Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#212001) kisza25 válasza tboldi (#212000) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

40ekm/év?🤔
;]

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#212002) Reggie0 válasza MasterMark (#211962) üzenetére


Reggie0
félisten

Ha egyaltalan telitolti. Felfele is szoktak teret hagyni, szoval a 100%-ig toltes valojaban nem az, csak azt jelzi ki.

(#212003) #89309696


#89309696
törölt tag

Tádá-dí-dádámmmm. :D
[link]

(#212004) focvis válasza tboldi (#211997) üzenetére


focvis
veterán

200 Nm egész vicces egy 1 tonnás kisautóban. Valójában egy kompaktba is pont elég a dinamikus haladáshoz.

Eddig azt tippeltem, hogy faterod nyúlja majd le magának, aztán tessék! (A vasútállomásra járni bőven jó a WagonR.)

(#212005) brumi1024 válasza focvis (#212004) üzenetére


brumi1024
veterán

1.4 TSI (nem kompresszoros) G6 pont 200 Nm-t tudott, szerintem jól vitte. :K

(#212006) tboldi válasza focvis (#212004) üzenetére


tboldi
nagyúr

Igazából csak elkértem egy körre, az újdonság varázsa ugyebár. Továbbra is a Jazz marad az enyém. :)

(#212007) grizlisandor válasza brumi1024 (#212005) üzenetére


grizlisandor
addikt

Sajnálom a mai napig, hogy anno nem tudtam a kereskedővel megalkudni rá. :U
A próbakör alatt nagyon megtetszett a karakterisztikája annak az 1.4 TSI (122 le 200 Nm) motornak. :B
Biztos, hogy a következő autómban lesz turbó vagy minimum V6. ;]

(#212008) kisza25 válasza tboldi (#212006) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Én azóta nem vezettem a kia niro-t mióta hazahoztam a szalonból :(

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#212009) Qru válasza focvis (#212004) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bubi kompakt mert akkor cafolom a kijelentesed. :))

#nincsbennetarcsi

(#212010) szőröscica válasza molnarpeter (#211982) üzenetére


szőröscica
addikt

Az is jó csatorna, de engem az autós jobban leköt. :)
Szeretem az öreget, mert sokat látott már, helyén tudja kezelni a dolgokat és végtelenül szerény. Vályi Pista példát vehetne róla.

(#212011) szőröscica


szőröscica
addikt

Amúgy a beszéltek itt sokat az elképesztően hosszú várakozási időről mindenféle márkák autóira. Vajon vannak gyártók, akik több dolgot oldanak meg kapun belül vagy jobban managelik az ellátási láncot?

Mert tegnap konfiguráltam Model 3-akat, és kiviteltől függően novemberben vagy decemberben át lehetne venni őket. Pedig ezekben van akku meg chip is bőven.

(#212012) stickermajom válasza szőröscica (#212011) üzenetére


stickermajom
addikt

Szerintem azok már le vannak gyártva, lehet úton is vannak. Shanghaiból, vagy Fremontból is legalább két hónap a szállítás.

(#212013) Qru válasza szőröscica (#212011) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem a mendzselessel van a gond, hanem a beszallitok nem tudnak szallitani. Kapun belul meg nincs komplett gyartas, mindenki atallt a just in time rendszerre. Ami jol mukodo versenykepes dolog egesz addig amig minden beszallito teljesiteni tud…

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#212014) brumi1024 válasza szőröscica (#212011) üzenetére


brumi1024
veterán

Mivel náluk kb semmilyen eltérés nincs a konfigurációk közt (a motor/akksi pároson és a külső, 2 belső színen kívül) ezért én is arra gyanakszom, hogy ezek készen vannak. Őket is érinti a chiphiány, de próbálnak más forrásból is szerezni, saját designnal rugalmasabbak lehetnek.

(#212015) #89309696 válasza grizlisandor (#212007) üzenetére


#89309696
törölt tag

Én szeretem a hátbarúgást azért kedvelem a dízelt, de ezek a TSI-k is tetszenek, mert tudják ezt. Nem tudom csak a TSI ilyen-e, hogy németesen hátbarúgós mint a TDI is, vagy minden turbóbenzines ilyen, de ezt elfogadnám benzines létére. Még a gyengébbik 1.2-es 86/175 is érezhetően menni akarna, ha nem lenne szoftveresen visszafogva. Ha ezt csippel korrigálva lenne ;] akkor egész korrekt motor lenne.
El tudom képzelni az 1.4 akkor mit tudhat, nekem simán elég lenne. Kapna csipet természetesen, mert az mindig jó, bőőőven kiszolgálna egy kombiban, még a DSG-t is elviselném.

(#212016) tboldi válasza #89309696 (#212015) üzenetére


tboldi
nagyúr

A Suzuki Boosterjet is ilyen (1.0T és 1.4T egyaránt), de a Honda 1.5T-je nem, az inkább nagyköbös szívószerű karakter. Ezt a kettőt próbáltam.

[ Szerkesztve ]

(#212017) #89309696 válasza tboldi (#212016) üzenetére


#89309696
törölt tag

Az jó, ha jól tudom a Suzukinak nincs lánc és kokszgondja sem. Más kérdés, hogy kombiba bekerült-e az 1.4 és kapott-e automatát. :D
De még ráérek ezen gondolkozni mire 20 évesek lesznek. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#212018) focvis válasza Qru (#212009) üzenetére


focvis
veterán

Nehéz, összkerékhajtású mellé bizonyára több kell, hogy megrángassa. 🤗 Egyetlen hosszútávú AWD-s tapasztalatom alapján (V60 D6) 640 Nm megcibálja a nehéz kasztnit, igény szerint kapar kicsit a kerék elinduláskor.

#212005 brumi1024: Konkrétan a G6 1.4, 122 ló járt a fejemben, a normál elvárásokat tökéletesen teljesíti ma is. (Pedig azóta erősödött a konkurencia.)

[ Szerkesztve ]

(#212019) szőröscica válasza brumi1024 (#212014) üzenetére


szőröscica
addikt

Igazatok lesz. :)

Teslát a népnek 2 hónap alatt, ne Octaviát 22 alatt! :DDD

(#212020) grizlisandor válasza #89309696 (#212015) üzenetére


grizlisandor
addikt

Ha már hátbarúgás, az autószerelő vitt egy kört múltkor a B8 TDI DSG Passat-tal.
Nem a gyári 140 ló, hanem valami okosság(~170 ló) is van rajta. ;]

Csak egy bajom van a modern dízelekkel, hogy irtózok a részecskeszűrőtől, kivágatni/kiíratni nincs szívem.
Jelenlegi használati módomhoz meg elég hamar ledöglene, meg hidegen regenerálna állandóan. :U

(#212021) Reggie0 válasza grizlisandor (#212020) üzenetére


Reggie0
félisten

Megnyugtataskeppen: az en reszecskeszuromben mar 340ezer km van es legalabb 450-ig birni fogja. A felhasznalas modjatol fugg mennyire gyilkolod.

[ Szerkesztve ]

(#212022) Szoszo94 válasza tboldi (#211997) üzenetére


Szoszo94
őstag

Én másik autót nem tervezek, ha beüt a kapuzárási pánik akkor szintén a feltöltés mellett teszem le a voksom. Gyárilag kovácsolt belső miatt a dupla teljesítményt is bírja :K
Tíz év és a boyracerek a Civikeket valszeg IS-ekre váltják :DDD

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#212023) tboldi válasza Szoszo94 (#212022) üzenetére


tboldi
nagyúr

Egyelőre én sem tervezek másik autót, csak majd ha rákényszerülök. :)

(#212024) Szoszo94


Szoszo94
őstag

Jut eszembe, tegnap Székesfehérvár külterületén egy földes úton elhagytam a pótkereket a Toyotáról. Akkora zörej volt, hogy azt hittem a kipu szakadt le és azt húzom magam után. Kilazult a pótkeréktartó és egy kis döccenő hatására lenyílt a tartó és kiesett a pótkerék. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy pont kanyarodtam volna fel a főútra, este volt és sötét, ha ott hagyom el főutas tempónál és valaki jön utánam, az észre sem veszi és telibe trafálja.
Bedobtam a raktérbe a kereket, helyére raktam a tartót és jópár gyorskötözővel rögzítettem. Majd ma visszarakom a pótot és agyontépem a csavart, még egyszer nincs kedvem ezt átélni :DDD

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#212025) Qru válasza #89309696 (#212015) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem minden TDI olyan. Inkabb PD tdi volt a hatbaveros a 2.0 cr mar egesz linearaisam adta le a powert.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#212026) #89309696 válasza Szoszo94 (#212024) üzenetére


#89309696
törölt tag

Én feldrótoztam a Kangoon épp ezért, mert egy kis pöcök tartja az egészet, a Caddyn meg dupla csavar fogja masszívan ott nem szükséges. Ráadásul ha jól láttam kerékcsavar, tehát ha egy elveszik használható a kerékhez is. :D

[ Szerkesztve ]

(#212027) Qru válasza focvis (#212018) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kopott 4S bubi is kapar. :D

#nincsbennetarcsi

(#212028) Szoszo94 válasza #89309696 (#212026) üzenetére


Szoszo94
őstag

Ezen úgy van megoldva, hogy a tartó egy "háromszög" aminek a két sarka fel van fogatva a kocsi közepe felé, a csúcsa pedig a lökös alatt van és azt egy kampó fogja, ami menetes. Ebbe egy menetes szár megy bele ami a raktérben egy hatlapfejben végződik, onnan lehet felhúzatni és megszorítani a kereket. Se ellenanya, se semmi nem gátolja meg, hogy rázkódástól le ne csavarodjon, márpedig ha meglazul hiába, hogy a kampó része nem tud elforogni (mivel tartja a pótkeréktartó konzolt), bent a hatlapfej simán körbe tud járni és egyre lejjebb engedni a a pótot. Egyébként ha nem a bukkanó miatt esik le a pótkereket tartó fém keret, akkor kicsivel arrébb kampóstol zuhan le, ugyanis egy fél fordulat hiányzott már csak hozzá (visszarakáskor ahogy elforgattam a kampót, hogy jó irányba álljon, a kezembe maradt...). Ha vissza is rakom úgy, ahogyan volt, akkor is pár gyorskötözöt rárakok, illetve havonta rá próbálok majd húzni a csavarra, hogy ne járjak így. Hülye egy megoldás ez :W

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#212029) #89309696 válasza Szoszo94 (#212028) üzenetére


#89309696
törölt tag

Pontosan ilyen a Kangoon is. :K

(#212030) tboldi válasza Szoszo94 (#212024) üzenetére


tboldi
nagyúr

+ Loctite 243 :D

(#212031) Szoszo94 válasza tboldi (#212030) üzenetére


Szoszo94
őstag

Baaaakker, eszembe se jutott: hisz van menetrögzítőm (mármint folyékony, nem dashcam) is :Y
Köszi a tippet, vastagon bekenem vele, ha defektet kapok majd hívom inkább az Assistance-t :C
MasterMark: tudom, használom sűrűn, lehet pont ezért nem jutott eszembe :B A mondat utolsó része humorral készült :D

Egyéb infó: szerdán hazahoztam az IS-t, nagyon baba a fék. Szerintem a koptató réteg a betétekről le is jött, hazafele végig koptatgattam finoman, most már csak a bevasalás van hátra. Képeket hozok majd, ha lemostam az autót, két hete csak porgyűjtőként funkcionál, szóval titta mocsok :(

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#212032) MasterMark válasza Szoszo94 (#212031) üzenetére


MasterMark
titán

Ez oldható (csavar)menetrögzítő. Magától rázkódással nem lazul ki, viszont kézzel kicsit nagyobb erő kifejtésével ki tudod csavarni bármikor.

szerk.: Ja jó, csak mert nem mindenkinek egyértelmű. :D

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#212033) Szoszo94 válasza MasterMark (#212032) üzenetére


Szoszo94
őstag

Egyébként van elektródás hegesztő is az autóban...flexszel az is oldható, magától meg soha többé nem esne le 🤔 ;]

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#212034) grizlisandor válasza Reggie0 (#212021) üzenetére


grizlisandor
addikt

Azért is írtam, hogy a jelenlegi felhasználásomban.

Haveréknak 2.0PDTDI van 420k km körül dobott először hibát, tisztítatták a DPF-et több ezer EUR-ért, rá pár ezer kilométerre megint hiba, mint kiderült az EGR köpte tele korommal, off lett mind2 sorsa.
Németország és Magyarország között jár évente párszor, meg volt hatjava.
Pedig a PDTDI nem akkora DPF barát, mint a CRTDI.

(#212024) Szoszo94:

Para lehetett. :Y

(#212035) focvis válasza grizlisandor (#212034) üzenetére


focvis
veterán

Újszerű 1.9 PD TDI 130 lovas Borát vezettem párszor miután megjelent (2001-2. ? környékén) - hátbaverésben nagyon oké.

(#212036) Chereiose válasza focvis (#212035) üzenetére


Chereiose
addikt

105 lovas 1.9 pd tdi golf plusunk volt, az is egészen jól hátbaverősen indult meg. Modern dízeleknél, de turbós benzineseknél sem érzek már nagyon ilyet, bár persze motorfüggő.

(#212037) Qru


Qru
MODERÁTOR

Na a masodik tank rendes E10 kipucolta a szar Shell 95 okozta hibakodot. Szepen vissza sem jott ahogy kell szepen ketyeg a motor.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#212038) MasterMark válasza Qru (#212037) üzenetére


MasterMark
titán

Hu erről lemaradtam mi volt az előzmény?

Switch Tax

(#212039) Qru válasza MasterMark (#212038) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nyaralasbol hazajovet mar csak egy eldugott Shell kut vt nyitva ejszaka. Teletankoltam lealltam a garazsba. Par nap mulva indulnek, beveri a hibakodot. Egeskimaradas mind a 4 hengerben. Hivom a szerelo ismerost, wtf? Azt mondja valoszinuleg szar/tultarolt benzint tankoltam. Jarjam ki tankoljak bele vmi nagyforgalmu kuton E10-et ahol friss a nafta azt jarjam ki es aztan ujra tank majd hibakodtorles. Igy is tettem, most a masodik tanknyi tankolas utan minden oke. Letoltam 100 km-t es minden rendben, semmi hibakod.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#212040) grizlisandor válasza Qru (#212039) üzenetére


grizlisandor
addikt

Ez a Jazz volt nem? Jó hisztis. ;]

Az autószerelőnek volt egy gen 1 benzines Kangoo-ja, amit dölgött benzinnel etetett. Valami versenymotorszerelő haverjától kapta a benzint, amit a motorok tankjaiból leengedett. Büdösebb volt a kocsi, mint valami szakadt dízel. :DDD
Az a Kangoo mindenfél hiszti nélkül tette a dolgát, csak a padlógázon volt hajtva, valahol még mindig megy.

(#212041) Qru válasza grizlisandor (#212040) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem a Subaru. Jazz az mindennel elmegy kb. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#212042) #89309696 válasza grizlisandor (#212040) üzenetére


#89309696
törölt tag

Régi autók kb. ilyenek. De a Subaru is menne vele, simán csak ignorálni kell a hibakódot. :K

(#212043) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Nem is régen volt téma, hogy melyik oldalon van az üzemanyag betöltő.

Van a szomszédban egy új CLA250, pár lakással arrébb meg van egy GLC. Érdekes módon előbbinek bal oldalon, másiknak meg jobb oldalon volt, tehát még márkán belül is van eltérés. :F

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#212044) Winne


Winne
nagyúr

Urak tudom, hogy így ismeretlenül nagy kérés ez, de lenne olyan, aki Pesti, nem esik ki neki nagyon egy-egy kereskedés és odaugrana általános véleményt alkotni egy-egy autóról? Természetesen a költségeit utalom.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#212045) stickermajom


stickermajom
addikt

Csücskös lett a mai tankolás, 47,13 liter ment a nettó 47 literes tankba. Ez egyéni rekord, mert átvételkor is csak 45 liter fért bele. :D Amúgy 7,3 lett a vegyes fogyi.

(#212046) Qru válasza #89309696 (#212042) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A sarga lampa nem zavarna de ilyenkor veszmodba rakja magat az auto es nincs pl tempomat.

#nincsbennetarcsi

(#212047) Qru válasza stickermajom (#212045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azt elegge kicentizted…

#nincsbennetarcsi

(#212048) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ma megiramodtam egy bmw után, csak úgy kíváncsiságból, hogy mégis ezek mennyivel közlekednek, x95- nél (óra szerint) még távolodott, akkor elvettem a parazsat :D
Meglepően könnyen elértem ezt a sebességet :))
Szerintem a fordulat szab véget a mókának, mert már 5500 körül volt és 5700- tól poros, igaz megy még 6000 fölé is, ha nagyon akarom

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#212049) focvis válasza stickermajom (#212045) üzenetére


focvis
veterán

Legközelebb célozd meg az 50 litert! :D

Biztos írtam már, friss autónak nem ismertem még ki a BC-jét, nem tetszett az Agip benzinkút, így gondoltam még pont elérek a zamárdi MOL-ig. Újév napján reggel 7-kor megállt alattam az M7-en 8 km-nyi (vagy 10?) becsült hatótávval. Hülye módjára stoppolhattam a hajnali ködben.

[ Szerkesztve ]

(#212050) focvis válasza kisza25 (#212048) üzenetére


focvis
veterán

Ez a Tipo vagy az Ibiza volt? Legközelebb nézd a végét kíváncsiságból.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.