Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
roberto211
őstag
Szépnek szép de most nem ez a lényeg hanem h nem nőtt a biztosításom. Én már ilyen 110ezrekre számítottam...
Jaja, Hát nem Bp-i hanem Érdi de közel van bp hez.. Fiatalnak, fiatal mondjuk..
Majd pár év múlva jobb lesz az összeg.
#19002) EQMontoya: A0(már m2 ) +fiatal+kezdőjogsi(asszem 1 vagy 2 évig kezdő)+1éve van(lesz decemberbe) kb kocsim. .. Ez dobja meg nagy valószínűséggel..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
EQMontoya
veterán
Az kemény, kevesebbet fizetek az IS200-ra...
Pedig pont duplaakkora benne a motor!
Asszem, A3, 2007-es jogsim van.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
MunezXBK
nagyúr
A3? Azmiaz?
roberto211
őstag
Az egy Audi. Ismerned kéne, audis vagy.
Amúgy nem tudom milyen sorrendbe vannak a b/m szintek én se.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
EQMontoya
veterán
Biztosítási kategória.
Same rules apply!
Bonus meg Malus van az A00 mellett. Mijaza Á3?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
Eső + nedves fekete aszfalt, az tesz be a legtöbb izzónak. Mármint kb semmi sem látszik.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
B10-ig, Malus meg asszem 6-ig.
De látod, hogy biztiről van szó.
g4bb3r
tag
Lámpa, foncsor nekem is OK száraz időben okés világítás , esőben nem elégséges..lehetne jobb. Nem tudom milyen izzók vannak benne, így vettem augusztusban a kocsit..
Szemüveges vagyok (1,5 +) évente nézik a szemem szal az OK.
bitpork:
[ Szerkesztve ]
Reaper
őstag
Ez a köteleződ? Bakker, nekem egész évre annyi, mint neked negyed évre, a Camarora.
Nem bántás volt, csak hidd el, hogy attól hogy az izzókat cserélgeted nem fogsz jobban látni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Bakker, jogos. Szóval B3.
Same rules apply!
g4bb3r
tag
Akkor az eső .. nem tudom. Sokat nem vezettem még esőben az tény. 1 hónapja még tök jól láttam éjszaka Bp-Olasz oda vissza csak éjszaka száraz körülmények között.
A legtöbb embernél jellemző ez az éjszakai eső-vakság. Szokni kell, plusz lehet jobban jársz ha a foncsort és a polírt helyezed előtérbe egy izzócserénél. Tudom.tudom, ezek sokszorosai egy izzónak, de egy használt autónál előbb érdemes a kor miatt ezeket feltételezni mint bármi mást. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Annyira nem sokszorosa, 2x4.000 a foncsor, 5.000 a polír.
na jó de izzót lehet venni 1-2k áron ilyen olyan webshopban, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Egy pár nightbreaker 5-6k .
Same rules apply!
Mea maxima culpa, amiért fingom sincs h mennyibe kerülnek ezek: szenonhon nem kellenek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Némelyik mai autó xenonját be is tiltanám a picsába, úgy vakít... És azt nem is nagyon tudod állítgatni.
Same rules apply!
SzlobiG
félisten
A legtöbbje kínlódott, lehet mind rutintalan volt. A vitara itthon hátsó kerekes semmilyen előnyét nem látom az fwd-vel szemben. Ja de baromkodni jó vele. Fwd viszont biztonságosabb, nem kell hatulra juttatni a hajtást, nem hiába van jobban elterjedve. Mondjuk nekem tök8, hogy milyen egy autó hajtása.
(#19018) bitpork: Pedig xenonhoz is van NB verzió amivel jobban látni mint a simával. Olyat akartam csak a 25k/db ár miatt inkább maradtam a cool bluenal.
[ Szerkesztve ]
tomiii.
aktív tag
ha bosszúálló típus lennék, erre ezt mondanám
(#19020) SzlobiG :
"nem hiába van jobban elterjedve"
-hülye biztosabb
-több pénzzel lehet lehúzni a vásárlót ez a két ok
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Elterjedve azért van, mert olcsóbb gyártani és jobb a helykihasználása.
Hogy biztonságosabb-e? Erről már nem feltétlen vagyok meggyőződve, szerintem egy hátsókerekes sokkal inkább azt csinálja kanyarban, amit szeretnél. Ha nagyon hülye valaki, akkor persze le tud vele esni az útról, de ahhoz nem kicsit kell elsokallni.
Same rules apply!
g4bb3r
tag
Oké megnézetem de ki tudja azt eldönteni kell e foncsort felújítani? a foncsorszerviz? (bocs ha hülyeséget kérdezek de tényleg ötletem sincs )
@EQMontoya: na igen az se segít hogy akik jönnek mögötted/szembe minden 2. vakít..
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Jaja..
#19023) g4bb3r: Azért cseréld ki az izzókat is szerintem.. JObban fogsz vele látni nem azért 3-5 e ft a cool blue intense meg a nbu mert ezt találták ki hanem sokkal jobban világít mint egy átlag 150ft-os izzó..
Nem viccből írják rá,hogy +100 akármennyi % a normál izzóhoz képest.. De próbálj ki egyet aztán meglátod.
Tapasztalatból mondom mivel cool blue intense volt benne, azzal éjszaka is láttam rendesen ezzel meg nem..
Ha nem matt a lámpatested szerintem polír se segít nagyon sokat..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Már hogy ne lehetne állítani? Van rajta ugyanúgy magasság meg oldalirányú csavar szerintem.
g4bb3r: pl ők.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
Igen, FWD-nél választható hogy nagyon kiegyenesítse a kanyart, vagy csak kicsit. plusz az olyan apróságok, hogy álló helyzetből kikanyarodni egy forgalmas útra csak bűvészkedve lehet, mert képtelen átvinni az erőt az útra, stb...
EQMontoya
veterán
Lehet, hogy nagyon nem vágok valamit, de nekem úgy rémlik, hogy xenon csak automata szintszabályzással engedélyezett.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
A Ladánk csomijába se véletlen kellett a cementes zsák anno télen. Ha nincs súly a hajtott tengelyen akkor...
mod:
EQMontoya: Ez így van. Bitpork arra gondolt, hogy annak is van állítócsavarja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
SzlobiG
félisten
Nekem valahogy sose jelentkeztek az említett problémák, de lehet velem van a baj... Ezen a kikanyarodós szövegen jót mosolyogtam.
(#19028) Qru: Még a végén ki lesz találva, hogy télen jobban elmegy a hátsó kerekes autó mint az első. Haver is ha nem tette be a mercibe az 50 kilós súlyt esélye nem volt felmenni ott ahol én lazán kaparás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Az benne van, de ettől a lámpát magát lehet állítani, illetve lehet obd-n keresztül a vízszintet is szabályozni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Próbáltál már elsőkerekessel nagy gázzal indulva kanyarodni?
Hóban meg kell egy tisztességes difi, és elmegy ugyanúgy, mint az elsőkerekes, ha nem jobban.
bitpork, Qru: Okítsatok légyszi, xenonban nem vagyok képben, akkor mire is való a csavar, és mire az automatikus állítás?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Az a baj, hogy negyedgáz meg a zebra felfestésre rálógó kerék is elég hozzá, múltkor kanyarodtam ki, aztán néztem, hogy na, melyik hülyegyerek csikorogtatja már megint, aztán rájöttem, hogy én.
Mikor mentem az autóért januárban, egy bérelt 206-ossal mentem, nem mertem megnézni mikori gumik lehettek rajta, de enyhe emelkedős kikanyarodásnál szétkaparta magát kb 1200-as fordulatról indulással. Körforgalomban 2.-ban padlóra elpörgött.
Volt egy bérelt 318i is, azt meg az istenért nem tudtam még csak megcsikorogtatni se. Ebből egyrészt lejön, hogy mennyivel stabilabb a hátsókerék ha nem párosul hozzá sok erő. Illetve, hogy mennyire rossz a gyenge hátsókerekes.
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
"múltkor kanyarodtam ki, aztán néztem, hogy na, melyik hülyegyerek csikorogtatja már megint, aztán rájöttem, hogy én"
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
SzlobiG
félisten
Persze, kereszteződésbe pl ha jön valami és gyorsan kell kifordulni.
Tehetsz oda akármilyen difit, ha nincs súly úgyse fog elmenni. Ezért jobbak az első kerekes autók hóban, mert ott a súly. De sztem hagyjuk, mert látom hátsó kerék fanoknak mondhatok akármit.
Xenon esetén a csavarral a null értéket állítod, az automatika annak az értékéhez fog szintezni ennyi.
[ Szerkesztve ]
Az Astra forgalmijába mekkora önsúlyt írtak amúgy?
xenon beállítás témához: a lámpatesten lévő állítócsavarokkal lehet fel, le, jobbra- balra- állítani rajta. Saját tapasztat szerint pici felhúzás belefér a gyári beállításhoz képest úgy, hogy még mindig OK a fényszóróállító műszeren ÉS nem vakítod a szembejövő forgalmat.
[ Szerkesztve ]
deicide
veterán
1475kg.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
szőröscica
addikt
A csavarokkal beállítod az alapállást, az automatika pedig terheléstől függően utánállít.
SzlobiG: pedig fwd esetében ha megcsúszott az autó, egyetlen dolgot csinálhatsz - elveszed a gázt, és nyitsz a kormányszögön, remélve hogy megtapad az eleje. RWD esetében gázelvétellel és gázadással is szabályozhatod a kanyarodást. Itt senki sem kérdőjelezte meg, hogy vannak az fwd-nek előnyei, lasd olcsóság és helytakarekossag, sőt bizonyos esetekben mászni is jobban tud. Viszont ha megtörtént a baj, akkor az rwd-vel sokkal több lehetőséged van megfogni az autót. A másikra meg EQMontoya megírta: próbálj meg reggel a Hungáriára felhajtani valahonnan álló helyzetből...
Qru
MODERÁTOR
Sose felejtem el mikor haver nagy gázzal akart beesni az Üllőin az induló sor elé az oldalsó kis utcából a Z3-asával. Olyan piruettet nyomott hogy a szembejövő sávban kötött ki.
#nincsbennetarcsi
Az automatikus szintállítás arra való, hogy ha az autó billeg, bukkanón ugrasz át, vagy csak emelkedőn mész, esetleg nagyon megrakod a hátulját, akkor is marad a beállított szint. Ráadásul kötelező hozzá a fényszórómosó is, tehát még a rátapadt mocsok sem szóratja a fényt szanaszét. Állítócsavarról én nem tudok, de ha tudnék, se nyúlnék hozzá, ezt csinálja csak a szervíz, az ő dolguk, meg nekik van meg hozzá az eszközparkjuk, illetve szakértelmük.
Ergo egy jól beállított gyári xenon a büdös életbe nem fog vakítani. Az utólag beépített olcsó kínai fosokra meg nem véletlenül vadásznak a műszaki vizsgákon, meg a közúti ellenőrzéseken is (akármilyen égi hatalom keze van benne, tartsa is meg a jó szokásukat).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
SzlobiG
félisten
Ezzel tisztában is vagyok a céges skodát már sikerült jó párszor megcsúsztatni, de simán megfogtam az említett manőverrel. Viszont ahol a vitara hátulja elindul ott a skoda elsőkereke még tapad főleg körforgalomban. Mondeot nem is mondom a 235-ös gumikkal kapartatni se egyszerű.
Tehát, hogy melyik biztonságosabb és melyik jobb télen engem nem győztök meg a hátsó kerékkel, de ettől eltekintve szeretem a vitaraval is jókat lehet hülyülni, ha meg elkapar ott az össz kerék.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Márpedig elég sok gyárit is láttam, ami vakít.
Mondjuk szerintem ennek az a legfőbb oka, hogy ezeken a suvokon olyan magasan van a lámpa, mint nekem a kocsiban a fejem. Aztán onnantól tök mindegy, hogy állítja be, az vakítani fog.
Same rules apply!
Nem kell ahhon szenon vagy eszjúví, elég az otthon cserélt izzó máris el van állítódva menthetetlenül, mert a többség ugye nem viszi el beállíttatni ...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
A pontosság kedvéért: csak a xenonhoz kötelező a mosó. Ha sima halogén izzó van benne akkor nem kötelező a mosó hiába van benne automata szintszabályozó.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Xenont otthon esélyesen nem cserél a paraszt. Meg néhány éves ótóban remélhetőleg még nem égett ki a gyári xenon...
Same rules apply!
Mán hogyne lenne cserélhető? Még Domiban is rötyögve, max a légszűrőt kellett levenni. Az újabbaknál már a teljes maszkot, igen. Viszont nem minden szerelőnek van hozzá való optika bevizsgálója ,mer ugye drága.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Szervizbe kalibráltattam és még is szoktak villogni rám.
Simán cseréltem én is otthon a xenont, majd biztos fizetek érte, hogy egy izzót berakjanak.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad utóállítás nélkül cserélni! Már ha hozzáérsz elállítódik az automata szintező vízszintje.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Amikor cseréltem, akkor nem volt baj. Viszont frissítettük a xenon modult, na ott teljesen elállítódott utána vittem a szervizbe, hogy állítsák be amivel jó is lett, csak mondom néha most is villognak.
És hogy nincs baj Te otthon szemre megállapítottad? Miért nem értékesíted a szolgáltatást szervizeknek, szerintem jól megélnél belőle mint Pék
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Nkboy
senior tag
Hát igen, néha én is tudok csúnyákat mondani, amikor nem látok semmit, mert a holdat világítja meg. Elég kellemetlen tud lenni. Lehet aki egy kicsit magasabb autóban ül, annak annyira nem zavaró.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512