Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#228101) tboy93 válasza Kolondrum (#228079) üzenetére


tboy93
nagyúr

Kozepen ez hogy rogyott meg így :F Toltak mar meg a csaladban nehany autot hatulrol, de meg az ezres stiftnek sem hajlott meg a kuszobje.

(#228102) MunezXBK válasza focvis (#228100) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

G5-öm tudott óra szerint 240-et.

(#228103) Tsebacsi válasza tboy93 (#228101) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Lehet hogy a féken állt, és emiatt?! Csak jár az agyam, valóban kicsit furcsa, hogy pont az egyik legerősebb része rogyott meg úgy, ahogy nem várná az ember.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#228104) bandus válasza focvis (#228095) üzenetére


bandus
veterán

akkor ez nekem elég, nem kísérletezgetek tovább :)

6030D: passz, csak annyit ír, hogy D, de gondolom már 7.ben volt bőven.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#228105) focvis válasza MunezXBK (#228102) üzenetére


focvis
veterán

Tegyük hozzá, az a 170 lovas verzió volt.

A TT-vel mi a helyzet, sikerült már megnézni? (Tudom, több hely és bátorság kell hozzá. :K Viszont ott legalább legális.)

bandus: Nem is nagyon érdemes, hely* kell hozzá, a végére belassul. (*veszélyes, büntetnek érte, stb.)

[ Szerkesztve ]

(#228106) MunezXBK válasza focvis (#228105) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

265-ig kb., onnan már elég bizonytalannak érzem. Túl könnyű a bódé, vagy nem tom.

(#228107) Qru válasza Tsebacsi (#228103) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor sem lenne szabad ott megreccsenie ennyire. Azért nem egy pótos Ifa tolta meg hátulról...

#nincsbennetarcsi

(#228108) dnelb válasza Kolondrum (#228079) üzenetére


dnelb
veterán

nem semmi, brutál gyenge ez a kasztni

(#228109) brumi1024 válasza MunezXBK (#228106) üzenetére


brumi1024
veterán

Nem is feltetlen a tomeg, inkabb futomugeometria, hangolas, fekek, felhasznalt gumimeret stb.

(#228110) Qru válasza brumi1024 (#228109) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nagy temponal Bubi is elkonnyul, pedig azert van sulya.

#nincsbennetarcsi

(#228111) MunezXBK válasza brumi1024 (#228109) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Onnan nem leszorító, hanem inkább felhajtóerőt érzek.

(#228112) Qru válasza MunezXBK (#228111) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kell egy nagyobb szarny ra. :))

#nincsbennetarcsi

(#228113) MunezXBK válasza Qru (#228112) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Gondolom nem véletlenül van az RS-en is vasalódeszka.

Gumiméret csak nem kevés a 245/35 19-cel. :D

(#228114) Qru válasza MunezXBK (#228113) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az mar combos gumimeret. :K

#nincsbennetarcsi

(#228115) MunezXBK válasza Qru (#228114) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Viszont fékből Golf 5 méretet kapott, ami meglepően jól funkcionál.

Ezért kap is Zimmermann sportokat előre, ha megérkezik végre.

(#228116) cOxeR válasza MunezXBK (#228115) üzenetére


cOxeR
Ármester

Mekkora tárcsák vannak amúgy rajta? Hátul is szellőztetett? Fékeken én is agyalok…
Annyira megoszló a zimmermann, amúgy rengeteg jót meg rosszat is mondanak, én totál bizonytalanul állok már mit is kellene venni.
EBC-n agyalok még.

[ Szerkesztve ]

(#228117) Tsebacsi válasza Qru (#228107) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Még az nem tiszta hogy ez egy sima törésteszten nem derül ki, vagy ez a gyártók szerint így van jól megtörnek vegyél újat?!

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#228118) MunezXBK válasza cOxeR (#228116) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Elöl 312-es. Gyárilag hátul is hűtött, de nem olyan van rajta most. Oda is Zimmermann sport fog kerülni.

Anno a Golfra vettem sima Zimmit, nagyon kellemesen csalódtam benne, ezért is lesz most ilyen.

(#228119) pit stop válasza MunezXBK (#228106) üzenetére


pit stop
addikt

Első generáció még szó szerint életveszély volt ilyen szempontból úgy tudom.
Hasonló formával nincs is másik ilyen sportautó, mindegyik nagyobb minden dimenzióban, gondolom nem hiába - talán 911 ami hasonló de még nem láttam őket egymás mellett.

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#228120) Qru válasza cOxeR (#228116) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Zimmermann oké én még rosszat nem hallottam róla. Te mit hallottál?

EBC oké.

#nincsbennetarcsi

(#228121) MunezXBK válasza pit stop (#228119) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Igen, annak a hátulja lobogott.

(#228122) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

(#228123) Qru válasza Tsebacsi (#228117) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hat ez az! Es nem egy felig szetrohadt 100 eves Swiftrol beszelunk… :(

#nincsbennetarcsi

(#228124) Qru válasza pit stop (#228119) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kapott is gyari szarnyat hatra fl-kor. Mondjuk nem tudom mennyit javitott a helyzeten…

#nincsbennetarcsi

(#228125) Kolondrum válasza macilaci78 (#228097) üzenetére

A sebesség a kulcs. Piros lámpa vs. Néni aki ezt nem látta. [kép]

(#228126) nandow válasza cOxeR (#228116) üzenetére


nandow
aktív tag

Esetleg nézz rá a Stoptech termékekre, ha cél egy sportosabb fék. ;)

(#228127) radi8tor válasza Kolondrum (#228125) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ja hogy ez itt volt?!
Basszus ez egy halál lámpa. Asszem itt szálltak bele valakibe éjszaka is.
Ja nem, ez a Csillagvár melletti OMV/KwikFit-nél volt. [link]

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#228128) Tsebacsi válasza Kolondrum (#228125) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Se a lámpát, se titeket, sem a féklámpátokat :C :(((

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#228129) focvis válasza MunezXBK (#228118) üzenetére


focvis
veterán

Golf esetében a hűtött hátsó tárcsa a 340 mm-es első mellé dukál (pl. GTI Performance). A 312-es első mellé tömör hátsó jár (pl. sima GTI).

Múltkor cseréltem a kerekeket, azt figyeltem meg a felniken, a hátsó TRW-k jobban porolnak az első Zimmermannál. Elvileg az elsőnek kéne retkesebbnek lennie. Ez normál Zimmermann, "esztétikailag szépen" kopik, ugyanakkor lehetne harapósabb, agresszívabb a fékezés elején. (Vagy nem taposom eléggé.)

[ Szerkesztve ]

(#228130) cOxeR válasza Qru (#228120) üzenetére


cOxeR
Ármester

Hatásfokára volt panasz, pl Ate tárcsához (+Ate ceramic betéthez) mérten, illetve hamarabb elmelegedett. Nem saját tapasztalat, szerelő mondta, ami megmaradt bennem. Nem elfogult egyik márka iránt se.

(#228131) dnelb válasza Qru (#228120) üzenetére


dnelb
veterán

többen írták hogy a lyugatott szeret repedni..
nekem most sima Zimmermann van fenn a yellowstuff mellé, 8e km van benne de már vállasodik, betét meg mint az új... :D ez így nem lesz hosszú életű

[ Szerkesztve ]

(#228132) MunezXBK válasza focvis (#228129) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ez oké, de a TT-ről van szó. :D

(#228133) tboldi válasza dnelb (#228131) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nálam a Yellowstuffok mellett sima, teli EBC tárcsa van (más nem is kapható a Jazz-hez), nincs vele semmi probléma. Igen, nem néz ki olyan menőn, mint a fúrt-mart darabok, de tartósabbnak tűnik. :B

szerk.: 2019. szept. 1-jén tettem fel őket, 16-18000 km lehet bennük.

[ Szerkesztve ]

(#228134) cOxeR válasza nandow (#228126) üzenetére


cOxeR
Ármester

Néztem, azt is korábban, de komplett szett azért túl van a kereten, akkor lenne értelme (szükséges lenne) ha járnék ki pályára vele. No meg a sok sallang is egy vagyon, amit akkor cserélni illik pl. fékcsövek…

(#228135) Qru válasza dnelb (#228131) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Yellow tul kemeny ahhoz a tarcsahoz, nem csoda hogy gyorsan fogy a tarcsa.

#nincsbennetarcsi

(#228136) cOxeR válasza tboldi (#228133) üzenetére


cOxeR
Ármester

Az se mindegy, hogy használod, azért ha 200-as tempóról tolsz 100-ig egy satut, az más mint egy hétköznapi használat. :) Kettő-három ilyen és érezhetően elmelegszik sok fék.

(#228137) tboldi válasza cOxeR (#228136) üzenetére


tboldi
nagyúr

A Jazz-zel ez lehetetlen mutatvány, csak 170 a vége (a deutsche M1-en tesztelve), és azt is nem csekély idő alatt éri el. :D

Komolyra fordítva, többnyire városban lófrálok csak vele, nincs nagy sebesség, de satuzás annál több a sok gyökér miatt. Meg 130-ról is kellett már néhányszor 1-1 román/bolgár/stb. kamion miatt.

[ Szerkesztve ]

(#228138) dnelb válasza Qru (#228135) üzenetére


dnelb
veterán

jah tudom, viszont nagyon jól bírja a magasabb sebességrol (200++) többszöri fékezést, nem üt , nem ráz. Májusban lesz egy hungaroring szerintem ott vége is lesz, aztán kap egy csak mart ebc tárcsát.. olyanom már volt, nagyon jó

[ Szerkesztve ]

(#228139) brumi1024 válasza dnelb (#228131) üzenetére


brumi1024
veterán

A repedés gyakran jellemzője a fúrtaknak.

#228113 MunezXBK: Abban meg a forma is közrejátszhat, aktuális RS3-at 290-ig elengedik, és nem volt panasz a stabilitására. Úgy rémlett van egy kis motoros szárny, vagy az csak az S-en van?

Mini 200 fölött viszonylag stabil, viszont erősebb fékezéskor nagyon elkönnyül a fara, ott kell figyelni.

(#228140) MunezXBK válasza brumi1024 (#228139) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Van, 120-nál nyílik. S-en, RS-en fix szárny van.

[ Szerkesztve ]

(#228141) Szoszo94 válasza cOxeR (#228136) üzenetére


Szoszo94
őstag

EBC TurboGroove körben + Yellowstuff bírja a 200-100 fékezéseket egymás után, illetve a szerpentint is, nem melegszik el :K Gyári (elvileg, mivel márkakerben volt végig szervizelve amíg meg nem vettem az autó) két kört bírt Cseszneken, második végére már nyúltam, az EBC-t eddig még nem sikerült elmelegíteni. Amióta fennt van, rövid de erőteljes féktávokat veszek mindenhol, nem bírok betelni vele :DDD Majd meg is kell néznem, hol tart a kopása, de szerintem nem számottevő - 8000km került bele eddig.

Egyébként az EBC féle fúrt-mart nincs teljesen átfúrva, zsákfuratok vannak rajta, pont a repedés megelőzése érdekében :K Ez a hátsó:

TT: S motoros, RS kapott csak fixet, legalábbis amiket Győrben gyártottunk azokon így volt.

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#228142) Richard! válasza Szoszo94 (#228141) üzenetére


Richard!
addikt

"TT: S motoros, RS kapott csak fixet, legalábbis amiket Győrben gyártottunk azokon így volt."
Yep, én is így tudom :K

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#228143) tepenzed


tepenzed
őstag

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni autó eladás kapcsán, vettem egy újat és túladnék a mostanin, de kicsit bizonytalan vagyok.

Egy 2003-as 1.6 benzines Ford Focus sedanról van szó, 126000 km van benne, apám volt az első tulaja.
Tavaly volt egy kicsúszásom vele, első lökhárító teljes csere (a lámpák már nem sérültek, motortér sem), illetve vezető oldali ajtó csere, hátsó ajtó rendberakás. Újrafényezték, úgyhogy most egy hátsó nagyobb karcos részt leszámítva csillog. Persze nem olyan mint előtte, a menetszelet sokkal jobb hallom autópályán gondolom az új ajtó miatt, az elektromos ablak is néha hangoskodik. De ezeket leszámítva megy az autó szépen, nem járogattam vele szervízbe. Akksi csere is most volt, téli gumiból magas minőségűt vettem rá novemberben, plusz nyári van hozzá 4 éves.

A probléma az, hogy műszaki lejárt, a szélvédőm meg berepedt, úgyhogy az egész ügytől elment a kedvem. Azt mondták az autó vásárlásnál, hogy 300 ezer forintért beszámítják így, gondoltam jól van akkor le van a gond, vigyék. De aztán meg sem nézték, mert szerintük nem tudják jó áron eladni.
Kicsit utána olvastam az autó eladási folyamatnak és még inkább megriadtam. Írjak rá az adásvételire minden hibát, de amiről nem tudok esetleg, arra majd jöhet vissza reklamálni a vevő, hogy csináltassam meg, mert bekamuztam. Hát ez az ami nagyon nem hiányzik, ennyit nem ér az egész autó. Próbáltam így meghirdetni, de csak olyan emberek jelentkeztek az első órában, akivel találkozni sem mernék, úgyhogy gyorsan le is vettem.
Szerintetek mi a fenét csináljak? Csináltassam meg a szélvédőt, műszakiztassam le és reméljem, hogy másba nem kötnek bele a műszakin? Nem akarok már nagyon pénzt áldozni az autóra. Vagy valami ajánlott autó telep, ahol így is megnéznék és át is vennék?

(#228144) cOxeR válasza Szoszo94 (#228141) üzenetére


cOxeR
Ármester

Ezzel szemeztem korábban meg a sima BSD-vel és azért is, mert nem teljesen átfúrt, mondjuk akkor még nem volt brexit… jó nagy szívás sokszor (persze yellowstuff-al). Most egy jó áron levő ülést kellett elengednem mert nincs ki behozza.

(#228145) Qru válasza tepenzed (#228143) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azert nem vettek be mert ebben az arsavban altalaban nem a 3 diplomasok keresnek autot. Probald meg egy kereskedesbe beadni, vivjon veluk a nepper. Ha meg nem vagy raszorulva a penzre a bontoban eladas is opcio.

#nincsbennetarcsi

(#228146) cOxeR válasza tepenzed (#228143) üzenetére


cOxeR
Ármester

Tavalyi tapasztalat, szinten focus ugyanez az ársáv (1.4 benzin muszakis), nagyon sok tesó jelentkezett, akit tudtam kiszűrtem, de így is volt kettő aki eljött, persze nem vitték el, egyik mert nem volt benne kati és nem megy át a műszakin 150-be elviszi… :D másik meg nincs meg hozza az emelő? 3 nap alatt azért eladtam.
Végül egy friss jogsis srác vitte el, műszaki is meglett azóta rá (3-4 hónap volt még), mert pont a hónap elején néztem és forgalomban van.
Tény nem egyszerű eladni mert sok a retardált, lehet a bontó jobb megoldás.

(#228147) cOxeR válasza Szoszo94 (#228141) üzenetére


cOxeR
Ármester

Olyan képed van esetleg, ahol fent van a felni, milyen ez a fekete tárcsa? (illetve idővel kopik?)

(#228148) Reggie0 válasza tepenzed (#228143) üzenetére


Reggie0
félisten

"Kicsit utána olvastam az autó eladási folyamatnak és még inkább megriadtam. Írjak rá az adásvételire minden hibát, de amiről nem tudok esetleg, arra majd jöhet vissza reklamálni a vevő, hogy csináltassam meg, mert bekamuztam. "

Ez csak a rejtett hibara vonatkozik, azaz olyan hibara nem, amelyet a vevonek lehetosege lett volna felmerni/megallapitani. Tehat, ha pl. torott a tukor, de a vevo nem veszi eszre, akkor azzal nem johet vissza.
Rejtett hibanal pedig figyelembe kell venni a jarmu korat is. Egy 20 eves autonal peldaul varhato meghibasodas, ha kipurcan a vizszivattyu vagy kilukad az utasteri futoradiator, azt eleg nehez rejtett hibanak elismeretni. Az auto erteke pedig minel alacsonyabb annal kevesbe eri meg pereskedni a vevonek, valamint a vevore is vonatkozik a karonszerszes tilalma, azaz nem johet azzal, hogy fizesd ki neki egy uj valto arat, hanem legfeljebb a 20 eves valto+munkadijat kovetelhet(de meg annyit se, ha jol meg tudod indokolni, hogy esedekes volt a csere).

Inkabb az a fontos, hogy a vevo ne kicsaladostul jojjon kovetelozni.

[ Szerkesztve ]

(#228149) tboldi válasza cOxeR (#228147) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ha nem kopna, sosem kellene cserélni. ;] :P

Amúgy az a fekete bevonat már az első néhány fékezés után ledörgölődik arról a 2 felületről, amik a betétekkel találkoznak.

szerk.: Bár tőlem nem kértél képet, de azért rád tukmálom. :D
első, hátsó

[ Szerkesztve ]

(#228150) cOxeR válasza tboldi (#228149) üzenetére


cOxeR
Ármester

:)) erre sose jöttem volna rá. :DDD

Azért köszönöm, még ha nem kértem Tőled akkor is. :K

Másik kérdés mennyire van fékpor? Ez a másik ami miatt kellene váltanom, mert mostanában ha megyek, akkor nem gurulgatok és egy használat után tele vagyok elöl fékporral, lehet is mosni a kocsit, 80-150 km után.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.