Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kozepen ez hogy rogyott meg így Toltak mar meg a csaladban nehany autot hatulrol, de meg az ezres stiftnek sem hajlott meg a kuszobje.
MunezXBK
nagyúr
G5-öm tudott óra szerint 240-et.
Lehet hogy a féken állt, és emiatt?! Csak jár az agyam, valóban kicsit furcsa, hogy pont az egyik legerősebb része rogyott meg úgy, ahogy nem várná az ember.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
akkor ez nekem elég, nem kísérletezgetek tovább
6030D: passz, csak annyit ír, hogy D, de gondolom már 7.ben volt bőven.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Tegyük hozzá, az a 170 lovas verzió volt.
A TT-vel mi a helyzet, sikerült már megnézni? (Tudom, több hely és bátorság kell hozzá. Viszont ott legalább legális.)
bandus: Nem is nagyon érdemes, hely* kell hozzá, a végére belassul. (*veszélyes, büntetnek érte, stb.)
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
265-ig kb., onnan már elég bizonytalannak érzem. Túl könnyű a bódé, vagy nem tom.
Qru
MODERÁTOR
Akkor sem lenne szabad ott megreccsenie ennyire. Azért nem egy pótos Ifa tolta meg hátulról...
#nincsbennetarcsi
dnelb
veterán
nem semmi, brutál gyenge ez a kasztni
brumi1024
veterán
Nem is feltetlen a tomeg, inkabb futomugeometria, hangolas, fekek, felhasznalt gumimeret stb.
Qru
MODERÁTOR
Nagy temponal Bubi is elkonnyul, pedig azert van sulya.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Onnan nem leszorító, hanem inkább felhajtóerőt érzek.
Qru
MODERÁTOR
Kell egy nagyobb szarny ra.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Gondolom nem véletlenül van az RS-en is vasalódeszka.
Gumiméret csak nem kevés a 245/35 19-cel.
Qru
MODERÁTOR
Az mar combos gumimeret.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Viszont fékből Golf 5 méretet kapott, ami meglepően jól funkcionál.
Ezért kap is Zimmermann sportokat előre, ha megérkezik végre.
cOxeR
Ármester
Mekkora tárcsák vannak amúgy rajta? Hátul is szellőztetett? Fékeken én is agyalok…
Annyira megoszló a zimmermann, amúgy rengeteg jót meg rosszat is mondanak, én totál bizonytalanul állok már mit is kellene venni.
EBC-n agyalok még.
[ Szerkesztve ]
Még az nem tiszta hogy ez egy sima törésteszten nem derül ki, vagy ez a gyártók szerint így van jól megtörnek vegyél újat?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Elöl 312-es. Gyárilag hátul is hűtött, de nem olyan van rajta most. Oda is Zimmermann sport fog kerülni.
Anno a Golfra vettem sima Zimmit, nagyon kellemesen csalódtam benne, ezért is lesz most ilyen.
pit stop
addikt
Első generáció még szó szerint életveszély volt ilyen szempontból úgy tudom.
Hasonló formával nincs is másik ilyen sportautó, mindegyik nagyobb minden dimenzióban, gondolom nem hiába - talán 911 ami hasonló de még nem láttam őket egymás mellett.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Qru
MODERÁTOR
Zimmermann oké én még rosszat nem hallottam róla. Te mit hallottál?
EBC oké.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Igen, annak a hátulja lobogott.
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
Qru
MODERÁTOR
Hat ez az! Es nem egy felig szetrohadt 100 eves Swiftrol beszelunk…
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Kapott is gyari szarnyat hatra fl-kor. Mondjuk nem tudom mennyit javitott a helyzeten…
#nincsbennetarcsi
A sebesség a kulcs. Piros lámpa vs. Néni aki ezt nem látta. [kép]
nandow
aktív tag
Esetleg nézz rá a Stoptech termékekre, ha cél egy sportosabb fék.
radi8tor
MODERÁTOR
Ja hogy ez itt volt?!
Basszus ez egy halál lámpa. Asszem itt szálltak bele valakibe éjszaka is.
Ja nem, ez a Csillagvár melletti OMV/KwikFit-nél volt. [link]
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Se a lámpát, se titeket, sem a féklámpátokat
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Golf esetében a hűtött hátsó tárcsa a 340 mm-es első mellé dukál (pl. GTI Performance). A 312-es első mellé tömör hátsó jár (pl. sima GTI).
Múltkor cseréltem a kerekeket, azt figyeltem meg a felniken, a hátsó TRW-k jobban porolnak az első Zimmermannál. Elvileg az elsőnek kéne retkesebbnek lennie. Ez normál Zimmermann, "esztétikailag szépen" kopik, ugyanakkor lehetne harapósabb, agresszívabb a fékezés elején. (Vagy nem taposom eléggé.)
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Hatásfokára volt panasz, pl Ate tárcsához (+Ate ceramic betéthez) mérten, illetve hamarabb elmelegedett. Nem saját tapasztalat, szerelő mondta, ami megmaradt bennem. Nem elfogult egyik márka iránt se.
dnelb
veterán
többen írták hogy a lyugatott szeret repedni..
nekem most sima Zimmermann van fenn a yellowstuff mellé, 8e km van benne de már vállasodik, betét meg mint az új... ez így nem lesz hosszú életű
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ez oké, de a TT-ről van szó.
tboldi
nagyúr
Nálam a Yellowstuffok mellett sima, teli EBC tárcsa van (más nem is kapható a Jazz-hez), nincs vele semmi probléma. Igen, nem néz ki olyan menőn, mint a fúrt-mart darabok, de tartósabbnak tűnik.
szerk.: 2019. szept. 1-jén tettem fel őket, 16-18000 km lehet bennük.
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Néztem, azt is korábban, de komplett szett azért túl van a kereten, akkor lenne értelme (szükséges lenne) ha járnék ki pályára vele. No meg a sok sallang is egy vagyon, amit akkor cserélni illik pl. fékcsövek…
Qru
MODERÁTOR
Yellow tul kemeny ahhoz a tarcsahoz, nem csoda hogy gyorsan fogy a tarcsa.
#nincsbennetarcsi
cOxeR
Ármester
Az se mindegy, hogy használod, azért ha 200-as tempóról tolsz 100-ig egy satut, az más mint egy hétköznapi használat. Kettő-három ilyen és érezhetően elmelegszik sok fék.
tboldi
nagyúr
A Jazz-zel ez lehetetlen mutatvány, csak 170 a vége (a deutsche M1-en tesztelve), és azt is nem csekély idő alatt éri el.
Komolyra fordítva, többnyire városban lófrálok csak vele, nincs nagy sebesség, de satuzás annál több a sok gyökér miatt. Meg 130-ról is kellett már néhányszor 1-1 román/bolgár/stb. kamion miatt.
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
jah tudom, viszont nagyon jól bírja a magasabb sebességrol (200++) többszöri fékezést, nem üt , nem ráz. Májusban lesz egy hungaroring szerintem ott vége is lesz, aztán kap egy csak mart ebc tárcsát.. olyanom már volt, nagyon jó
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
A repedés gyakran jellemzője a fúrtaknak.
#228113 MunezXBK: Abban meg a forma is közrejátszhat, aktuális RS3-at 290-ig elengedik, és nem volt panasz a stabilitására. Úgy rémlett van egy kis motoros szárny, vagy az csak az S-en van?
Mini 200 fölött viszonylag stabil, viszont erősebb fékezéskor nagyon elkönnyül a fara, ott kell figyelni.
MunezXBK
nagyúr
Szoszo94
őstag
EBC TurboGroove körben + Yellowstuff bírja a 200-100 fékezéseket egymás után, illetve a szerpentint is, nem melegszik el Gyári (elvileg, mivel márkakerben volt végig szervizelve amíg meg nem vettem az autó) két kört bírt Cseszneken, második végére már nyúltam, az EBC-t eddig még nem sikerült elmelegíteni. Amióta fennt van, rövid de erőteljes féktávokat veszek mindenhol, nem bírok betelni vele Majd meg is kell néznem, hol tart a kopása, de szerintem nem számottevő - 8000km került bele eddig.
Egyébként az EBC féle fúrt-mart nincs teljesen átfúrva, zsákfuratok vannak rajta, pont a repedés megelőzése érdekében Ez a hátsó:
TT: S motoros, RS kapott csak fixet, legalábbis amiket Győrben gyártottunk azokon így volt.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Richard!
addikt
"TT: S motoros, RS kapott csak fixet, legalábbis amiket Győrben gyártottunk azokon így volt."
Yep, én is így tudom
Ma kezdődik életed hátralevő része!
tepenzed
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni autó eladás kapcsán, vettem egy újat és túladnék a mostanin, de kicsit bizonytalan vagyok.
Egy 2003-as 1.6 benzines Ford Focus sedanról van szó, 126000 km van benne, apám volt az első tulaja.
Tavaly volt egy kicsúszásom vele, első lökhárító teljes csere (a lámpák már nem sérültek, motortér sem), illetve vezető oldali ajtó csere, hátsó ajtó rendberakás. Újrafényezték, úgyhogy most egy hátsó nagyobb karcos részt leszámítva csillog. Persze nem olyan mint előtte, a menetszelet sokkal jobb hallom autópályán gondolom az új ajtó miatt, az elektromos ablak is néha hangoskodik. De ezeket leszámítva megy az autó szépen, nem járogattam vele szervízbe. Akksi csere is most volt, téli gumiból magas minőségűt vettem rá novemberben, plusz nyári van hozzá 4 éves.
A probléma az, hogy műszaki lejárt, a szélvédőm meg berepedt, úgyhogy az egész ügytől elment a kedvem. Azt mondták az autó vásárlásnál, hogy 300 ezer forintért beszámítják így, gondoltam jól van akkor le van a gond, vigyék. De aztán meg sem nézték, mert szerintük nem tudják jó áron eladni.
Kicsit utána olvastam az autó eladási folyamatnak és még inkább megriadtam. Írjak rá az adásvételire minden hibát, de amiről nem tudok esetleg, arra majd jöhet vissza reklamálni a vevő, hogy csináltassam meg, mert bekamuztam. Hát ez az ami nagyon nem hiányzik, ennyit nem ér az egész autó. Próbáltam így meghirdetni, de csak olyan emberek jelentkeztek az első órában, akivel találkozni sem mernék, úgyhogy gyorsan le is vettem.
Szerintetek mi a fenét csináljak? Csináltassam meg a szélvédőt, műszakiztassam le és reméljem, hogy másba nem kötnek bele a műszakin? Nem akarok már nagyon pénzt áldozni az autóra. Vagy valami ajánlott autó telep, ahol így is megnéznék és át is vennék?
cOxeR
Ármester
Ezzel szemeztem korábban meg a sima BSD-vel és azért is, mert nem teljesen átfúrt, mondjuk akkor még nem volt brexit… jó nagy szívás sokszor (persze yellowstuff-al). Most egy jó áron levő ülést kellett elengednem mert nincs ki behozza.
Qru
MODERÁTOR
Azert nem vettek be mert ebben az arsavban altalaban nem a 3 diplomasok keresnek autot. Probald meg egy kereskedesbe beadni, vivjon veluk a nepper. Ha meg nem vagy raszorulva a penzre a bontoban eladas is opcio.
#nincsbennetarcsi
cOxeR
Ármester
Tavalyi tapasztalat, szinten focus ugyanez az ársáv (1.4 benzin muszakis), nagyon sok tesó jelentkezett, akit tudtam kiszűrtem, de így is volt kettő aki eljött, persze nem vitték el, egyik mert nem volt benne kati és nem megy át a műszakin 150-be elviszi… másik meg nincs meg hozza az emelő? 3 nap alatt azért eladtam.
Végül egy friss jogsis srác vitte el, műszaki is meglett azóta rá (3-4 hónap volt még), mert pont a hónap elején néztem és forgalomban van.
Tény nem egyszerű eladni mert sok a retardált, lehet a bontó jobb megoldás.
cOxeR
Ármester
Olyan képed van esetleg, ahol fent van a felni, milyen ez a fekete tárcsa? (illetve idővel kopik?)
Reggie0
félisten
"Kicsit utána olvastam az autó eladási folyamatnak és még inkább megriadtam. Írjak rá az adásvételire minden hibát, de amiről nem tudok esetleg, arra majd jöhet vissza reklamálni a vevő, hogy csináltassam meg, mert bekamuztam. "
Ez csak a rejtett hibara vonatkozik, azaz olyan hibara nem, amelyet a vevonek lehetosege lett volna felmerni/megallapitani. Tehat, ha pl. torott a tukor, de a vevo nem veszi eszre, akkor azzal nem johet vissza.
Rejtett hibanal pedig figyelembe kell venni a jarmu korat is. Egy 20 eves autonal peldaul varhato meghibasodas, ha kipurcan a vizszivattyu vagy kilukad az utasteri futoradiator, azt eleg nehez rejtett hibanak elismeretni. Az auto erteke pedig minel alacsonyabb annal kevesbe eri meg pereskedni a vevonek, valamint a vevore is vonatkozik a karonszerszes tilalma, azaz nem johet azzal, hogy fizesd ki neki egy uj valto arat, hanem legfeljebb a 20 eves valto+munkadijat kovetelhet(de meg annyit se, ha jol meg tudod indokolni, hogy esedekes volt a csere).
Inkabb az a fontos, hogy a vevo ne kicsaladostul jojjon kovetelozni.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
cOxeR
Ármester
erre sose jöttem volna rá.
Azért köszönöm, még ha nem kértem Tőled akkor is.
Másik kérdés mennyire van fékpor? Ez a másik ami miatt kellene váltanom, mert mostanában ha megyek, akkor nem gurulgatok és egy használat után tele vagyok elöl fékporral, lehet is mosni a kocsit, 80-150 km után.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia