a környékről.
Ügyesek az OBD11-nél; a VCDS is működik már G8-on?
CactuS
Arcképgyáros
Első körben szinte mindig durván alálőnek az összegnek, mert tudják, hogy a legtöbben, főleg a magánszemélyek nem mennek utána.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
radi8tor
MODERÁTOR
Ezért nem szeretek pályán olyan mögött menni hétvégén, akitől nem látom az előtte haladók féklámpáit.
⭐ Stella
sutszi
veterán
Ez is jó indikátor... de itt a nagy probléma a követési távolság nem tartása volt.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
MunezXBK
nagyúr
Ezért is kell X6M.
radi8tor
MODERÁTOR
Ja hát az sosincs meg hétvégi araszolásnál (legyen az 100-al araszolás vagy 20-al).
MunezXBK: jaja, ha a környezetemben egyre több a SUV akkor lépni kell.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
cOxeR
Ármester
Indul a szezon… sajnos áldatlan állapotok vannak M7-esen… én kifejezetten nem szeretek rajta közlekedni, pedig alig 1-1,5 órát kell kibírni Bp határától… de ez se megy az embereknek. Z4-el rengetegszer nagy távolságot tartok és állandóan ott nyomulnak néhány méterre mögöttem, a csökött kis agyukkal nem fogjak fel, ha üres előttem, úgy se tud tempót tartani… de azért csak tolakodik. Ezért járok inkább csak hétköznap a Balaton felé… hétvégén csak ha elkerülhetetlen.
radi8tor
MODERÁTOR
Beszéljünk egy kicsit a toronymerevítőről.
Van értelme egy SUV-ban utcai használatnál? Mikor érezni ennek az előnyét?
⭐ Stella
MunezXBK
nagyúr
Semmi. Kanyarvadászathoz szokták leginkább használni, de egy SUV átmegy mindenen. Minek az?
radi8tor
MODERÁTOR
Nem tudom, csak láttam pár tajvani tuningosnál hogy rakott a kocsiba. De akkor csak jól néz ki.
⭐ Stella
cOxeR
Ármester
Én pont tegnap vettem ki, lefújtam a garázsban az autoval megeggyező színre, pdc-t is kell fújnom mert csak szürkét tudtam venni (első rétegnél tartok) kevésbé legyen tolakodó. SUV-nál én se nagyon látom ertelmét, max ha ültetve van. Nekem a cabrio kialakítás miatt kell igazán.
Nekem sokat ad, ég és föld a különbség…
[ Szerkesztve ]
Vismajor01
addikt
Karotta leirta nekem, hogy miért veszek SUV-ot :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
ne is mondd, mindjart indulok az ultrabalatonra, most meg a szokasosnal is nagyobb szivas lesz :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
dethroner
veterán
Srácok, van arról hivatalos Citroen javaslat, hogy 2001-es 1.6 16V Xsara kerékcsavart mekkora nyomatékkal kell meghúzni? Lemezfelniről van szó, ha fontos
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
En sem de van olyan kisbuszos aki ezt nehezen vette be a gyomra. Vissza elozott, vissza eloztem. Ezt jatszuk el vagy 3x aztan szerencsere lekopott, meg vt annyi tarcsin hogy ellepjek tole.
#nincsbennetarcsi
A bejegyzésed linkjét mentem. ;)
Qru
MODERÁTOR
Manual-t nezd meg. Ha az nem irja akkor a szokasos 120Nm-re huzd.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Also merevito is van vagy csak felso?
Es itt also alatt nem a kanyaratabilizator rudat ertem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Nem találok csak orosz nyelvűt és szar minőségben, még a fordító se ismeri fel.
Most 168 Nm-nál kattan a kulcs, ami biztosan nem egészséges. Felrakom előre a két télit, megnézem a rázkódás azzal is megmarad-e, de akkor már szeretném a gyári ajánlásra húzni. Le ne essen és túlhúzni se akarom.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
tboldi
nagyúr
cOxeR
Ármester
Nem vettem még meg, de pont a héten kértem rá friss ajánlatot, majd ha beesik valami talált pénz lehet megrendelem azt is. ~220 eur
Mivel műszakira megy és most van sok kiadás, ezért nem virgonckodok. Olaj/szűrők/gyertyák/komplett fék/pdc. Illetve az első lököst meg a lámpákat is rendbe szeretném tenni… van fontosabb.
radi8tor
MODERÁTOR
Haha, műszaki miatt szedted le akkor?
⭐ Stella
fant0mi
addikt
90 Nm
dethroner
veterán
Ez mennyire lehet tuti? Mert a 19-es swiftet 100Nm-re írja a könyve. Az meg jóval könnyebb autó mint a xsara.
De ebből nem lesz ma kerékcsere. Szinterezett felnik vannak rajta, és úgy rászorult az agyra, hogy nem tudom lerángatni, a bénácska gyári emelő meg annyira instabilan tart, hogy nem merem nagyon ütni se. Ehhez csápos vagy híd kell most. Lehet hogy a túlhúzás és a nagyon durva felülés is ad valamit a rázkódáshoz.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Peter.70
őstag
Én az Aurison 120 -130 Nm-re húztam, és tökéletes
tboldi
nagyúr
Nemtom, én következetesen mindig 120-ra húzok mindent. 🤷♂️ 😄
A Hondát tudom fejből, azt 108-ra kellene.
[ Szerkesztve ]
Bár logikusnak tűnik számomra is, nem csak az autó súlyától függ az érték. Nézd meg a linkelt Continental táblázatot, vagy akár a wheel-size.com oldalon, a legtöbb korabeli Peugeot és Fiat esetében is hasonló, 90 Nm körüli az érték.
Szinterezett felnik vannak rajta, és úgy rászorult az agyra, hogy nem tudom lerángatni, a bénácska gyári emelő meg annyira instabilan tart, hogy nem merem nagyon ütni se.
Megoldás: meglazítod a kerékcsavarokat annyira hogy még nagyjából a helyén tartsák a felnit, de legyen azért mozgástere a felninek (kifelé 1-2 mm, vagy inkább 2-3 fordulat a meneten), majd óvatosan visszaengeded az autót teljes súlyával a talajra, így fellazul a felni. Jobb mint ütlegelni. Nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
van fontosabb
A sperr?
Qru
MODERÁTOR
Pont errol beszelgettunk a gumis topikban, hogy nem kell ratepni. A csavar csak odafogja a felnit, a teherviselo elem a kerekagy. A 168 Nm biztos hogy tul sok. Nekem a manual 100-at ir pl a Bubira (a 120-at a Foresterre irja).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Még nem volt alkalmam kalibrálni a nyomatékkulcsom, így hagytam benne egy kis biztonsági tartalékot. A xsara-t 98-ra, a swiftet 110Nm-re húztam. Ez a 10% még csak belefér.
Sajna akkor se mozdult, amikor az autó saját súlyát ráengedtem. Most kicsit fellazítva járok vele pár napot és megpróbálok egy műhelybe beállni, ahol leszedik és megoldják hogy ezentúl ne legyen ilyen tortúra a felniket levenni.
229536Qru Ó, a jó Forester. Szerencsére csak fél évig őszitette a hajszálaim a japán csoda
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
Na, meselj! Remelem nem dizel volt…
#nincsbennetarcsi
fulton
addikt
köszi
cOxeR
Ármester
Nem, már kétszer is átment így fehéren, senki nem foglalkozott vele.
Harmadik réteg is rajta, este megy is vissza a helyére.
[vilike] meg igen a sperr is.
macilaci78
nagyúr
Talpán lazítsd, ne az emelőn! Ütheted, ugrálhatsz is rajta, ha az kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
szimi57
őstag
Semmi gond az új autók árával. Jön az elektromos korszak. Nyilván nem az elektromos autók árát fogják lenyomni a hagyományos szintjére, hanem fordítva. Ha már használt sem lesz kapható sokaknak marad a roller vagy a tömegközlekedés.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Ez is jó ötlet!
Csak azért is leszedném saját magam.
dethroner: A felni közepe néhány (kb. 2-3) milliméter mélyen fekszik fel a kerékagy közepén, csak annyit kell legyűrni. Valószínűleg ezen a pár milliméteren is ott a vastag porfesték / "szinter" a felnin, abba ragad bele. Nekem műanyagfólia jellegű "lakkal" lett bevonva a felni, ugyanígy szoptam vele.
A +10% nyomaték szerintem is bele kell, hogy férjen, bár nem vagyok statikus sem gépész. (120 helyett ~125-re húzom VW-n és 95 helyett 96-100-ra Suzuki Ignisen)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Szada85
aktív tag
Egy SUV-nál nehéz mögé látni mennyit adhat, a ~30 éves GSi-ben van elöl-hátul felsö merevítö, és érezhetö a hatása, bár ez egy F Astránál nem meglepö persze, alapból eléggé csavarodik a kasztni használat közben, plusz az idö is megdolgozta már ezeket.
Azért ez elég szomorú dolog. Nálunk a lakhely miatt az autó prioritás. Nélküle én úgy mondom nyűgös az élet. Igen ez a jó szó rá. De mindent megér itt élni. [kép]
Qru
MODERÁTOR
Igen a nagyszilardsagu acel hasznalat sokat dobott a merevsegen. Ettol fuggetlenul artani nem art egyik autonak sem.
#nincsbennetarcsi
Szada85
aktív tag
Gyanítom az F korában más volt a prioritás meg a gyártástechnológia is, ahogy most kerülnek le a csereérett darabok az alvázról sok helyen kibukkan, hogy semmilyen felületkezelést sem kapott olyan helyeken, ahol pedig elfért volna.
Illetve sok a kontár is a szakmában, Opel topikba raktam fel képet, a 30 év alatt egymásra lapolt lemezekröl, nem szép... [itt] .
Qru
MODERÁTOR
Pedig a nemetek meg oda is figyeltek erre. A korabeli japan autok mar elrohadtak 2x.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- Dell Latitude 7300 Aluminium i5-8265U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, ÚjÁllapot
- iPhone SE 2020 64GB Független Karcmentes/1 hónap gar. Akku 97%/p3418/
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- iPhone X 64GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3417/